SPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Misschien moeten wij met zijn allen even mailen dat dit niet kan.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat hij gelijk met het refrein begint
Ja vastquote:
Zit hij vanavond in gele zwembroek danquote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond weer met de snor, dat wordt vast weer een topshow.
Misschien doet hij dat voor jou, stuur een kijkersvraag in.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zit hij vanavond in gele zwembroek dan![]()
Daar begin ik me alleen aan te ergeren..quote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef tompsv18 het volgende:
Johan gaat weer net doen alsof hij er verstand van heeft
Blijft wel vermakelijk als hij weer in discussie gaat met Dannyquote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar begin ik me alleen aan te ergeren..
En als Rooks dat doet?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Als Derksen weer gaat blaten als een Telegraaf reaguurder over Rabo, haak ik af.
Denk dat de rest wel naar buiten durft, en Ajacied heeft misschien strafquote:
Uit je speakerquote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef Type-R het volgende:
Geluid is weer heerlijk kut, waar komt die ruis vandaan
Tent heeft geen fatsoenlijke isolatie, alles klinkt ruimtelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Hebben ze na een week nog altijd dat geluid niet in orde, beetje onprofessioneel..
Ahah want het is wel goed wat ze presteren. Enkel Mollema kan ik het van 'begrijpen'quote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef heywoodu het volgende:
Gadverdamme, oprotten met die Johan.
Wat een enge zuurpruim.
Met het hol openquote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef RemcoW23 het volgende:
We zitten pas in de eerste week jongens. In de tweede week trekt Mollema die 21 minuten achterstand helemaal recht
jij dus ookquote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef marcodej het volgende:
Het volk verwacht dit, het volk wil dat. Het volk heeft geen verstand van wielrennen.
Laat gaan johquote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef marcodej het volgende:
Het volk verwacht dit, het volk wil dat. Het volk heeft geen verstand van wielrennen.
Derksen een PVV'er noemenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Redefine het volgende:
Zeik toch niet zo over dat geld en het volk Derksen lijkt tegenwoordig wel een PVV'er.
Donderstraal toch op man! Moet je een koek?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik wordt zo moe van Johan de slappe demagoog met een mening over wielrennen terwijl hij de typische wielerfan is die alleen in Juli kijkt![]()
Wordtquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik wordt zo moe van Johan de slappe demagoog met een mening over wielrennen terwijl hij de typische wielerfan is die alleen in Juli kijkt![]()
Binnenkort een samenwerking tussen VI en de Telegraaf.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef heywoodu het volgende:
Derksen kan zo gaan reageren onder de artikels op de site van de Telegraaf
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Haha oh neeeeee.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
De uitlatingen van Johan zijn zo simpel en opportunistisch dat ze weer grappig worden.
Dat het een matige aflevering wordt...quote:
Zijn tot nu toe alleen nog maar matige afleveringen geweest. Derksenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Dat het een matige aflevering wordt...
Haten op Genee.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef tompsv18 het volgende:
Heeft Genee vandaag wel zijn pilletjes genomen? Gister dacht hij dat hij zelf te gast was
Wordt gewoon irritant.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef Specularium het volgende:
Mr. Positivo die Gert.
Dat dan weer wel.
Geforceerd de Gijp van Tour Du Jour uithangen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef Specularium het volgende:
Mr. Positivo die Gert.
Dat dan weer wel.
Gijp is alles behalve een mr. positivo.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geforceerd de Gijp van Tour Du Jour uithangen.
Fan van PSV zijn. Jammer man.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kritiek is niet hetzelfde als haten, jammer man.
Kritiek hebben op Genee.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kritiek is niet hetzelfde als haten, jammer man.
Nog niet half zo irritant als het gezuig van Derksen. En die heb ik deze Tour krap 5 minuten aan het woord gehoord...quote:
Zo dacht RTL het wel te hebben. Zijn totaal niet te vergelijk Gert en Rene. Net als Danny en Johan. Maar het VI Oranje concept wilde ze wel hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gijp is alles behalve een mr. positivo.
Die Nellissen zijn gezeik over innovaties ook standaard. Als hij met die helm wil fietsen wie boeit het dan wat?quote:
Danny is een autistische versie van Johanquote:Op maandag 9 juli 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo dacht RTL het wel te hebben. Zijn totaal niet te vergelijk Gert en Rene. Net als Danny en Johan. Maar het VI Oranje concept wilde ze wel hebben.
Nee dat heet goedkoop scoren. Ben ik goed in.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke dat heeft ook heel veel te maken met dit topic enzo
Goedkoop was het idd, scoren niet echt.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee dat heet goedkoop scoren. Ben ik goed in.
iddquote:Op maandag 9 juli 2012 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dit..
Oh nee, nu praat ze.. Laat maar.
Nee dit zijn Friezen, Gert is een oosterling.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
ze hebben hetzelfde accent als Gert
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou leuk zijn als er een keer een troll vereniging zou komen die de stroom tijdens de uitzending zogenaamd uit laat vallen
Zou leuk zijn als er een keer een troll vereniging zou komen die de stroom tijdens de uitzending zogenaamd uit laat vallen
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:50 schreef Rickazio het volgende:
Als je ''Johan Derksen'' zoekt, krijg je als 2e : johan derksen dik![]()
Haha inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 22:50 schreef Rickazio het volgende:
Als je ''Johan Derksen'' zoekt, krijg je als 2e : johan derksen dik![]()
Nou walgelijk toch? Zo iemand moet je uit de sport verwijderen hij blijft een voorbeeldfunctie hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:50 schreef marcodej het volgende:
hahahaha, hij is alcoholist geweest! Leuk!
Het is nu wel vrij erg.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:51 schreef Alcatranz. het volgende:
En weer is het geluid vercrackt. Wat is dat toch daarzo
Bedankt dat je Genee dikgedrukt hebt. Anders had ik het misschien wel over het hoofd gezien.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Rickazio het volgende:
Bij Genee wil iedereen zn vrouw en dochter zien
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou walgelijk toch? Zo iemand moet je uit de sport verwijderen hij blijft een voorbeeldfunctie hebben.
Ongeveer 6.560 resultaten (0,18 seconden)quote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik Wilfred Genee google en dan een a krijg ik achterbaks... Tip voor de redactie?
Met een O staat er onderkruipsel bij..quote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik Wilfred Genee google en dan een a krijg ik achterbaks... Tip voor de redactie?
Dan typ maar: Johan Derksen vrouw.....quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
En bij Jack van Gelder met een v krijg ik vies dik, dat is toch vreemd
Wel leuk die introductie met google, bedankt TDJ!
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ongeveer 6.560 resultaten (0,18 seconden)
Google liegt niet
Ja, hierquote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef Rickazio het volgende:
Kan ik al die nutteloze reacties/comments van Caland ook onzichtbaar maken?
En met een p krijg je meteen Wilfred Genee poepen...quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met een O staat er onderkruipsel bij..
Weer bij de avondetappe is 8 van de 10 keer ook slecht. Maar daar is het geluid gewoon wel goed. Geen idee wie TdJ produceerd..quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is nu wel vrij erg.
Lijkt wel alsof het regent daar.
Abo nemen, dan kan je mensen blokkeren.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef Rickazio het volgende:
Kan ik al die nutteloze reacties/comments van Caland ook onzichtbaar maken?
Wat ik ook doe: google wil niet aan Johan Derksen kutscheet. Linda de Mol heeft ingegrepen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan typ maar: Johan Derksen vrouw.....
Krijg je dan geen vage discussies, als er eentje wegvaltquote:
Daarom Google.DE en het werktquote:Op maandag 9 juli 2012 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ik ook doe: google wil niet aan Johan Derksen kutscheet. Linda de Mol heeft ingegrepen.
Juist nietquote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Als elke user betaalt voor fok gaat Danny failliet.
Ooit ergens gelezen van wel. Omdat de add-inkomsten hoger zijn.quote:
Nou volgens mij heeft hij geld genoeg om flink vaak naar de snackbar te gaan als ik 'm zo zie.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Als elke user betaalt voor fok gaat Danny failliet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft hij geld genoeg om flink vaak naar de snackbar te gaan als ik 'm zo zie.
oke.....quote:Op maandag 9 juli 2012 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft hij geld genoeg om flink vaak naar de snackbar te gaan als ik 'm zo zie.
Is gewoon het algemene interview?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ahhh, de invloed van Nelissen. Eurosport interviews.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon andere kutscheet instellingen.
Vind ik niet kunnen hoor... probeer je Derksen bij het Kurhaus als wallpaper in te stellenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt gewoon zo`n kinderlock op vieze woordjes
Jij wil dit als wallpaper?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik niet kunnen hoor... probeer je Derksen bij het Kurhaus als wallpaper in te stellen
Die Derksen krijgt gewoon elke maandag en vrijdag bloemen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Die bloemen, wat een shotDaar sta je dan de hele avond voor, voor 5 seconden
Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Die bloemen, wat een shotDaar sta je dan de hele avond voor, voor 5 seconden
http://nos.nl/video/392304-band-plofte-door-het-remmen.htmlquote:
Jaaaa het was een bruggetje hoi hoi hoi!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij wil Genee een bruggetje maken.
Die zijn toch een beetje de officiele Nederlandse ploeg.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef Redefine het volgende:
Rabobank is geen Nederlands elftal, dus waarom het volk nou zo belangrijk is
Poels ligt op de IC en verder zijn ze daar toch niet echt voor het klassement gegaan? In elk geval niet zo als Rabobank lijkt me. En Rabo is natuurlijk veel groter en zit al dik 15 jaar in het peloton...quote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef Marcoss het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk helemaal 0,0 gezegd over Vacansoleil? Die rijden nog slechter dan Rabobank..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |