Zin in!quote:
Hmm Ik denk dat 16:00 een mooi moment is om binnen te komen, dan zijn ze hopelijk door het al te softe materiaal heen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef T-Force het volgende:
Hardclassics jongens![]()
En omdat de timetable hier nog niet gestaan heeft:
Mainstage
14:00 - 15:00: Supercell
15:00 - 18:00: Derb b2b Scot Project
18:00 - 19:00: Pavo
19:00 - 20:0019.30: Trilok & Chiren
20:00 - 21:00: Luna
21:00 - 22:00: Thera
22:00 - 23:00: Coldfusion
Freestyle Maniacs
16:00 - 17:00: Ruthless
17:00 - 18:00: Vox
18:00 - 19:00: Hennes & Cold
19:0019.30 - 20:00: Kidd Kaos
20:00 - 21:00: Coldfusion
21:00 - 22:00: Raoul Coolman
22:00 - 23:00: SpeakerFreakz
23:00 - 00:00: Dr. Rude
Wordt waarschijnlijk hele tijd Mainstage behalve tijdens Pavo, dan ga ik naar Hennes & Cold en tijdens de helft van Trilok & Chiren ga ik naar Kidd Kaos en blijf ik daar tot Coldfusion klaar is.
Supercell & een stuk Derb/Scot Project missenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef StM het volgende:
Hmm Ik denk dat 16:00 een mooi moment is om binnen te komen, dan zijn ze hopelijk door het al te softe materiaal heen.
Zeker! Vind het zelf ook heerlijk dat ze een tweede area erbij gedaan hebben zeg! Kan ik mooi tijdens de hitjesparade van Pavo en Luna vertoeven bij Hennes & Cold en Coldfusionquote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Juist het wat softere spul is interessant deze editie, naar Scot Project en Derb kijk ik het meest uit
Wat een bolle kop van BH!!!!quote:
wat is dezequote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
We gaan die wereld veranderen, sjeweet wooohooo hooooo
hahaha slappe piemelwerk dit ja, tering.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vote for meeeh senks!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
jij bent zeker weer zo'n theracords mannetjequote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef de_huig het volgende:
[..]
hahaha slappe piemelwerk dit ja, tering.
zal wel een hitje worden dus.
Maar.. maar.. Derb vs. Scot Project!!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef StM het volgende:
[..]
Hmm Ik denk dat 16:00 een mooi moment is om binnen te komen, dan zijn ze hopelijk door het al te softe materiaal heen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Waarover?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:17 schreef -Menn0- het volgende:
Zullen we het er gewoon niet meer over hebben
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jij weet ook altijd met de pareltjes aan te komenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:24 schreef 16meter het volgende:
wel vet hoor met die zanger van evil activities
nog een nieuw plaatje met dv8 rockss
just push and roll me ovahhh
quote:
Dit soort shitquote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Goed gefotosoeptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:08 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]DAFUQ IS THIS SHIT!!
Wel vet het nummerbord van de auto
Ik weet dat als jij dit al schrijft dat ik het al helemaal niet hoef te proberen maar ik ga mezelf kwellen puur om te voelen dat ik leef! ^^quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef de_huig het volgende:
[..]
hahaha slappe piemelwerk dit ja, tering.
zal wel een hitje worden dus.
Zooo hier ook weer!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef Krulliewullie het volgende:
Kwam dit net weer tegen..
Kippenvel!
Heerlijke muziek.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef Krulliewullie het volgende:
Kwam dit net weer tegen..
Kippenvel!
Dit is zo slecht dat ik er niet eens een meme bij kan bedenkenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef Sc0tTy het volgende:
Oeh die gaan ook allemaal ff aan
Vinyl cracks![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef robuust89 het volgende:
Ik kwam op het idee door de twitter van hardnews, maar wat is de eerste hardstyle track die je gehoord heb? Of eentje die je is bijgebleven?
TS begint: donkey rollers - silver bullet is me wel bijgebleven ja
enquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef robuust89 het volgende:
Ik kwam op het idee door de twitter van hardnews, maar wat is de eerste hardstyle track die je gehoord heb?
Nog steeds een vette track (serieus ja!)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef robuust89 het volgende:
Ik kwam op het idee door de twitter van hardnews, maar wat is de eerste hardstyle track die je gehoord heb? Of eentje die je is bijgebleven?
Niet dat ik heel bekend ben hier, maar ik ben aanwezigquote:
Ik luisterde Jump voordat ik Hardstyle luisterde (niet overdreven veel, misschien dat ik 10 nummers kende die ik een maandje heb geluisterd voordat ik bekend werd met Hardstyle) maar dit is denk ik wel het eerste nummer wat Hardstyle-achtig was;quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef robuust89 het volgende:
Ik sta de hele dag in de industrial en maak alleen ff een uitstapje naar Bryan Furyquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:33 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Niet dat ik heel bekend ben hier, maar ik ben aanwezig
Zal wel veel hardstyle worden en ik hoop dat ik mensen zover krijg om mee naar de Industrial te gaan. Bij Producer ben ik sws aanwezig, desnoods alleen
Weet nog wel dat deze voor het eerst of defqon 2005 werd gedraaid. Ging toen wel goed losquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nog steeds een vette track (serieus ja!)
Eerder had ik al een setje onder de naam van Luna @ Sensation Black 2004, die luisterde ik voor 1 nummer, maar het was dus niet zijn set van 2004. Weet niet welke set het wel was, maar dat was echt early Hardstyle. Balen dat ik die niet meer heb
Pfoe, hardstyle.. Geen idee eigenlijk. Ik weet dat het eerste hardcore nummer wat ik luisterde waren:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef robuust89 het volgende:
Niet eens heen gegaan, heb toen even bij de house stage gestaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:00 schreef 16meter het volgende:
Met pijn in 't hart Zany ook moeten afschrijven. Op Dreamfields een stukje van zijn set meegekregen, hoorde enkel kazige meezingertjes en vervelende handjeklap nummers. De zoveelste gevallen held.
Laten we een minuut stilte in acht nemen.
Hij had het geluk dat hij af en toe nog wel aardige nummertjes produceerde. Zijn sets bestaan al 4 jaar uit meezingertjes (sinds BFTHS oooowwweeeeoooo).quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:00 schreef 16meter het volgende:
Met pijn in 't hart Zany ook moeten afschrijven. Op Dreamfields een stukje van zijn set meegekregen, hoorde enkel kazige meezingertjes en vervelende handjeklap nummers. De zoveelste gevallen held.
BFHTS?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij had het geluk dat hij af en toe nog wel aardige nummertjes produceerde. Zijn sets bestaan al 4 jaar uit meezingertjes (sinds BFTHS oooowwweeeeoooo).
>>> [Happy Hardstyle #1] Gwn keihard stampuhh!!11quote:
Dat dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
>>> [Happy Hardstyle #1] Gwn keihard stampuhh!!11
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hij draaide wel "save the day (showtek remix)" toch wel een mooi moment!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:00 schreef 16meter het volgende:
Is dat niet gewoon de nieuwe b-front en frequencerz bootleg?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij draaide wel "save the day (showtek remix)" toch wel een mooi moment!
Uh...zou ook kunnen. De kick was wel iets anders zoals ik m ken vanaf de Defqon 2004 dvd... maar ach ik vond mooi!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de nieuwe b-front en frequencerz bootleg?
God wat baalde ik op Loudness toen ik die kick hoorde. Ik wist niet dat er een bootleg van was, en was helemaal blijquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
Is dat niet gewoon de nieuwe b-front en frequencerz bootleg?
Ik vind dat soort Hardtrance sowieso erg lekker! Op Fusion Of Dance Festival ook best lang bij die Harddefinition-stage gestaan met zulke muziek. Erg fijntjes!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kidd Kaos samen met Kutski was iig vet op Defqon, eerste 20 minuten ofzo gezien maar ging lekker los
quote:
Als je in ieder geval tijdens Producer iemand met een zwart shirt met groene kringen ziet rond springen, dan ben ik datquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:54 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik sta de hele dag in de industrial en maak alleen ff een uitstapje naar Bryan Fury
quote:Interview DJ Zany - “Gelukkig zie ik de laatste tijd steeds meer partygangers met gehoorbescherming”
Onlangs spraken wij al met hem, maar hij had nog meer te vertellen. We hebben het over Hardstyle halfgod DJ Zany. Al meer dan een decennium aan de top in zijn genre. Wekelijks werkt hij vele optredens in binnen- en buitenland af en dat is niet goed voor de oren. Gelukkig gebruikt Raoul van Grinsven – zoals Zany in het dagelijks leven door vrienden en intimi genoemd wordt – gehoorbescherming en draait hij met een in-ear systeem. Betribes stelde voor Elacin een aantal vragen aan Zany met betrekking tot zijn gehoor.
Je draait al jaren mee in de top van de Nederlandse Hardstyle scene. Hoe zorg jij ervoor dat je geen gehoorbeschadiging oploopt?
Ik draai gelukkig al jaren met gehoorbescherming. In de beginjaren had ik het nog niet, maar ben erg blij dat ik er op tijd mee ben begonnen. Ik zou nu niet meer zonder kunnen.
Wat heeft ervoor gezorgd dat jij gehoorbescherming bent gaan gebruiken? En welke typen gebruik jij?
Ik kwam na het draaien thuis, ik ging naar bed en kon dan niet in slaap komen omdat ik telkens met die vervelende piep in mijn oren moest gaan slapen. Ik ben toen eens na gaan denken of dat wel helemaal gezond was voor mijn oren. Ik heb toen mijn eerste set oordoppen aangeschaft (-15 db). Ik kwam er toen al snel achter dat ik dit al veel eerder had moeten doen. Na een tijd ben ik zelfs overgestapt naar (-25 db) en daar heb ik jaren mee gedraaid.
Voegt het dragen van oordoppen ‘iets’ toe aan de geluidsbeleving?
Toevoegen eigenlijk niet, het wordt op bepaalde frequenties gedempt dus je mist misschien eerder wat van de ‘overall sound’, maar dat is echt een kwestie van een keer of drie ermee draaien en dan wil je echt niet anders meer. De beleving blijft voor mij hetzelfde.
Waarom is het belangrijk voor elke muziekliefhebber om oordoppen te dragen denk jij?
Dat lijkt mij heel simpel. Je hebt maar 1 paar oren en daar zul je het mee moeten doen. Dan is het aan jezelf hoe je er mee omgaat. Ikzelf werk naast mijn dj werk ook elke dag in de studio, dus mijn oren zijn het belangrijkste onderdeel van mijn werk.
Toch zijn er vandaag de dag ook mensen die wel weten hoe slecht harde muziek voor je oren is, maar toch gewoon zonder bescherming vlakbij de boxen blijven staan. Wat vind je daarvan?
Ik vind dat uiteraard niet slim, maar zoals ik al zei, iedereen moet dat zelf ervaren. Ik kan alleen zeggen dat ik spijt heb dat ik niet eerder aan gehoorbescherming ben begonnen! Gelukkig zie ik de laatste tijd steeds meer "party gangers" met gehoorbescherming.
Hoe reageren collega’s in je omgeving op gehoorbescherming? Merk je dat er meer ‘awareness’ ontstaat omtrent gehoorbescherming of juist niet?
In het begin werd ik wel eens voor de gek gehouden omdat ik oordoppen in had met draaien, dat was natuurlijk niet stoer! Maar na een tijd gingen er toch steeds meer overstag.
Welke collega dj’s ken jij die ook oordoppen gebruiken?
Eigenlijk doen ze dat allemaal wel. Ik denk dat ik beter diegene op zou kunnen noemen die het niet doen, dan is het lijstje gelukkig korter :-)
Zie jij het gebruik van oordoppen toenemen in de toekomst?
Zeker! Er zijn steeds meer mensen die er verstandig aan doen om gehoorbescherming aan te laten meten. Ze zien nu toch wel in dat deze investering goud waard is! En los hiervan draai ik tegenwoordig met een in-ear systeem en dat kan ik al mijn collega dj's aanraden. Hiermee worden je oren nog veel minder belast!
Ik zou ook niet meer zonder m'n gehoorbescherming naar een feest gaan. Het is me de gehoorbeschadiging gewoon niet waard.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef mstx het volgende:
Als je het over de duivel hebt...
http://www.metronieuws.nl(...)AEelIQ_NAlfZpqXkmgg/
[..]
Same. Weet nog wel dat ik het 3 keer niks vond toen ik ze voor de eerste keer in deed. Raar gevoel, maar stug ingehouden en sindsdien doe ik het echt niet meer zonder. Thuiskomen zonder een piep in m`n orenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zou ook niet meer zonder m'n gehoorbescherming naar een feest gaan. Het is me de gehoorbeschadiging gewoon niet waard.
Ja dat zei die dude van de helpdesk ook al, hij zei waarschijnlijk gaan ze hem maken. Maar dat vind ik nou niet zo'n strak plan, is over een maand de andere kant aan de beurt. Betaal ik liever bij voor een betere. Aangezien ik nu ook buiten de deur draai.quote:
Prima muziek.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind dat soort Hardtrance sowieso erg lekker! Op Fusion Of Dance Festival ook best lang bij die Harddefinition-stage gestaan met zulke muziek. Erg fijntjes!
Nog wat oude Walt-tracks gehoord daar
Jammer dat er niks meer met dat alias gedaan wordt. Zulke dikke platen.quote:
Alleen worden we tegenwoordig niet meer doof van het volume op feesten maar door die oorkanker die zij tegenwoordig aan de lopende band uitbrengen, daar is geen gehoorbescherming tegen opgewassen..quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef mstx het volgende:
Als je het over de duivel hebt...
http://www.metronieuws.nl(...)AEelIQ_NAlfZpqXkmgg/
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef mstx het volgende:
[..]
en
denk ik.
Als je naar nog eerder gaat kijken ligt het eraan of je het al hardstyle noemt, zoals;
en
![]()
wat een fijne plaat zeg!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:12 schreef eQuaL het volgende:
Zelfde stem als bij veel Wildstylez tracks
Derbquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:48 schreef T-Force het volgende:
Yeeeeeeeehaaa, zin in Hardclassics
Hopen dat Derb vs. Scot Project ook echt begint met zulke platen! Helemaal gek word ik dan
mwoah, die mij het origineel maarquote:
quote:
Gehehe, ze gebruiken die Wii controllers als aansturing als ze Live draaien, vet toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
Muziek maken? Nee gewoon spelen op de Wii!
Bij Defqon.1 waren ze niet eens nodigquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Afgelopen feesten mn oordoppen vaak vergeten waardoor ik ze alsnog niet in had
dan heb je op de 'verkeerde' plekken gestaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Bij Defqon.1 waren ze niet eens nodig
Laat ik op mijn uitspraak terugkomen, ik stond linksvoor op de mainstage tijdens Ran-D, en ik kom gewoon een gesprek voeren. Vooraan bij de blue daarentegenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan heb je op de 'verkeerde' plekken gestaan
ik stond links vooraan bij Crypsis live, daar was nauwelijks een gesprek te voeren; wat een geweldquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Laat ik op mijn uitspraak terugkomen, ik stond linksvoor op de mainstage tijdens Ran-D, en ik kom gewoon een gesprek voeren.
Leuke dame ja, je kende haar nog niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef T-Force het volgende:
Whoeiiiiiii, kende deze niet, maar wat issie fijn
heerlijk, die oude soundquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef T-Force het volgende:
Whoeiiiiiii, kende deze niet, maar wat issie fijn
Dit zag ik inderdaad ook jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
Muziek maken? Nee gewoon spelen op de Wii!
Dit. Alleen met vlakke demping, anders niet. (in mijn geval dus niet)quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Beter geen oordoppen als die waardeloze dingen
jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Iemand nog meer van dit soort vergeten pareltjes?
eentonige rommel, doe mij dit maar:quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:49 schreef eQuaL het volgende:
Eerste hardstyle track:
Maar die zat tussen mijn trance & hardtrance downloads, dus ik wist niet dat dat hardstyle was
Duurde nog erg lang eigenlijk voordat ik hardstyle ging luisteren, pas rond 2008 ofzo...
Toch grappig, zelfde artiestquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
eentonige rommel, doe mij dit maar:
lekker meezingen
Paar jaar? 7 jaar tussen die tracksquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
grappig hoe een smaak zo kan veranderen in een paar jaar.
Meeste heb ik alweer van facebook afgeknikkerd. Vond het wel leuk eerst beetje updates volgen maar het wordt steeds erger. En nog erger zijn die debielen die erop reageren en proberen semi-grappig te zijn voor een virtuele duim in hun anus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef StM het volgende:
Ik weet wel welk plaatje van die 2 het meeste centjes oplevert
Ownee wacht, ze doen het niet voor de centjes.
Dan wat de meeste facebook likes oplevert?
Zoberzo mensen die de kont van dj's likken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meeste heb ik alweer van facebook afgeknikkerd. Vond het wel leuk eerst beetje updates volgen maar het wordt steeds erger. En nog erger zijn die debielen die erop reageren en proberen semi-grappig te zijn voor een virtuele duim in hun anus.
Pounding Tekno Music. BAM BAM BAM BAM. Heerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dan maar een quote omdat ie zo goed is:
[..]
Als je nuchter blijft (geen drugs, alcohol mag, graag zelfsquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:06 schreef 16meter het volgende:
Iemand nog een plekkie vrij op de terugweg van Hardclassics? Is niet echt te doen met het openbaar vervoer.
Of alles gelijk de hemel inprijzenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meeste heb ik alweer van facebook afgeknikkerd. Vond het wel leuk eerst beetje updates volgen maar het wordt steeds erger. En nog erger zijn die debielen die erop reageren en proberen semi-grappig te zijn voor een virtuele duim in hun anus.
Kutnummer man.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef robuust89 het volgende:
When i'm sad, I stop being sad and be awesome instead!
quote:
Hoorde hem al op Alcatrazz jaquote:
toffe plaatquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Iemand nog meer van dit soort vergeten pareltjes?
heerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef robuust89 het volgende:
When i'm sad, I stop being sad and be awesome instead!
quote:
quote:
Elektronic is gemaakt door Bas, Tekno music door Zany als het goed isquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:toffe plaat
gemaakt door Pavo & Zany volgens Discogs
(A-kant door Noisecontrollers)
zou goed kunnen, op Discogs staat Arjan Terpstra nog bij de A-kant en P. v/d Vooren;quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:24 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Elektronic is gemaakt door Bas, Tekno music door Zany als het goed is
Vind Still here wel een geniale plaat.quote:
Ik kan met een gerust hard 2 weken op vakantie nu ik weet dat er aan dit soort platen gedacht wordtquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dan maar een quote omdat ie zo goed is:
Die werd ook nog op alcatraz gedraaidquote:
Omomomomomquote:01. Max Enforcer vs. Frontliner - On The Go
02. Da Tweekaz ft. Oscar - Break The Spell
03. E-Force - Hurricane (Hurricane Outdoor Anthem 2012)
04. Josh & Wesz - RTHM
05. Technoboy - Rage (Frontliner Remix)
06. E-Force - Dreamcatchers
07. Josh & Wesz - Underground Language
08. Josh & Wesz - Acquittal
09. Josh & Wesz - Like Thiz
10. E-Force and MC DL - Passion 4 Life
11. Josh & Wesz - Statement
12. Headhunterz - Dragonborn
13. Frequencerz & E-Force - Attention (Evenstar Break Mix)
14. Josh & Wesz - DSTRCTN
15. Josh & Wesz ft D-Clear - Mindgame
16. Luna & E-Force - Shade of the Night
17. Overload - The Anthem (Vortex & Zatox Mix)
Kate Dudmorequote:
Ik dacht er net aan toen ik ' m hoorde. Kan zo een A-lusion plaat zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:45 schreef StM het volgende:
Is de nieuwste trend: we noemen de producer niet meer maar alleen de vocalist nog. Ik denk dat hij door A-Lusion gemaakt is...
godverdomme man, ik gooi net wat kwaliteit in het topic, moet jij het weer vergallenquote:
Heeft ze die wel zelf gemaakt ? Geloof d'r niks van aan die kicks te horenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:48 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Vind Still here wel een geniale plaat.
Black Magic wel iets minder
Is de Delete remix he... waar ik overigens totaal niets aan vind. boem boem pieeeep boem boem pieeepquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Heeft ze die wel zelf gemaakt ? Geloof d'r niks van aan die kicks te horen
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De meeste Jajox plaatjes zijn eigenlijk verrassend goed (Al zal Acti ze wel allemaal gemaakt hebben) Vooral lekkere drive in de plaatjes, helaas vliegen de kicks af en toe wat te hoog, maar verder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere afwisseling tussen nieuw & oud dacht ik zo
[ Bericht 1% gewijzigd door eQuaL op 13-07-2012 23:04:20 ]
maakt niet uit. De wereld vergaat niet. En het is allemaal ten behoeve van je eigen sitequote:Op zaterdag 14 juli 2012 05:56 schreef Levitas het volgende:
Fuck, Boy. Deze week zo druk geweest met andere dingen dat ik gewoon geen tijd heb gehad om je review erop te zetten!Hopelijk vandaag wat tijd vrij om er eens goed naar te kijken enzo!
Vind je #MyWay zo'n kutplaat dan? Ik vind het best een heel vette plaat, al hoeven die vocals van mij ook niet zo cheesy, de sound vind ik wel vet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:38 schreef 16meter het volgende:
Who are u to judge, who are u to say, that I never tried, that I have to change?
cause this is all that I aaammmm
Daar hebben we FB voor heaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:34 schreef haakon het volgende:
TIM GEFELICITEERD
dat niemand dit nog heeft gedaan![]()
X2 op het laatstequote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vind je #MyWay zo'n kutplaat dan? Ik vind het best een heel vette plaat, al hoeven die vocals van mij ook niet zo cheesy, de sound vind ik wel vet.
De hartjes daarentegen hoeven van mij ook niet, maar dat de hs op de meeste mainstages melodieuzer word/blijft vind ik persoonlijk geen verkeerde ontwikkeling. Vind dat veel leuker/gezelliger als het raw gebeuk.
X2quote:
isse nice!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:08 schreef Sc0tTy het volgende:
Defqon.1 2012 - Blue Pre-party Josh & Wesz vs E-Force by Josh-Wesz
[..]
Omomomomom![]()
wat Seth en Boy zeggenquote:
Technisch zit het prima in elkaar, maar die liedjes hoeven van mij echt niet. Emotionele teksten over hoe kut het leven is, passen wat mij betreft niet echt in een hardstyle nummer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vind je #MyWay zo'n kutplaat dan? Ik vind het best een heel vette plaat, al hoeven die vocals van mij ook niet zo cheesy, de sound vind ik wel vet.
De hartjes daarentegen hoeven van mij ook niet, maar dat de hs op de meeste mainstages melodieuzer word/blijft vind ik persoonlijk geen verkeerde ontwikkeling. Vind dat veel leuker/gezelliger als het raw gebeuk.
Kijk naar thumbnail....duidelijk een hartjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
geen hartjes?
oh wacht nu staat ie toevallig net in het plaatje, overheen gekeken dan
tja dat kreeg ik pas te zien toen ik het al had geplaatst hier, vond het al vreemdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk naar thumbnail....duidelijk een hartje
pareltjequote:
Ik ging er wel vaak naartoe, maar de laatste tijd minder omdat mijn voorkeur meer naar industrial hardcore gaat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:25 schreef KeesBromfiets het volgende:
Nog mensen naar zak uelsen? Eforce en atmozfears, lijkt me wel een mooi avondje.
Waar ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
een 40 minuten lange 320kbps set van Project 1 platen, me like
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Harde Klassiekers was weer zwaar baas! Thanks allemasl voor se gezelligheid
Poeh inderdaad, wat een feestje weerquote:Op zondag 15 juli 2012 14:57 schreef T-Force het volgende:
Deze HCOTB was weer een echte Hardclassics. Geniaal dus! Wat een gezelligheid
En wat werd er onwijs lekker gedraaid zeg.
Ben benieuwd...ik twijfel nog, maar ik denk dat ik de drukte ga vermijden....quote:Op zondag 15 juli 2012 14:52 schreef NLS04 het volgende:
Zo eens een kijkje nemen bij matrixx in the park. Benieuwd hoelang ik het volhoud...
moet linkje nog krijgen van kerel die ik kenquote:
Je stond gewoon letterlijk NAAST me hahaquote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef T-Force het volgende:
Kan er echt nog even niet met mijn hoofd bij hoe vet Hardclassics was zeg...Echt zo ongelofelijk goed weer. Deze editie had, net als de eerste indoor, echt iets magisch![]()
Pieter, geweldige set ook weer![]()
ALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLES!!!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 03:06 schreef Krulliewullie het volgende:
ALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLES!!!![]()
Hardclassics was MEEEGA-vet!! Kon de draad van mijn partyleven, na een tijd in 't buitenland, onmogelijk beter oppakken dan op deze manier![]()
Lekker Hollands kunnen housen en een hoop partymatties weer kunnen meeten
Foto's komen verrrry soon online, was zo enthousiast dat ik de hele avond heb doorgewerkt om 't bewerken af te krijgen
Echt alles?quote:Op maandag 16 juli 2012 03:06 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
ALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLES!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Was wel blij met de overkapping eigenlijk, als je naar de wcs ging merkte je toch wel dat het behoorlijk hard woeidequote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef T-Force het volgende:
Het weer was prima Sander. Lekker temperatuurtje en nog geen regen al hedde t ger! Overkapping was niet eens nodig achteraf
Topsetje!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef DjThera het volgende:
Mijn tracklist
01. Brennan & Heart- Hardstate Channel (Thera's Trololo Edit)
02. Droid - Kapri Porn (Dj Ricky T Remix)
03. Armani & Ghost - Airport / Ricky Fobis - No Regular (Brennan & Heart Bootleg)
04. Dj Dana ft The Prophet - Scratched
05. Yerba Mate - NeNe O (Ado & Montorsi Remix)
06. Brennan & Heart - Rush To The XQ
07. Dj Ricky T - Platinum
08. Analogic Disturbance - Hunting 1
09. Deepack & Luna - Kick This MF
10. Blade Masterz - Audio Care
11. Tronik - Sensational
12. High Voltage - Bombs Away
13. Dj Ricky T - Generation T (Hardstyle Mix)
14. Superwave - The Difference (Blademasterz Remix)
15. Droid - Ger Man (The Raiders Remix)
16. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
17. Blademasterz - Master Blade
18. The Raiders - Disk Warrior (Disk Mix)
Ooh, hier heeft het de hele dag wel geregend.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef T-Force het volgende:
Het weer was prima Sander. Lekker temperatuurtje en nog geen regen al hedde t ger! Overkapping was niet eens nodig achteraf
quote:Op maandag 16 juli 2012 06:20 schreef T-Force het volgende:
[..]![]()
Kom je binnen bij Hardclassics, is de eerste plaat die je hoort deze![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Echt alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja helemaal alles!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En tnx, komt goed!! Binnenkort met z'n tweeën op de voorpagina!
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef DjThera het volgende:
Mijn tracklist
03. Armani & Ghost - Airport / Ricky Fobis - No Regular (Brennan & Heart Bootleg)
11. Tronik - Sensational
13. Dj Ricky T - Generation T (Hardstyle Mix)
18. The Raiders - Disk Warrior (Disk Mix)![]()
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Acti @ Defqon was lekker setje, behoorlijk gevarieerd en zal zeker niet bij iedereen in de smaak vallen maar paste prima vond ikquote:Op maandag 16 juli 2012 17:53 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Wasted Penguinz en Activator @ Defqon klinken niet verkeerd
Kan niet anders zijn dat dat er een van hier isquote:Op maandag 16 juli 2012 16:26 schreef haakon het volgende:
Wie van hier is 'neeschudder' op Youtube?
Check comment
Hier in Leeuwarden deden we dat 2 maanden terug al!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
na
- sitdowns
- waar is dat feestje
- hartjes
nu een nieuwe rage... althans, ik zag het vorige week op dreamfields voor het eerst bij de hardstyle, en nu bij matrixx @ the park weer:
op de climax je bierhouders de lucht in gooien
waddafack?! hoe nicequote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef DjThera het volgende:
Mijn tracklist
11. Tronik - Sensational
13. Dj Ricky T - Generation T (Hardstyle Mix) Defqon.1 2004 cd volgens mij
18. The Raiders - Disk Warrior (Disk Mix)
het effect is best grappig, zo met die confetti er nog bijquote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
na
- sitdowns
- waar is dat feestje
- hartjes
nu een nieuwe rage... althans, ik zag het vorige week op dreamfields voor het eerst bij de hardstyle, en nu bij matrixx @ the park weer:
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nieuwste rage is overigens om naast een persoon die zn veters aan het strikken is opeens een sitdown in te zetten. Zelf met succes geprobeerd op Defqon en Hard Classics on the Beach.
supper vet door dezen dingen wil ik nu alleen ma steeds meer na hardstyle feestequote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
na
- sitdowns
- waar is dat feestje
- hartjes
Ik denk meer dat het een villain-dingetje is.. Net zoals zijn waar zijn die gezellige gekke mensen danquote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
na
- sitdowns
- waar is dat feestje
- hartjes
Jaaa ik wil!! Had ik al in opties geknald maar ik kan vrijwel zeker nietquote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef Sc0tTy het volgende:
Wie gaat er hier naar http://partyflock.nl/party/222205:ContainerFest0_1.html ?
FML, lees dat dan ook echt 4 minuten nadat je klaar bent... Al kunnen luisteren naar wat ik stuurde?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... vanavond
Q-dance Radio (http://radio.q-dance.nl)
20:00 – 21:30 Mind.Illusion
Ik ga naar Dominatorquote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef Sc0tTy het volgende:
Wie gaat er hier naar http://partyflock.nl/party/222205:ContainerFest0_1.html ?
lol die gozer denkt echt dat ie grappig isquote:Op maandag 16 juli 2012 16:26 schreef haakon het volgende:
Wie van hier is 'neeschudder' op Youtube?
Check comment
Viel mij ook op bij Summerfestival drie weken geleden en Daylight Festival afgelopen weekend. Beide ook Mc Villian.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
na
- sitdowns
- waar is dat feestje
- hartjes
Nee, nog geen tijd voor gehad. Oh wacht, ik heb ook nog niks om naar te luisteren.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
FML, lees dat dan ook echt 4 minuten nadat je klaar bent... Al kunnen luisteren naar wat ik stuurde?
SPOILER: U JELLY?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hey jij daar achterin!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Jaaa ik wil!! Had ik al in opties geknald maar ik kan vrijwel zeker niet
Hmm jammer!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ga naar Dominator
The DJ Producer moet dus racen
Kom dan ook es 'n keer op msn!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 04:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nee, nog geen tijd voor gehad. Oh wacht, ik heb ook nog niks om naar te luisteren.
* Levitas wacht met smart..
fantastiestwitter:djalusion twitterde op maandag 16-07-2012 om 20:14:19This weekend I made a quick edit of the funny Dutch track "Krokobil" and I played it at Matrixx at the Park. Cool... http://t.co/WCtE52MU reageer retweet
Kan niet w88.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:02 schreef mstx het volgende:
fantastiestwitter:djalusion twitterde op maandag 16-07-2012 om 20:14:19This weekend I made a quick edit of the funny Dutch track "Krokobil" and I played it at Matrixx at the Park. Cool... http://t.co/WCtE52MU reageer retweet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer om om 11u binnen te zijn voor Alphaverb. Verder sws Producer en de rest zien we wel weer![]()
Fix'dquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
headhunters niet commercieel
commerciële oorkanker
qlimax anthem niet commercieel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
commerciële oorkanker
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:12 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Tijdtafel van Dominator voor de liefhebbers:De OutcastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer om om 11u binnen te zijn voor Alphaverb. Verder sws Producer en de rest zien we wel weer![]()
![]()
Alleen even een uitstapje naar de HKV maken voor Nekrolog1k live.
En ik ga tijdens The Sickest Squad mooi naar Thera toe!The Outside Agency
Told ya!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:02 schreef mstx het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:59 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik voel een remix aankomen van deze
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef T-Force het volgende:
Awh yeah! Kijk ik net op de site van Sziget Festival en zie ik mezelf tussen de line-up staan op de dinsdag op de Holland Meets Hungary stageHeeft al mijn spam richting de organisatie toch geholpen
![]()
![]()
Geniaalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef T-Force het volgende:
Awh yeah! Kijk ik net op de site van Sziget Festival en zie ik mezelf tussen de line-up staan op de dinsdag op de Holland Meets Hungary stageHeeft al mijn spam richting de organisatie toch geholpen
![]()
![]()
5 dj's tegelijk?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef T-Force het volgende:
http://www.sziget.hu/fesz(...)ry_szinpad.1970.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, de nacht wordt verder opgevuld door DJ's, het gaat verwacht ik tot een uur of 5 door op die stagequote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
Moet je er via de site achter komen dat je bent geboekt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
Heeft natuurlijk niks met boeken te makenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Mascleta het volgende:
Moet je er via de site achter komen dat je bent geboekt?
oké. Duidelijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk niks met boeken te makenIk ben de organisatie al ruim een half jaar aan het spammen en aan de hand daarvan hebben ze een soort van inzendingactie gehouden dat iedereen een demo in kon zenden. Waarschijnlijk is er iets in de communicatie tussen de Hongaarse organisatie (de grote overkoepelende organisatie dus) en de Nederlandse organisatie niet goed gegaan waardoor het eerder op de site staat als dat er een mailtje verstuurd is
Moet nog even kijken hoe ik ingedeeld word, want het is dus van 23.00-05.00 dat er 5 DJ's moeten draaien. Ik ga sowieso ook Hardstyle draaien, heb ook gewoon zo'n demo ingezonden. Maar als diegene voor mij iets anders draait, techno/house ofzo dan begin ik daar ook mee en bouw ik op.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef 16meter het volgende:
Wat ga je daar draaien? 'Gewoon' hardstyle, of doe je voor Sziget iets anders?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
commerciële oorkanker
Power of the Mind is niet commercieel? Als er 1 nummer pure oorkanker is dan is het die, het slechte Qlimax anthem tot nu toe, van die kicks alleen krijg ik al zelfmoordneigingen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
commerciële oorkanker
Opbouwen is zooooo 2006!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:04 schreef 16meter het volgende:
ja precies rustig opbouwen dat vinden ze lekker
gr
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:04 schreef Baronpilsener het volgende:
Zoals gezegd op facebook, gefeliciteerd Teefors!
Nature Of Our Mind, Alternate Reality en No Way Back zeker niet gehoord?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:45 schreef Equites het volgende:
Power of the Mind
het slechte Qlimax anthem tot nu toe
wat een oorkanker allemaalquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Nature Of Our Mind, Alternate Reality en No Way Back zeker niet gehoord?Power of the Mind was wel ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar op de bekende site
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Vind de typwijze met die hoofdletters er echt niet uitzien, Paronoid zou wel gewoon kunnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Heb even jullie mening nodig. Ik produceer nu al een tijdje onder de naam Black/Out, maargoed, die naam is natuurlijk zo standaard als het maar kan. Aangezien ik toch van plan ben binnen nu en wat maanden de "markt" op te gaan met m'n tracks, zit ik er aan te denken om m'n naam te veranderen naar Paronoind. En dan pARONoid, omdat mijn naam IRL Aron is![]()
Denken jullie er van? Sta anders natuurlijk wel open voor andere suggesties
Wilde die hoofdletters ook niet gebruiken, was meer om aan te geven dat m'n naam er ook in verwerkt zitquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vind de typwijze met die hoofdletters er echt niet uitzien, Paronoid zou wel gewoon kunnen
Waarom laat je de P niet gewoon weg: Aronoidquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Wilde die hoofdletters ook niet gebruiken, was meer om aan te geven dat m'n naam er ook in verwerkt zit
Ook 'n optie!quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Waarom laat je de P niet gewoon weg: Aronoid
Krijg ik problemen met Baronpilsenerquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:10 schreef mstx het volgende:
Waarom doe je niet gewoon DJ Baron Pilsener
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Waarom laat je de P niet gewoon weg: Aronoid
quote:
Wasted Aronoidz?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:38 schreef StM het volgende:
Het moet wel eindigen met een z hoor:
Aronoidz of Aronoiderz
Aronicquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Denken jullie er van? Sta anders natuurlijk wel open voor andere suggesties
Forum Opties | |
---|---|