Dit zag ik inderdaad ook jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
Muziek maken? Nee gewoon spelen op de Wii!
Dit. Alleen met vlakke demping, anders niet. (in mijn geval dus niet)quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Beter geen oordoppen als die waardeloze dingen
jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Iemand nog meer van dit soort vergeten pareltjes?
eentonige rommel, doe mij dit maar:quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:49 schreef eQuaL het volgende:
Eerste hardstyle track:
Maar die zat tussen mijn trance & hardtrance downloads, dus ik wist niet dat dat hardstyle was
Duurde nog erg lang eigenlijk voordat ik hardstyle ging luisteren, pas rond 2008 ofzo...
Toch grappig, zelfde artiestquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
eentonige rommel, doe mij dit maar:
lekker meezingen
Paar jaar? 7 jaar tussen die tracksquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
grappig hoe een smaak zo kan veranderen in een paar jaar.
Meeste heb ik alweer van facebook afgeknikkerd. Vond het wel leuk eerst beetje updates volgen maar het wordt steeds erger. En nog erger zijn die debielen die erop reageren en proberen semi-grappig te zijn voor een virtuele duim in hun anus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef StM het volgende:
Ik weet wel welk plaatje van die 2 het meeste centjes oplevert
Ownee wacht, ze doen het niet voor de centjes.
Dan wat de meeste facebook likes oplevert?
Zoberzo mensen die de kont van dj's likken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meeste heb ik alweer van facebook afgeknikkerd. Vond het wel leuk eerst beetje updates volgen maar het wordt steeds erger. En nog erger zijn die debielen die erop reageren en proberen semi-grappig te zijn voor een virtuele duim in hun anus.
Pounding Tekno Music. BAM BAM BAM BAM. Heerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dan maar een quote omdat ie zo goed is:
[..]
Als je nuchter blijft (geen drugs, alcohol mag, graag zelfsquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:06 schreef 16meter het volgende:
Iemand nog een plekkie vrij op de terugweg van Hardclassics? Is niet echt te doen met het openbaar vervoer.
Of alles gelijk de hemel inprijzenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meeste heb ik alweer van facebook afgeknikkerd. Vond het wel leuk eerst beetje updates volgen maar het wordt steeds erger. En nog erger zijn die debielen die erop reageren en proberen semi-grappig te zijn voor een virtuele duim in hun anus.
Kutnummer man.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef robuust89 het volgende:
When i'm sad, I stop being sad and be awesome instead!
quote:
Hoorde hem al op Alcatrazz jaquote:
toffe plaatquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Iemand nog meer van dit soort vergeten pareltjes?
heerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef robuust89 het volgende:
When i'm sad, I stop being sad and be awesome instead!
quote:
quote:
Elektronic is gemaakt door Bas, Tekno music door Zany als het goed isquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:toffe plaat
gemaakt door Pavo & Zany volgens Discogs
(A-kant door Noisecontrollers)
zou goed kunnen, op Discogs staat Arjan Terpstra nog bij de A-kant en P. v/d Vooren;quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:24 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Elektronic is gemaakt door Bas, Tekno music door Zany als het goed is
Vind Still here wel een geniale plaat.quote:
Ik kan met een gerust hard 2 weken op vakantie nu ik weet dat er aan dit soort platen gedacht wordtquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dan maar een quote omdat ie zo goed is:
Die werd ook nog op alcatraz gedraaidquote:
Omomomomomquote:01. Max Enforcer vs. Frontliner - On The Go
02. Da Tweekaz ft. Oscar - Break The Spell
03. E-Force - Hurricane (Hurricane Outdoor Anthem 2012)
04. Josh & Wesz - RTHM
05. Technoboy - Rage (Frontliner Remix)
06. E-Force - Dreamcatchers
07. Josh & Wesz - Underground Language
08. Josh & Wesz - Acquittal
09. Josh & Wesz - Like Thiz
10. E-Force and MC DL - Passion 4 Life
11. Josh & Wesz - Statement
12. Headhunterz - Dragonborn
13. Frequencerz & E-Force - Attention (Evenstar Break Mix)
14. Josh & Wesz - DSTRCTN
15. Josh & Wesz ft D-Clear - Mindgame
16. Luna & E-Force - Shade of the Night
17. Overload - The Anthem (Vortex & Zatox Mix)
Kate Dudmorequote:
Ik dacht er net aan toen ik ' m hoorde. Kan zo een A-lusion plaat zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:45 schreef StM het volgende:
Is de nieuwste trend: we noemen de producer niet meer maar alleen de vocalist nog. Ik denk dat hij door A-Lusion gemaakt is...
godverdomme man, ik gooi net wat kwaliteit in het topic, moet jij het weer vergallenquote:
Heeft ze die wel zelf gemaakt ? Geloof d'r niks van aan die kicks te horenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:48 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Vind Still here wel een geniale plaat.
Black Magic wel iets minder
Is de Delete remix he... waar ik overigens totaal niets aan vind. boem boem pieeeep boem boem pieeepquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Heeft ze die wel zelf gemaakt ? Geloof d'r niks van aan die kicks te horen
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De meeste Jajox plaatjes zijn eigenlijk verrassend goed (Al zal Acti ze wel allemaal gemaakt hebben) Vooral lekkere drive in de plaatjes, helaas vliegen de kicks af en toe wat te hoog, maar verder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere afwisseling tussen nieuw & oud dacht ik zo
[ Bericht 1% gewijzigd door eQuaL op 13-07-2012 23:04:20 ]
maakt niet uit. De wereld vergaat niet. En het is allemaal ten behoeve van je eigen sitequote:Op zaterdag 14 juli 2012 05:56 schreef Levitas het volgende:
Fuck, Boy. Deze week zo druk geweest met andere dingen dat ik gewoon geen tijd heb gehad om je review erop te zetten!Hopelijk vandaag wat tijd vrij om er eens goed naar te kijken enzo!
Vind je #MyWay zo'n kutplaat dan? Ik vind het best een heel vette plaat, al hoeven die vocals van mij ook niet zo cheesy, de sound vind ik wel vet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:38 schreef 16meter het volgende:
Who are u to judge, who are u to say, that I never tried, that I have to change?
cause this is all that I aaammmm
Daar hebben we FB voor heaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:34 schreef haakon het volgende:
TIM GEFELICITEERD
dat niemand dit nog heeft gedaan![]()
X2 op het laatstequote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vind je #MyWay zo'n kutplaat dan? Ik vind het best een heel vette plaat, al hoeven die vocals van mij ook niet zo cheesy, de sound vind ik wel vet.
De hartjes daarentegen hoeven van mij ook niet, maar dat de hs op de meeste mainstages melodieuzer word/blijft vind ik persoonlijk geen verkeerde ontwikkeling. Vind dat veel leuker/gezelliger als het raw gebeuk.
X2quote:
isse nice!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:08 schreef Sc0tTy het volgende:
Defqon.1 2012 - Blue Pre-party Josh & Wesz vs E-Force by Josh-Wesz
[..]
Omomomomom![]()
wat Seth en Boy zeggenquote:
Technisch zit het prima in elkaar, maar die liedjes hoeven van mij echt niet. Emotionele teksten over hoe kut het leven is, passen wat mij betreft niet echt in een hardstyle nummer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vind je #MyWay zo'n kutplaat dan? Ik vind het best een heel vette plaat, al hoeven die vocals van mij ook niet zo cheesy, de sound vind ik wel vet.
De hartjes daarentegen hoeven van mij ook niet, maar dat de hs op de meeste mainstages melodieuzer word/blijft vind ik persoonlijk geen verkeerde ontwikkeling. Vind dat veel leuker/gezelliger als het raw gebeuk.
Kijk naar thumbnail....duidelijk een hartjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
geen hartjes?
oh wacht nu staat ie toevallig net in het plaatje, overheen gekeken dan
tja dat kreeg ik pas te zien toen ik het al had geplaatst hier, vond het al vreemdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk naar thumbnail....duidelijk een hartje
pareltjequote:
Ik ging er wel vaak naartoe, maar de laatste tijd minder omdat mijn voorkeur meer naar industrial hardcore gaat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:25 schreef KeesBromfiets het volgende:
Nog mensen naar zak uelsen? Eforce en atmozfears, lijkt me wel een mooi avondje.
Waar ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
een 40 minuten lange 320kbps set van Project 1 platen, me like
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Harde Klassiekers was weer zwaar baas! Thanks allemasl voor se gezelligheid
Poeh inderdaad, wat een feestje weerquote:Op zondag 15 juli 2012 14:57 schreef T-Force het volgende:
Deze HCOTB was weer een echte Hardclassics. Geniaal dus! Wat een gezelligheid
En wat werd er onwijs lekker gedraaid zeg.
Ben benieuwd...ik twijfel nog, maar ik denk dat ik de drukte ga vermijden....quote:Op zondag 15 juli 2012 14:52 schreef NLS04 het volgende:
Zo eens een kijkje nemen bij matrixx in the park. Benieuwd hoelang ik het volhoud...
moet linkje nog krijgen van kerel die ik kenquote:
Je stond gewoon letterlijk NAAST me hahaquote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef T-Force het volgende:
Kan er echt nog even niet met mijn hoofd bij hoe vet Hardclassics was zeg...Echt zo ongelofelijk goed weer. Deze editie had, net als de eerste indoor, echt iets magisch![]()
Pieter, geweldige set ook weer![]()
ALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLES!!!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 03:06 schreef Krulliewullie het volgende:
ALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLESALLES!!!![]()
Hardclassics was MEEEGA-vet!! Kon de draad van mijn partyleven, na een tijd in 't buitenland, onmogelijk beter oppakken dan op deze manier![]()
Lekker Hollands kunnen housen en een hoop partymatties weer kunnen meeten
Foto's komen verrrry soon online, was zo enthousiast dat ik de hele avond heb doorgewerkt om 't bewerken af te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |