Zin in!quote:
Hmm Ik denk dat 16:00 een mooi moment is om binnen te komen, dan zijn ze hopelijk door het al te softe materiaal heen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef T-Force het volgende:
Hardclassics jongens![]()
En omdat de timetable hier nog niet gestaan heeft:
Mainstage
14:00 - 15:00: Supercell
15:00 - 18:00: Derb b2b Scot Project
18:00 - 19:00: Pavo
19:00 - 20:0019.30: Trilok & Chiren
20:00 - 21:00: Luna
21:00 - 22:00: Thera
22:00 - 23:00: Coldfusion
Freestyle Maniacs
16:00 - 17:00: Ruthless
17:00 - 18:00: Vox
18:00 - 19:00: Hennes & Cold
19:0019.30 - 20:00: Kidd Kaos
20:00 - 21:00: Coldfusion
21:00 - 22:00: Raoul Coolman
22:00 - 23:00: SpeakerFreakz
23:00 - 00:00: Dr. Rude
Wordt waarschijnlijk hele tijd Mainstage behalve tijdens Pavo, dan ga ik naar Hennes & Cold en tijdens de helft van Trilok & Chiren ga ik naar Kidd Kaos en blijf ik daar tot Coldfusion klaar is.
Supercell & een stuk Derb/Scot Project missenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef StM het volgende:
Hmm Ik denk dat 16:00 een mooi moment is om binnen te komen, dan zijn ze hopelijk door het al te softe materiaal heen.
Zeker! Vind het zelf ook heerlijk dat ze een tweede area erbij gedaan hebben zeg! Kan ik mooi tijdens de hitjesparade van Pavo en Luna vertoeven bij Hennes & Cold en Coldfusionquote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Juist het wat softere spul is interessant deze editie, naar Scot Project en Derb kijk ik het meest uit
Wat een bolle kop van BH!!!!quote:
wat is dezequote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
We gaan die wereld veranderen, sjeweet wooohooo hooooo
hahaha slappe piemelwerk dit ja, tering.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vote for meeeh senks!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
jij bent zeker weer zo'n theracords mannetjequote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef de_huig het volgende:
[..]
hahaha slappe piemelwerk dit ja, tering.
zal wel een hitje worden dus.
Maar.. maar.. Derb vs. Scot Project!!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef StM het volgende:
[..]
Hmm Ik denk dat 16:00 een mooi moment is om binnen te komen, dan zijn ze hopelijk door het al te softe materiaal heen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Waarover?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:17 schreef -Menn0- het volgende:
Zullen we het er gewoon niet meer over hebben
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jij weet ook altijd met de pareltjes aan te komenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:24 schreef 16meter het volgende:
wel vet hoor met die zanger van evil activities
nog een nieuw plaatje met dv8 rockss
just push and roll me ovahhh
quote:
Dit soort shitquote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Goed gefotosoeptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:08 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]DAFUQ IS THIS SHIT!!
Wel vet het nummerbord van de auto
Ik weet dat als jij dit al schrijft dat ik het al helemaal niet hoef te proberen maar ik ga mezelf kwellen puur om te voelen dat ik leef! ^^quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef de_huig het volgende:
[..]
hahaha slappe piemelwerk dit ja, tering.
zal wel een hitje worden dus.
Zooo hier ook weer!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef Krulliewullie het volgende:
Kwam dit net weer tegen..
Kippenvel!
Heerlijke muziek.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef Krulliewullie het volgende:
Kwam dit net weer tegen..
Kippenvel!
Dit is zo slecht dat ik er niet eens een meme bij kan bedenkenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef Sc0tTy het volgende:
Oeh die gaan ook allemaal ff aan
Vinyl cracks![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef robuust89 het volgende:
Ik kwam op het idee door de twitter van hardnews, maar wat is de eerste hardstyle track die je gehoord heb? Of eentje die je is bijgebleven?
TS begint: donkey rollers - silver bullet is me wel bijgebleven ja
enquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef robuust89 het volgende:
Ik kwam op het idee door de twitter van hardnews, maar wat is de eerste hardstyle track die je gehoord heb?
Nog steeds een vette track (serieus ja!)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef robuust89 het volgende:
Ik kwam op het idee door de twitter van hardnews, maar wat is de eerste hardstyle track die je gehoord heb? Of eentje die je is bijgebleven?
Niet dat ik heel bekend ben hier, maar ik ben aanwezigquote:
Ik luisterde Jump voordat ik Hardstyle luisterde (niet overdreven veel, misschien dat ik 10 nummers kende die ik een maandje heb geluisterd voordat ik bekend werd met Hardstyle) maar dit is denk ik wel het eerste nummer wat Hardstyle-achtig was;quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef robuust89 het volgende:
Ik sta de hele dag in de industrial en maak alleen ff een uitstapje naar Bryan Furyquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:33 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Niet dat ik heel bekend ben hier, maar ik ben aanwezig
Zal wel veel hardstyle worden en ik hoop dat ik mensen zover krijg om mee naar de Industrial te gaan. Bij Producer ben ik sws aanwezig, desnoods alleen
Weet nog wel dat deze voor het eerst of defqon 2005 werd gedraaid. Ging toen wel goed losquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nog steeds een vette track (serieus ja!)
Eerder had ik al een setje onder de naam van Luna @ Sensation Black 2004, die luisterde ik voor 1 nummer, maar het was dus niet zijn set van 2004. Weet niet welke set het wel was, maar dat was echt early Hardstyle. Balen dat ik die niet meer heb
Pfoe, hardstyle.. Geen idee eigenlijk. Ik weet dat het eerste hardcore nummer wat ik luisterde waren:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef robuust89 het volgende:
Niet eens heen gegaan, heb toen even bij de house stage gestaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:00 schreef 16meter het volgende:
Met pijn in 't hart Zany ook moeten afschrijven. Op Dreamfields een stukje van zijn set meegekregen, hoorde enkel kazige meezingertjes en vervelende handjeklap nummers. De zoveelste gevallen held.
Laten we een minuut stilte in acht nemen.
Hij had het geluk dat hij af en toe nog wel aardige nummertjes produceerde. Zijn sets bestaan al 4 jaar uit meezingertjes (sinds BFTHS oooowwweeeeoooo).quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:00 schreef 16meter het volgende:
Met pijn in 't hart Zany ook moeten afschrijven. Op Dreamfields een stukje van zijn set meegekregen, hoorde enkel kazige meezingertjes en vervelende handjeklap nummers. De zoveelste gevallen held.
BFHTS?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij had het geluk dat hij af en toe nog wel aardige nummertjes produceerde. Zijn sets bestaan al 4 jaar uit meezingertjes (sinds BFTHS oooowwweeeeoooo).
>>> [Happy Hardstyle #1] Gwn keihard stampuhh!!11quote:
Dat dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
>>> [Happy Hardstyle #1] Gwn keihard stampuhh!!11
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hij draaide wel "save the day (showtek remix)" toch wel een mooi moment!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:00 schreef 16meter het volgende:
Is dat niet gewoon de nieuwe b-front en frequencerz bootleg?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij draaide wel "save the day (showtek remix)" toch wel een mooi moment!
Uh...zou ook kunnen. De kick was wel iets anders zoals ik m ken vanaf de Defqon 2004 dvd... maar ach ik vond mooi!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de nieuwe b-front en frequencerz bootleg?
God wat baalde ik op Loudness toen ik die kick hoorde. Ik wist niet dat er een bootleg van was, en was helemaal blijquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
Is dat niet gewoon de nieuwe b-front en frequencerz bootleg?
Ik vind dat soort Hardtrance sowieso erg lekker! Op Fusion Of Dance Festival ook best lang bij die Harddefinition-stage gestaan met zulke muziek. Erg fijntjes!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kidd Kaos samen met Kutski was iig vet op Defqon, eerste 20 minuten ofzo gezien maar ging lekker los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |