Hardtrance/Early Hardstyle zit vrij weinig verschil in naar mijn meningquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Sokz het volgende:
Toch billenkoek omdat er geen hardstyle in de OP van een hardstyle topique zit.
Deze man heeft gelijk...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hardtrance/Early Hardstyle zit vrij weinig verschil in naar mijn mening
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]En uit betrouwbare bronnen heb ik ook vernomen dat artiesten tegenwoordig niet meer staan te springen om nummers op CD's van evenementen te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de goede hardstyle alleen niet meer verwachten bij de DJ's die een mixcdtje in elkaar mogen knutselen van Q..
Ik snap niet waarom iedereen loopt te zeuren over die CD van Coone, vooral op Hardtraxx wordt ie echt de grond in gestampt. Maar, omdat er geen Thera, Adaro, Geck-O en weet ik 't allemaal niet op staat, is het een kut CD?
Het is een mainstage van Defqon, dat is mainstream als maar kan zijn. Je vindt het leuk, of je vindt het niet leuk. Zo simpel als dat. En dan kun je verwachten dat CD1 (die in mijn ogen voor de mainstage staat..) niet van het kaliber Thera is.
Wat betreft de EDC, eigenlijk ben ik wel een beetje bang dat ze nu hardstyle softer gaan maken. Vrijwel elke artiest die er staat tweette in de afgelopen week iets in de trant van "Nieuwe track voor EDC af!". Nu hoop ik dat ze die tracks mooi daar draaien, en we ze niet meer horen. Let wel, dit is zonder de tracks te horen en aangenomen dat het softe shit is.
Naam van de band zodat we samples op kunnen zoeken..?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 06:46 schreef Krulliewullie het volgende:
Oooh joepiedepoepie! Net thuis van een heerlijke avond en heb bij een supervette 'band' (zowel elektronisch als instrumentaal met een dj die supergoed kon scratchen en vocals die heerlijk dromerig waren) echt helemaal staan springen! Eindelijk weer eens tussen een enthousiaste groep mensen gestaan die uit hun dak gingen. Geen hartjes, sit-downs maar gewoon heerlijk feesten!![]()
Nee, omdat het kutmuziek is is het een kut cd. En ook de mainstream was vroeger stukken beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:17 schreef Levitas het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen loopt te zeuren over die CD van Coone, vooral op Hardtraxx wordt ie echt de grond in gestampt. Maar, omdat er geen Thera, Adaro, Geck-O en weet ik 't allemaal niet op staat, is het een kut CD?
Het is een mainstage van Defqon, dat is mainstream als maar kan zijn.
Kloptquote:Je vindt het leuk, of je vindt het niet leuk. Zo simpel als dat.
x2quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee, omdat het kutmuziek is is het een kut cd. En ook de mainstream was vroeger stukken beter.
[..]
Klopt
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:50 schreef Voltreffer het volgende:
maar waarom moet je je muziek dan zo omgooien?
quote:
Puur vanwege de entertainment qua trollen en de bevestiging te zien dat je op het juiste moment bent uitgestaptquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
maar goed, ik heb die hele hoek van hardstyle al een tijdje afgesloten. geen idee waarom ik hier toch blijf kijken
En bovendien het hoge niveau hier vaakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Puur vanwege de entertainment qua trollen en de bevestiging te zien dat je op het juiste moment bent uitgestapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
En bovendien het hoge niveau hier vaak
+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Zelfs een mod die hier loopt te trollen, het moet niet gekker wordenquote:
Nee ik vind Coone serieus wel tof.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Zelfs een mod die hier loopt te trollen, het moet niet gekker worden
Technisch gezien zit het meestal wel goed in elkaar maar Coone maakt voor mij veel te veel popiejopie plaatjes die niet mijn smaak zijn..quote:
omdat het trieste kutmuziek is, gedraaid en geproduceerd door nep artiesten die zo snel mogelijk hun zakken willen vullenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
En uit betrouwbare bronnen heb ik ook vernomen dat artiesten tegenwoordig niet meer staan te springen om nummers op CD's van evenementen te krijgen.
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:55 schreef NLS04 het volgende:
Scot Project
[..]
Technisch gezien zit het meestal wel goed in elkaar
Orelha Negra! Maar ik kan zo snel geen filmpjes van optredens vinden. Wel enkele tracks;quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Naam van de band zodat we samples op kunnen zoeken..?
Zodra ik tijd heb ga ik kijken, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Orelha Negra! Maar ik kan zo snel geen filmpjes van optredens vinden. Wel enkele tracks;
Zooo relaxxxttEn dat werd dus live gedaan met drums/basgitaar/synthesizer en twee dj's die allerlei samples laadden en scratch-den enzo
. Ze deden ook wat covers van classics uit de '80 en '90, gouwe ouwe dancehits maar ook bijv. The Prodigy
DAFUQ!quote:
En ik vind dat ze dan maar lekker housestyle moeten gaan noemen, catchy, simpel en duidelijk dat het niets met elkaar te maken heeft.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef DjThera het volgende:
Ik verwacht dat de tweedeling binnen hardstyle binnen zeer korte tijd echt groot zal worden, langzamer, minder harde kicks, meer (trance)house erin. USA is zooo booming met die combinatie dat dat op zich ook niet heel gek is. Kijk ook naar die showtek track met tiesto, overigens vind ik die heel vet maar is t voor mij niet echt draaibaar
x2quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het feit dat Lucien Foort - Karma Sutra, en dat soort foute house op een defqon cd staat zegt voldoende.
het zou juist wel representatief moeten zijn voor een feest!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:48 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
True, maar ik vind een cd niet echt representatief voor een genre of feest.
de tweedeling als in rawstyle en de USA-variant zeg maar?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef DjThera het volgende:
Ik verwacht dat de tweedeling binnen hardstyle binnen zeer korte tijd echt groot zal worden, langzamer, minder harde kicks, meer (trance)house erin. USA is zooo booming met die combinatie dat dat op zich ook niet heel gek is. Kijk ook naar die showtek track met tiesto, overigens vind ik die heel vet maar is t voor mij niet echt draaibaar
have fun!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Nog een paar uur en dan PARTYYYJonges jonges wat heb ik er zin in
! Nu nog even pre-party'en in mijn uppie op de hotelkamer
Om 8 uur na de gekko denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:14 schreef haakon het volgende:
Wie wat waar en hoe laat meet morgen @ r_AW?
Portugal is gvd het haaaaaaaardsteeeeeeeeeee,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Hehe have fun!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Mijn grote vrienden van Neophyte beweerden anders mien jong...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Portugal is gvd het haaaaaaaardsteeeeeeeeeee,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook jou sleep ik mee de tunnel in he! Dat je het weetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef StM het volgende:
Over 15 uur begint er tenminste een ekte party!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:23 schreef StM het volgende:
Kleine kans dat je me daar langer ziet staan naar toe meekrijg dan om even te kijken wat voor tering herrie het er dit keer is
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ook jou sleep ik mee de tunnel in he! Dat je het weet![]()
PARTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
Het mag dan wel geen hardstyle zijn, maarquote:
Jij daar veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mensen veel plezier vandaag op Alcatrazz!
Tot over iets meer als een week, Ik vlieg maandag richting Oekraine
Aanwezig!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:16 schreef T_Killer het volgende:
Ik verklaar bij deze: FOK meet bij Mind.Illusion.Linksvoor
quote:
x2quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Het wordt echt met het topic sneuer hier
@ De midintro dacht ik echt van, WOWquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef 16meter het volgende:
Lkkr nw housestyle nrtje
Alcatrazzzz gangers kunnen dit plaatje vandaag meepakken bij de Pitcher. Jaloers! :$
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
inderdaad, je zou toch denken dat het een keer het absolute dieptepunt heeft bereikt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:23 schreef Krulliewullie het volgende:
Brothers in Crime was echt![]()
![]()
Die mensen gaan gewoon vanaf het begin tot het einde keihard los en de menigte lijkt echt één grote familie. Ook nog een hele tijd backstage gezeten (móést ook wel want daar was 't tenminste koel, was zooooo warm in de zaal) en daar met wat dj's gepraat. Maar ook in de zaal genoeg interessante en onbenullige gesprekken gehad.
Was echt heel erg gezellig!! Ik kwam i.p. in mijn eentje maar uiteindelijk overal 'vriendjes gemaakt'
De gekke menigte was ook geweldig om te fotograferen ook, foto's komen zsm online
Festivalgangers van vandaag; have fun
De foto's staan op de site, je hoeft ze alleen nog maar online te zettenquote:Op zondag 10 juni 2012 07:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de foto's!Ik stuur je zo een mailtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rond 00.00 weer richting huis gegaan, om weer via, een niet bij te houden aantal omleiding, om uiteindelijk 03.15 de auto voor de deur te parkeren![]()
Volgende keer maar om 6 uur 's ochtends aanrijden ofzo...![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
Alcatrazz was ontzettend leuk! Gezellig velen weer eens gezien te hebbenHet heeft me wel 10 jaar van me leven aan stress gekost. 13.45 vertrekken van huis, om 2 uur lang stil te staan op de snelweg met file. Laatste uur 150 over de snelweg moeten racen om vervolgens om 17.50 (10 min. voordat ik moest draaien) aan te komen...
Set ging behoorlijk aardig. Onzettend veel positieve geluiden erover gehoort
1 t/m 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rond 00.00 weer richting huis gegaan, om weer via, een niet bij te houden aantal omleiding, om uiteindelijk 03.15 de auto voor de deur te parkeren![]()
Volgende keer maar om 6 uur 's ochtends aanrijden ofzo...
Trouwens wel raar al die files op een zaterdag! Was het een speciale dag ofzo?
[ Bericht 1% gewijzigd door Krulliewullie op 11-06-2012 14:25:06 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
mooi hoorquote:00. (Intro) Survivor - Eye of The Tiger
01. Noisecontrollers - ID
02. Noisecontrollers & Toneshifterz Jaydee (Noisecontrollers 2012 Edit)
03. Noisecontrollers - Give It Barbra
04. Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
--technical problems--
05. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
06. Audiofreq - Tear U down
07. Showtek feat. MC DV8 - Electronic Stereo-Phonic
08. Killer Clown - Silentium
09. Pavelow vs. The Pitcher - What You Say
10. Noisecontrollers - Summer In The City (Part I)
11. Knife Party - Bonfire
12. Noisecontrollers - Faster n'Further
13. Cedric Gervais vs. Noisecontrollers & Pavelow - Quatre Mains Molly
14. Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL
15. Noisecontrollers - Unite (Vocal Edit)
16. Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream
17. Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
18. Noisecontrollers - Attack Again (Thrillogy edit)
19. Toneshifterz - Electro Shock
20. Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust
21. Noisecontrollers - Gimme Love
22. Frontliner - Discorecord
23. Noisecontrollers - Pillars of Creation
24. Noisecontrollers - ID
25. Noisecontrollers - Escape
26. Noisecontrollers - Revolution is Here
27. Southstylers - Puding Senses (Zany vs. Noisecontrollers Edit)
28. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
29. Noisecontrollers - Summer In The City (Part II)
30. Noisecontrollers - Astral
31. The Pitcher & Slim Shore - This Is Who Are
32. Frontliner - Phaseriffic
33. Noisecontrollers - Universe Was Born
34. Noisecontrollers - So High
35. Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
36. Alpha² - Yellow Minute
--cut--
37. ID
38. Brennan Heart - Just As Easy (Noisecontrollers' Attack Again Mash-Up)
39. The Pitcher - Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
40. Noisecontrollers - Big Bang
41. Noisecontrollers - E=NC2
42. The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
42. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
43. Headhunterz & Wildstylez Vs. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)
http://lsdb.nl/set/113115(...)-vegas-09-06-12.html
quote:01. Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD Remix)
02. Tiësto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)
03. Brennan Heart - Life That We Dream Of (City2City)
04. Blademaster vs. Rihanna - You Don't Love One Blade (Mashup) ?
05. Toneshifterz - Time To Be Free
06. Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Brennan Heart Edit) ?
07. Brennan Heart - Running Late (Brennan Heart & Code Black MF Earthquake Rawmix)
08. S-Dee - Music Is
09. Brennan Heart - Lift Me Up
10. Code Black & Wasted Penguins - Your Moment
11. Brennan Heart - Hard Bass Junky (DJ Tool)
12. Knife Party - Internet Friends
13. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point of Perfection (Original Dubstyle Mix)
14. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
15. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up
NC sowiesoquote:Op maandag 11 juni 2012 14:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
mooi hoor
leuke melodietjes, weinig teksten over hoe zwaar het leven wel niet is, lekker vrolijk, aantal oude nummertjes erdoor
het kan dus nog wel
Dafaqquote:Blademaster vs. Rihanna - You Don't Love One Blade (Mashup) ?
Ze zijn heel druk bezig om alle wegen te slopenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
1 t/m 11
Trouwens wel raar al die files op een zaterdag! Was het een speciale dag ofzo?
doet 'ie gewoon ffquote:01. Tat & Zat – Gold Medley With Strange
02. Luna meets Trilok & Chiren – Street Knowledge
03. Speedwave – Mescal (Bud Mix)
05. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
08. Overload – The Anthem (Zatox & Vortex Remix)
10. Alphaverb & Intractable One – Low Frequenced Bass
remix is ook errug vetjesquote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef T_Killer het volgende:
Dat kwam o.a. door de set van Geck-O en Thera ervoor die bijv dit pareltje draaiden:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef T_Killer het volgende:
Owja, volgens mij was t de remix ook. Heb nogal snel n YT'je van t internet geplukt en hier gedumpt
Quyxz wist niet wat 'm overkwam toen hij deze hoordequote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
Quyxz wist niet wat 'm overkwam toen hij deze hoorde
Hij 's echt heel vetquote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef StM het volgende:
Mijn eerste reactie zaterdag was, wat een KUT nummer, maar na een paar keer gehoord te hebben valt het nog best mee. Maar of het nu de originelen eer aan doet, daar ben ik nog niet over uit.
Als vet synoniem voor kut is jaquote:
Ik vind 't eigenlijk de minst goede track van Adaro, maar hey.. Persoonlijke voorkeur dit datquote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef StM het volgende:
Mijn eerste reactie zaterdag was, wat een KUT nummer, maar na een paar keer gehoord te hebben valt het nog best mee. Maar of het nu de originelen eer aan doet, daar ben ik nog niet over uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |