ergens tussen 17.30 en 20.30, want Alphaverb en Alpha2quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe laat is zaterdag de meet links voor in de Blue?
zijn er mensen die dit leuk vinden? die vocals?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:07 schreef robuust89 het volgende:
Godver, wat een lelijke plaat![]()
Ga maar sinaasappels verkopen op de markt, dit wordt 'm niet jongen.
Doet er niet toe; het publiek vreet het en dat betekent brood op de plank.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
vindt ie het uberhaupt zelf wel mooi?
Als hiermee dat DefQon.1 special setje wordt bedoeld ... mee eensquote:
goed te passe aan deze kantquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Enne @ de rest ... hoe ist, mijn broeders!!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ergens tussen 17.30 en 20.30, want Alphaverb en Alpha2![]()
Mijn Weer app zegt:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens Zoover.nl wordt het zaterdag 20 graden in Biddinghuizen, met 35% kans op zon en 80% kans op neerslag
oftewel, niet te warm en niet te koudquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Mijn Weer app zegt:
78% kans en 1mm neerslag
Staat om 11:00 een wolkje met wat regen en om 14:00 wolkje met zon en regen, daarna zonnetje met een wolkje er voor.
Ja ik denk dat het nog best mee zal vallen allemaal zaterdagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oftewel, niet te warm en niet te koud
Zal wel bizar druk worden in die tent, was met Intents ook niet normaal. Hele tent stond vol, set afgelopen en iedereen ging naar buiten. Arme meneer Rebelz..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:13 schreef Voltreffer het volgende:
Voorlopig laatste optreden van Gunz for Hire dus. Mischien iets te laat, maar ik ga zeker even kijken. Nog nooit live mogen zien, en dat setje van Qlimax is.
Niet het laatste, ze gaan zich meer op het buitenland richtenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:13 schreef Voltreffer het volgende:
Voorlopig laatste optreden van Gunz for Hire dus. Mischien iets te laat, maar ik ga zeker even kijken. Nog nooit live mogen zien, en dat setje van Qlimax is.
het laatste voor wat betreft de komende tijd in ieder geval...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Niet het laatste, ze gaan zich meer op het buitenland richten
Ach ja laat ze maar lekker naar de main gaan voor Brennan, Heady en Coone, meer ruimte voor mijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of zoals a.s. zaterdag, arme meneer Titan
jazeker!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Als hiermee dat DefQon.1 special setje wordt bedoeld ... mee eens![]()
goed man, pak weer 's een feestje!quote:Enne @ de rest ... hoe ist, mijn broeders!!
Hier geen festivals en/of feesten in de planning maar wens ieder een mooie toe
goede zaakquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:13 schreef Voltreffer het volgende:
Voorlopig laatste optreden van Gunz for Hire dus.
mwoah, beetje een plaat zonder 'inhoud'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
zo kosten de tickets op de zwarte markt 2x de originele prijs, en zo raken mensen de tickets aan de straatstenen niet meer kwijtof met het weer dat niet 100% super gaat zijn, of omdat ze er ineens achter komen dat je zaterdag niet met OV kunt of omdat de timetable kut isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |