abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112586956

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgdj_party.gifbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgsunshine.jpgWGAF.gif161372.gifq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngrsz_baron.jpgbeardwarioklein.jpg29fcpr4.jpg.pngr.png1077788_small.gifAlphaverb.jpgavatar_2.JPG695057.gifMW2Ss.gifre3s.jpg16gilvn.jpgimagesCAVI210J.jpguitje.pngThleinnno.jpg

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_

Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3bels
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex*Unloaders
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzatraxx
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
Fear.FM
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
#151 - #200
Vanaf #200: Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:

De OP

pi_112586987
Wat een plaat zeg O+
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:22:06 #3
256829 Sokz
Livin' the life
pi_112588372
O+ ²
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:22:23 #4
256829 Sokz
Livin' the life
pi_112588385
Toch billenkoek omdat er geen hardstyle in de OP van een hardstyle topique zit. ~O>
pi_112588534
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Sokz het volgende:
Toch billenkoek omdat er geen hardstyle in de OP van een hardstyle topique zit. ~O>
Hardtrance/Early Hardstyle zit vrij weinig verschil in naar mijn mening :P
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:45:58 #6
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112589929
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:24 schreef T-Force het volgende:

[..]

Hardtrance/Early Hardstyle zit vrij weinig verschil in naar mijn mening :P
Deze man heeft gelijk...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:53:47 #7
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112590459
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Sokz het volgende:
O+ ²
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:37:11 #8
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_112593200
_O_
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_112596752
Lekkere plaat.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112597112
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef NLS04 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de goede hardstyle alleen niet meer verwachten bij de DJ's die een mixcdtje in elkaar mogen knutselen van Q.. :{
En uit betrouwbare bronnen heb ik ook vernomen dat artiesten tegenwoordig niet meer staan te springen om nummers op CD's van evenementen te krijgen.
Ik snap niet waarom iedereen loopt te zeuren over die CD van Coone, vooral op Hardtraxx wordt ie echt de grond in gestampt. Maar, omdat er geen Thera, Adaro, Geck-O en weet ik 't allemaal niet op staat, is het een kut CD?
Het is een mainstage van Defqon, dat is mainstream als maar kan zijn. Je vindt het leuk, of je vindt het niet leuk. Zo simpel als dat. En dan kun je verwachten dat CD1 (die in mijn ogen voor de mainstage staat..) niet van het kaliber Thera is.

Wat betreft de EDC, eigenlijk ben ik wel een beetje bang dat ze nu hardstyle softer gaan maken. Vrijwel elke artiest die er staat tweette in de afgelopen week iets in de trant van "Nieuwe track voor EDC af!". Nu hoop ik dat ze die tracks mooi daar draaien, en we ze niet meer horen. Let wel, dit is zonder de tracks te horen en aangenomen dat het softe shit is.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 06:46:29 #11
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112599490
Oooh joepiedepoepie! Net thuis van een heerlijke avond en heb bij een supervette 'band' (zowel elektronisch als instrumentaal met een dj die supergoed kon scratchen en vocals die heerlijk dromerig waren) echt helemaal staan springen! Eindelijk weer eens tussen een enthousiaste groep mensen gestaan die uit hun dak gingen. Geen hartjes, sit-downs maar gewoon heerlijk feesten! _O_

Tijd voor een slaapje :)

En vanavond is het alweer tijd voor Brothers in Crime :D
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:18:30 #12
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112599628
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 06:46 schreef Krulliewullie het volgende:
Oooh joepiedepoepie! Net thuis van een heerlijke avond en heb bij een supervette 'band' (zowel elektronisch als instrumentaal met een dj die supergoed kon scratchen en vocals die heerlijk dromerig waren) echt helemaal staan springen! Eindelijk weer eens tussen een enthousiaste groep mensen gestaan die uit hun dak gingen. Geen hartjes, sit-downs maar gewoon heerlijk feesten! _O_

Naam van de band zodat we samples op kunnen zoeken..?
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:30:09 #13
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_112599746
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 01:17 schreef Levitas het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen loopt te zeuren over die CD van Coone, vooral op Hardtraxx wordt ie echt de grond in gestampt. Maar, omdat er geen Thera, Adaro, Geck-O en weet ik 't allemaal niet op staat, is het een kut CD?
Het is een mainstage van Defqon, dat is mainstream als maar kan zijn.
Nee, omdat het kutmuziek is is het een kut cd. En ook de mainstream was vroeger stukken beter.

quote:
Je vindt het leuk, of je vindt het niet leuk. Zo simpel als dat.
Klopt
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_112600684
Ik denk dat ze er vanzelf nog wel op terug gaan komen. Maar goed, ik snap het alleen niet als een coone zijnde, (en sowieso alle dj's), dat je een direct remix op je cd knalt, ik bedoel hun zijn toch ook liefhebbers?

Veranderen hun dan zoveel? Zo'n headhunterz, zou die dan zelf niet doorhebben dat hij, met o.a. zijn Hard with style, en het constant geblaat wat ie er tussen door zet, "Music that comes from within..", de muziek en ook de feesten, waar ie vroeger toch ook zelf stond "deels" om zeep helpt?

Goed op de grotere feesten is er voor elk wat wils, je hoeft niet op de main te staan, maar het word je zo door de strot gedouwd. En tuurlijk snap ik ook wel dat je daar bij wilt zijn, in Vegas, en het geld is hoe dan ook aantrekkelijk is, maar waarom moet je je muziek dan zo omgooien?

Het is toch juist populair geworden hoe het was?
pi_112600839
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 07:30 schreef mstx het volgende:

[..]

Nee, omdat het kutmuziek is is het een kut cd. En ook de mainstream was vroeger stukken beter.

[..]

Klopt
x2

maar goed, ik heb die hele hoek van hardstyle al een tijdje afgesloten. geen idee waarom ik hier toch blijf kijken :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:50 schreef Voltreffer het volgende:
maar waarom moet je je muziek dan zo omgooien?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:50 schreef Voltreffer het volgende:
het geld
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:08:34 #16
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112601062
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
maar goed, ik heb die hele hoek van hardstyle al een tijdje afgesloten. geen idee waarom ik hier toch blijf kijken :P

Puur vanwege de entertainment qua trollen en de bevestiging te zien dat je op het juiste moment bent uitgestapt :P
pi_112601573
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Puur vanwege de entertainment qua trollen en de bevestiging te zien dat je op het juiste moment bent uitgestapt :P
En bovendien het hoge niveau hier vaak :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:19:16 #18
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112602956
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:29 schreef T-Force het volgende:

[..]

En bovendien het hoge niveau hier vaak :')

SPOILER
+1
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:20:17 #19
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_112602989
Coone _O_
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:42:46 #20
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_112603835
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
Coone _O_
Zelfs een mod die hier loopt te trollen, het moet niet gekker worden
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:43:13 #21
141104 Patje1987
pi_112603854
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef mstx het volgende:

[..]

Zelfs een mod die hier loopt te trollen, het moet niet gekker worden
Nee ik vind Coone serieus wel tof.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:55:04 #22
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_112604264
Scot Project _O_

quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:43 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Nee ik vind Coone serieus wel tof.
Technisch gezien zit het meestal wel goed in elkaar maar Coone maakt voor mij veel te veel popiejopie plaatjes die niet mijn smaak zijn.. :N
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_112605191
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 01:17 schreef Levitas het volgende:

[..]

En uit betrouwbare bronnen heb ik ook vernomen dat artiesten tegenwoordig niet meer staan te springen om nummers op CD's van evenementen te krijgen.
omdat het trieste kutmuziek is, gedraaid en geproduceerd door nep artiesten die zo snel mogelijk hun zakken willen vullen

een jaar of 4 geleden waren defqon/decibel cd's nog best de moeite waard, nu is het huilen met de pet op

[ Bericht 2% gewijzigd door 16meter op 08-06-2012 11:24:46 ]
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:00:50 #24
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_112606960
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:55 schreef NLS04 het volgende:
Scot Project _O_

[..]

Technisch gezien zit het meestal wel goed in elkaar
Zelfs dat niet :)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:41:47 #25
141104 Patje1987
pi_112608739
Maar ik heb wel een handtekening van Coone :9~

:')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:30:29 #26
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112613485
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 07:18 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Naam van de band zodat we samples op kunnen zoeken..?
Orelha Negra! Maar ik kan zo snel geen filmpjes van optredens vinden. Wel enkele tracks;

Zooo relaxxxtt _O_ En dat werd dus live gedaan met drums/basgitaar/synthesizer en twee dj's die allerlei samples laadden en scratch-den enzo :). Ze deden ook wat covers van classics uit de '80 en '90, gouwe ouwe dancehits maar ook bijv. The Prodigy :D

[ Bericht 9% gewijzigd door Krulliewullie op 08-06-2012 14:47:27 ]
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:01:19 #27
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112614934
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:30 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Orelha Negra! Maar ik kan zo snel geen filmpjes van optredens vinden. Wel enkele tracks;

Zooo relaxxxtt _O_ En dat werd dus live gedaan met drums/basgitaar/synthesizer en twee dj's die allerlei samples laadden en scratch-den enzo :). Ze deden ook wat covers van classics uit de '80 en '90, gouwe ouwe dancehits maar ook bijv. The Prodigy :D
Zodra ik tijd heb ga ik kijken, ben benieuwd!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:43:50 #28
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_112617003
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:21 schreef 16meter het volgende:
nieuwste videoclip van max enforcer:
DAFUQ!

Die is wel erg diep gezonken hoor! _O- Voor et eerst in lange tijd weer eens een vid op Jijbuis een 'Niet leuk' gegeven

^O^
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:12:35 #29
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_112620663
Ik verwacht dat de tweedeling binnen hardstyle binnen zeer korte tijd echt groot zal worden, langzamer, minder harde kicks, meer (trance)house erin. USA is zooo booming met die combinatie dat dat op zich ook niet heel gek is. Kijk ook naar die showtek track met tiesto, overigens vind ik die heel vet maar is t voor mij niet echt draaibaar
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:54:22 #30
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112622658
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef DjThera het volgende:
Ik verwacht dat de tweedeling binnen hardstyle binnen zeer korte tijd echt groot zal worden, langzamer, minder harde kicks, meer (trance)house erin. USA is zooo booming met die combinatie dat dat op zich ook niet heel gek is. Kijk ook naar die showtek track met tiesto, overigens vind ik die heel vet maar is t voor mij niet echt draaibaar
En ik vind dat ze dan maar lekker housestyle moeten gaan noemen, catchy, simpel en duidelijk dat het niets met elkaar te maken heeft.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 18:24:05 #31
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_112624175
Ik ben helemaal niet vd hokjes, maar voor de bigger picture is t idd wel beter als dr dan een nieuwe naam of iets komt ja
pi_112624318
Noway dat dat gebeurd vanuit marketing oogpunt. Veel te hoog risico dat een deel af zou haken, die ze juist overgehaald hebben.
pi_112628763
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Het feit dat Lucien Foort - Karma Sutra, en dat soort foute house op een defqon cd staat zegt voldoende.
x2 -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:48 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

True :') , maar ik vind een cd niet echt representatief voor een genre of feest.
het zou juist wel representatief moeten zijn voor een feest!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112628807
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef DjThera het volgende:
de tweedeling als in rawstyle en de USA-variant zeg maar?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:14:51 #35
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_112630656
Wie wat waar en hoe laat meet morgen @ r_AW? :9
The Outside Agency
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:44:53 #36
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112635432
Nog een paar uur en dan PARTYYY :D Jonges jonges wat heb ik er zin in :9~ ! Nu nog even pre-party'en in mijn uppie op de hotelkamer *O*
pi_112635480
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Nog een paar uur en dan PARTYYY :D Jonges jonges wat heb ik er zin in :9~ ! Nu nog even pre-party'en in mijn uppie op de hotelkamer *O*
have fun! :D :D ook met de pre-party ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112635798
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:14 schreef haakon het volgende:
Wie wat waar en hoe laat meet morgen @ r_AW? :9
Om 8 uur na de gekko denk ik. *O*

quote:
Portugal is gvd het haaaaaaaardsteeeeeeeeeee, *O*
gr gr
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:12:30 #39
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_112640670
quote:
Hehe have fun!!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_112640909
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Portugal is gvd het haaaaaaaardsteeeeeeeeeee, *O*
Mijn grote vrienden van Neophyte beweerden anders mien jong...

SPOILER
pi_112641009
:{w Over 15 uur begint er tenminste een ekte party! :P
pi_112641129
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef StM het volgende:
:{w Over 15 uur begint er tenminste een ekte party! :P
Ook jou sleep ik mee de tunnel in he! Dat je het weet :P

PARTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
pi_112641229
Kleine kans dat je me daar langer ziet staan naar toe meekrijg dan om even te kijken wat voor tering herrie het er dit keer is :P
pi_112641475
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:23 schreef StM het volgende:
Kleine kans dat je me daar langer ziet staan naar toe meekrijg dan om even te kijken wat voor tering herrie het er dit keer is :P
:( DO NOT LIKE
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:36:57 #45
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112646598
Hele dag al opstaan, heerlijk plaatje _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_112648988
Handig dat tijdverschil. Mooi EDC luisteren en kijken wat er met ons ooit zo mooie hardstyle aan het gebeuren is :)

Noisecontrollers nu :) Openen met een trance/house-achtig plaatje, op zo`n 140 bpm(?). Dat is vast die EDC track waar ze het over hadden... Die mogen ze van mij betreft mooi daar laten.

WTF zijn ze daar aan het doen? Nu al 2 keer hetzelfde nummer die wegvalt. USB stickje kapot?
En dat is nummer 3. :') :')

Amagad, me likey: Different story anti climax

[ Bericht 15% gewijzigd door Levitas op 09-06-2012 08:16:16 ]
pi_112649479
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ook jou sleep ik mee de tunnel in he! Dat je het weet :P

PARTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
quote:
Het mag dan wel geen hardstyle zijn, maar _O_ _O_
En alcatrazz-gangers veel plezier! ik baal zo hard dat ik niet kan ;(
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  zaterdag 9 juni 2012 @ 09:26:53 #49
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:21:09 #50
213010 haakon
pi_112650282
Alcatrazzgangers tot vanmiddag!

Jullie weten me te vinden ;)
The Outside Agency
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:44:17 #51
238230 em-dee-em-aa
pi_112650740
Mensen veel plezier vandaag op Alcatrazz!

Tot over iets meer als een week, Ik vlieg maandag richting Oekraine ^O^
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:03:30 #52
213010 haakon
pi_112651135
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 10:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mensen veel plezier vandaag op Alcatrazz!

Tot over iets meer als een week, Ik vlieg maandag richting Oekraine ^O^
Jij daar veel plezier alvast!
The Outside Agency
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:16:36 #53
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_112651375
Ik verklaar bij deze: FOK meet bij Mind.Illusion.Linksvoor
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_112653624
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:16 schreef T_Killer het volgende:
Ik verklaar bij deze: FOK meet bij Mind.Illusion.Linksvoor
Aanwezig! :7
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:51:40 #55
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_112653860
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:44 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Aanwezig! :7
:{w
Nietwaar... Jij moet achter de decks!

Veel plezier allemaal w/
pi_112653951
Ja, nu wel echt zin in Alcatrazzzzz :D :D :D
gr gr
pi_112654037
Lkkr nw housestyle nrtje

Alcatrazzzz gangers kunnen dit plaatje vandaag meepakken bij de Pitcher. Jaloers! :$
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:53:47 #58
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_112658089
Het wordt echt met het topic sneuer hier :')
There is no rehab for stupidity.
pi_112658452
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
x2 -O- :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:09:24 #60
301430 Baronpilsener
pi_112658680
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef 16meter het volgende:
Lkkr nw housestyle nrtje

Alcatrazzzz gangers kunnen dit plaatje vandaag meepakken bij de Pitcher. Jaloers! :$
@ De midintro dacht ik echt van, WOW
Daarna... Meehh
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:30:57 #61
256829 Sokz
Livin' the life
pi_112659441
quote:
Zeg dat wel.
pi_112661312
quote:
inderdaad, je zou toch denken dat het een keer het absolute dieptepunt heeft bereikt.

maar even wat kwaliteit dan?

zaterdag 9 juni 2012 @ 18:23:34 #65
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112665030
Brothers in Crime was echt _O_ _O_ _O_ Die mensen gaan gewoon vanaf het begin tot het einde keihard los en de menigte lijkt echt één grote familie. Ook nog een hele tijd backstage gezeten (móést ook wel want daar was 't tenminste koel, was zooooo warm in de zaal) en daar met wat dj's gepraat. Maar ook in de zaal genoeg interessante en onbenullige gesprekken gehad. :Y Was echt heel erg gezellig!! Ik kwam i.p. in mijn eentje maar uiteindelijk overal 'vriendjes gemaakt' :9 De gekke menigte was ook geweldig om te fotograferen ook, foto's komen zsm online :)

Festivalgangers van vandaag; have fun :)
pi_112684586
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 18:23 schreef Krulliewullie het volgende:
Brothers in Crime was echt _O_ _O_ _O_ Die mensen gaan gewoon vanaf het begin tot het einde keihard los en de menigte lijkt echt één grote familie. Ook nog een hele tijd backstage gezeten (móést ook wel want daar was 't tenminste koel, was zooooo warm in de zaal) en daar met wat dj's gepraat. Maar ook in de zaal genoeg interessante en onbenullige gesprekken gehad. :Y Was echt heel erg gezellig!! Ik kwam i.p. in mijn eentje maar uiteindelijk overal 'vriendjes gemaakt' :9 De gekke menigte was ook geweldig om te fotograferen ook, foto's komen zsm online :)

Festivalgangers van vandaag; have fun :)
Ben benieuwd naar de foto's! :) Ik stuur je zo een mailtje
pi_112696895
Alcatrazz was ook vet. Eigenlijk waren alle sets gewoon goed! En het was weer leuk met de FOK!kers. *O*
gr gr
  zondag 10 juni 2012 @ 17:11:28 #68
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112698244
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 07:36 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de foto's! :) Ik stuur je zo een mailtje
De foto's staan op de site, je hoeft ze alleen nog maar online te zetten :D Maar nu is het daar vast nacht, damned tijdverschil! ;(
pi_112700998

Oke, weird -O- Niet mijn ding.
Dit wel dan weer: http://www13.zippyshare.com/v/99450135/file.html de versnelde versie :9

TBA numero dos, klinkt emo. Wasted Penguins collab?

[ Bericht 41% gewijzigd door robuust89 op 10-06-2012 19:08:58 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 11 juni 2012 @ 06:54:18 #70
213010 haakon
pi_112725605
Wie sloot er eigenlijk af op de main?
Volgens mij moet ie zich schamen.
Of heb ij dat verkeerd? :P
The Outside Agency
pi_112726641

:D :D

doet me een beetje hier aan denken:

pi_112726714
Ik hoorde dat het bij die Fusion stage wel heel druk was. ;(
pi_112728505
Alcatrazz was ontzettend leuk! Gezellig velen weer eens gezien te hebben :D Het heeft me wel 10 jaar van me leven aan stress gekost. 13.45 vertrekken van huis, om 2 uur lang stil te staan op de snelweg met file. Laatste uur 150 over de snelweg moeten racen om vervolgens om 17.50 (10 min. voordat ik moest draaien) aan te komen...

Set ging behoorlijk aardig. Onzettend veel positieve geluiden erover gehoort *O*

SPOILER
Rond 00.00 weer richting huis gegaan, om weer via, een niet bij te houden aantal omleiding, om uiteindelijk 03.15 de auto voor de deur te parkeren :')

Volgende keer maar om 6 uur 's ochtends aanrijden ofzo... O-)
  maandag 11 juni 2012 @ 10:59:49 #74
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_112729188

in amerika kunnen ze ook hartjes maken ♥♥♥♥♥♥
👾
pi_112729623
<3

Leuke set M.I.
pi_112732587
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:13 schreef 16meter het volgende:
<3

Leuke set M.I.
:Y
  maandag 11 juni 2012 @ 13:22:06 #77
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112734347
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 10:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
Alcatrazz was ontzettend leuk! Gezellig velen weer eens gezien te hebben :D Het heeft me wel 10 jaar van me leven aan stress gekost. 13.45 vertrekken van huis, om 2 uur lang stil te staan op de snelweg met file. Laatste uur 150 over de snelweg moeten racen om vervolgens om 17.50 (10 min. voordat ik moest draaien) aan te komen...

Set ging behoorlijk aardig. Onzettend veel positieve geluiden erover gehoort *O*

SPOILER
Rond 00.00 weer richting huis gegaan, om weer via, een niet bij te houden aantal omleiding, om uiteindelijk 03.15 de auto voor de deur te parkeren :')

Volgende keer maar om 6 uur 's ochtends aanrijden ofzo... O-)
1 t/m 11 _O_

Trouwens wel raar al die files op een zaterdag! Was het een speciale dag ofzo?

[ Bericht 1% gewijzigd door Krulliewullie op 11-06-2012 14:25:06 ]
pi_112736925
quote:
00. (Intro) Survivor - Eye of The Tiger
01. Noisecontrollers - ID
02. Noisecontrollers & Toneshifterz Jaydee (Noisecontrollers 2012 Edit)
03. Noisecontrollers - Give It Barbra
04. Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
--technical problems--
05. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
06. Audiofreq - Tear U down
07. Showtek feat. MC DV8 - Electronic Stereo-Phonic
08. Killer Clown - Silentium
09. Pavelow vs. The Pitcher - What You Say
10. Noisecontrollers - Summer In The City (Part I)
11. Knife Party - Bonfire
12. Noisecontrollers - Faster n'Further
13. Cedric Gervais vs. Noisecontrollers & Pavelow - Quatre Mains Molly
14. Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL
15. Noisecontrollers - Unite (Vocal Edit)
16. Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream
17. Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
18. Noisecontrollers - Attack Again (Thrillogy edit)
19. Toneshifterz - Electro Shock
20. Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust
21. Noisecontrollers - Gimme Love
22. Frontliner - Discorecord
23. Noisecontrollers - Pillars of Creation
24. Noisecontrollers - ID
25. Noisecontrollers - Escape
26. Noisecontrollers - Revolution is Here
27. Southstylers - Puding Senses (Zany vs. Noisecontrollers Edit)
28. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
29. Noisecontrollers - Summer In The City (Part II)
30. Noisecontrollers - Astral
31. The Pitcher & Slim Shore - This Is Who Are
32. Frontliner - Phaseriffic
33. Noisecontrollers - Universe Was Born
34. Noisecontrollers - So High
35. Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
36. Alpha² - Yellow Minute
--cut--
37. ID
38. Brennan Heart - Just As Easy (Noisecontrollers' Attack Again Mash-Up)
39. The Pitcher - Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
40. Noisecontrollers - Big Bang
41. Noisecontrollers - E=NC2
42. The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
42. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
43. Headhunterz & Wildstylez Vs. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)

http://lsdb.nl/set/113115(...)-vegas-09-06-12.html
mooi hoor :)

leuke melodietjes, weinig teksten over hoe zwaar het leven wel niet is, lekker vrolijk, aantal oude nummertjes erdoor :9

het kan dus nog wel ^O^
  maandag 11 juni 2012 @ 14:20:50 #79
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_112736998
quote:
01. Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD Remix)
02. Tiësto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)
03. Brennan Heart - Life That We Dream Of (City2City)
04. Blademaster vs. Rihanna - You Don't Love One Blade (Mashup) ?
05. Toneshifterz - Time To Be Free
06. Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Brennan Heart Edit) ?
07. Brennan Heart - Running Late (Brennan Heart & Code Black MF Earthquake Rawmix)
08. S-Dee - Music Is
09. Brennan Heart - Lift Me Up
10. Code Black & Wasted Penguins - Your Moment
11. Brennan Heart - Hard Bass Junky (DJ Tool)
12. Knife Party - Internet Friends
13. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point of Perfection (Original Dubstyle Mix)
14. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
15. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up
👾
pi_112737669
tja... moet je er nog woorden aan vuilmaken..

heb er de kr8 niet meer voor
pi_112738111
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

mooi hoor :)

leuke melodietjes, weinig teksten over hoe zwaar het leven wel niet is, lekker vrolijk, aantal oude nummertjes erdoor :9

het kan dus nog wel ^O^
NC sowieso _O_ Helden
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 11 juni 2012 @ 14:50:02 #82
256829 Sokz
Livin' the life
pi_112738139
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:20 schreef mstx het volgende:

[..]

_O_ Alle klassiekers
  maandag 11 juni 2012 @ 15:06:16 #83
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_112738767
quote:
Blademaster vs. Rihanna - You Don't Love One Blade (Mashup) ?
Dafaq :')? Zitten verder wel veel vette tracks in die set maar 43 tracks in een set van 2 uur?
  maandag 11 juni 2012 @ 15:07:07 #84
256829 Sokz
Livin' the life
pi_112738804
Geluid valt ook nog eens 10 min weg.
pi_112739278
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:20 schreef mstx het volgende:

[..]

Jammer dat we deze gemist hebben mannen!
  maandag 11 juni 2012 @ 15:58:44 #86
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112740964
pi_112741472
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

1 t/m 11 _O_

Trouwens wel raar al die files op een zaterdag! Was het een speciale dag ofzo?
Ze zijn heel druk bezig om alle wegen te slopen :{ Ik heb zaterdag 3 omleidingen gehad en de 4e gezien aan de andere kant. Gelukkig was ik wel voor de file op Alcatrazz, of die was vanuit een andere richting.

[ Bericht 2% gewijzigd door StM op 11-06-2012 16:40:14 ]
pi_112752567
quote:
01. Tat & Zat – Gold Medley With Strange
02. Luna meets Trilok & Chiren – Street Knowledge
03. Speedwave – Mescal (Bud Mix)
05. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
08. Overload – The Anthem (Zatox & Vortex Remix)
10. Alphaverb & Intractable One – Low Frequenced Bass
doet 'ie gewoon ff :D _O_ :9~ :9 *;

vooral Street Knowledge, wat een heerlijke plaat is dat toch ook!!

en om mijn post nog fleuriger te maken, deze er even bij ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112752931
en volgende week zaterdag is Defqon.1 gewoon al :o

zit er toch wel aan te denken om te gaan (weet niet of de vriendin meegaat) :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 juni 2012 @ 20:03:05 #90
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_112753133
Alcatrazz was vet, Set van M.I. ook. Maar ik heb toch de aantrekkingskracht van NL elftal niet kunnen weerstaan waardoor ik de set niet helemaal heb meegepikt achteraf gezien een domme beslissing. Zonde voor M.I. dat veel mensen voetbal gingen kijken. Want de area stond vrij vol en de sfeer was goed op t moment dat ie moest beginnen.
Dat kwam o.a. door de set van Geck-O en Thera ervoor die bijv dit pareltje draaiden:

Ik heb niet bij Thera, Geck-O vs Degos & Re-done afgesloten want ik vond t na een heel dagje wel wat eentonig worden. Daarbij was het geluid niet super bij Theracords.

Op de main afgesloten bij de Frequencerz. Enige act op de main die ik heb meegepikt. Geluid daar was wel echt fijn. Snoeiharde bass en toch bleven synths/vocals/melodieen goed te horen. Ze draaiden daarbij nog goed ook nog. Freqz-Bitch, Chris One-Psycho, Rebelz-Shade.
pi_112753307
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef T_Killer het volgende:
Dat kwam o.a. door de set van Geck-O en Thera ervoor die bijv dit pareltje draaiden:
remix is ook errug vetjes :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 juni 2012 @ 20:07:51 #92
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_112753408
Owja, volgens mij was t de remix ook. Heb nogal snel n YT'je van t internet geplukt en hier gedumpt
pi_112753454
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef T_Killer het volgende:
Owja, volgens mij was t de remix ook. Heb nogal snel n YT'je van t internet geplukt en hier gedumpt
;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112754001
quote:
_O_
pi_112754769
quote:
Quyxz wist niet wat 'm overkwam toen hij deze hoorde :D
pi_112760928

Mijn eerste reactie zaterdag was, wat een KUT nummer, maar na een paar keer gehoord te hebben valt het nog best mee. Maar of het nu de originelen eer aan doet, daar ben ik nog niet over uit.
pi_112762370
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:28 schreef T-Force het volgende:

[..]

Quyxz wist niet wat 'm overkwam toen hij deze hoorde :D
_O_
Vaak geluisterd vroeger. Ik was hem eigenlijk al vergeten en dan komt hij in 1 keer live langs. *O*
gr gr
pi_112765126
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef StM het volgende:

Mijn eerste reactie zaterdag was, wat een KUT nummer, maar na een paar keer gehoord te hebben valt het nog best mee. Maar of het nu de originelen eer aan doet, daar ben ik nog niet over uit.
Hij 's echt heel vet _O_
pi_112765535
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij 's echt heel vet _O_
Als vet synoniem voor kut is ja -O-

Just get into your own little space O+

Vind deze ondertussen wel dik. In het begin vond ik het 3x niks, maar nu issie lekkah :Y
pi_112772784
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef StM het volgende:

Ik vind 't eigenlijk de minst goede track van Adaro, maar hey.. Persoonlijke voorkeur dit dat ;)
pi_112775961
De Machine - Muskiet _O_

Hier een nieuwe van Zany:
http://www4.zippyshare.com/v/43428536/file.html
Introotje is niet onaardig.
pi_112776338
Gefeliciteerd Sc0Tty!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 09:37:35 #103
213010 haakon
pi_112776472
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 09:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Gefeliciteerd Sc0Tty!
The Outside Agency
  dinsdag 12 juni 2012 @ 09:55:06 #104
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_112776960
quote:
Gefeliciteerd Sc0Tty!
👾
pi_112777436
quote:
Gefeliciteerd Sc0Tty!
pi_112777466
quote:
Gefeliciteerd Sc0Tty!
pi_112778962
*edit*

Deze is voor Sc0Tty!
pi_112782250
quote:
Gefeliciteerd Sc0Tty!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:47:54 #109
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112782985
Je had 'm al via FB Scotty maar bij deze nog een keer omdat ie zo leuk is ;)

Gefeliciteerd! :D
  FOK!fotograaf dinsdag 12 juni 2012 @ 13:22:11 #110
159915 -Menn0-
MNO
pi_112784311
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en om mijn post nog fleuriger te maken, deze er even bij ^O^
Villian gooide deze erop tijdens z'n DJ set op Intents! :D

Heeeerlijk
,,/
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:47:08 #111
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112790111
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 09:13 schreef 16meter het volgende:

climax is wat simpel.. maar die drive en reverse in die intro zijn sick _O_
pi_112790143
quote:
Gefeliciteerd Sc0Tty!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:34:26 #113
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112792228
http://www18.zippyshare.com/v/7729753/file.html

Aparte stijl, maar ik kan het ergens wel waarderen...

http://www38.zippyshare.com/v/1393432/file.htm
Meh, niet slecht maar doet me niet zo veel.

Ben ergens wel benieuwd naar het album...

Let's Rock (WS remix)
http://www56.zippyshare.com/v/24219556/file.html

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, :'( RAPE!
pi_112793239
* Komt even melden dat die Crap Out remix toch best vet is! :7
pi_112800519
quote:
Gefeliciteerd Sc0Tty!
pi_112802095
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 09:13 schreef 16meter het volgende:
De Machine - Muskiet _O_

Heuj, klinkt goed! :D
pi_112807968
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef T-Force het volgende:

[..]

Als vet synoniem voor kut is ja -O-

Just get into your own little space O+

Vind deze ondertussen wel dik. In het begin vond ik het 3x niks, maar nu issie lekkah :Y
oude Technoboy tracks O+ en Mosquito _O_

quote:
Gefeliciteerd Sc0Tty!
ook namens mij *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Let's Rock (WS remix)
http://www56.zippyshare.com/v/24219556/file.html

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, :'( RAPE!
WS remix? er staat toch echt Alpha Twins Remix bij :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112808586
Hoorde deze vandaag weer. Mooien plaatjen.
pi_112808788
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:34 schreef 16meter het volgende:
Hoorde deze vandaag weer. Mooien plaatjen.
Do you feel it?
As you dance

^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112809563
wie van hier gaan er allemaal (zeker) naar Defqon.1 toe volgende week? :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112809686
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Do you feel it?
As you dance

^O^
^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_112809790
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
Moi!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:56:01 #123
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112810060
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:

WS remix? er staat toch echt Alpha Twins Remix bij :Y)
Dan is dat ondertussen aangepast, maar mijn mening blijft hetzelfde :P
pi_112810128
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:56 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Dan is dat ondertussen aangepast, maar mijn mening blijft hetzelfde :P
ach, WS = A2 :+

en met dank aan andere Remco;
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:56:24 #125
301430 Baronpilsener
pi_112818421
In b4 too late, Gefeliciteerd Scotty! :)
Aka Black/Out
  FOK!fotograaf woensdag 13 juni 2012 @ 00:23:16 #126
159915 -Menn0-
MNO
pi_112819824
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
Jep :)
,,/
pi_112822656
DefQon moet nog een paar maandjes wachten, maar wordt epic....

_O_

Ga met een Colombiaanse. :9
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112823678
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juni 2012 05:50 schreef El_Matador het volgende:
DefQon moet nog een paar maandjes wachten, maar wordt epic....

_O_

Ga met een Colombiaanse. :9
Yep, gaat "massive" worden, zoals ze dat hiet zeggen! Komen weer genoeg Nederlanders op af als ik dat zo zie
pi_112840991
Wat blijft AVIO Podcast 12 toch goud :)
pi_112841472
  woensdag 13 juni 2012 @ 22:04:34 #133
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112861710
pi_112874033
Aangezien er hier een hoop 2005/ 2008-2009 liefhebbers zijn. Maandagavond verplicht om 22.00 naar TMS luisteren :7
pi_112875078
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 07:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aangezien er hier een hoop 2005/ 2008-2009 liefhebbers zijn. Maandagavond verplicht om 22.00 naar TMS luisteren :7
*O*
pi_112880321
Ben ik de enige die dit nummer vet vind?

Lekkere intro, erg zomers, 90's vocals. Deze plaat is baas _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112882237
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

Eensch. Ikmag m ook wel :Y
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:52:38 #138
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_112882316
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 07:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ga je op wish outdoor ook zo draaien? :@ :9
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:52:24 #139
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112884884
pi_112885033
quote:
Oehhh tegenwoordig :'( vroegah was alles beter!!!!!!!!1111111111111

Goed vergelijkingsmateriaal ook
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112885114
quote:

Lekker zomers. Biertje in me hand. Lekker meezinge.
pi_112885197
Shit ja ik was vergeten dat alleen Theracords goed is en de rest oorkanker voor deze eckte eckte hardstyle liefhebbers :') want als je iets anders luistert dan Theracords weet je duidelijk wat hardstyle is!!!!11

Ik vraag wat jullie ervan vinden en wat krijg je: van die semisarcastische kutreacties :') ik weet weer gelijk waarom ik hier zo weinig kom.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112885333
Ok, ik zal het sarcasme achterwege laten.

Ik vind het een kutplaat. Dit soort springerige bliepbliep bagger, met de zoveelste cheesy vrouwenvocal, heeft me onlangs doen besluiten niet/nauwelijks meer naar hardstyle feesten te gaan.

Technisch zit het natuurlijk prima in elkaar, maar dit soort muziek is er duidelijk op gericht om door zoveel mogelijk tokkies als 'lekker vrolijk' en 'zomers' beschouwd te worden. Likes en followers scoren en zo veel mogelijk buitenlandse boekingen. Prima.. maar met goede muziek heeft het, wat mij betreft, niks te maken. En met hardstyle ook niet.
pi_112885484
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:02 schreef 16meter het volgende:
Ok, ik zal het sarcasme achterwege laten.

Ik vind het een kutplaat. Dit soort springerige bliepbliep bagger, met de zoveelste cheesy vrouwenvocal, heeft me onlangs doen besluiten niet/nauwelijks meer naar hardstyle feesten te gaan.

Technisch zit het natuurlijk prima in elkaar, maar dit soort muziek is er duidelijk op gericht om door zoveel mogelijk tokkies als 'lekker vrolijk' en 'zomers' beschouwd te worden. Dertien in een dozijn.
Is dat niet gewoon een kwestie van smaak? Ik vind dit stukken fijner dan de tegenwoordige 'rawstyle' (om het ff een naam te geven). Het zijn beide 2 richtingen die hardstyle de laatste tijd meemaakt en het trekt beide zijn volk.
Om nou te zeggen dat het een beter is dan de ander begrijp ik niet. Dat jij een andere voorkeur hebt dan ik begrijp ik natuurlijk wel.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112885508
quote:

Nopes... vind hem ook vet!

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:52 schreef mrazura het volgende:

[..]

Ga je op wish outdoor ook zo draaien? :@ :9
Nee ;)
pi_112885561
Misschien is het wel een kwestie van smaak en is het gewoon niet mijn muziek meer. :)

Maar dan vraag ik me af hoe het kan dat ik nog altijd met veel plezier naar plaatjes t/m 2008 (en een beetje 2009) luister. Niet dat er daarna niks leuks meer is uitgekomen, maar imo wel aanzienlijk minder creatief/origineel/pakkend/etc. Vooral de SAIFAM releases uit die tijd vind ik van een totaal ander niveau dan bijna alles vandaag de dag.
pi_112885760
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:08 schreef 16meter het volgende:
Misschien is het wel een kwestie van smaak en is het gewoon niet mijn muziek meer. :)

Grote kans ja. Waar velen het gooien op dat alles maar zo commercieel mogelijk moet, is er de afgelopen 2 jaar ook een heel nieuw "subgenre" ontstaan die juist gericht is op hard-harder-hardst :P
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:13:49 #148
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_112885779
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:08 schreef 16meter het volgende:
Maar dan vraag ik me af hoe het kan dat ik nog altijd met veel plezier naar plaatjes t/m 2008 (en een beetje 2009) luister.
Dat komt omdat het 2 verschillende genres zijn. Jij luistert graag naar hardstyle en dat andere plaatje is happy hardstyle.
👾
pi_112885933
Maar mister 16m. Aankomende maandag zou ik dan om 22.00 qdance radio aanslingeren. Twee uur lang defqon special waarbij 85% tot 90% van de tracks bestaat uit 2005-2009 tracks *)

SPOILER
pi_112886186
Ik luister wel hoor. Die classics setjes van jou zijn altijd goed. :)
pi_112886477
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef 16meter het volgende:
Ik luister wel hoor. Die classics setjes van jou zijn altijd goed. :)
Gelukkig. Thanks! :Y)
pi_112887169
Ik luister ook mee :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112887731
Rawstyle is net zo goed kut. Hardstyle is nooit een genre geweest waarbij het een wedstrijdje was zoveel mogelijk herrie uit half opgeblazen speakers te blazen.

Naar mijn mening heeft rawstyle net zo weinig met HS te maken als dat de moderne mainstream bagger dat heeft.
pi_112887885
Zo veel mogelijk distortion op de kick + wat geluidjes rippen uit oude horror films = nieuwe rawstyle track. FUCK YEAH!
  donderdag 14 juni 2012 @ 15:09:05 #155
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_112887955
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef StM het volgende:
Rawstyle is net zo goed kut. Hardstyle is nooit een genre geweest waarbij het een wedstrijdje was zoveel mogelijk herrie uit half opgeblazen speakers te blazen.

Naar mijn mening heeft rawstyle net zo weinig met HS te maken als dat de moderne mainstream bagger dat heeft.
Klopt.
👾
  donderdag 14 juni 2012 @ 15:36:30 #156
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112888986
Absoluut en aangezien er aan beide kanten van het hardstylespectrum dus te veel nadelen zitten pleit ik ervoor om alle hedendaagse producers maar te liquideren en alleen nog maar dingen tot en met 2007 te draaien en natuurlijk ook alleen nog maar dingen in die stijl te produceren ~O>

Maar wellicht is het net zoals bij 16m gewoon mijn muziek niet meer...
pi_112889163
Ik heb dat een beetje met hardcore.. sommige producties zijn wel vet ,maar het neemt in rap tempo af imo.

Ik vind de hedendaagse hardstyle juist wel enorm vet. Misschien behoor ik daarom wel tot het clubkuttenvolk zoals jullie het zien, maar ik heb er enorm veel spaß aan :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112889942
Mwua ik vind dat iedereen moet luisteren wat hij zelf wilt, ook de clubkutjes. Wat mij alleen zeer stoort is die nijging van artiesten om het zo populair mogelijk proberen te krijgen door dan maar de muziek aan te gaan passen. Ook al snap ik best waarom ze het doen.
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:18:51 #159
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_112890845
Jongens en meiden nog bedankt voor de felicitaties!! :*
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:45:39 #160
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112892056
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 15:58 schreef StM het volgende:
Mwua ik vind dat iedereen moet luisteren wat hij zelf wilt, ook de clubkutjes. Wat mij alleen zeer stoort is die nijging van artiesten om het zo populair mogelijk proberen te krijgen door dan maar de muziek aan te gaan passen. Ook al snap ik best waarom ze het doen.
Niet uit liefde voor de muziek in ieder geval, en dat vind ik sneu... Wat ik me dan afvraag is of je dan ooit wel echt iets om de muziek hebt gegeven of dat het je altijd alleen maar om de centen en de populariteit te doen is geweest..

Je moet dingen maken waar je je creativiteit in kwijt kan (dat lijkt me toch het doel van een artiest), platen maken waar je 100% achter staat, en het is dan mooi meegenomen als je er geld mee kunt verdienen. In mijn ogen hoort dit niet andersom te zijn.
Is er maar een beperkt publiek voor jouw platen maar maak je wel de platen waar jij 100% achter staat omdat het het product is van jouw creativiteit dan kan ik dat 1000% meer waarderen dan een "artiest" die met iedere scheet van het publiek meewaait en zijn eigen stijl compleet verloochent omdat het meer oplevert.

Het uiten van je creativiteit moet je motivatie zijn als artiest en niet geld verdienen...

Noem me een idealist, maar ik hou gewoon niet van dat soort "artiesten".
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:27:32 #161
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_112896157
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Niet uit liefde voor de muziek in ieder geval, en dat vind ik sneu... Wat ik me dan afvraag is of je dan ooit wel echt iets om de muziek hebt gegeven of dat het je altijd alleen maar om de centen en de populariteit te doen is geweest..

Je moet dingen maken waar je je creativiteit in kwijt kan (dat lijkt me toch het doel van een artiest), platen maken waar je 100% achter staat, en het is dan mooi meegenomen als je er geld mee kunt verdienen. In mijn ogen hoort dit niet andersom te zijn.
Is er maar een beperkt publiek voor jouw platen maar maak je wel de platen waar jij 100% achter staat omdat het het product is van jouw creativiteit dan kan ik dat 1000% meer waarderen dan een "artiest" die met iedere scheet van het publiek meewaait en zijn eigen stijl compleet verloochent omdat het meer oplevert.

Het uiten van je creativiteit moet je motivatie zijn als artiest en niet geld verdienen...

Noem me een idealist, maar ik hou gewoon niet van dat soort "artiesten".
maar ik kan me ook wel voorstellen dat als jij iets maakt waar je zelf achter staat, maar wat door niemand gewaardeerd wordt, dat het dan alsnog weinig voldoening oplevert.

Laat ik het anders formuleren: 'de massa' waardeert wat ze doen. Ik kan me voorstellen dat je dáár als artiest (misschien is entertainer dan een betere benaming) veel voldoening uit haalt..misschien wel meer voldoening dan uit trots zijn op je eigen creatie.
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:29:21 #162
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_112898874
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:27 schreef de_huig het volgende:

Laat ik het anders formuleren: 'de massa' waardeert wat ze doen. Ik kan me voorstellen dat je dáár als artiest (misschien is entertainer dan een betere benaming) veel voldoening uit haalt..misschien wel meer voldoening dan uit trots zijn op je eigen creatie.

Inderdaad. Er zijn ook nu nog wel hardstyle artiesten die het uiten van de creativiteit als motivatie hebben. Alleen bij de traditionele, bekende, en inmiddels meest grote hardstyle "kanalen" (B2S,Q-dance,Scantraxx, Fusion), zitten ze niet (of zijn ze in de minderheid ofzo..). Daarnaast zijn die traditionele labels, organisatoren, DJ's en MC's -waar je vroeger eigenlijk alle nieuwe hardstyle van kreeg-, zich gaan richten op de massa, en dus ook meer entertainer geworden.

Ik ben eigenlijk ook weleens benieuwd wie van de mensen hier in de afgelopen maand nieuwe hardstyle van onbekende artiesten heeft geluisterd?
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:30:58 #163
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112898959
Ik spreke sowieso vanuit het oogpunt van hoe in mijn ogen de ideale situatie is. Ik weet dat de wereld zo niet werkt, maar ik zou graag zien dat mensen daar toch naar streven..:P
Zeker in een genre (EDM) wat het altijd moest hebben van de (semi-) underground status, ten opzichte van pop & rock e.d.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:27 schreef de_huig het volgende:
maar ik kan me ook wel voorstellen dat als jij iets maakt waar je zelf achter staat, maar wat door niemand gewaardeerd wordt, dat het dan alsnog weinig voldoening oplevert.
Dat lijkt me niet, het gaat toch om het uiten van je creativiteit, als het opgepikt wordt kudos voor jou! Zo niet, dan heb je alsnog die creatieve gevoelens kunnen omzetten in een product en lijkt het me dat je met een voldaan gevoel aan het volgende project kan beginnen.
Het niet benutten van je creatieve vermogens is toch zonde. Hoe zou jij het vinden als je heel je leven lang alleen nog maar tuinslangen mocht ontwerpen en daar rijk mee zou kunnen worden, zou je dat doen of zou je iets gaan ontwerpen waar minder mee te verdienen valt maar waar je wel al je creativiteit en opgedane kennis in kwijt kan.

quote:
Ik denk dat het voor een entertainer zeker een kick is wanneer je een menigte los ziet gaan/hartjes ziet maken/een sit down ziet doen op jouw plaat. Maar mij lijkt dat je als je een echte entertainer bent gaat streven naar beide voldoeningen, anders valt er toch een soort leegte lijkt me..
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:33:30 #164
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112899078
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:29 schreef NLS04 het volgende:

Ik ben eigenlijk ook weleens benieuwd wie van de mensen hier in de afgelopen maand nieuwe hardstyle van onbekende artiesten heeft geluisterd?
Ik in ieder geval niet, het was me bij de bekendere artiesten al teveel werk om tussen alle troep die paar juweeltjes er uit te zoeken, dus ik ga me al helemaal niet wagen aan alle zolderkamerproducers die ook iets denken te kunnen. Plus, ik acht de kans Uberhaupt te klein dat ik echt nog iets ga vinden wat me kan bekoren.

Dit klinkt alsof het op een zolderkamer gemaakt is, maar het is helaas niet zo..

[ Bericht 11% gewijzigd door Tha_Bartman op 14-06-2012 20:15:30 ]
pi_112902084
Coone is ook wel echt het uiterste van totale kutheid :P
Maar ik snap je pijn.
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:04:16 #166
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_112903084
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:33 schreef Tha_Bartman het volgende:

Plus, ik acht de kans Uberhaupt te klein dat ik echt nog iets ga vinden wat me kan bekoren.

Achja er zal toch wel iemand hier zijn die onlangs iets nieuws heeft gehoord van een wat onbekendere DJ en het goed genoeg vond om te delen?

Hier ik zal een kick-off geven :Y

Of anders check een recente set van Deetox. Ik vond haar verrassend goed draaien (zeker het eerste gedeelte van dr set ^O^ ) op Alcatrazz ^O^
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:12:31 #167
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112903506
die delete plaat is vet :Y
Vazard (spoontech) heeft soms nog wel aardige producties, maar evenals bij theracords (sorry Pieter :P ) krijg ik er niet meer het jubelgevoel van wat ik vroeger van releases kreeg.

Die pineapple vind ik mwah...

http://lsdb.nl/set/111994(...)ow-178-22-05-12.html

Deze ziet er wel aardig uit..
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:49:49 #168
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:12:03 #169
256829 Sokz
Livin' the life
pi_112906685
quote:
_O_
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:27:08 #170
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_112907556
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat lijkt me niet, het gaat toch om het uiten van je creativiteit, als het opgepikt wordt kudos voor jou! Zo niet, dan heb je alsnog die creatieve gevoelens kunnen omzetten in een product en lijkt het me dat je met een voldaan gevoel aan het volgende project kan beginnen.
Het niet benutten van je creatieve vermogens is toch zonde. Hoe zou jij het vinden als je heel je leven lang alleen nog maar tuinslangen mocht ontwerpen en daar rijk mee zou kunnen worden, zou je dat doen of zou je iets gaan ontwerpen waar minder mee te verdienen valt maar waar je wel al je creativiteit en opgedane kennis in kwijt kan.
Ik snap wel wat je bedoelt maar het is wel erg idealistisch. Er moet toch brood op de plank komen, om er maar even een cliché in te tetsen. En ik zou denk ik toch best een voldaan gevoel krijgen als mijn tuinslangen wereldwijd in de tuinen liggen te sproeien en mijn bankrekening langzaam maar zeker voller en voller wordt. En al helemaal wanneer de gebruikers hem ook nog eens lekker in de hand vinden liggen en mooi vinden etc. (geld is één ding, erkenning is een tweede).

oh en ik hoef geen gelijk te krijgen ofzo, alleen een beetje tegengas voor jou is af en toe wel goed he, dat weet je ;)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:47:08 #171
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112912430
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:02 schreef 16meter het volgende:
Technisch zit het natuurlijk prima in elkaar, maar dit soort muziek is er duidelijk op gericht om door zoveel mogelijk tokkies als 'lekker vrolijk' en 'zomers' beschouwd te worden. Likes en followers scoren en zo veel mogelijk buitenlandse boekingen. Prima.. maar met goede muziek heeft het, wat mij betreft, niks te maken. En met hardstyle ook niet.
Gelukkig kunnen wij zelf de wereld verbeteren door er als ware apostelen op uit te trekken en mensen muzikaal op te voeden. Zelf ben ik deze heilige taak al aan het volbrengen onder de portugezen! En ja het brengt ware voldoening om deze (voorheen) ongelovigen te leiden over het juiste pad door het duister O-)

Amen.
pi_112912577
Haha, zat even die set van wildstylez en NC te luisten, knalt die MC voor de drop bij So high er gewoon uit: "Can we get a fistpump?"

YEAAAAAAAHHH BUDDDY! :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 07:50:33 #173
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_112915199
Een gezonde discussie hier in dit topic. Dat ik dit ooit nog mee mocht maken...
*pinkt traantje weg

Maar de social media de grote boosdoener van alles. Mensen staan in direct contact met de artiest waardoor er direct feedback is. Vroeger werd een plaat geprobeerd op een feest. Nu wordt het op YT gegooid. Die mensen kijken er op een hele andere manier naar. Ook klinkt een plaat op een feest anders dan uit je eigen pc speakertjes.

Vroeger werden er veel films gebruikt tijdens een track. Nu totaal niet.meer en moet een plaat een groot mee zing gehalte hebben. Dat pakt in mijn ogen niet vaak goed uit.

Laten we voorop stellen dat sommige van ons niet meer mee kunnen gaan met de nieuwe generatie. Alles zal gewoon kut blijven voor ons gevoel.

Misschien waren de feestgangers voor ons ook niet blij met de tracks die na 2003 uitkwamen. Tijden veranderen en helaas ook de muziek.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:09:32 #174
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_112916068
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 07:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar de social media de grote boosdoener van alles. Mensen staan in direct contact met de artiest waardoor er direct feedback is. Vroeger werd een plaat geprobeerd op een feest. Nu wordt het op YT gegooid. Die mensen kijken er op een hele andere manier naar. Ook klinkt een plaat op een feest anders dan uit je eigen pc speakertjes.
De social media hebben wel veel invloed ja, maar dan vooral doordat er schapengedrag is. "Oh 40.000 mensen geven die nieuwe plaat van Mr headyheadyhead een duimpje omhoog, dan moet het wel goed zijn en dan doe ik het ook maar". En een hoop mensen die op facebook blind alles liken. Feedback is een te groot woord, dat geeft de indruk dat het opbouwende kritiek is.

Het klopt wel wat je verder zegt ook over de film-quotes/meezingers. Maar daar moeten we dan ook maar onze hoop uithalen, dat het steeds fases zijn waarin iets aanslaat en dat het vanzelf over gaat. Nu zijn het meezingers, we hebben de raw-style wat ineens helemaal de shit was en de dubstep invloeden die wel aansloegen. Misschien dat er binnenkort de 'retro-style' wordt bedacht, waarin nieuwe platen weer net zo klinken als vroeger *)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:45:23 #176
141104 Patje1987
pi_112917028
Ik word een beetje naar van al die reacties op facebook bij artiesten. Mensen die geforceerd grappig doen om een 'like' te scoren :')

vrijdag 15 juni 2012 @ 09:51:10 #177
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_112917207
quote:
#5 heb ik ook het meeste geluisterd. :P

quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef Patje1987 het volgende:
Ik word een beetje naar van al die reacties op facebook bij artiesten. Mensen die geforceerd grappig doen om een 'like' te scoren :')

[ afbeelding ]
Sowieso reacties op facebook. :')
Het zijn: óf ballenlikkers die alles de hemel inprijzen, óf 'grappige' berichten die niet/nauwelijks gerelateerd zijn aan het originele bericht. :')
👾
pi_112917243
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:51 schreef mstx het volgende:

[..]

#5 heb ik ook het meeste geluisterd. :P

Vind persoonlijk 1 & 10 één van de leukste van de serie :Y
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:01:19 #179
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112919663
quote:
Verdiend! :Y

Ik wil jullie graag even wijzen op een nieuw pareltje van onze afsluiter van de Decibel-after!

Manic & Csabi - Alone in the Dark [Preview] by MANIC
pi_112920687
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 11:01 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Verdiend! :Y

Ik wil jullie graag even wijzen op een nieuw pareltje van onze afsluiter van de Decibel-after!

Jammer dat bij alle YT filmpies geen enkele verwijzing is naar bijvoorbeeld m'n facebook of waar ik te booken ben :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:28:50 #181
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112920746
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 11:27 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Jammer dat bij alle YT filmpies geen enkele verwijzing is naar bijvoorbeeld m'n facebook of waar ik te booken ben :')
Dan zou ik zelf een account maken om alle mixen op te zetten en dan kun je dat zelf doen :) Of de auteur een bericht sturen dat ie bestanden upload met copyright oid maar dat het goed is als hij/zij verwijzing naar je site gebruikt.
pi_112920959
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 11:28 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Dan zou ik zelf een account maken om alle mixen op te zetten en dan kun je dat zelf doen :) Of de auteur een bericht sturen dat ie bestanden upload met copyright oid maar dat het goed is als hij/zij verwijzing naar je site gebruikt.
Jah heb tijdje geleden contact met die kerel gehad. Hij zei dat ie de beschrijving etc zou aanpassen. De laatste WYFYB mixes ook zou toevoegen... maar nog niks gebeurd.

En zo makkelijk is het niet om ff zelf een account te hebben waarin je filmpjes (in dit geval sets van uur kan uploaden). Heb je speciaal account nodig. En de kans dat je dan ook aan BUMA/STEMRA geld moet afdragen is groot :X
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:05:29 #183
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_112922188
quote:

Het zijn: óf ballenlikkers die alles de hemel inprijzen, óf 'grappige' berichten die niet/nauwelijks gerelateerd zijn aan het originele bericht. :')
Ik vermoed ook dat de meeste tweets er alleen maar zijn om geretweet te worden door de artiest zelf. En negatieve tweets zullen dus nooit gehoord worden.
pi_112922247
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 12:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik vermoed ook dat de meeste tweets er alleen maar zijn om geretweet te worden door de artiest zelf. En negatieve tweets zullen dus nooit gehoord worden.
Ik heb ze dus ook allemaal geunfollowed :@
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:07:47 #185
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_112922272
Ow de set van MI in de magicshow podcast 80 doet het ook goed in het Turkse zonnetje :)
pi_112922608
Wel weer een leuk plaatje van Activator

Denk dat deze het wel prima doet op een festival met een biertje en zonnetje drbij :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:17:18 #187
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112922614
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 22:27 schreef de_huig het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt maar het is wel erg idealistisch. Er moet toch brood op de plank komen, om er maar even een cliché in te tetsen. En ik zou denk ik toch best een voldaan gevoel krijgen als mijn tuinslangen wereldwijd in de tuinen liggen te sproeien en mijn bankrekening langzaam maar zeker voller en voller wordt. En al helemaal wanneer de gebruikers hem ook nog eens lekker in de hand vinden liggen en mooi vinden etc. (geld is één ding, erkenning is een tweede).
Jouw tuinslang ligt altijd prettig in de hand dacht ik zo...

En verder is het natuurlijk veel te idealistisch van me, want er moet idd brood op de plank komen (al zijn sommige bedragen toch wel wat van de zotte :P (maar dat is het systeem nou eenmaal).

Maar ik ken ook producers die bijvoorbeeld gewoon ernaast werken omdat ze geen concessies willen doen, en omdat muziek hun hobby is en ze zodra ze het professioneel gaan doen ze geen hobby meer hebben maar een verplichting wat dodelijk kan zijn voor je creatieve proces :P

quote:
oh en ik hoef geen gelijk te krijgen ofzo, alleen een beetje tegengas voor jou is af en toe wel goed he, dat weet je ;)
Absoluut mijn beste, daar ben ik ook blij mee! Ik leer hier ook van, het dwingt met tot meer nadenken; iets wat ik niet zo vaak hoef te doen op mijn werk :P
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:19:59 #188
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112922748
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:09 schreef de_huig het volgende:

[..]

De social media hebben wel veel invloed ja, maar dan vooral doordat er schapengedrag is. "Oh 40.000 mensen geven die nieuwe plaat van Mr headyheadyhead een duimpje omhoog, dan moet het wel goed zijn en dan doe ik het ook maar". En een hoop mensen die op facebook blind alles liken. Feedback is een te groot woord, dat geeft de indruk dat het opbouwende kritiek is.
Hear Hear!

:+
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:26:33 #189
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_112922975
quote:
Nomnomnom <3 Wilt u die een keer downloadbaar maken?
Ben pas vanaf #44 gaan opslaan (enook op me foon) en die zijn nu een beetje grijs gedraaid >:)
pi_112930319
Wel tof dat Q voor gratis wifi op DefQon zorgt :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:30:27 #191
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112931028
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:15 schreef StM het volgende:
Dat betekent nog meer facebookende mensen in het publiek, dat zal goed zijn voor de sfeer :N
pi_112931482
Boeiend, hebben ze ook geen tijd om vervelend te doen zoals op de Decibel main vorig jaar :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:10:20 #193
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112932885
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:41 schreef StM het volgende:
Boeiend, hebben ze ook geen tijd om vervelend te doen zoals op de Decibel main vorig jaar :)
Volgens mij was die vechtpartij bij de pussy lounge of was het daar OOK? :P

http://www.skoften.net/in(...)n_op_decibel_outdoor

Wat een sneue figuren zijn het toch...
pi_112933491
De vechtpartij was op de PL ja, maar ik vond de sfeer op de main zwaar kut en ik dacht dat er ook op HT mensen waren die minder leuke ervaringen er gehad hadden (een duw of een schop tegen de schenen krijgen als je uit je dak ging enzo)
pi_112941150
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:15 schreef StM het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Dat betekent nog meer facebookende mensen in het publiek, dat zal goed zijn voor de sfeer :N
nou, het beetje communicatie dat normaal via sms onmogelijk is kan nu dan gelukkig via Whatsapp; mits de wifi een beetje fatsoenlijk is uiteraard :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112941570
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef StM het volgende:
De vechtpartij was op de PL ja, maar ik vond de sfeer op de main zwaar kut en ik dacht dat er ook op HT mensen waren die minder leuke ervaringen er gehad hadden (een duw of een schop tegen de schenen krijgen als je uit je dak ging enzo)
Tja.. voor de sfeer hoef je daar ook niet te komen. Dat is al een paar jaar.

Maar schoppen krijgen omdat je losgaat is nieuw voor mij..
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:59:56 #197
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112943814
pi_112943818
Zal vast wel slechts bij 1 iemand ofzo gebeurd zijn en niet steeds, maar goed. Er hing vorig jaar echt gewoon een kut sfeer, veel erger als in 2010....
pi_112944784
quote:
Sjaak(zonder klapkaak) zonder t-shirt :')
pi_112948929
quote:

Bedankt voor het starten van een goede discussie. :Y
gr gr
  zaterdag 16 juni 2012 @ 11:40:07 #201
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_112963401
quote:
Sowieso facebook :{

In de categorie onbekende artiesten:

creatief wat ze met de climax hebben gedaan ^O^

In de categorie verdient meer aandacht want moddervet:

pi_112970346
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 22:11 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Bedankt voor het starten van een goede discussie. :Y
nummer even geluisterd, best wel lekker :)

en wat die discussie betreft, ook even een korte bijdrage van mijn kant;
van de nummers die tegenwoordig gemaakt worden heb ik vaak het idee dat ze gemaakt worden om leuk gevonden te worden door de achterban, in plaats van dat de artiest nummers maakt die hij vet vindt; en dan op feesten te weten komt wat het publiek er van vindt (in plaats van dat ze de nummers al kennen door YT etc.)

om, onder andere, deze reden vind ik lang niet zoveel nummers mooi van wat uitgebracht wordt, vergelekenmet 3/4 jaar terug. voor mij gevoel werden er toen ook veel meer pareltjes gemaakt :)

quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 11:40 schreef NLS04 het volgende:
In de categorie onbekende artiesten:

mwoah, niet aan mij besteed :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112971749
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 16 juni 2012 @ 18:52:55 #205
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112975583
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:

en wat die discussie betreft, ook even een korte bijdrage van mijn kant;
van de nummers die tegenwoordig gemaakt worden heb ik vaak het idee dat ze gemaakt worden om leuk gevonden te worden door de achterban, in plaats van dat de artiest nummers maakt die hij vet vindt; en dan op feesten te weten komt wat het publiek er van vindt (in plaats van dat ze de nummers al kennen door YT etc.)

om, onder andere, deze reden vind ik lang niet zoveel nummers mooi van wat uitgebracht wordt, vergelekenmet 3/4 jaar terug. voor mij gevoel werden er toen ook veel meer pareltjes gemaakt :)
Samenvatting: ze doen het voor de centen en niet vanwege de creativiteit...;)
pi_112975616
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:52 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Samenvatting: ze doen het voor de centen en niet vanwege de creativiteit...;)
daar lijkt het helaas wel op! en dat is jammer, want soms heb ik het idee dat als ze hun creativiteit volledig zouden benutten, er gruwelijke tracks gemaakt zouden worden _O_ maar die pakt het grote publiek dan wellicht niet op, dus commercieel niet interessant
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 16 juni 2012 @ 19:11:13 #207
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_112976113
Ik vind de huidige hardstyle op zich nog wel relaxed op een feestje en als ik het lekker hard aan gooi met trainen.. Maar als ik kijk wat voor crap er nu ook is... Damn.. het is echt ver afgezakt.. Check deze voorbeelden even:

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Koekoek
pi_112976229
die bootleg van Le Proppert, waddafack?! :X :%

en die ID van Noisecontrollers, veels te happy :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112976254
pi_112976400
quote:
lalalalalala kaas... lalalalalala kaas... lalalalalala kaas etc. :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 16 juni 2012 @ 19:20:40 #211
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_112976435
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:11 schreef Massief het volgende:
Ik vind de huidige hardstyle op zich nog wel relaxed op een feestje en als ik het lekker hard aan gooi met trainen.. Maar als ik kijk wat voor crap er nu ook is... Damn.. het is echt ver afgezakt.. Check deze voorbeelden even:

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
het is allemaal die boing boing boing troep ;( :'(
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 16 juni 2012 @ 19:21:55 #212
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_112976476
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 11:40 schreef NLS04 het volgende:

[..]

In de categorie verdient meer aandacht want moddervet:

die intro _O_ de rest vind ik mehh
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 16 juni 2012 @ 19:29:52 #213
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_112976786
pi_112976802
quote:
Ah, weer een nieuw dieptepunt. _O_

De vraag is niet of dit overtroffen wordt, maar door wie.
pi_112976864
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:29 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

de prophet moet dit weer gaan maken ;(
eens!!

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:30 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ah, weer een nieuw dieptepunt. _O_

De vraag is niet of dit overtroffen wordt, maar door wie.
ik gok dat hij zelf daar de grootste kanshebber voor is :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 16 juni 2012 @ 19:33:46 #216
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_112976915
2007-2008 waren wel topjaren voor hardstyle, heb nu het idee dat het allemaal eentonig en commercieel word
pi_112977013
what the fuck
i just wanna get high
it's like ecstacy
no ordinary life

_O_ _O_

wat een epische baas is het ook, die proppert

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

eens!!

[..]

ik gok dat hij zelf daar de grootste kanshebber voor is :Y
Of 1 van zijn protegés.
pi_112977312
Ik vind die van Wildstylez productietechnisch gezien eigenlijk best goed :@
pi_112977936
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:36 schreef 16meter het volgende:
what the fuck
i just wanna get high
it's like ecstacy
no ordinary life
Echt, hoe hij mijn gevoelens kan vastleggen in vier zinnetjes O+
pi_112978042
quote:
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Neo-Mullen kom er maar in
pi_112981425
Sky High, Trapped, Follow Me _O_
pi_113008219

omdat er (bijna) niks boven early hardstyle gaat _O_ *;
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_113041842
Dit topic is dood mensen, face it :P
  maandag 18 juni 2012 @ 10:58:32 #226
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_113042442
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 10:40 schreef eQuaL het volgende:
RIP aan de nabestaanden
👾
pi_113042995
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
WE WILL NOT VANISH WE WILL NOT DIE
gr gr
  FOK!fotograaf maandag 18 juni 2012 @ 11:36:40 #228
159915 -Menn0-
MNO
pi_113043702
Heeft iemand ervaring met een hotelletje in de buurt van Wish Outdoor? Weinig zin om nog naar huis te rijden als het is afgelopen.
,,/
pi_113043749
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 10:40 schreef eQuaL het volgende:
Heb geen rauwkaart gehad :{ Waz da!
  maandag 18 juni 2012 @ 14:00:32 #230
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_113048994
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Heb geen rawkaart gehad :{ Waz da!
  maandag 18 juni 2012 @ 14:07:48 #231
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_113049388
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:00 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

haha precies mijn gedachten..als het een spelfout is moet MI zich kapot schamen, als het een bewussie was vind ik hem wel geestig.
  maandag 18 juni 2012 @ 14:49:54 #232
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_113051413
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:07 schreef de_huig het volgende:

[..]

haha precies mijn gedachten..als het een spelfout is moet MI zich kapot schamen, als het een bewussie was vind ik hem wel geestig.
Haha GMTA!
Maar we wachten rustig af... :P
pi_113051973
Ik heb m'n kaarten liever gebakken lOLlOLlL!111
  maandag 18 juni 2012 @ 15:24:27 #235
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_113052868
pi_113055413

Bass chaserz ft hard society

Bass chaserz draaien ook op defqon purple stage en ground zero main. Eerste release, wat denken jullie?
  maandag 18 juni 2012 @ 16:33:49 #237
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_113056330
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef X_qlusive het volgende:

Bass chaserz ft hard society

Bass chaserz draaien ook op defqon purple stage en ground zero main. Eerste release, wat denken jullie?
Naam :')
Plaat :N, ik zie niet in wat hier onderscheidend is tegenover de 15 miljoenmiljard andere releases die er uitkomen. Het klinkt voor mij is een slappe kopie van een willekeurige fusion plaat van dit jaar.

Maar wellicht ben ik niet het publiek meer... :+
pi_113059810
[spam]

Voor diegene die het alweer vergeten zijn... vanavond 22.00 q-dance radio :9

[/spam]
pi_113063313
vriendin heeft besloten niet mee te gaan, dus heb normaal zaterdag ticket te koop; vraagprijs = kostprijs :)

en de timetable is ook al bekend ^O^
http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/15309
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_113063403
quote:
Donderdag

BLUE - Pre-party
20:00 - 21:00 Luna &­ Pavo
21:00 - 22:00 Deepack
22:00 - 23:00 Noisecontrollers
23:00 - 00:00 Josh &­ Wesh vs E-Force
00:00 - 01:00 Isaac
Hosted by: Villain

Vrijdag

BLUE
11:00 - 12.­00 Ivan Carsten
12:00 - 13:00 Scope DJ &­ A-lusion
13:00 - 14:00 D-Block &­ S-te-Fan
14:00 - 15:00 Stephanie
15:00 - 16:00 The Vision
16:00 - 17:00 Max Enforcer
17:00 - 18:00 Sasha F &­ Chris One
18:00 - 19:00 B-Front
19:00 - 20.­00 Adaro ft.­ Danny Scandal
20:00 - 21:00 Tatanka
Hosted by: Ruffian

BLACK
11:00 - 12:00 Terminal &­ Vavaculo "­Thunderdome Radio Crew"­
12:00 - 13:00 Dyprax
13:00 - 14:00 Kasparov
14:00 - 15:15 Evil Activities
15:15 - 16:30 The Viper
16:30 - 17:45 Tha Playah
17:45 - 18:15 Traxtorm Gangstaz Allied
18:15 - 19:30 Endymion
19:30 - 21:00 Negative A
Hosted by: Jeff

GREY
11:00 - 12:15 Miss Monica
12:15 - 13:15 DJ Jean
13:15 - 15:15 Stanton
14:15 - 15:15 The Stunned Guys
15:15 - 16:15 Twan &­ Willem's "­crazy hour of power"­
16:15 - 17:15 Delirium
17:15 - 18:30 Promo "­Files set"­
18:30 - 19:30 Lenny Dee
19:30 - 21:00 Zany &­ Vince "­Shadowlands Terrorists Set"­
Hosted by: Da Syndrome

MAGENTA
11:00 - 21:00 Dutch Acid Family

PURPLE
11:00 - 12:00 Soundcreators
12:00 - 13:00 The Anarchist
13:00 - 14:00 S Dee
14:00 - 15:00 Sound Freakerz
15:00 - 16:00 Omegatypez
16:00 - 17:00 Dynamics
17:00 - 18:00 Neilio
18:00 - 19:00 DJ Y.­O.­Z.­
19:00 - 20:00 Artic
20:00 - 21:00 Solutio &­ The I's
Hosted by: Shizzler

GOLD - The Darkraver Invites
12:00 - 13:00 The Outsiders
13:00 - 14:30 The Darkraver vs Dyna
14:30 - 16:00 The Darkraver vs Billy the Kit
16:00 - 17:30 The Darkraver vs Bass-D
17:30 - 19:00 The Darkraver vs Vince
19:00 - 20:00 The Darkraver vs DaY-már
Hosted by: Iceman

WHITE
11:00 - 12:15 Pavo
12:15 - 13:45 Pila
13:45 - 15:00 Isaac
15:00 - 16:30 Super Marco May
16:30 - 17:45 Toyax
17:45 - 19:00 Deepack
19:00 - 20:00 Alpha2
20:00 - 21:00 Luna
Hosted by: Da Mouth of Madness

RED
21:00 - 23:00 The Gathering with Q-dance Elite:
Headhunterz, Noisecontrollers &­ Wildstylez

BLUE - Afterparty
23:00 - 00:00 Brennan Heart
00:00 - 01:30 Coone vs Ruthless
01:30 - 03:00 Fusion of sounds with Jack of Sound, Code Black &­ Rebourne
03:00 - 04:00 Psyko Punkz vs Alpha2
Hosted by: Syco

Zaterdag

RED
11:00 - 12:00 Activator "­Subground"­
12:00 - 13:15 Isaac
13:15 - 14:15 The Pitcher
14:15 - 15:15 Technoboy &­ Tuneboy
15:15 - 16:15 Ran-D
16:15 - 16:45 Noisecontrollers LIVE
16:45 - 17:45 Psyko Punkz
17:45 - 18:45 Wildstylez
18:45 - 19:15 Crypsis LIVE
19:15 - 20:15 Brennan Heart
20:15 - 21:30 Headhunterz
21:30 - 22:45 Coone
22:45 - 23.­00 End Show
Hosted by: Ruffian

BLUE
11:00 - 12:00 Jack of Sound
12:00 - 13:00 Geck-O
13:00 - 14:00 Zany
14:00 - 15:00 Lady Faith
15:00 - 16:00 Frontliner
16:00 - 17:15 Zatox
17:15 - 18:15 Alphaverb
18:15 - 20:30 Alpha2
20:30 - 21:00 Gunz for Hire
21:00 - 22:00 Titan
22:00 - 23:00 Radical Redemption
Hosted by: DV8

BLACK
11:00 - 12:00 Pandorum
12:00 - 13:00 Prankster
13:00 - 14:00 Promo
14:00 - 15:00 Mad Dog
15:00 - 16:00 Ruffneck ft.­ Triax
16:00 - 18:00 Neophyte Records Allstars
18:00 - 19:00 Nosferatu
19:00 - 20:00 Art of Fighters
20:00 - 21:00 Partyraiser
21:00 - 22:00 DaY-már
22:00 - 23:00 Noize Suppressor
Hosted by: Jeff

GREY
11:00 - 12:30 Luciën Foort
12:30 - 13:30 Pila
13:30 - 14:30 Bountyhunter
14:30 - 15:30 Flamman &­ Abraxas
15:30 - 16:30 Mental Theo
16:30 - 17:30 Critical Mass
17:30 - 18:30 Predator
18:30 - 19:30 Panic
19:30 - 20:30 Waxweazle DJ Team
20:30 - 22:00 Buzz Fuzz
Hosted by: Da Syndrome

BROWN
11:00 - 12:00 Gave
12:00 - 13:30 Davoodi
13:30 - 15:00 Mode Seven
15:00 - 16:30 Demoniak
16:30 - 18:00 Fenix
18:00 - 19:30 Mark with a K
19:30 - 21:00 Dr.­ Rude
21:00 - 22:30 Ruthless
Hosted by: Chucky

SILVER
11:00 - 12:30 Repix
12:30 - 14:00 Peaky Pounder
14:00 - 15:00 Counterfeit
15:00 - 16:00 Dub Elements
16:00 - 17:30 Synapse
17:30 - 19:00 Ophidian
19:00 - 20:00 Limewax vs The Panacea Present Goldberg Variations
20:00 - 21:30 Igneon System vs Ak-Industry
21:30 - 22:30 Progamers LIVE
Hosted by: Dart

UV
11:00 - 12:00 Bass Modulators
12:00 - 13:15 Da Tweekaz
13:15 - 14:15 Ambassador Inc.­
14:15 - 15:15 Digital Punk vs Waverider
15:15 - 16:15 Toneshifterz
16:15 - 16:45 Code Black vs Toneshifterz
16:45 - 17:45 Code Black
17:45 - 19:00 Wasted Penguinz
19:00 - 20:30 Activator
20:30 - 21:00 Hard Driver LIVE
21:00 - 22:00 Nitrouz
22:00 - 23:00 The Prophet

MAGENTA
11:00 - 22:00 Dutch Acid Family

PURPLE
11:00 - 12:00 Bass Chaserz
12:00 - 13:00 Deetox
13:00 - 14:00 In-Phase
14:00 - 15:00 Outlander
15:00 - 16:00 Audiofreq
16:00 - 17:00 F8trix
17:00 - 18:00 HSB a.­k.­a.­ Hardstyle Boiz
18:00 - 19:00 Phrantic
19:00 - 19:30 Inner Heat LIVE
19:30 - 21:00 Jajox
21:00 - 22:00 Rebourne
Hosted by: Shizzler

GOLD - Chill
12:00 - 13:15 Melly Mel
13:15 - 14:30 Basterd
14:30 - 15:45 Bootsman2Bootsman
15:45 - 16:45 Fanny West
16:45 - 18:00 TMP vs Dirtcaps
18:00 - 19:15 Luciën Foort
19:15 - 20:30 CLÑ38 a.­k.­a.­Carita La Niña
20:30 - 22:00 De Cultuurbarbaren
Hosted by: Choral

ORANGE
11:00 - 12:00 Dimavi
12:00 - 13:00 F&­E a.­k.­a.­ Friendz &­ Enemiez
13:00 - 14:00 Anne Savage
14:00 - 15:00 Fabian Kempe
15:00 - 16:00 Fausto
16:00 - 17:00 Scot project
17:00 - 18:15 Alex Kidd vs Kutski
18:15 - 19:30 Stana
19:30 - 20:30 Organ Donors
20:30 - 22:30 A*­S*­Y*­S*­
Hosted by: Renegade

GREEN
12:00 - 13:00 Redmau5
13:00 - 14:00 Radial
14:00 - 15:00 Sutter Cane
15:00 - 16:00 Brian Sanhaji
16:00 - 17:00 Two Times Four
17:00 - 18:30 Ree
18:30 - 19:30 Sasha Carassi
19:30 - 21:00 Sven Wittekind
21:00 - 22:00 Torsten Kanzler
Hosted by: Axys

WHITE - Qult
11:00 - 12:30 Mike Mago
12:30 - 13:30 Dock 45
13:30 - 14:30 NT89
14:30 - 15:30 Franz &­ Shape
15:30 - 16:30 The Oddword
16:30 - 17:30 Modek
17:30 - 18:30 Henzel &­ Disco Nova "­QULT RAVE SET"­
18:30 - 20:00 Thilo &­ Evanti
20:00 - 21:00 Fausto
21:00 - 22:00 Lee Mac
Hosted by: Da Mouth of Madness
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_113063475
Coone die afsluit op main _O_ al me drome kome uit!!!!!

Even serieus, is Silver de Drum 'n Bass/Dupstep area dan?
pi_113063584
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
Coone die afsluit op main _O_ al me drome kome uit!!!!!
nou, ik ga wel naar de Blue :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_113063878
dj koen _O_
pi_113063933
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef 16meter het volgende:
dj koen _O_
hé, er stond eerst "Silver = industrial"

;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_113064130
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

;)
Vorig jaar was er ook een outdoor DnB/dubstep stage, waar is die nu?
pi_113064159
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

;)
:P Dacht dat het een trollpoging van robuust was.
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Vorig jaar was er ook een outdoor DnB/dubstep stage, waar is die nu?
Er is geen DnB/dubstep meer, helaas.

Wie gaan er eigenlijk van hier. Niet veel meer, geloof ik..?

Ik ga gewoon wat rondwandelen op Defqon. Zal overal wel een kijkje nemen, behalve UV/Red.
Hopelijk wordt het een beetje gezellig in de techno tent...

[ Bericht 51% gewijzigd door 16meter op 18-06-2012 19:35:47 ]
pi_113064381
ik ben er :Y

vriendin gaat niet, dus haar kaartje is te koop :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 18 juni 2012 @ 19:38:01 #249
256829 Sokz
Livin' the life
pi_113064674
Koen draait met Beatzzzz zie ik. Nog meer respect voor die kleine man gekregen. _O_O_O_

Die track trouwens. O+ O+ <3,3,3,3<3,
  maandag 18 juni 2012 @ 19:47:20 #251
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_113065118
Reageer hier eigenlijk nooit meer, maar kan het nu toch niet laten om die TT van Defqon mainstage even uit te komen lachen O-)
pi_113065287
Ik ben er weer bij :) Ik ga wss niet ontkomen aan veel Red vrees ik.... Hoewel ik hun waar ik mee ben wel zal proberen te leren wat fatsoenlijke HS is. In zoverre je er van kan spreken dat die er is :P
pi_113065445
via PF, een foto van de opbouw;

http://img717.imageshack.us/img717/9058/img2012061700142.jpg (copy/paste deze link)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_113067638
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:47 schreef benniesnugger het volgende:
Reageer hier eigenlijk nooit meer, maar kan het nu toch niet laten om die TT van Defqon mainstage even uit te komen lachen O-)
Voor iedereen die het nog niet doorheeft. De tijd dat een timetable (TT's van grote evenementen + festivals) een logische volgorde van muzikale hardheid had, ligt al jaren achter ons :Y)
pi_113068105
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Voor iedereen die het nog niet doorheeft. De tijd dat een timetable (TT's van grote evenementen + festivals) een logische volgorde van muzikale hardheid had, ligt al jaren achter ons :Y)
dat blijkt, met Coone als afsluiter :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 18 juni 2012 @ 21:13:49 #256
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_113070587

Kwaliteitstrack dit dat zus zo.
pi_113070623
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:

Kwaliteitstrack dit dat zus zo.
eens!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_113071484
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat blijkt, met Coone als afsluiter :')
Opzich best logisch toch?
pi_113071786
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Opzich best logisch toch?
ja, eigenlijk wel ):O
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 18 juni 2012 @ 22:00:48 #260
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_113074379
Coone als afsluiter :') Dit soort platen denk ik dan aan _O- _O- _O- _O-

Dit waren pas afsluiters:

Gewoon volle bak knallen en losgaan op de main zo als te zien is op de beelden..
pi_113074431
hmmm, er worden nog veel kaartjes aangeboden :o
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_113085738
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, er worden nog veel kaartjes aangeboden :o
Vind je het gek? :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 07:39:40 #263
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_113085881
Coone als afsluiter. Ik heb er een dubbel gevoel bij.
Het is in mijn ogen geen waardige afsluiter. Zeker als je het vergelijkt met Technoboy. Die man wist gewoon met hardstyle af te sluiten zoals het hoort. Maar dat zijn die dagen die we nooit meer terug zullen krijgen.

Maar Coone is wel een gast die het wel voor elkaar heeft. 29 en een eigen label en dus keihard werken. Althans dat denk ik. Hij produceert en draait en is volop in de picture. Als je kijkt naar zijn 'concurrent' de profeet, die dan amper nog naar voren komt en alleen met remuxxen en refixxen op de proppen komt. Ik kan de Coone producties wel waarderen.

Nee het is een 'versassende' afsluiter. Ik wacht met spanning af. Als hij het verkloot zal hij zeker weten de volgende dag. Mede dankzij twitter, facebook en youtube....
pi_113088592

SPOILER
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:48:50 #265
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_113089316
Zoo M.I. die WYFYB#05 is echt heerlijk :9~
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:53:33 #266
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_113089467
Hahaha ik had gedroomd over Qlimax 2012. Iedereen had nu stemkastjes en als je een track of de DJ('s) niet leuk vond kon je stemmen! En als je dat niet met een stemkastje wou doen dan kon je voor de DJ booth op een knop komen drukken xD. En als het dan heel erg was werden ze geboycot of gewoon een tijdje niet meer geboekt. Maar je kon dus gewoon vaker drukken dus ik heb als een gek lopen stampen op die knop bij D-Block & S-Te-Fan _O-
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:56:01 #267
141104 Patje1987
pi_113089538
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Hahaha ik had gedroomd over Qlimax 2012. Iedereen had nu stemkastjes en als je een track of de DJ('s) niet leuk vond kon je stemmen! En als je dat niet met een stemkastje wou doen dan kon je voor de DJ booth op een knop komen drukken xD. En als het dan heel erg was werden ze geboycot of gewoon een tijdje niet meer geboekt. Maar je kon dus gewoon vaker drukken dus ik heb als een gek lopen stampen op die knop bij D-Block & S-Te-Fan _O-
:') terecht wel. Goed idee overigens al denk ik niet dat ik naar Qlimax 2012 ga. Sowieso ga ik geen 70 euro + meer uitgeven voor zulke feestjes. Ik heb wel erg veel zin in Dreamfields *O*
pi_113089865
de meest zuivere vorm van aids wordt voor het laatst bewaard, wel logisch inderdaad
pi_113092513
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 11:07 schreef 16meter het volgende:
de meest zuivere vorm van aids wordt voor het laatst bewaard, wel logisch inderdaad
Jouw sig _O_ :D!
pi_113093095
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 10:27 schreef Mind.Illusion het volgende:

SPOILER
_O_ _O_ _O_

Alright! *O*
gr gr
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:07:52 #271
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_113094008
Gister niet geluisterd, maar wat een bazenlijst M.I! _O_
Ga ik nog even terugluisteren.
pi_113108302
Mooi setje MI. ^O^
  FOK!fotograaf dinsdag 19 juni 2012 @ 18:52:04 #273
159915 -Menn0-
MNO
pi_113108328
Hoe laat is zaterdag de meet links voor in de Blue? ;)
,,/
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:55:53 #274
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_113108476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef -Menn0- het volgende:
  FOK!fotograaf dinsdag 19 juni 2012 @ 19:11:08 #275
159915 -Menn0-
MNO
pi_113109114
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:55 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
,,/
pi_113109314
Thnx leute!

Helaas niet aanwezig op defqon... :{
pi_113111449

Godver, wat een lelijke plaat :') _O-
Ga maar sinaasappels verkopen op de markt, dit wordt 'm niet jongen.
pi_113112007
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef -Menn0- het volgende:
ergens tussen 17.30 en 20.30, want Alphaverb en Alpha2 :7 O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_113113163
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:07 schreef robuust89 het volgende:

Godver, wat een lelijke plaat :') _O-
Ga maar sinaasappels verkopen op de markt, dit wordt 'm niet jongen.
zijn er mensen die dit leuk vinden? die vocals? :?

vindt ie het uberhaupt zelf wel mooi? :?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:56:34 #280
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_113113743
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:

vindt ie het uberhaupt zelf wel mooi? :?
Doet er niet toe; het publiek vreet het en dat betekent brood op de plank.
pi_113113870
volgens Zoover.nl wordt het zaterdag 20 graden in Biddinghuizen, met 35% kans op zon en 80% kans op neerslag :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:17:18 #282
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_113114880
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef 16meter het volgende:
Mooi setje MI. ^O^
Als hiermee dat DefQon.1 special setje wordt bedoeld ... mee eens ^O^

Is zelfs weer reden genoeg om voor mij ff te commenten ... dus ik leeft nog :9
Druk met 't "echte" leven enzo, en moet ook bekennen dat ik veel HC heb geluisterd de laatste tijd :@
Maar heb nog ff een baal nakijkwerk gekregen zo vlak voor de vakantie dus die podcast maar 's aangezet - en ik vlieg er doorheen *O*
Enne nog ff @ Thera; een tijd terug had ik gereageerd op je FB over 'People' en je er ook ff op aangesproken tijdens LDNSS. Maar toen die daarstraks voorbij kwam tijdens Adaro werd ik aangenaam verrast ;)

Enne @ de rest ... hoe ist, mijn broeders!!
Hier geen festivals en/of feesten in de planning maar wens ieder een mooie toe :*
Wat je vindt, ...
pi_113117167
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Da_Ripper het volgende:
goed te passe aan deze kant *O*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  FOK!fotograaf dinsdag 19 juni 2012 @ 21:54:49 #284
159915 -Menn0-
MNO
pi_113117319
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ergens tussen 17.30 en 20.30, want Alphaverb en Alpha2 :7 O+
^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens Zoover.nl wordt het zaterdag 20 graden in Biddinghuizen, met 35% kans op zon en 80% kans op neerslag :P
Mijn Weer app zegt:

78% kans en 1mm neerslag

Staat om 11:00 een wolkje met wat regen en om 14:00 wolkje met zon en regen, daarna zonnetje met een wolkje er voor.
,,/
pi_113117373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

^O^

[..]

Mijn Weer app zegt:

78% kans en 1mm neerslag

Staat om 11:00 een wolkje met wat regen en om 14:00 wolkje met zon en regen, daarna zonnetje met een wolkje er voor.
oftewel, niet te warm en niet te koud :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_113118762

Voorlopig laatste optreden van Gunz for Hire dus. Mischien iets te laat, maar ik ga zeker even kijken. Nog nooit live mogen zien, en dat setje van Qlimax is :9~ .
pi_113119154
Ik vind er niks aan...
  FOK!fotograaf dinsdag 19 juni 2012 @ 22:20:07 #288
159915 -Menn0-
MNO
pi_113119219
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

oftewel, niet te warm en niet te koud :s)
Ja ik denk dat het nog best mee zal vallen allemaal zaterdag :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:13 schreef Voltreffer het volgende:

Voorlopig laatste optreden van Gunz for Hire dus. Mischien iets te laat, maar ik ga zeker even kijken. Nog nooit live mogen zien, en dat setje van Qlimax is :9~ .
Zal wel bizar druk worden in die tent, was met Intents ook niet normaal. Hele tent stond vol, set afgelopen en iedereen ging naar buiten. Arme meneer Rebelz..
,,/
pi_113119299
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:20 schreef -Menn0- het volgende:
Arme meneer Rebelz..
of zoals a.s. zaterdag, arme meneer Titan :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:22:33 #290
301430 Baronpilsener
pi_113119388
quote:

Niet het laatste, ze gaan zich meer op het buitenland richten :)
Aka Black/Out
pi_113119532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Niet het laatste, ze gaan zich meer op het buitenland richten :)
het laatste voor wat betreft de komende tijd in ieder geval...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  FOK!fotograaf dinsdag 19 juni 2012 @ 22:34:25 #292
159915 -Menn0-
MNO
pi_113120080
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

of zoals a.s. zaterdag, arme meneer Titan :P
Ach ja laat ze maar lekker naar de main gaan voor Brennan, Heady en Coone, meer ruimte voor mij ^O^
,,/
pi_113122198
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Als hiermee dat DefQon.1 special setje wordt bedoeld ... mee eens ^O^
jazeker!
quote:
Hier geen festivals en/of feesten in de planning maar wens ieder een mooie toe :*
goed man, pak weer 's een feestje!
quote:
Voorlopig laatste optreden van Gunz for Hire dus.
goede zaak
  woensdag 20 juni 2012 @ 01:32:29 #294
238230 em-dee-em-aa
pi_113128172
Zo, net thuis na een weekje Oekraïne

Wat een gekkenhuis _O_
pi_113129576
Ben zelf zondag ook een dagje naar Oekraïne geweest! Was super :)

Nu heel veel zin in zaterdag! En zoals de rest hier ook al zegt, beetje jammer van de main..
pi_113135027

Zonnetje schijnt, ik ben vrolijk :@
pi_113155205
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:13 schreef eQuaL het volgende:

Zonnetje schijnt, ik ben vrolijk :@
mwoah, beetje een plaat zonder 'inhoud'
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_113155213
nog steeds een kaartje voor Defqon.1 te koop trouwens :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_113155406
zo kosten de tickets op de zwarte markt 2x de originele prijs, en zo raken mensen de tickets aan de straatstenen niet meer kwijt :P

SPOILER
pi_113155467
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
zo kosten de tickets op de zwarte markt 2x de originele prijs, en zo raken mensen de tickets aan de straatstenen niet meer kwijt :P

SPOILER
of met het weer dat niet 100% super gaat zijn, of omdat ze er ineens achter komen dat je zaterdag niet met OV kunt of omdat de timetable kut is :+ :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_113155602
als er goede muziek gedraaid wordt ga ik m'n ticket niet verkopen voor een beetje regen, en zorg ik dat ik er hoe dan ook kom al is het met de fiets, en boeit het niet in welke volgorde de dj's staan omdat het toch allemaal vet is :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')