Sowieso facebookquote:
nummer even geluisterd, best wel lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het starten van een goede discussie.
mwoah, niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:40 schreef NLS04 het volgende:
In de categorie onbekende artiesten:
creatief wat ze met de climax hebben gedaan![]()
Samenvatting: ze doen het voor de centen en niet vanwege de creativiteit...;)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
en wat die discussie betreft, ook even een korte bijdrage van mijn kant;
van de nummers die tegenwoordig gemaakt worden heb ik vaak het idee dat ze gemaakt worden om leuk gevonden te worden door de achterban, in plaats van dat de artiest nummers maakt die hij vet vindt; en dan op feesten te weten komt wat het publiek er van vindt (in plaats van dat ze de nummers al kennen door YT etc.)
om, onder andere, deze reden vind ik lang niet zoveel nummers mooi van wat uitgebracht wordt, vergelekenmet 3/4 jaar terug. voor mij gevoel werden er toen ook veel meer pareltjes gemaakt
daar lijkt het helaas wel op! en dat is jammer, want soms heb ik het idee dat als ze hun creativiteit volledig zouden benutten, er gruwelijke tracks gemaakt zouden wordenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Samenvatting: ze doen het voor de centen en niet vanwege de creativiteit...;)
lalalalalala kaas... lalalalalala kaas... lalalalalala kaas etc.quote:
het is allemaal die boing boing boing troepquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:11 schreef Massief het volgende:
Ik vind de huidige hardstyle op zich nog wel relaxed op een feestje en als ik het lekker hard aan gooi met trainen.. Maar als ik kijk wat voor crap er nu ook is... Damn.. het is echt ver afgezakt.. Check deze voorbeelden even:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die introquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
creatief wat ze met de climax hebben gedaan![]()
In de categorie verdient meer aandacht want moddervet:
de prophet moet dit weer gaan makenquote:
Ah, weer een nieuw dieptepunt.quote:
eens!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de prophet moet dit weer gaan maken
ik gok dat hij zelf daar de grootste kanshebber voor isquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ah, weer een nieuw dieptepunt.
De vraag is niet of dit overtroffen wordt, maar door wie.
Of 1 van zijn protegés.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens!!
[..]
ik gok dat hij zelf daar de grootste kanshebber voor is
Echt, hoe hij mijn gevoelens kan vastleggen in vier zinnetjesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:36 schreef 16meter het volgende:
what the fuck
i just wanna get high
it's like ecstacy
no ordinary life
Er is ook gewoon genoeg kwaliteit die dat heel wat beter doet:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:01 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Echt, hoe hij mijn gevoelens kan vastleggen in vier zinnetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |