abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112586956

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgdj_party.gifbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgsunshine.jpgWGAF.gif161372.gifq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngrsz_baron.jpgbeardwarioklein.jpg29fcpr4.jpg.pngr.png1077788_small.gifAlphaverb.jpgavatar_2.JPG695057.gifMW2Ss.gifre3s.jpg16gilvn.jpgimagesCAVI210J.jpguitje.pngThleinnno.jpg

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_

Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3bels
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex*Unloaders
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzatraxx
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
Fear.FM
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
#151 - #200
Vanaf #200: Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:

De OP

pi_112586987
Wat een plaat zeg O+
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:22:06 #3
256829 Sokz
Livin' the life
pi_112588372
O+ ²
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:22:23 #4
256829 Sokz
Livin' the life
pi_112588385
Toch billenkoek omdat er geen hardstyle in de OP van een hardstyle topique zit. ~O>
pi_112588534
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Sokz het volgende:
Toch billenkoek omdat er geen hardstyle in de OP van een hardstyle topique zit. ~O>
Hardtrance/Early Hardstyle zit vrij weinig verschil in naar mijn mening :P
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:45:58 #6
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112589929
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:24 schreef T-Force het volgende:

[..]

Hardtrance/Early Hardstyle zit vrij weinig verschil in naar mijn mening :P
Deze man heeft gelijk...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:53:47 #7
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112590459
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Sokz het volgende:
O+ ²
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:37:11 #8
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_112593200
_O_
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_112596752
Lekkere plaat.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112597112
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef NLS04 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de goede hardstyle alleen niet meer verwachten bij de DJ's die een mixcdtje in elkaar mogen knutselen van Q.. :{
En uit betrouwbare bronnen heb ik ook vernomen dat artiesten tegenwoordig niet meer staan te springen om nummers op CD's van evenementen te krijgen.
Ik snap niet waarom iedereen loopt te zeuren over die CD van Coone, vooral op Hardtraxx wordt ie echt de grond in gestampt. Maar, omdat er geen Thera, Adaro, Geck-O en weet ik 't allemaal niet op staat, is het een kut CD?
Het is een mainstage van Defqon, dat is mainstream als maar kan zijn. Je vindt het leuk, of je vindt het niet leuk. Zo simpel als dat. En dan kun je verwachten dat CD1 (die in mijn ogen voor de mainstage staat..) niet van het kaliber Thera is.

Wat betreft de EDC, eigenlijk ben ik wel een beetje bang dat ze nu hardstyle softer gaan maken. Vrijwel elke artiest die er staat tweette in de afgelopen week iets in de trant van "Nieuwe track voor EDC af!". Nu hoop ik dat ze die tracks mooi daar draaien, en we ze niet meer horen. Let wel, dit is zonder de tracks te horen en aangenomen dat het softe shit is.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 06:46:29 #11
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112599490
Oooh joepiedepoepie! Net thuis van een heerlijke avond en heb bij een supervette 'band' (zowel elektronisch als instrumentaal met een dj die supergoed kon scratchen en vocals die heerlijk dromerig waren) echt helemaal staan springen! Eindelijk weer eens tussen een enthousiaste groep mensen gestaan die uit hun dak gingen. Geen hartjes, sit-downs maar gewoon heerlijk feesten! _O_

Tijd voor een slaapje :)

En vanavond is het alweer tijd voor Brothers in Crime :D
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:18:30 #12
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112599628
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 06:46 schreef Krulliewullie het volgende:
Oooh joepiedepoepie! Net thuis van een heerlijke avond en heb bij een supervette 'band' (zowel elektronisch als instrumentaal met een dj die supergoed kon scratchen en vocals die heerlijk dromerig waren) echt helemaal staan springen! Eindelijk weer eens tussen een enthousiaste groep mensen gestaan die uit hun dak gingen. Geen hartjes, sit-downs maar gewoon heerlijk feesten! _O_

Naam van de band zodat we samples op kunnen zoeken..?
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:30:09 #13
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_112599746
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 01:17 schreef Levitas het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen loopt te zeuren over die CD van Coone, vooral op Hardtraxx wordt ie echt de grond in gestampt. Maar, omdat er geen Thera, Adaro, Geck-O en weet ik 't allemaal niet op staat, is het een kut CD?
Het is een mainstage van Defqon, dat is mainstream als maar kan zijn.
Nee, omdat het kutmuziek is is het een kut cd. En ook de mainstream was vroeger stukken beter.

quote:
Je vindt het leuk, of je vindt het niet leuk. Zo simpel als dat.
Klopt
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_112600684
Ik denk dat ze er vanzelf nog wel op terug gaan komen. Maar goed, ik snap het alleen niet als een coone zijnde, (en sowieso alle dj's), dat je een direct remix op je cd knalt, ik bedoel hun zijn toch ook liefhebbers?

Veranderen hun dan zoveel? Zo'n headhunterz, zou die dan zelf niet doorhebben dat hij, met o.a. zijn Hard with style, en het constant geblaat wat ie er tussen door zet, "Music that comes from within..", de muziek en ook de feesten, waar ie vroeger toch ook zelf stond "deels" om zeep helpt?

Goed op de grotere feesten is er voor elk wat wils, je hoeft niet op de main te staan, maar het word je zo door de strot gedouwd. En tuurlijk snap ik ook wel dat je daar bij wilt zijn, in Vegas, en het geld is hoe dan ook aantrekkelijk is, maar waarom moet je je muziek dan zo omgooien?

Het is toch juist populair geworden hoe het was?
pi_112600839
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 07:30 schreef mstx het volgende:

[..]

Nee, omdat het kutmuziek is is het een kut cd. En ook de mainstream was vroeger stukken beter.

[..]

Klopt
x2

maar goed, ik heb die hele hoek van hardstyle al een tijdje afgesloten. geen idee waarom ik hier toch blijf kijken :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:50 schreef Voltreffer het volgende:
maar waarom moet je je muziek dan zo omgooien?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:50 schreef Voltreffer het volgende:
het geld
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:08:34 #16
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112601062
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
maar goed, ik heb die hele hoek van hardstyle al een tijdje afgesloten. geen idee waarom ik hier toch blijf kijken :P

Puur vanwege de entertainment qua trollen en de bevestiging te zien dat je op het juiste moment bent uitgestapt :P
pi_112601573
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Puur vanwege de entertainment qua trollen en de bevestiging te zien dat je op het juiste moment bent uitgestapt :P
En bovendien het hoge niveau hier vaak :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:19:16 #18
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112602956
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:29 schreef T-Force het volgende:

[..]

En bovendien het hoge niveau hier vaak :')

SPOILER
+1
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:20:17 #19
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_112602989
Coone _O_
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:42:46 #20
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_112603835
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
Coone _O_
Zelfs een mod die hier loopt te trollen, het moet niet gekker worden
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:43:13 #21
141104 Patje1987
pi_112603854
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef mstx het volgende:

[..]

Zelfs een mod die hier loopt te trollen, het moet niet gekker worden
Nee ik vind Coone serieus wel tof.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:55:04 #22
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_112604264
Scot Project _O_

quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:43 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Nee ik vind Coone serieus wel tof.
Technisch gezien zit het meestal wel goed in elkaar maar Coone maakt voor mij veel te veel popiejopie plaatjes die niet mijn smaak zijn.. :N
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_112605191
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 01:17 schreef Levitas het volgende:

[..]

En uit betrouwbare bronnen heb ik ook vernomen dat artiesten tegenwoordig niet meer staan te springen om nummers op CD's van evenementen te krijgen.
omdat het trieste kutmuziek is, gedraaid en geproduceerd door nep artiesten die zo snel mogelijk hun zakken willen vullen

een jaar of 4 geleden waren defqon/decibel cd's nog best de moeite waard, nu is het huilen met de pet op

[ Bericht 2% gewijzigd door 16meter op 08-06-2012 11:24:46 ]
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:00:50 #24
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_112606960
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:55 schreef NLS04 het volgende:
Scot Project _O_

[..]

Technisch gezien zit het meestal wel goed in elkaar
Zelfs dat niet :)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:41:47 #25
141104 Patje1987
pi_112608739
Maar ik heb wel een handtekening van Coone :9~

:')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:30:29 #26
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112613485
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 07:18 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Naam van de band zodat we samples op kunnen zoeken..?
Orelha Negra! Maar ik kan zo snel geen filmpjes van optredens vinden. Wel enkele tracks;

Zooo relaxxxtt _O_ En dat werd dus live gedaan met drums/basgitaar/synthesizer en twee dj's die allerlei samples laadden en scratch-den enzo :). Ze deden ook wat covers van classics uit de '80 en '90, gouwe ouwe dancehits maar ook bijv. The Prodigy :D

[ Bericht 9% gewijzigd door Krulliewullie op 08-06-2012 14:47:27 ]
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:01:19 #27
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112614934
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 14:30 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Orelha Negra! Maar ik kan zo snel geen filmpjes van optredens vinden. Wel enkele tracks;

Zooo relaxxxtt _O_ En dat werd dus live gedaan met drums/basgitaar/synthesizer en twee dj's die allerlei samples laadden en scratch-den enzo :). Ze deden ook wat covers van classics uit de '80 en '90, gouwe ouwe dancehits maar ook bijv. The Prodigy :D
Zodra ik tijd heb ga ik kijken, ben benieuwd!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:43:50 #28
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_112617003
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:21 schreef 16meter het volgende:
nieuwste videoclip van max enforcer:
DAFUQ!

Die is wel erg diep gezonken hoor! _O- Voor et eerst in lange tijd weer eens een vid op Jijbuis een 'Niet leuk' gegeven

^O^
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:12:35 #29
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_112620663
Ik verwacht dat de tweedeling binnen hardstyle binnen zeer korte tijd echt groot zal worden, langzamer, minder harde kicks, meer (trance)house erin. USA is zooo booming met die combinatie dat dat op zich ook niet heel gek is. Kijk ook naar die showtek track met tiesto, overigens vind ik die heel vet maar is t voor mij niet echt draaibaar
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:54:22 #30
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_112622658
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef DjThera het volgende:
Ik verwacht dat de tweedeling binnen hardstyle binnen zeer korte tijd echt groot zal worden, langzamer, minder harde kicks, meer (trance)house erin. USA is zooo booming met die combinatie dat dat op zich ook niet heel gek is. Kijk ook naar die showtek track met tiesto, overigens vind ik die heel vet maar is t voor mij niet echt draaibaar
En ik vind dat ze dan maar lekker housestyle moeten gaan noemen, catchy, simpel en duidelijk dat het niets met elkaar te maken heeft.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 18:24:05 #31
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_112624175
Ik ben helemaal niet vd hokjes, maar voor de bigger picture is t idd wel beter als dr dan een nieuwe naam of iets komt ja
pi_112624318
Noway dat dat gebeurd vanuit marketing oogpunt. Veel te hoog risico dat een deel af zou haken, die ze juist overgehaald hebben.
pi_112628763
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Het feit dat Lucien Foort - Karma Sutra, en dat soort foute house op een defqon cd staat zegt voldoende.
x2 -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:48 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

True :') , maar ik vind een cd niet echt representatief voor een genre of feest.
het zou juist wel representatief moeten zijn voor een feest!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112628807
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef DjThera het volgende:
de tweedeling als in rawstyle en de USA-variant zeg maar?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:14:51 #35
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_112630656
Wie wat waar en hoe laat meet morgen @ r_AW? :9
The Outside Agency
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:44:53 #36
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112635432
Nog een paar uur en dan PARTYYY :D Jonges jonges wat heb ik er zin in :9~ ! Nu nog even pre-party'en in mijn uppie op de hotelkamer *O*
pi_112635480
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Nog een paar uur en dan PARTYYY :D Jonges jonges wat heb ik er zin in :9~ ! Nu nog even pre-party'en in mijn uppie op de hotelkamer *O*
have fun! :D :D ook met de pre-party ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112635798
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:14 schreef haakon het volgende:
Wie wat waar en hoe laat meet morgen @ r_AW? :9
Om 8 uur na de gekko denk ik. *O*

quote:
Portugal is gvd het haaaaaaaardsteeeeeeeeeee, *O*
gr gr
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:12:30 #39
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_112640670
quote:
Hehe have fun!!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_112640909
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Portugal is gvd het haaaaaaaardsteeeeeeeeeee, *O*
Mijn grote vrienden van Neophyte beweerden anders mien jong...

SPOILER
pi_112641009
:{w Over 15 uur begint er tenminste een ekte party! :P
pi_112641129
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef StM het volgende:
:{w Over 15 uur begint er tenminste een ekte party! :P
Ook jou sleep ik mee de tunnel in he! Dat je het weet :P

PARTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
pi_112641229
Kleine kans dat je me daar langer ziet staan naar toe meekrijg dan om even te kijken wat voor tering herrie het er dit keer is :P
pi_112641475
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:23 schreef StM het volgende:
Kleine kans dat je me daar langer ziet staan naar toe meekrijg dan om even te kijken wat voor tering herrie het er dit keer is :P
:( DO NOT LIKE
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:36:57 #45
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112646598
Hele dag al opstaan, heerlijk plaatje _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_112648988
Handig dat tijdverschil. Mooi EDC luisteren en kijken wat er met ons ooit zo mooie hardstyle aan het gebeuren is :)

Noisecontrollers nu :) Openen met een trance/house-achtig plaatje, op zo`n 140 bpm(?). Dat is vast die EDC track waar ze het over hadden... Die mogen ze van mij betreft mooi daar laten.

WTF zijn ze daar aan het doen? Nu al 2 keer hetzelfde nummer die wegvalt. USB stickje kapot?
En dat is nummer 3. :') :')

Amagad, me likey: Different story anti climax

[ Bericht 15% gewijzigd door Levitas op 09-06-2012 08:16:16 ]
pi_112649479
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ook jou sleep ik mee de tunnel in he! Dat je het weet :P

PARTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
quote:
Het mag dan wel geen hardstyle zijn, maar _O_ _O_
En alcatrazz-gangers veel plezier! ik baal zo hard dat ik niet kan ;(
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  zaterdag 9 juni 2012 @ 09:26:53 #49
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:21:09 #50
213010 haakon
pi_112650282
Alcatrazzgangers tot vanmiddag!

Jullie weten me te vinden ;)
The Outside Agency
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:44:17 #51
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_112650740
Mensen veel plezier vandaag op Alcatrazz!

Tot over iets meer als een week, Ik vlieg maandag richting Oekraine ^O^
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:03:30 #52
213010 haakon
pi_112651135
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 10:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mensen veel plezier vandaag op Alcatrazz!

Tot over iets meer als een week, Ik vlieg maandag richting Oekraine ^O^
Jij daar veel plezier alvast!
The Outside Agency
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:16:36 #53
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_112651375
Ik verklaar bij deze: FOK meet bij Mind.Illusion.Linksvoor
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_112653624
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:16 schreef T_Killer het volgende:
Ik verklaar bij deze: FOK meet bij Mind.Illusion.Linksvoor
Aanwezig! :7
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:51:40 #55
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_112653860
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:44 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Aanwezig! :7
:{w
Nietwaar... Jij moet achter de decks!

Veel plezier allemaal w/
pi_112653951
Ja, nu wel echt zin in Alcatrazzzzz :D :D :D
gr gr
pi_112654037
Lkkr nw housestyle nrtje

Alcatrazzzz gangers kunnen dit plaatje vandaag meepakken bij de Pitcher. Jaloers! :$
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:53:47 #58
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_112658089
Het wordt echt met het topic sneuer hier :')
There is no rehab for stupidity.
pi_112658452
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
x2 -O- :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:09:24 #60
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_112658680
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef 16meter het volgende:
Lkkr nw housestyle nrtje

Alcatrazzzz gangers kunnen dit plaatje vandaag meepakken bij de Pitcher. Jaloers! :$
@ De midintro dacht ik echt van, WOW
Daarna... Meehh
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:30:57 #61
256829 Sokz
Livin' the life
pi_112659441
quote:
Zeg dat wel.
pi_112661312
quote:
inderdaad, je zou toch denken dat het een keer het absolute dieptepunt heeft bereikt.

maar even wat kwaliteit dan?

zaterdag 9 juni 2012 @ 18:23:34 #65
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112665030
Brothers in Crime was echt _O_ _O_ _O_ Die mensen gaan gewoon vanaf het begin tot het einde keihard los en de menigte lijkt echt één grote familie. Ook nog een hele tijd backstage gezeten (móést ook wel want daar was 't tenminste koel, was zooooo warm in de zaal) en daar met wat dj's gepraat. Maar ook in de zaal genoeg interessante en onbenullige gesprekken gehad. :Y Was echt heel erg gezellig!! Ik kwam i.p. in mijn eentje maar uiteindelijk overal 'vriendjes gemaakt' :9 De gekke menigte was ook geweldig om te fotograferen ook, foto's komen zsm online :)

Festivalgangers van vandaag; have fun :)
pi_112684586
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 18:23 schreef Krulliewullie het volgende:
Brothers in Crime was echt _O_ _O_ _O_ Die mensen gaan gewoon vanaf het begin tot het einde keihard los en de menigte lijkt echt één grote familie. Ook nog een hele tijd backstage gezeten (móést ook wel want daar was 't tenminste koel, was zooooo warm in de zaal) en daar met wat dj's gepraat. Maar ook in de zaal genoeg interessante en onbenullige gesprekken gehad. :Y Was echt heel erg gezellig!! Ik kwam i.p. in mijn eentje maar uiteindelijk overal 'vriendjes gemaakt' :9 De gekke menigte was ook geweldig om te fotograferen ook, foto's komen zsm online :)

Festivalgangers van vandaag; have fun :)
Ben benieuwd naar de foto's! :) Ik stuur je zo een mailtje
pi_112696895
Alcatrazz was ook vet. Eigenlijk waren alle sets gewoon goed! En het was weer leuk met de FOK!kers. *O*
gr gr
  zondag 10 juni 2012 @ 17:11:28 #68
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112698244
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 07:36 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de foto's! :) Ik stuur je zo een mailtje
De foto's staan op de site, je hoeft ze alleen nog maar online te zetten :D Maar nu is het daar vast nacht, damned tijdverschil! ;(
pi_112700998

Oke, weird -O- Niet mijn ding.
Dit wel dan weer: http://www13.zippyshare.com/v/99450135/file.html de versnelde versie :9

TBA numero dos, klinkt emo. Wasted Penguins collab?

[ Bericht 41% gewijzigd door robuust89 op 10-06-2012 19:08:58 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 11 juni 2012 @ 06:54:18 #70
213010 haakon
pi_112725605
Wie sloot er eigenlijk af op de main?
Volgens mij moet ie zich schamen.
Of heb ij dat verkeerd? :P
The Outside Agency
pi_112726641

:D :D

doet me een beetje hier aan denken:

pi_112726714
Ik hoorde dat het bij die Fusion stage wel heel druk was. ;(
pi_112728505
Alcatrazz was ontzettend leuk! Gezellig velen weer eens gezien te hebben :D Het heeft me wel 10 jaar van me leven aan stress gekost. 13.45 vertrekken van huis, om 2 uur lang stil te staan op de snelweg met file. Laatste uur 150 over de snelweg moeten racen om vervolgens om 17.50 (10 min. voordat ik moest draaien) aan te komen...

Set ging behoorlijk aardig. Onzettend veel positieve geluiden erover gehoort *O*

SPOILER
Rond 00.00 weer richting huis gegaan, om weer via, een niet bij te houden aantal omleiding, om uiteindelijk 03.15 de auto voor de deur te parkeren :')

Volgende keer maar om 6 uur 's ochtends aanrijden ofzo... O-)
  maandag 11 juni 2012 @ 10:59:49 #74
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_112729188

in amerika kunnen ze ook hartjes maken ♥♥♥♥♥♥
👾
pi_112729623
<3

Leuke set M.I.
pi_112732587
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:13 schreef 16meter het volgende:
<3

Leuke set M.I.
:Y
  maandag 11 juni 2012 @ 13:22:06 #77
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112734347
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 10:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
Alcatrazz was ontzettend leuk! Gezellig velen weer eens gezien te hebben :D Het heeft me wel 10 jaar van me leven aan stress gekost. 13.45 vertrekken van huis, om 2 uur lang stil te staan op de snelweg met file. Laatste uur 150 over de snelweg moeten racen om vervolgens om 17.50 (10 min. voordat ik moest draaien) aan te komen...

Set ging behoorlijk aardig. Onzettend veel positieve geluiden erover gehoort *O*

SPOILER
Rond 00.00 weer richting huis gegaan, om weer via, een niet bij te houden aantal omleiding, om uiteindelijk 03.15 de auto voor de deur te parkeren :')

Volgende keer maar om 6 uur 's ochtends aanrijden ofzo... O-)
1 t/m 11 _O_

Trouwens wel raar al die files op een zaterdag! Was het een speciale dag ofzo?

[ Bericht 1% gewijzigd door Krulliewullie op 11-06-2012 14:25:06 ]
pi_112736925
quote:
00. (Intro) Survivor - Eye of The Tiger
01. Noisecontrollers - ID
02. Noisecontrollers & Toneshifterz Jaydee (Noisecontrollers 2012 Edit)
03. Noisecontrollers - Give It Barbra
04. Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
--technical problems--
05. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
06. Audiofreq - Tear U down
07. Showtek feat. MC DV8 - Electronic Stereo-Phonic
08. Killer Clown - Silentium
09. Pavelow vs. The Pitcher - What You Say
10. Noisecontrollers - Summer In The City (Part I)
11. Knife Party - Bonfire
12. Noisecontrollers - Faster n'Further
13. Cedric Gervais vs. Noisecontrollers & Pavelow - Quatre Mains Molly
14. Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL
15. Noisecontrollers - Unite (Vocal Edit)
16. Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream
17. Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
18. Noisecontrollers - Attack Again (Thrillogy edit)
19. Toneshifterz - Electro Shock
20. Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust
21. Noisecontrollers - Gimme Love
22. Frontliner - Discorecord
23. Noisecontrollers - Pillars of Creation
24. Noisecontrollers - ID
25. Noisecontrollers - Escape
26. Noisecontrollers - Revolution is Here
27. Southstylers - Puding Senses (Zany vs. Noisecontrollers Edit)
28. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
29. Noisecontrollers - Summer In The City (Part II)
30. Noisecontrollers - Astral
31. The Pitcher & Slim Shore - This Is Who Are
32. Frontliner - Phaseriffic
33. Noisecontrollers - Universe Was Born
34. Noisecontrollers - So High
35. Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
36. Alpha² - Yellow Minute
--cut--
37. ID
38. Brennan Heart - Just As Easy (Noisecontrollers' Attack Again Mash-Up)
39. The Pitcher - Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
40. Noisecontrollers - Big Bang
41. Noisecontrollers - E=NC2
42. The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
42. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
43. Headhunterz & Wildstylez Vs. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)

http://lsdb.nl/set/113115(...)-vegas-09-06-12.html
mooi hoor :)

leuke melodietjes, weinig teksten over hoe zwaar het leven wel niet is, lekker vrolijk, aantal oude nummertjes erdoor :9

het kan dus nog wel ^O^
  maandag 11 juni 2012 @ 14:20:50 #79
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_112736998
quote:
01. Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD Remix)
02. Tiësto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)
03. Brennan Heart - Life That We Dream Of (City2City)
04. Blademaster vs. Rihanna - You Don't Love One Blade (Mashup) ?
05. Toneshifterz - Time To Be Free
06. Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Brennan Heart Edit) ?
07. Brennan Heart - Running Late (Brennan Heart & Code Black MF Earthquake Rawmix)
08. S-Dee - Music Is
09. Brennan Heart - Lift Me Up
10. Code Black & Wasted Penguins - Your Moment
11. Brennan Heart - Hard Bass Junky (DJ Tool)
12. Knife Party - Internet Friends
13. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point of Perfection (Original Dubstyle Mix)
14. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
15. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up
👾
pi_112737669
tja... moet je er nog woorden aan vuilmaken..

heb er de kr8 niet meer voor
pi_112738111
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

mooi hoor :)

leuke melodietjes, weinig teksten over hoe zwaar het leven wel niet is, lekker vrolijk, aantal oude nummertjes erdoor :9

het kan dus nog wel ^O^
NC sowieso _O_ Helden
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 11 juni 2012 @ 14:50:02 #82
256829 Sokz
Livin' the life
pi_112738139
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:20 schreef mstx het volgende:

[..]

_O_ Alle klassiekers
  maandag 11 juni 2012 @ 15:06:16 #83
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_112738767
quote:
Blademaster vs. Rihanna - You Don't Love One Blade (Mashup) ?
Dafaq :')? Zitten verder wel veel vette tracks in die set maar 43 tracks in een set van 2 uur?
There is no rehab for stupidity.
  maandag 11 juni 2012 @ 15:07:07 #84
256829 Sokz
Livin' the life
pi_112738804
Geluid valt ook nog eens 10 min weg.
pi_112739278
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:20 schreef mstx het volgende:

[..]

Jammer dat we deze gemist hebben mannen!
  maandag 11 juni 2012 @ 15:58:44 #86
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_112740964
pi_112741472
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

1 t/m 11 _O_

Trouwens wel raar al die files op een zaterdag! Was het een speciale dag ofzo?
Ze zijn heel druk bezig om alle wegen te slopen :{ Ik heb zaterdag 3 omleidingen gehad en de 4e gezien aan de andere kant. Gelukkig was ik wel voor de file op Alcatrazz, of die was vanuit een andere richting.

[ Bericht 2% gewijzigd door StM op 11-06-2012 16:40:14 ]
pi_112752567
quote:
01. Tat & Zat – Gold Medley With Strange
02. Luna meets Trilok & Chiren – Street Knowledge
03. Speedwave – Mescal (Bud Mix)
05. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
08. Overload – The Anthem (Zatox & Vortex Remix)
10. Alphaverb & Intractable One – Low Frequenced Bass
doet 'ie gewoon ff :D _O_ :9~ :9 *;

vooral Street Knowledge, wat een heerlijke plaat is dat toch ook!!

en om mijn post nog fleuriger te maken, deze er even bij ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112752931
en volgende week zaterdag is Defqon.1 gewoon al :o

zit er toch wel aan te denken om te gaan (weet niet of de vriendin meegaat) :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 juni 2012 @ 20:03:05 #90
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_112753133
Alcatrazz was vet, Set van M.I. ook. Maar ik heb toch de aantrekkingskracht van NL elftal niet kunnen weerstaan waardoor ik de set niet helemaal heb meegepikt achteraf gezien een domme beslissing. Zonde voor M.I. dat veel mensen voetbal gingen kijken. Want de area stond vrij vol en de sfeer was goed op t moment dat ie moest beginnen.
Dat kwam o.a. door de set van Geck-O en Thera ervoor die bijv dit pareltje draaiden:

Ik heb niet bij Thera, Geck-O vs Degos & Re-done afgesloten want ik vond t na een heel dagje wel wat eentonig worden. Daarbij was het geluid niet super bij Theracords.

Op de main afgesloten bij de Frequencerz. Enige act op de main die ik heb meegepikt. Geluid daar was wel echt fijn. Snoeiharde bass en toch bleven synths/vocals/melodieen goed te horen. Ze draaiden daarbij nog goed ook nog. Freqz-Bitch, Chris One-Psycho, Rebelz-Shade.
pi_112753307
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef T_Killer het volgende:
Dat kwam o.a. door de set van Geck-O en Thera ervoor die bijv dit pareltje draaiden:
remix is ook errug vetjes :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 juni 2012 @ 20:07:51 #92
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_112753408
Owja, volgens mij was t de remix ook. Heb nogal snel n YT'je van t internet geplukt en hier gedumpt
pi_112753454
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef T_Killer het volgende:
Owja, volgens mij was t de remix ook. Heb nogal snel n YT'je van t internet geplukt en hier gedumpt
;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_112754001
quote:
_O_
pi_112754769
quote:
Quyxz wist niet wat 'm overkwam toen hij deze hoorde :D
pi_112760928

Mijn eerste reactie zaterdag was, wat een KUT nummer, maar na een paar keer gehoord te hebben valt het nog best mee. Maar of het nu de originelen eer aan doet, daar ben ik nog niet over uit.
pi_112762370
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:28 schreef T-Force het volgende:

[..]

Quyxz wist niet wat 'm overkwam toen hij deze hoorde :D
_O_
Vaak geluisterd vroeger. Ik was hem eigenlijk al vergeten en dan komt hij in 1 keer live langs. *O*
gr gr
pi_112765126
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef StM het volgende:

Mijn eerste reactie zaterdag was, wat een KUT nummer, maar na een paar keer gehoord te hebben valt het nog best mee. Maar of het nu de originelen eer aan doet, daar ben ik nog niet over uit.
Hij 's echt heel vet _O_
pi_112765535
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij 's echt heel vet _O_
Als vet synoniem voor kut is ja -O-

Just get into your own little space O+

Vind deze ondertussen wel dik. In het begin vond ik het 3x niks, maar nu issie lekkah :Y
pi_112772784
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef StM het volgende:

Ik vind 't eigenlijk de minst goede track van Adaro, maar hey.. Persoonlijke voorkeur dit dat ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')