Hardtrance/Early Hardstyle zit vrij weinig verschil in naar mijn meningquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Sokz het volgende:
Toch billenkoek omdat er geen hardstyle in de OP van een hardstyle topique zit.
Deze man heeft gelijk...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hardtrance/Early Hardstyle zit vrij weinig verschil in naar mijn mening
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]En uit betrouwbare bronnen heb ik ook vernomen dat artiesten tegenwoordig niet meer staan te springen om nummers op CD's van evenementen te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de goede hardstyle alleen niet meer verwachten bij de DJ's die een mixcdtje in elkaar mogen knutselen van Q..
Ik snap niet waarom iedereen loopt te zeuren over die CD van Coone, vooral op Hardtraxx wordt ie echt de grond in gestampt. Maar, omdat er geen Thera, Adaro, Geck-O en weet ik 't allemaal niet op staat, is het een kut CD?
Het is een mainstage van Defqon, dat is mainstream als maar kan zijn. Je vindt het leuk, of je vindt het niet leuk. Zo simpel als dat. En dan kun je verwachten dat CD1 (die in mijn ogen voor de mainstage staat..) niet van het kaliber Thera is.
Wat betreft de EDC, eigenlijk ben ik wel een beetje bang dat ze nu hardstyle softer gaan maken. Vrijwel elke artiest die er staat tweette in de afgelopen week iets in de trant van "Nieuwe track voor EDC af!". Nu hoop ik dat ze die tracks mooi daar draaien, en we ze niet meer horen. Let wel, dit is zonder de tracks te horen en aangenomen dat het softe shit is.
Naam van de band zodat we samples op kunnen zoeken..?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 06:46 schreef Krulliewullie het volgende:
Oooh joepiedepoepie! Net thuis van een heerlijke avond en heb bij een supervette 'band' (zowel elektronisch als instrumentaal met een dj die supergoed kon scratchen en vocals die heerlijk dromerig waren) echt helemaal staan springen! Eindelijk weer eens tussen een enthousiaste groep mensen gestaan die uit hun dak gingen. Geen hartjes, sit-downs maar gewoon heerlijk feesten!![]()
Nee, omdat het kutmuziek is is het een kut cd. En ook de mainstream was vroeger stukken beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:17 schreef Levitas het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen loopt te zeuren over die CD van Coone, vooral op Hardtraxx wordt ie echt de grond in gestampt. Maar, omdat er geen Thera, Adaro, Geck-O en weet ik 't allemaal niet op staat, is het een kut CD?
Het is een mainstage van Defqon, dat is mainstream als maar kan zijn.
Kloptquote:Je vindt het leuk, of je vindt het niet leuk. Zo simpel als dat.
x2quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee, omdat het kutmuziek is is het een kut cd. En ook de mainstream was vroeger stukken beter.
[..]
Klopt
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:50 schreef Voltreffer het volgende:
maar waarom moet je je muziek dan zo omgooien?
quote:
Puur vanwege de entertainment qua trollen en de bevestiging te zien dat je op het juiste moment bent uitgestaptquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
maar goed, ik heb die hele hoek van hardstyle al een tijdje afgesloten. geen idee waarom ik hier toch blijf kijken
En bovendien het hoge niveau hier vaakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Puur vanwege de entertainment qua trollen en de bevestiging te zien dat je op het juiste moment bent uitgestapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
En bovendien het hoge niveau hier vaak
+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Zelfs een mod die hier loopt te trollen, het moet niet gekker wordenquote:
Nee ik vind Coone serieus wel tof.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Zelfs een mod die hier loopt te trollen, het moet niet gekker worden
Technisch gezien zit het meestal wel goed in elkaar maar Coone maakt voor mij veel te veel popiejopie plaatjes die niet mijn smaak zijn..quote:
omdat het trieste kutmuziek is, gedraaid en geproduceerd door nep artiesten die zo snel mogelijk hun zakken willen vullenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
En uit betrouwbare bronnen heb ik ook vernomen dat artiesten tegenwoordig niet meer staan te springen om nummers op CD's van evenementen te krijgen.
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:55 schreef NLS04 het volgende:
Scot Project
[..]
Technisch gezien zit het meestal wel goed in elkaar
Orelha Negra! Maar ik kan zo snel geen filmpjes van optredens vinden. Wel enkele tracks;quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Naam van de band zodat we samples op kunnen zoeken..?
Zodra ik tijd heb ga ik kijken, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Orelha Negra! Maar ik kan zo snel geen filmpjes van optredens vinden. Wel enkele tracks;
Zooo relaxxxttEn dat werd dus live gedaan met drums/basgitaar/synthesizer en twee dj's die allerlei samples laadden en scratch-den enzo
. Ze deden ook wat covers van classics uit de '80 en '90, gouwe ouwe dancehits maar ook bijv. The Prodigy
DAFUQ!quote:
En ik vind dat ze dan maar lekker housestyle moeten gaan noemen, catchy, simpel en duidelijk dat het niets met elkaar te maken heeft.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef DjThera het volgende:
Ik verwacht dat de tweedeling binnen hardstyle binnen zeer korte tijd echt groot zal worden, langzamer, minder harde kicks, meer (trance)house erin. USA is zooo booming met die combinatie dat dat op zich ook niet heel gek is. Kijk ook naar die showtek track met tiesto, overigens vind ik die heel vet maar is t voor mij niet echt draaibaar
x2quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het feit dat Lucien Foort - Karma Sutra, en dat soort foute house op een defqon cd staat zegt voldoende.
het zou juist wel representatief moeten zijn voor een feest!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:48 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
True, maar ik vind een cd niet echt representatief voor een genre of feest.
de tweedeling als in rawstyle en de USA-variant zeg maar?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef DjThera het volgende:
Ik verwacht dat de tweedeling binnen hardstyle binnen zeer korte tijd echt groot zal worden, langzamer, minder harde kicks, meer (trance)house erin. USA is zooo booming met die combinatie dat dat op zich ook niet heel gek is. Kijk ook naar die showtek track met tiesto, overigens vind ik die heel vet maar is t voor mij niet echt draaibaar
have fun!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Nog een paar uur en dan PARTYYYJonges jonges wat heb ik er zin in
! Nu nog even pre-party'en in mijn uppie op de hotelkamer
Om 8 uur na de gekko denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:14 schreef haakon het volgende:
Wie wat waar en hoe laat meet morgen @ r_AW?
Portugal is gvd het haaaaaaaardsteeeeeeeeeee,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Hehe have fun!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Mijn grote vrienden van Neophyte beweerden anders mien jong...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Portugal is gvd het haaaaaaaardsteeeeeeeeeee,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook jou sleep ik mee de tunnel in he! Dat je het weetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef StM het volgende:
Over 15 uur begint er tenminste een ekte party!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:23 schreef StM het volgende:
Kleine kans dat je me daar langer ziet staan naar toe meekrijg dan om even te kijken wat voor tering herrie het er dit keer is
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ook jou sleep ik mee de tunnel in he! Dat je het weet![]()
PARTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
Het mag dan wel geen hardstyle zijn, maarquote:
Jij daar veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mensen veel plezier vandaag op Alcatrazz!
Tot over iets meer als een week, Ik vlieg maandag richting Oekraine
Aanwezig!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:16 schreef T_Killer het volgende:
Ik verklaar bij deze: FOK meet bij Mind.Illusion.Linksvoor
quote:
x2quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Het wordt echt met het topic sneuer hier
@ De midintro dacht ik echt van, WOWquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef 16meter het volgende:
Lkkr nw housestyle nrtje
Alcatrazzzz gangers kunnen dit plaatje vandaag meepakken bij de Pitcher. Jaloers! :$
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
inderdaad, je zou toch denken dat het een keer het absolute dieptepunt heeft bereikt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:23 schreef Krulliewullie het volgende:
Brothers in Crime was echt![]()
![]()
Die mensen gaan gewoon vanaf het begin tot het einde keihard los en de menigte lijkt echt één grote familie. Ook nog een hele tijd backstage gezeten (móést ook wel want daar was 't tenminste koel, was zooooo warm in de zaal) en daar met wat dj's gepraat. Maar ook in de zaal genoeg interessante en onbenullige gesprekken gehad.
Was echt heel erg gezellig!! Ik kwam i.p. in mijn eentje maar uiteindelijk overal 'vriendjes gemaakt'
De gekke menigte was ook geweldig om te fotograferen ook, foto's komen zsm online
Festivalgangers van vandaag; have fun
De foto's staan op de site, je hoeft ze alleen nog maar online te zettenquote:Op zondag 10 juni 2012 07:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de foto's!Ik stuur je zo een mailtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rond 00.00 weer richting huis gegaan, om weer via, een niet bij te houden aantal omleiding, om uiteindelijk 03.15 de auto voor de deur te parkeren![]()
Volgende keer maar om 6 uur 's ochtends aanrijden ofzo...![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
Alcatrazz was ontzettend leuk! Gezellig velen weer eens gezien te hebbenHet heeft me wel 10 jaar van me leven aan stress gekost. 13.45 vertrekken van huis, om 2 uur lang stil te staan op de snelweg met file. Laatste uur 150 over de snelweg moeten racen om vervolgens om 17.50 (10 min. voordat ik moest draaien) aan te komen...
Set ging behoorlijk aardig. Onzettend veel positieve geluiden erover gehoort
1 t/m 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rond 00.00 weer richting huis gegaan, om weer via, een niet bij te houden aantal omleiding, om uiteindelijk 03.15 de auto voor de deur te parkeren![]()
Volgende keer maar om 6 uur 's ochtends aanrijden ofzo...
Trouwens wel raar al die files op een zaterdag! Was het een speciale dag ofzo?
[ Bericht 1% gewijzigd door Krulliewullie op 11-06-2012 14:25:06 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
mooi hoorquote:00. (Intro) Survivor - Eye of The Tiger
01. Noisecontrollers - ID
02. Noisecontrollers & Toneshifterz Jaydee (Noisecontrollers 2012 Edit)
03. Noisecontrollers - Give It Barbra
04. Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
--technical problems--
05. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
06. Audiofreq - Tear U down
07. Showtek feat. MC DV8 - Electronic Stereo-Phonic
08. Killer Clown - Silentium
09. Pavelow vs. The Pitcher - What You Say
10. Noisecontrollers - Summer In The City (Part I)
11. Knife Party - Bonfire
12. Noisecontrollers - Faster n'Further
13. Cedric Gervais vs. Noisecontrollers & Pavelow - Quatre Mains Molly
14. Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL
15. Noisecontrollers - Unite (Vocal Edit)
16. Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream
17. Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
18. Noisecontrollers - Attack Again (Thrillogy edit)
19. Toneshifterz - Electro Shock
20. Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust
21. Noisecontrollers - Gimme Love
22. Frontliner - Discorecord
23. Noisecontrollers - Pillars of Creation
24. Noisecontrollers - ID
25. Noisecontrollers - Escape
26. Noisecontrollers - Revolution is Here
27. Southstylers - Puding Senses (Zany vs. Noisecontrollers Edit)
28. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
29. Noisecontrollers - Summer In The City (Part II)
30. Noisecontrollers - Astral
31. The Pitcher & Slim Shore - This Is Who Are
32. Frontliner - Phaseriffic
33. Noisecontrollers - Universe Was Born
34. Noisecontrollers - So High
35. Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
36. Alpha² - Yellow Minute
--cut--
37. ID
38. Brennan Heart - Just As Easy (Noisecontrollers' Attack Again Mash-Up)
39. The Pitcher - Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
40. Noisecontrollers - Big Bang
41. Noisecontrollers - E=NC2
42. The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
42. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
43. Headhunterz & Wildstylez Vs. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)
http://lsdb.nl/set/113115(...)-vegas-09-06-12.html
quote:01. Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD Remix)
02. Tiësto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)
03. Brennan Heart - Life That We Dream Of (City2City)
04. Blademaster vs. Rihanna - You Don't Love One Blade (Mashup) ?
05. Toneshifterz - Time To Be Free
06. Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Brennan Heart Edit) ?
07. Brennan Heart - Running Late (Brennan Heart & Code Black MF Earthquake Rawmix)
08. S-Dee - Music Is
09. Brennan Heart - Lift Me Up
10. Code Black & Wasted Penguins - Your Moment
11. Brennan Heart - Hard Bass Junky (DJ Tool)
12. Knife Party - Internet Friends
13. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point of Perfection (Original Dubstyle Mix)
14. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
15. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up
NC sowiesoquote:Op maandag 11 juni 2012 14:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
mooi hoor
leuke melodietjes, weinig teksten over hoe zwaar het leven wel niet is, lekker vrolijk, aantal oude nummertjes erdoor
het kan dus nog wel
Dafaqquote:Blademaster vs. Rihanna - You Don't Love One Blade (Mashup) ?
Ze zijn heel druk bezig om alle wegen te slopenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
1 t/m 11
Trouwens wel raar al die files op een zaterdag! Was het een speciale dag ofzo?
doet 'ie gewoon ffquote:01. Tat & Zat – Gold Medley With Strange
02. Luna meets Trilok & Chiren – Street Knowledge
03. Speedwave – Mescal (Bud Mix)
05. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
08. Overload – The Anthem (Zatox & Vortex Remix)
10. Alphaverb & Intractable One – Low Frequenced Bass
remix is ook errug vetjesquote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef T_Killer het volgende:
Dat kwam o.a. door de set van Geck-O en Thera ervoor die bijv dit pareltje draaiden:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef T_Killer het volgende:
Owja, volgens mij was t de remix ook. Heb nogal snel n YT'je van t internet geplukt en hier gedumpt
Quyxz wist niet wat 'm overkwam toen hij deze hoordequote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
Quyxz wist niet wat 'm overkwam toen hij deze hoorde
Hij 's echt heel vetquote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef StM het volgende:
Mijn eerste reactie zaterdag was, wat een KUT nummer, maar na een paar keer gehoord te hebben valt het nog best mee. Maar of het nu de originelen eer aan doet, daar ben ik nog niet over uit.
Als vet synoniem voor kut is jaquote:
Ik vind 't eigenlijk de minst goede track van Adaro, maar hey.. Persoonlijke voorkeur dit datquote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef StM het volgende:
Mijn eerste reactie zaterdag was, wat een KUT nummer, maar na een paar keer gehoord te hebben valt het nog best mee. Maar of het nu de originelen eer aan doet, daar ben ik nog niet over uit.
quote:
Villian gooide deze erop tijdens z'n DJ set op Intents!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en om mijn post nog fleuriger te maken, deze er even bij
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:13 schreef 16meter het volgende:
Hier een nieuwe van Zany:
http://www4.zippyshare.com/v/43428536/file.html
Introotje is niet onaardig.
Heuj, klinkt goed!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:13 schreef 16meter het volgende:
De Machine - Muskiet
Hier een nieuwe van Zany:
http://www4.zippyshare.com/v/43428536/file.html
Introotje is niet onaardig.
oude Technoboy tracksquote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Als vet synoniem voor kut is ja![]()
Just get into your own little space
Vind deze ondertussen wel dik. In het begin vond ik het 3x niks, maar nu issie lekkah![]()
ook namens mijquote:
WS remix? er staat toch echt Alpha Twins Remix bijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Let's Rock (WS remix)
http://www56.zippyshare.com/v/24219556/file.html
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO,RAPE!
Do you feel it?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:34 schreef 16meter het volgende:
Hoorde deze vandaag weer. Mooien plaatjen.
Moi!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
wie van hier gaan er allemaal (zeker) naar Defqon.1 toe volgende week?
Dan is dat ondertussen aangepast, maar mijn mening blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
WS remix? er staat toch echt Alpha Twins Remix bij
ach, WS = A2quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dan is dat ondertussen aangepast, maar mijn mening blijft hetzelfde
Jepquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
wie van hier gaan er allemaal (zeker) naar Defqon.1 toe volgende week?
Yep, gaat "massive" worden, zoals ze dat hiet zeggen! Komen weer genoeg Nederlanders op af als ik dat zo ziequote:Op woensdag 13 juni 2012 05:50 schreef El_Matador het volgende:
DefQon moet nog een paar maandjes wachten, maar wordt epic....
Ga met een Colombiaanse.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aangezien er hier een hoop 2005/ 2008-2009 liefhebbers zijn. Maandagavond verplicht om 22.00 naar TMS luisteren
Eensch. Ikmag m ook welquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben ik de enige die dit nummer vet vind?
Lekkere intro, erg zomers, 90's vocals. Deze plaat is baas
Ga je op wish outdoor ook zo draaien?quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aangezien er hier een hoop 2005/ 2008-2009 liefhebbers zijn. Maandagavond verplicht om 22.00 naar TMS luisteren
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oehhh tegenwoordigquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]Als dat al baas is tegenwoordig...
Dit is baas:
Lekker zomers. Biertje in me hand. Lekker meezinge.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is dat niet gewoon een kwestie van smaak? Ik vind dit stukken fijner dan de tegenwoordige 'rawstyle' (om het ff een naam te geven). Het zijn beide 2 richtingen die hardstyle de laatste tijd meemaakt en het trekt beide zijn volk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:02 schreef 16meter het volgende:
Ok, ik zal het sarcasme achterwege laten.
Ik vind het een kutplaat. Dit soort springerige bliepbliep bagger, met de zoveelste cheesy vrouwenvocal, heeft me onlangs doen besluiten niet/nauwelijks meer naar hardstyle feesten te gaan.
Technisch zit het natuurlijk prima in elkaar, maar dit soort muziek is er duidelijk op gericht om door zoveel mogelijk tokkies als 'lekker vrolijk' en 'zomers' beschouwd te worden. Dertien in een dozijn.
Nopes... vind hem ook vet!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Neequote:Op donderdag 14 juni 2012 12:52 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ga je op wish outdoor ook zo draaien?![]()
Grote kans ja. Waar velen het gooien op dat alles maar zo commercieel mogelijk moet, is er de afgelopen 2 jaar ook een heel nieuw "subgenre" ontstaan die juist gericht is op hard-harder-hardstquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:08 schreef 16meter het volgende:
Misschien is het wel een kwestie van smaak en is het gewoon niet mijn muziek meer.
Dat komt omdat het 2 verschillende genres zijn. Jij luistert graag naar hardstyle en dat andere plaatje is happy hardstyle.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:08 schreef 16meter het volgende:
Maar dan vraag ik me af hoe het kan dat ik nog altijd met veel plezier naar plaatjes t/m 2008 (en een beetje 2009) luister.
Gelukkig. Thanks!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef 16meter het volgende:
Ik luister wel hoor. Die classics setjes van jou zijn altijd goed.
Klopt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef StM het volgende:
Rawstyle is net zo goed kut. Hardstyle is nooit een genre geweest waarbij het een wedstrijdje was zoveel mogelijk herrie uit half opgeblazen speakers te blazen.
Naar mijn mening heeft rawstyle net zo weinig met HS te maken als dat de moderne mainstream bagger dat heeft.
Niet uit liefde voor de muziek in ieder geval, en dat vind ik sneu... Wat ik me dan afvraag is of je dan ooit wel echt iets om de muziek hebt gegeven of dat het je altijd alleen maar om de centen en de populariteit te doen is geweest..quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:58 schreef StM het volgende:
Mwua ik vind dat iedereen moet luisteren wat hij zelf wilt, ook de clubkutjes. Wat mij alleen zeer stoort is die nijging van artiesten om het zo populair mogelijk proberen te krijgen door dan maar de muziek aan te gaan passen. Ook al snap ik best waarom ze het doen.
maar ik kan me ook wel voorstellen dat als jij iets maakt waar je zelf achter staat, maar wat door niemand gewaardeerd wordt, dat het dan alsnog weinig voldoening oplevert.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Niet uit liefde voor de muziek in ieder geval, en dat vind ik sneu... Wat ik me dan afvraag is of je dan ooit wel echt iets om de muziek hebt gegeven of dat het je altijd alleen maar om de centen en de populariteit te doen is geweest..
Je moet dingen maken waar je je creativiteit in kwijt kan (dat lijkt me toch het doel van een artiest), platen maken waar je 100% achter staat, en het is dan mooi meegenomen als je er geld mee kunt verdienen. In mijn ogen hoort dit niet andersom te zijn.
Is er maar een beperkt publiek voor jouw platen maar maak je wel de platen waar jij 100% achter staat omdat het het product is van jouw creativiteit dan kan ik dat 1000% meer waarderen dan een "artiest" die met iedere scheet van het publiek meewaait en zijn eigen stijl compleet verloochent omdat het meer oplevert.
Het uiten van je creativiteit moet je motivatie zijn als artiest en niet geld verdienen...
Noem me een idealist, maar ik hou gewoon niet van dat soort "artiesten".
Inderdaad. Er zijn ook nu nog wel hardstyle artiesten die het uiten van de creativiteit als motivatie hebben. Alleen bij de traditionele, bekende, en inmiddels meest grote hardstyle "kanalen" (B2S,Q-dance,Scantraxx, Fusion), zitten ze niet (of zijn ze in de minderheid ofzo..). Daarnaast zijn die traditionele labels, organisatoren, DJ's en MC's -waar je vroeger eigenlijk alle nieuwe hardstyle van kreeg-, zich gaan richten op de massa, en dus ook meer entertainer geworden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:27 schreef de_huig het volgende:
Laat ik het anders formuleren: 'de massa' waardeert wat ze doen. Ik kan me voorstellen dat je dáár als artiest (misschien is entertainer dan een betere benaming) veel voldoening uit haalt..misschien wel meer voldoening dan uit trots zijn op je eigen creatie.
Dat lijkt me niet, het gaat toch om het uiten van je creativiteit, als het opgepikt wordt kudos voor jou! Zo niet, dan heb je alsnog die creatieve gevoelens kunnen omzetten in een product en lijkt het me dat je met een voldaan gevoel aan het volgende project kan beginnen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:27 schreef de_huig het volgende:
maar ik kan me ook wel voorstellen dat als jij iets maakt waar je zelf achter staat, maar wat door niemand gewaardeerd wordt, dat het dan alsnog weinig voldoening oplevert.
Ik denk dat het voor een entertainer zeker een kick is wanneer je een menigte los ziet gaan/hartjes ziet maken/een sit down ziet doen op jouw plaat. Maar mij lijkt dat je als je een echte entertainer bent gaat streven naar beide voldoeningen, anders valt er toch een soort leegte lijkt me..quote:Laat ik het anders formuleren: 'de massa' waardeert wat ze doen. Ik kan me voorstellen dat je dáár als artiest (misschien is entertainer dan een betere benaming) veel voldoening uit haalt..misschien wel meer voldoening dan uit trots zijn op je eigen creatie.
Ik in ieder geval niet, het was me bij de bekendere artiesten al teveel werk om tussen alle troep die paar juweeltjes er uit te zoeken, dus ik ga me al helemaal niet wagen aan alle zolderkamerproducers die ook iets denken te kunnen. Plus, ik acht de kans Uberhaupt te klein dat ik echt nog iets ga vinden wat me kan bekoren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:29 schreef NLS04 het volgende:
Ik ben eigenlijk ook weleens benieuwd wie van de mensen hier in de afgelopen maand nieuwe hardstyle van onbekende artiesten heeft geluisterd?
Achja er zal toch wel iemand hier zijn die onlangs iets nieuws heeft gehoord van een wat onbekendere DJ en het goed genoeg vond om te delen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
Plus, ik acht de kans Uberhaupt te klein dat ik echt nog iets ga vinden wat me kan bekoren.
Ik snap wel wat je bedoelt maar het is wel erg idealistisch. Er moet toch brood op de plank komen, om er maar even een cliché in te tetsen. En ik zou denk ik toch best een voldaan gevoel krijgen als mijn tuinslangen wereldwijd in de tuinen liggen te sproeien en mijn bankrekening langzaam maar zeker voller en voller wordt. En al helemaal wanneer de gebruikers hem ook nog eens lekker in de hand vinden liggen en mooi vinden etc. (geld is één ding, erkenning is een tweede).quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat lijkt me niet, het gaat toch om het uiten van je creativiteit, als het opgepikt wordt kudos voor jou! Zo niet, dan heb je alsnog die creatieve gevoelens kunnen omzetten in een product en lijkt het me dat je met een voldaan gevoel aan het volgende project kan beginnen.
Het niet benutten van je creatieve vermogens is toch zonde. Hoe zou jij het vinden als je heel je leven lang alleen nog maar tuinslangen mocht ontwerpen en daar rijk mee zou kunnen worden, zou je dat doen of zou je iets gaan ontwerpen waar minder mee te verdienen valt maar waar je wel al je creativiteit en opgedane kennis in kwijt kan.
Gelukkig kunnen wij zelf de wereld verbeteren door er als ware apostelen op uit te trekken en mensen muzikaal op te voeden. Zelf ben ik deze heilige taak al aan het volbrengen onder de portugezen! En ja het brengt ware voldoening om deze (voorheen) ongelovigen te leiden over het juiste pad door het duisterquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:02 schreef 16meter het volgende:
Technisch zit het natuurlijk prima in elkaar, maar dit soort muziek is er duidelijk op gericht om door zoveel mogelijk tokkies als 'lekker vrolijk' en 'zomers' beschouwd te worden. Likes en followers scoren en zo veel mogelijk buitenlandse boekingen. Prima.. maar met goede muziek heeft het, wat mij betreft, niks te maken. En met hardstyle ook niet.
De social media hebben wel veel invloed ja, maar dan vooral doordat er schapengedrag is. "Oh 40.000 mensen geven die nieuwe plaat van Mr headyheadyhead een duimpje omhoog, dan moet het wel goed zijn en dan doe ik het ook maar". En een hoop mensen die op facebook blind alles liken. Feedback is een te groot woord, dat geeft de indruk dat het opbouwende kritiek is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar de social media de grote boosdoener van alles. Mensen staan in direct contact met de artiest waardoor er direct feedback is. Vroeger werd een plaat geprobeerd op een feest. Nu wordt het op YT gegooid. Die mensen kijken er op een hele andere manier naar. Ook klinkt een plaat op een feest anders dan uit je eigen pc speakertjes.
#5 heb ik ook het meeste geluisterd.quote:
Sowieso reacties op facebook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef Patje1987 het volgende:
Ik word een beetje naar van al die reacties op facebook bij artiesten. Mensen die geforceerd grappig doen om een 'like' te scoren
[ afbeelding ]
Verdiend!quote:
Jammer dat bij alle YT filmpies geen enkele verwijzing is naar bijvoorbeeld m'n facebook of waar ik te booken benquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:01 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Verdiend!
Ik wil jullie graag even wijzen op een nieuw pareltje van onze afsluiter van de Decibel-after!
Dan zou ik zelf een account maken om alle mixen op te zetten en dan kun je dat zelf doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jammer dat bij alle YT filmpies geen enkele verwijzing is naar bijvoorbeeld m'n facebook of waar ik te booken ben
Jah heb tijdje geleden contact met die kerel gehad. Hij zei dat ie de beschrijving etc zou aanpassen. De laatste WYFYB mixes ook zou toevoegen... maar nog niks gebeurd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:28 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dan zou ik zelf een account maken om alle mixen op te zetten en dan kun je dat zelf doenOf de auteur een bericht sturen dat ie bestanden upload met copyright oid maar dat het goed is als hij/zij verwijzing naar je site gebruikt.
Ik vermoed ook dat de meeste tweets er alleen maar zijn om geretweet te worden door de artiest zelf. En negatieve tweets zullen dus nooit gehoord worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:51 schreef mstx het volgende:
Sowieso reacties op facebook.![]()
Het zijn: óf ballenlikkers die alles de hemel inprijzen, óf 'grappige' berichten die niet/nauwelijks gerelateerd zijn aan het originele bericht.
Ik heb ze dus ook allemaal geunfollowedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat de meeste tweets er alleen maar zijn om geretweet te worden door de artiest zelf. En negatieve tweets zullen dus nooit gehoord worden.
Jouw tuinslang ligt altijd prettig in de hand dacht ik zo...quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:27 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar het is wel erg idealistisch. Er moet toch brood op de plank komen, om er maar even een cliché in te tetsen. En ik zou denk ik toch best een voldaan gevoel krijgen als mijn tuinslangen wereldwijd in de tuinen liggen te sproeien en mijn bankrekening langzaam maar zeker voller en voller wordt. En al helemaal wanneer de gebruikers hem ook nog eens lekker in de hand vinden liggen en mooi vinden etc. (geld is één ding, erkenning is een tweede).
Absoluut mijn beste, daar ben ik ook blij mee! Ik leer hier ook van, het dwingt met tot meer nadenken; iets wat ik niet zo vaak hoef te doen op mijn werkquote:oh en ik hoef geen gelijk te krijgen ofzo, alleen een beetje tegengas voor jou is af en toe wel goed he, dat weet je
Hear Hear!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:09 schreef de_huig het volgende:
[..]
De social media hebben wel veel invloed ja, maar dan vooral doordat er schapengedrag is. "Oh 40.000 mensen geven die nieuwe plaat van Mr headyheadyhead een duimpje omhoog, dan moet het wel goed zijn en dan doe ik het ook maar". En een hoop mensen die op facebook blind alles liken. Feedback is een te groot woord, dat geeft de indruk dat het opbouwende kritiek is.
Nomnomnom <3 Wilt u die een keer downloadbaar maken?quote:
Dat betekent nog meer facebookende mensen in het publiek, dat zal goed zijn voor de sfeerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:15 schreef StM het volgende:
Wel tof dat Q voor gratis wifi op DefQon zorgt
Volgens mij was die vechtpartij bij de pussy lounge of was het daar OOK?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:41 schreef StM het volgende:
Boeiend, hebben ze ook geen tijd om vervelend te doen zoals op de Decibel main vorig jaar
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:15 schreef StM het volgende:
Wel tof dat Q voor gratis wifi op DefQon zorgt
nou, het beetje communicatie dat normaal via sms onmogelijk is kan nu dan gelukkig via Whatsapp; mits de wifi een beetje fatsoenlijk is uiteraardquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat betekent nog meer facebookende mensen in het publiek, dat zal goed zijn voor de sfeer
Tja.. voor de sfeer hoef je daar ook niet te komen. Dat is al een paar jaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef StM het volgende:
De vechtpartij was op de PL ja, maar ik vond de sfeer op de main zwaar kut en ik dacht dat er ook op HT mensen waren die minder leuke ervaringen er gehad hadden (een duw of een schop tegen de schenen krijgen als je uit je dak ging enzo)
Sjaak(zonder klapkaak) zonder t-shirtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:59 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik voel een remix aankomen van deze
Bedankt voor het starten van een goede discussie.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sowieso facebookquote:
nummer even geluisterd, best wel lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het starten van een goede discussie.
mwoah, niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:40 schreef NLS04 het volgende:
In de categorie onbekende artiesten:
creatief wat ze met de climax hebben gedaan![]()
Samenvatting: ze doen het voor de centen en niet vanwege de creativiteit...;)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
en wat die discussie betreft, ook even een korte bijdrage van mijn kant;
van de nummers die tegenwoordig gemaakt worden heb ik vaak het idee dat ze gemaakt worden om leuk gevonden te worden door de achterban, in plaats van dat de artiest nummers maakt die hij vet vindt; en dan op feesten te weten komt wat het publiek er van vindt (in plaats van dat ze de nummers al kennen door YT etc.)
om, onder andere, deze reden vind ik lang niet zoveel nummers mooi van wat uitgebracht wordt, vergelekenmet 3/4 jaar terug. voor mij gevoel werden er toen ook veel meer pareltjes gemaakt
daar lijkt het helaas wel op! en dat is jammer, want soms heb ik het idee dat als ze hun creativiteit volledig zouden benutten, er gruwelijke tracks gemaakt zouden wordenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Samenvatting: ze doen het voor de centen en niet vanwege de creativiteit...;)
lalalalalala kaas... lalalalalala kaas... lalalalalala kaas etc.quote:
het is allemaal die boing boing boing troepquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:11 schreef Massief het volgende:
Ik vind de huidige hardstyle op zich nog wel relaxed op een feestje en als ik het lekker hard aan gooi met trainen.. Maar als ik kijk wat voor crap er nu ook is... Damn.. het is echt ver afgezakt.. Check deze voorbeelden even:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die introquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
creatief wat ze met de climax hebben gedaan![]()
In de categorie verdient meer aandacht want moddervet:
de prophet moet dit weer gaan makenquote:
Ah, weer een nieuw dieptepunt.quote:
eens!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de prophet moet dit weer gaan maken
ik gok dat hij zelf daar de grootste kanshebber voor isquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ah, weer een nieuw dieptepunt.
De vraag is niet of dit overtroffen wordt, maar door wie.
Of 1 van zijn protegés.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens!!
[..]
ik gok dat hij zelf daar de grootste kanshebber voor is
Echt, hoe hij mijn gevoelens kan vastleggen in vier zinnetjesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:36 schreef 16meter het volgende:
what the fuck
i just wanna get high
it's like ecstacy
no ordinary life
Er is ook gewoon genoeg kwaliteit die dat heel wat beter doet:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:01 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Echt, hoe hij mijn gevoelens kan vastleggen in vier zinnetjes
RIP aan de nabestaandenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb geen rawkaart gehadWaz da!
haha precies mijn gedachten..als het een spelfout is moet MI zich kapot schamen, als het een bewussie was vind ik hem wel geestig.quote:
Haha GMTA!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:07 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha precies mijn gedachten..als het een spelfout is moet MI zich kapot schamen, als het een bewussie was vind ik hem wel geestig.
wroawquote:
Naamquote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef X_qlusive het volgende:
Bass chaserz ft hard society
Bass chaserz draaien ook op defqon purple stage en ground zero main. Eerste release, wat denken jullie?
quote:Donderdag
BLUE - Pre-party
20:00 - 21:00 Luna & Pavo
21:00 - 22:00 Deepack
22:00 - 23:00 Noisecontrollers
23:00 - 00:00 Josh & Wesh vs E-Force
00:00 - 01:00 Isaac
Hosted by: Villain
Vrijdag
BLUE
11:00 - 12.00 Ivan Carsten
12:00 - 13:00 Scope DJ & A-lusion
13:00 - 14:00 D-Block & S-te-Fan
14:00 - 15:00 Stephanie
15:00 - 16:00 The Vision
16:00 - 17:00 Max Enforcer
17:00 - 18:00 Sasha F & Chris One
18:00 - 19:00 B-Front
19:00 - 20.00 Adaro ft. Danny Scandal
20:00 - 21:00 Tatanka
Hosted by: Ruffian
BLACK
11:00 - 12:00 Terminal & Vavaculo "Thunderdome Radio Crew"
12:00 - 13:00 Dyprax
13:00 - 14:00 Kasparov
14:00 - 15:15 Evil Activities
15:15 - 16:30 The Viper
16:30 - 17:45 Tha Playah
17:45 - 18:15 Traxtorm Gangstaz Allied
18:15 - 19:30 Endymion
19:30 - 21:00 Negative A
Hosted by: Jeff
GREY
11:00 - 12:15 Miss Monica
12:15 - 13:15 DJ Jean
13:15 - 15:15 Stanton
14:15 - 15:15 The Stunned Guys
15:15 - 16:15 Twan & Willem's "crazy hour of power"
16:15 - 17:15 Delirium
17:15 - 18:30 Promo "Files set"
18:30 - 19:30 Lenny Dee
19:30 - 21:00 Zany & Vince "Shadowlands Terrorists Set"
Hosted by: Da Syndrome
MAGENTA
11:00 - 21:00 Dutch Acid Family
PURPLE
11:00 - 12:00 Soundcreators
12:00 - 13:00 The Anarchist
13:00 - 14:00 S Dee
14:00 - 15:00 Sound Freakerz
15:00 - 16:00 Omegatypez
16:00 - 17:00 Dynamics
17:00 - 18:00 Neilio
18:00 - 19:00 DJ Y.O.Z.
19:00 - 20:00 Artic
20:00 - 21:00 Solutio & The I's
Hosted by: Shizzler
GOLD - The Darkraver Invites
12:00 - 13:00 The Outsiders
13:00 - 14:30 The Darkraver vs Dyna
14:30 - 16:00 The Darkraver vs Billy the Kit
16:00 - 17:30 The Darkraver vs Bass-D
17:30 - 19:00 The Darkraver vs Vince
19:00 - 20:00 The Darkraver vs DaY-már
Hosted by: Iceman
WHITE
11:00 - 12:15 Pavo
12:15 - 13:45 Pila
13:45 - 15:00 Isaac
15:00 - 16:30 Super Marco May
16:30 - 17:45 Toyax
17:45 - 19:00 Deepack
19:00 - 20:00 Alpha2
20:00 - 21:00 Luna
Hosted by: Da Mouth of Madness
RED
21:00 - 23:00 The Gathering with Q-dance Elite:
Headhunterz, Noisecontrollers & Wildstylez
BLUE - Afterparty
23:00 - 00:00 Brennan Heart
00:00 - 01:30 Coone vs Ruthless
01:30 - 03:00 Fusion of sounds with Jack of Sound, Code Black & Rebourne
03:00 - 04:00 Psyko Punkz vs Alpha2
Hosted by: Syco
Zaterdag
RED
11:00 - 12:00 Activator "Subground"
12:00 - 13:15 Isaac
13:15 - 14:15 The Pitcher
14:15 - 15:15 Technoboy & Tuneboy
15:15 - 16:15 Ran-D
16:15 - 16:45 Noisecontrollers LIVE
16:45 - 17:45 Psyko Punkz
17:45 - 18:45 Wildstylez
18:45 - 19:15 Crypsis LIVE
19:15 - 20:15 Brennan Heart
20:15 - 21:30 Headhunterz
21:30 - 22:45 Coone
22:45 - 23.00 End Show
Hosted by: Ruffian
BLUE
11:00 - 12:00 Jack of Sound
12:00 - 13:00 Geck-O
13:00 - 14:00 Zany
14:00 - 15:00 Lady Faith
15:00 - 16:00 Frontliner
16:00 - 17:15 Zatox
17:15 - 18:15 Alphaverb
18:15 - 20:30 Alpha2
20:30 - 21:00 Gunz for Hire
21:00 - 22:00 Titan
22:00 - 23:00 Radical Redemption
Hosted by: DV8
BLACK
11:00 - 12:00 Pandorum
12:00 - 13:00 Prankster
13:00 - 14:00 Promo
14:00 - 15:00 Mad Dog
15:00 - 16:00 Ruffneck ft. Triax
16:00 - 18:00 Neophyte Records Allstars
18:00 - 19:00 Nosferatu
19:00 - 20:00 Art of Fighters
20:00 - 21:00 Partyraiser
21:00 - 22:00 DaY-már
22:00 - 23:00 Noize Suppressor
Hosted by: Jeff
GREY
11:00 - 12:30 Luciën Foort
12:30 - 13:30 Pila
13:30 - 14:30 Bountyhunter
14:30 - 15:30 Flamman & Abraxas
15:30 - 16:30 Mental Theo
16:30 - 17:30 Critical Mass
17:30 - 18:30 Predator
18:30 - 19:30 Panic
19:30 - 20:30 Waxweazle DJ Team
20:30 - 22:00 Buzz Fuzz
Hosted by: Da Syndrome
BROWN
11:00 - 12:00 Gave
12:00 - 13:30 Davoodi
13:30 - 15:00 Mode Seven
15:00 - 16:30 Demoniak
16:30 - 18:00 Fenix
18:00 - 19:30 Mark with a K
19:30 - 21:00 Dr. Rude
21:00 - 22:30 Ruthless
Hosted by: Chucky
SILVER
11:00 - 12:30 Repix
12:30 - 14:00 Peaky Pounder
14:00 - 15:00 Counterfeit
15:00 - 16:00 Dub Elements
16:00 - 17:30 Synapse
17:30 - 19:00 Ophidian
19:00 - 20:00 Limewax vs The Panacea Present Goldberg Variations
20:00 - 21:30 Igneon System vs Ak-Industry
21:30 - 22:30 Progamers LIVE
Hosted by: Dart
UV
11:00 - 12:00 Bass Modulators
12:00 - 13:15 Da Tweekaz
13:15 - 14:15 Ambassador Inc.
14:15 - 15:15 Digital Punk vs Waverider
15:15 - 16:15 Toneshifterz
16:15 - 16:45 Code Black vs Toneshifterz
16:45 - 17:45 Code Black
17:45 - 19:00 Wasted Penguinz
19:00 - 20:30 Activator
20:30 - 21:00 Hard Driver LIVE
21:00 - 22:00 Nitrouz
22:00 - 23:00 The Prophet
MAGENTA
11:00 - 22:00 Dutch Acid Family
PURPLE
11:00 - 12:00 Bass Chaserz
12:00 - 13:00 Deetox
13:00 - 14:00 In-Phase
14:00 - 15:00 Outlander
15:00 - 16:00 Audiofreq
16:00 - 17:00 F8trix
17:00 - 18:00 HSB a.k.a. Hardstyle Boiz
18:00 - 19:00 Phrantic
19:00 - 19:30 Inner Heat LIVE
19:30 - 21:00 Jajox
21:00 - 22:00 Rebourne
Hosted by: Shizzler
GOLD - Chill
12:00 - 13:15 Melly Mel
13:15 - 14:30 Basterd
14:30 - 15:45 Bootsman2Bootsman
15:45 - 16:45 Fanny West
16:45 - 18:00 TMP vs Dirtcaps
18:00 - 19:15 Luciën Foort
19:15 - 20:30 CLÑ38 a.k.a.Carita La Niña
20:30 - 22:00 De Cultuurbarbaren
Hosted by: Choral
ORANGE
11:00 - 12:00 Dimavi
12:00 - 13:00 F&E a.k.a. Friendz & Enemiez
13:00 - 14:00 Anne Savage
14:00 - 15:00 Fabian Kempe
15:00 - 16:00 Fausto
16:00 - 17:00 Scot project
17:00 - 18:15 Alex Kidd vs Kutski
18:15 - 19:30 Stana
19:30 - 20:30 Organ Donors
20:30 - 22:30 A*S*Y*S*
Hosted by: Renegade
GREEN
12:00 - 13:00 Redmau5
13:00 - 14:00 Radial
14:00 - 15:00 Sutter Cane
15:00 - 16:00 Brian Sanhaji
16:00 - 17:00 Two Times Four
17:00 - 18:30 Ree
18:30 - 19:30 Sasha Carassi
19:30 - 21:00 Sven Wittekind
21:00 - 22:00 Torsten Kanzler
Hosted by: Axys
WHITE - Qult
11:00 - 12:30 Mike Mago
12:30 - 13:30 Dock 45
13:30 - 14:30 NT89
14:30 - 15:30 Franz & Shape
15:30 - 16:30 The Oddword
16:30 - 17:30 Modek
17:30 - 18:30 Henzel & Disco Nova "QULT RAVE SET"
18:30 - 20:00 Thilo & Evanti
20:00 - 21:00 Fausto
21:00 - 22:00 Lee Mac
Hosted by: Da Mouth of Madness
nou, ik ga wel naar de Bluequote:Op maandag 18 juni 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
Coone die afsluit op mainal me drome kome uit!!!!!
Vorig jaar was er ook een outdoor DnB/dubstep stage, waar is die nu?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hé, er stond eerst "Silver = industrial"
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hé, er stond eerst "Silver = industrial"
Er is geen DnB/dubstep meer, helaas.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook een outdoor DnB/dubstep stage, waar is die nu?
Voor iedereen die het nog niet doorheeft. De tijd dat een timetable (TT's van grote evenementen + festivals) een logische volgorde van muzikale hardheid had, ligt al jaren achter onsquote:Op maandag 18 juni 2012 19:47 schreef benniesnugger het volgende:
Reageer hier eigenlijk nooit meer, maar kan het nu toch niet laten om die TT van Defqon mainstage even uit te komen lachen
dat blijkt, met Coone als afsluiterquote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Voor iedereen die het nog niet doorheeft. De tijd dat een timetable (TT's van grote evenementen + festivals) een logische volgorde van muzikale hardheid had, ligt al jaren achter ons
eens!quote:
Vind je het gek?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, er worden nog veel kaartjes aangeboden
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Hahaha ik had gedroomd over Qlimax 2012. Iedereen had nu stemkastjes en als je een track of de DJ('s) niet leuk vond kon je stemmen! En als je dat niet met een stemkastje wou doen dan kon je voor de DJ booth op een knop komen drukken xD. En als het dan heel erg was werden ze geboycot of gewoon een tijdje niet meer geboekt. Maar je kon dus gewoon vaker drukken dus ik heb als een gek lopen stampen op die knop bij D-Block & S-Te-Fan
Jouw sigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:07 schreef 16meter het volgende:
de meest zuivere vorm van aids wordt voor het laatst bewaard, wel logisch inderdaad
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alright!
gr gr
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe laat is zaterdag de meet links voor in de Blue?
ergens tussen 17.30 en 20.30, want Alphaverb en Alpha2quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe laat is zaterdag de meet links voor in de Blue?
zijn er mensen die dit leuk vinden? die vocals?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:07 schreef robuust89 het volgende:
Godver, wat een lelijke plaat![]()
Ga maar sinaasappels verkopen op de markt, dit wordt 'm niet jongen.
Doet er niet toe; het publiek vreet het en dat betekent brood op de plank.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
vindt ie het uberhaupt zelf wel mooi?
Als hiermee dat DefQon.1 special setje wordt bedoeld ... mee eensquote:
goed te passe aan deze kantquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Enne @ de rest ... hoe ist, mijn broeders!!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ergens tussen 17.30 en 20.30, want Alphaverb en Alpha2![]()
Mijn Weer app zegt:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens Zoover.nl wordt het zaterdag 20 graden in Biddinghuizen, met 35% kans op zon en 80% kans op neerslag
oftewel, niet te warm en niet te koudquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Mijn Weer app zegt:
78% kans en 1mm neerslag
Staat om 11:00 een wolkje met wat regen en om 14:00 wolkje met zon en regen, daarna zonnetje met een wolkje er voor.
Ja ik denk dat het nog best mee zal vallen allemaal zaterdagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oftewel, niet te warm en niet te koud
Zal wel bizar druk worden in die tent, was met Intents ook niet normaal. Hele tent stond vol, set afgelopen en iedereen ging naar buiten. Arme meneer Rebelz..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:13 schreef Voltreffer het volgende:
Voorlopig laatste optreden van Gunz for Hire dus. Mischien iets te laat, maar ik ga zeker even kijken. Nog nooit live mogen zien, en dat setje van Qlimax is.
Niet het laatste, ze gaan zich meer op het buitenland richtenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:13 schreef Voltreffer het volgende:
Voorlopig laatste optreden van Gunz for Hire dus. Mischien iets te laat, maar ik ga zeker even kijken. Nog nooit live mogen zien, en dat setje van Qlimax is.
het laatste voor wat betreft de komende tijd in ieder geval...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Niet het laatste, ze gaan zich meer op het buitenland richten
Ach ja laat ze maar lekker naar de main gaan voor Brennan, Heady en Coone, meer ruimte voor mijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of zoals a.s. zaterdag, arme meneer Titan
jazeker!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Als hiermee dat DefQon.1 special setje wordt bedoeld ... mee eens![]()
goed man, pak weer 's een feestje!quote:Enne @ de rest ... hoe ist, mijn broeders!!
Hier geen festivals en/of feesten in de planning maar wens ieder een mooie toe
goede zaakquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:13 schreef Voltreffer het volgende:
Voorlopig laatste optreden van Gunz for Hire dus.
mwoah, beetje een plaat zonder 'inhoud'quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
zo kosten de tickets op de zwarte markt 2x de originele prijs, en zo raken mensen de tickets aan de straatstenen niet meer kwijtof met het weer dat niet 100% super gaat zijn, of omdat ze er ineens achter komen dat je zaterdag niet met OV kunt of omdat de timetable kut isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |