Dat moeten we als tt nemen bij de volgende:quote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst Geo, dan HMF, dan Mikey (of andersom), het wordt 3 doldwaze dagen.
Hij heeft De Jager al de volgende stappen uitgelegd hij zit nu weer in Israël om de Midden-Oosten situatie op te lossen. Daar zet hij gewoon zijn Jodenhaat voor opzijquote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Na dat hij de EU van de crisis heeft gered.
Ja, dat zou erg tof zijn jaquote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moeten we als tt nemen bij de volgende:
''Met de 3 doldwaze dagen in zicht''
Sinds 422 niet meer geband is, is het DM-gebruik van heel Fok! gehalveerd.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst Geo, dan HMF, dan Mikey (of andersom), het wordt 3 doldwaze dagen.
Komst Narsingh gaat dus plaatsvinden tijdens zijn terugkomst.. Leukquote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer in het PSV-Topic.
Ajacieden begint hij te waarderen.
Niets is nog zeker hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komst Narsingh gaat dus plaatsvinden tijdens zijn terugkomst.. Leuk
ah, ja ik dus ook, met 2 dms en 1 am.quote:
Ik speel met een Box-To-Box, Vooruitgeschoven & Balvaste middenvelder.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, ja ik dus ook, met 2 dms en 1 am.
Waarom schrijf je de dingen met hoofdletters?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel met een Box-To-Box, Vooruitgeschoven & Balvaste middenvelder.
Dan heb je toch genoeg aan Anita?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel met een Box-To-Box, Vooruitgeschoven & Balvaste middenvelder.
weet ik ook niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom schrijf je de dingen met hoofdletters?
Ik zit al in 2017 hé.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je toch genoeg aan Anita?
dat bestond niet meer.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef DonRaja het volgende:
Stijn heb jij eigenlijk nog met middenvak gekorfbald, of bestond dat niet meer toen jij begon?
Anita zijn carriere is volgens FM nog voor zijn 28ste over?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet ik ook niet.
[..]
Ik zit al in 2017 hé.
Ik heb het zo
Crisetig - Eriksen - Lars Bender.
Dat zijn namen van zijn spelers. Johan Box to Box ken je toch wel...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom schrijf je de dingen met hoofdletters?
Anita speelt nu bij Palermo.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anita zijn carriere is volgens FM nog voor zijn 28ste over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |