Dit zag ik inderdaad ook jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
Muziek maken? Nee gewoon spelen op de Wii!
Dit. Alleen met vlakke demping, anders niet. (in mijn geval dus niet)quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Beter geen oordoppen als die waardeloze dingen
jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Iemand nog meer van dit soort vergeten pareltjes?
eentonige rommel, doe mij dit maar:quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:49 schreef eQuaL het volgende:
Eerste hardstyle track:
Maar die zat tussen mijn trance & hardtrance downloads, dus ik wist niet dat dat hardstyle was
Duurde nog erg lang eigenlijk voordat ik hardstyle ging luisteren, pas rond 2008 ofzo...
Toch grappig, zelfde artiestquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
eentonige rommel, doe mij dit maar:
lekker meezingen
Paar jaar? 7 jaar tussen die tracksquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
grappig hoe een smaak zo kan veranderen in een paar jaar.
Meeste heb ik alweer van facebook afgeknikkerd. Vond het wel leuk eerst beetje updates volgen maar het wordt steeds erger. En nog erger zijn die debielen die erop reageren en proberen semi-grappig te zijn voor een virtuele duim in hun anus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef StM het volgende:
Ik weet wel welk plaatje van die 2 het meeste centjes oplevert
Ownee wacht, ze doen het niet voor de centjes.
Dan wat de meeste facebook likes oplevert?
Zoberzo mensen die de kont van dj's likken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meeste heb ik alweer van facebook afgeknikkerd. Vond het wel leuk eerst beetje updates volgen maar het wordt steeds erger. En nog erger zijn die debielen die erop reageren en proberen semi-grappig te zijn voor een virtuele duim in hun anus.
Pounding Tekno Music. BAM BAM BAM BAM. Heerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dan maar een quote omdat ie zo goed is:
[..]
Als je nuchter blijft (geen drugs, alcohol mag, graag zelfsquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:06 schreef 16meter het volgende:
Iemand nog een plekkie vrij op de terugweg van Hardclassics? Is niet echt te doen met het openbaar vervoer.
Of alles gelijk de hemel inprijzenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meeste heb ik alweer van facebook afgeknikkerd. Vond het wel leuk eerst beetje updates volgen maar het wordt steeds erger. En nog erger zijn die debielen die erop reageren en proberen semi-grappig te zijn voor een virtuele duim in hun anus.
Kutnummer man.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef robuust89 het volgende:
When i'm sad, I stop being sad and be awesome instead!
quote:
Hoorde hem al op Alcatrazz jaquote:
toffe plaatquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Iemand nog meer van dit soort vergeten pareltjes?
heerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef robuust89 het volgende:
When i'm sad, I stop being sad and be awesome instead!
quote:
quote:
Elektronic is gemaakt door Bas, Tekno music door Zany als het goed isquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:toffe plaat
gemaakt door Pavo & Zany volgens Discogs
(A-kant door Noisecontrollers)
zou goed kunnen, op Discogs staat Arjan Terpstra nog bij de A-kant en P. v/d Vooren;quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:24 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Elektronic is gemaakt door Bas, Tekno music door Zany als het goed is
Vind Still here wel een geniale plaat.quote:
Ik kan met een gerust hard 2 weken op vakantie nu ik weet dat er aan dit soort platen gedacht wordtquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dan maar een quote omdat ie zo goed is:
Die werd ook nog op alcatraz gedraaidquote:
Omomomomomquote:01. Max Enforcer vs. Frontliner - On The Go
02. Da Tweekaz ft. Oscar - Break The Spell
03. E-Force - Hurricane (Hurricane Outdoor Anthem 2012)
04. Josh & Wesz - RTHM
05. Technoboy - Rage (Frontliner Remix)
06. E-Force - Dreamcatchers
07. Josh & Wesz - Underground Language
08. Josh & Wesz - Acquittal
09. Josh & Wesz - Like Thiz
10. E-Force and MC DL - Passion 4 Life
11. Josh & Wesz - Statement
12. Headhunterz - Dragonborn
13. Frequencerz & E-Force - Attention (Evenstar Break Mix)
14. Josh & Wesz - DSTRCTN
15. Josh & Wesz ft D-Clear - Mindgame
16. Luna & E-Force - Shade of the Night
17. Overload - The Anthem (Vortex & Zatox Mix)
Kate Dudmorequote:
Ik dacht er net aan toen ik ' m hoorde. Kan zo een A-lusion plaat zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:45 schreef StM het volgende:
Is de nieuwste trend: we noemen de producer niet meer maar alleen de vocalist nog. Ik denk dat hij door A-Lusion gemaakt is...
godverdomme man, ik gooi net wat kwaliteit in het topic, moet jij het weer vergallenquote:
Heeft ze die wel zelf gemaakt ? Geloof d'r niks van aan die kicks te horenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:48 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Vind Still here wel een geniale plaat.
Black Magic wel iets minder
Is de Delete remix he... waar ik overigens totaal niets aan vind. boem boem pieeeep boem boem pieeepquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Heeft ze die wel zelf gemaakt ? Geloof d'r niks van aan die kicks te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |