Orelha Negra! Maar ik kan zo snel geen filmpjes van optredens vinden. Wel enkele tracks;quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Naam van de band zodat we samples op kunnen zoeken..?
Zodra ik tijd heb ga ik kijken, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Orelha Negra! Maar ik kan zo snel geen filmpjes van optredens vinden. Wel enkele tracks;
Zooo relaxxxttEn dat werd dus live gedaan met drums/basgitaar/synthesizer en twee dj's die allerlei samples laadden en scratch-den enzo
. Ze deden ook wat covers van classics uit de '80 en '90, gouwe ouwe dancehits maar ook bijv. The Prodigy
DAFUQ!quote:
En ik vind dat ze dan maar lekker housestyle moeten gaan noemen, catchy, simpel en duidelijk dat het niets met elkaar te maken heeft.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef DjThera het volgende:
Ik verwacht dat de tweedeling binnen hardstyle binnen zeer korte tijd echt groot zal worden, langzamer, minder harde kicks, meer (trance)house erin. USA is zooo booming met die combinatie dat dat op zich ook niet heel gek is. Kijk ook naar die showtek track met tiesto, overigens vind ik die heel vet maar is t voor mij niet echt draaibaar
x2quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het feit dat Lucien Foort - Karma Sutra, en dat soort foute house op een defqon cd staat zegt voldoende.
het zou juist wel representatief moeten zijn voor een feest!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:48 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
True, maar ik vind een cd niet echt representatief voor een genre of feest.
de tweedeling als in rawstyle en de USA-variant zeg maar?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef DjThera het volgende:
Ik verwacht dat de tweedeling binnen hardstyle binnen zeer korte tijd echt groot zal worden, langzamer, minder harde kicks, meer (trance)house erin. USA is zooo booming met die combinatie dat dat op zich ook niet heel gek is. Kijk ook naar die showtek track met tiesto, overigens vind ik die heel vet maar is t voor mij niet echt draaibaar
have fun!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Nog een paar uur en dan PARTYYYJonges jonges wat heb ik er zin in
! Nu nog even pre-party'en in mijn uppie op de hotelkamer
Om 8 uur na de gekko denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:14 schreef haakon het volgende:
Wie wat waar en hoe laat meet morgen @ r_AW?
Portugal is gvd het haaaaaaaardsteeeeeeeeeee,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Hehe have fun!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Mijn grote vrienden van Neophyte beweerden anders mien jong...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Portugal is gvd het haaaaaaaardsteeeeeeeeeee,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook jou sleep ik mee de tunnel in he! Dat je het weetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef StM het volgende:
Over 15 uur begint er tenminste een ekte party!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:23 schreef StM het volgende:
Kleine kans dat je me daar langer ziet staan naar toe meekrijg dan om even te kijken wat voor tering herrie het er dit keer is
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ook jou sleep ik mee de tunnel in he! Dat je het weet![]()
PARTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
Het mag dan wel geen hardstyle zijn, maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |