Ja is nog wel.. Maar voor de locals $145. Dat zou ik er noooooit voor betalenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Gratis voor Nederlanders toch? Of is dat niet meer?
Nee zeker niet. Voor die line-up zou ik niet eens een kwart betalen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja is nog wel.. Maar voor de locals $145. Dat zou ik er noooooit voor betalen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:21 schreef Levitas het volgende:
Defqon Australië line-up.. Bummer!
Anthem is van Wildstylez & JDXHahaha wat een kutline-upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tickets: $145 = ¤116 lolDie arme zieltjes daar in Australië
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Geloof me, dat is hier écht een hele dikke line-up. Headhunterz, Wildstylez, etc. is precies waar zij voor komen. Namen als Thera en Geck-O zijn hier - naar mijn weten - nog niet bekend.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:37 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hahaha wat een kutline-upDie arme zieltjes daar in Australië
Ja als je zoals jij in de buurt bent zou ik ook wel gaan. (voor die prijs!) Sowieso vet om te zien hoe het publiek daar is. Of dat zo anders is dan hier, of dat daar ook driekwart staat van kijk mij hier eens op defcon zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Geloof me, dat is hier écht een hele dikke line-up. Headhunterz, Wildstylez, etc. is precies waar zij voor komen. Namen als Thera en Geck-O zijn hier - naar mijn weten - nog niet bekend.
Wat me ook wel opvalt, is dat er vrijwel geen "raw" dj's staan. Die periode gaan ze hier ook nog krijgen, denk ik zo.
Ach.. Ben ervan overtuigd dat het toch wel een vet feestje gaat worden. Voor $20 (ja, wij nederlanders betalen $20 om door Q-Dance te laten doneren aan het goede doel). Al is het alleen maar bier drinken, zonnetje en een "unieke" ervaring. Ik ga uiteraard voor de muziek, maar als dat tegenvalt, heb ik altijd nog het Plan Bier & zonnetje.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:21 schreef Levitas het volgende:
Defqon Australië line-up.. Bummer!
Anthem is van Wildstylez & JDXIk heb medelijden met ze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tickets: $145 = ¤116 lolDenk het niet, Aussies zijn altijd van die blije softe muziek. Zoals happy hardcorequote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:43 schreef Levitas het volgende:
Wat me ook wel opvalt, is dat er vrijwel geen "raw" dj's staan. Die periode gaan ze hier ook nog krijgen, denk ik zo.
Dat zijn dan weer wel namen die ik sowieso nog eens wil zien.quote:Spoontech will be once again represented at DEFQON.1 MUSIC FESTIVAL SYDNEY AUSTRALIA with Vazard & Delete - Hardstyle Producer/DJ!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:12 schreef Levitas het volgende:
Wat ook wel grappig was, toen ik met m`n big-ass tassen van het station naar Utopia liep. Werd meerdere malen aangesproken.
"Ey, jij bent Coone!"
-"Nope?"
"Echt wel! Ik herken je en je hebt je CD's in deze tas zitten!"
-"Nee man, ben een look-a-like denk ik"
"Echt? Ik geloof je niet! Kunnen we niet op de foto?"
-"Dude, ik ben Coone niet! Coone is er al!"
"Oh...."
En dat is geregeldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:12 schreef Levitas het volgende:
Misschien dat ik wel iemand ga zoeken die een interviewtje wil doen voor PartyReviews.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:12 schreef Levitas het volgende:
Heb nu een gesprek met op Facebook met een local die ik heb leren kennen op Utopia. Hij was er van overtuigd dat ik één van de Frequencerz was, LOL! Misschien dat ik wel iemand ga zoeken die een interviewtje wil doen voor PartyReviews. Wellicht wel leuk voor de Nederlanders om wat dieper in te gaan op de scene in Australië en wellicht gaan ze dan de Nederlandse scene wat beter waarderen
Wat ook wel grappig was, toen ik met m`n big-ass tassen van het station naar Utopia liep. Werd meerdere malen aangesproken.
"Ey, jij bent Coone!"
-"Nope?"
"Echt wel! Ik herken je en je hebt je CD's in deze tas zitten!"
-"Nee man, ben een look-a-like denk ik"
"Echt? Ik geloof je niet! Kunnen we niet op de foto?"
-"Dude, ik ben Coone niet! Coone is er al!"
"Oh...."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:01. KloneZ vs Busho - Wreak Havoc (Thilo & Evanti Rmx) (Wavo Edit)
02. Dark Oscillators - Food For Woofers (B-Style Mix)
03. Alien Pulse - Psycho Confusion (Mix 2)
04. Geck-o & Wavolizer - Punk!
05. Wavolizer & Geck-o - Dat Tape
06. Da Tweekaz - Da Bomba
07. Noisecontrollers - Hocus Pocus
08. Donkey Rollers - Silver Bullet
09. The Machine - Mistress of Darkness
10. Noisecontrollers - Gaia 2008
11. Melodyne - Ultraviolence (Mind Hunterz Mix)
12. Wavolizer - Done
13. DJ Thera vs Geck-o - Help Help (Thera Lo-Tech Mix)
14. Wavolizer - Debt of Blood
15. Geck-e - Parallel Worlds
16. The Outside Agency - The Spooks
17. Mindustries - The Arrival
18. Wavolizer - Excitement Initiated
19. The Outside Agency, Peter Kurten & Katharsys - Favorite Sin
20. DJ Hidden - You're Not Real
21. DJ Hidden - DrasticAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:28 schreef Sc0tTy het volgende:
Opeens heb je et!
JE KOMT ER ACHTER WAAROM THERACORDS ZULKE VETTE MUZIEK IS!
![]()
![]()
![]()
![]()
De mix van je favo muziek (Hardstyle) met 1 van je andere favo stijlen (Techno en Industrial) is gewoon dodelijk![]()
![]()
En dat allemaal omdat je een heerlijke set van Wavolizer zit te luisterenHeerlijke set indeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Wij bij PRSPCT ook he Machielquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Gister het "Waar is dat feestje, Hier is dat feestje" fenomeen ook meegemaakt![]()
Oja ha die space area, wat was die kneiters vaag met al die strobo's, tv's en lichtjesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef T-Force het volgende:
PRSPCT echtMaassilo
![]()
Die muziek! Die sfeer! Dat geluid! Die gezelligheid!
Sets van de avond van knettervet naar iets-minder-knettervet:
TOA - Black Sun Empire - Lowroller - Gancher & Ruin - I:Gor - PRSPCT Space - Hellfish vs. Bryan Fury - Radium
Steen laat ik even buiten beschouwing, hiphopsteen
kanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |