SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer om om 11u binnen te zijn voor Alphaverb. Verder sws Producer en de rest zien we wel weer![]()
Fix'dquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
headhunters niet commercieel
commerciële oorkanker
qlimax anthem niet commercieel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
commerciële oorkanker
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:12 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Tijdtafel van Dominator voor de liefhebbers:De OutcastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer om om 11u binnen te zijn voor Alphaverb. Verder sws Producer en de rest zien we wel weer![]()
![]()
Alleen even een uitstapje naar de HKV maken voor Nekrolog1k live.
En ik ga tijdens The Sickest Squad mooi naar Thera toe!The Outside Agency
Told ya!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:02 schreef mstx het volgende:
fantastiestwitter:djalusion twitterde op maandag 16-07-2012 om 20:14:19This weekend I made a quick edit of the funny Dutch track "Krokobil" and I played it at Matrixx at the Park. Cool... http://t.co/WCtE52MU reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:59 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik voel een remix aankomen van deze
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef T-Force het volgende:
Awh yeah! Kijk ik net op de site van Sziget Festival en zie ik mezelf tussen de line-up staan op de dinsdag op de Holland Meets Hungary stageHeeft al mijn spam richting de organisatie toch geholpen
![]()
![]()
Geniaalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef T-Force het volgende:
Awh yeah! Kijk ik net op de site van Sziget Festival en zie ik mezelf tussen de line-up staan op de dinsdag op de Holland Meets Hungary stageHeeft al mijn spam richting de organisatie toch geholpen
![]()
![]()
5 dj's tegelijk?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef T-Force het volgende:
http://www.sziget.hu/fesz(...)ry_szinpad.1970.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, de nacht wordt verder opgevuld door DJ's, het gaat verwacht ik tot een uur of 5 door op die stagequote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
Moet je er via de site achter komen dat je bent geboekt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
Heeft natuurlijk niks met boeken te makenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Mascleta het volgende:
Moet je er via de site achter komen dat je bent geboekt?
oké. Duidelijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk niks met boeken te makenIk ben de organisatie al ruim een half jaar aan het spammen en aan de hand daarvan hebben ze een soort van inzendingactie gehouden dat iedereen een demo in kon zenden. Waarschijnlijk is er iets in de communicatie tussen de Hongaarse organisatie (de grote overkoepelende organisatie dus) en de Nederlandse organisatie niet goed gegaan waardoor het eerder op de site staat als dat er een mailtje verstuurd is
Moet nog even kijken hoe ik ingedeeld word, want het is dus van 23.00-05.00 dat er 5 DJ's moeten draaien. Ik ga sowieso ook Hardstyle draaien, heb ook gewoon zo'n demo ingezonden. Maar als diegene voor mij iets anders draait, techno/house ofzo dan begin ik daar ook mee en bouw ik op.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef 16meter het volgende:
Wat ga je daar draaien? 'Gewoon' hardstyle, of doe je voor Sziget iets anders?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
commerciële oorkanker
Power of the Mind is niet commercieel? Als er 1 nummer pure oorkanker is dan is het die, het slechte Qlimax anthem tot nu toe, van die kicks alleen krijg ik al zelfmoordneigingen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
commerciële oorkanker
Opbouwen is zooooo 2006!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:04 schreef 16meter het volgende:
ja precies rustig opbouwen dat vinden ze lekker
gr
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:04 schreef Baronpilsener het volgende:
Zoals gezegd op facebook, gefeliciteerd Teefors!
Nature Of Our Mind, Alternate Reality en No Way Back zeker niet gehoord?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:45 schreef Equites het volgende:
Power of the Mind
het slechte Qlimax anthem tot nu toe
wat een oorkanker allemaalquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Nature Of Our Mind, Alternate Reality en No Way Back zeker niet gehoord?Power of the Mind was wel ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar op de bekende site
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Vind de typwijze met die hoofdletters er echt niet uitzien, Paronoid zou wel gewoon kunnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Heb even jullie mening nodig. Ik produceer nu al een tijdje onder de naam Black/Out, maargoed, die naam is natuurlijk zo standaard als het maar kan. Aangezien ik toch van plan ben binnen nu en wat maanden de "markt" op te gaan met m'n tracks, zit ik er aan te denken om m'n naam te veranderen naar Paronoind. En dan pARONoid, omdat mijn naam IRL Aron is![]()
Denken jullie er van? Sta anders natuurlijk wel open voor andere suggesties
Wilde die hoofdletters ook niet gebruiken, was meer om aan te geven dat m'n naam er ook in verwerkt zitquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vind de typwijze met die hoofdletters er echt niet uitzien, Paronoid zou wel gewoon kunnen
Waarom laat je de P niet gewoon weg: Aronoidquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Wilde die hoofdletters ook niet gebruiken, was meer om aan te geven dat m'n naam er ook in verwerkt zit
Ook 'n optie!quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Waarom laat je de P niet gewoon weg: Aronoid
Krijg ik problemen met Baronpilsenerquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:10 schreef mstx het volgende:
Waarom doe je niet gewoon DJ Baron Pilsener
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Waarom laat je de P niet gewoon weg: Aronoid
quote:
Wasted Aronoidz?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:38 schreef StM het volgende:
Het moet wel eindigen met een z hoor:
Aronoidz of Aronoiderz
Aronicquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Denken jullie er van? Sta anders natuurlijk wel open voor andere suggesties
| Forum Opties | |
|---|---|