Derksen een PVV'er noemenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Redefine het volgende:
Zeik toch niet zo over dat geld en het volk Derksen lijkt tegenwoordig wel een PVV'er.
Donderstraal toch op man! Moet je een koek?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik wordt zo moe van Johan de slappe demagoog met een mening over wielrennen terwijl hij de typische wielerfan is die alleen in Juli kijkt![]()
Wordtquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik wordt zo moe van Johan de slappe demagoog met een mening over wielrennen terwijl hij de typische wielerfan is die alleen in Juli kijkt![]()
Binnenkort een samenwerking tussen VI en de Telegraaf.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef heywoodu het volgende:
Derksen kan zo gaan reageren onder de artikels op de site van de Telegraaf
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Haha oh neeeeee.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
De uitlatingen van Johan zijn zo simpel en opportunistisch dat ze weer grappig worden.
Dat het een matige aflevering wordt...quote:
Zijn tot nu toe alleen nog maar matige afleveringen geweest. Derksenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Dat het een matige aflevering wordt...
Haten op Genee.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef tompsv18 het volgende:
Heeft Genee vandaag wel zijn pilletjes genomen? Gister dacht hij dat hij zelf te gast was
Wordt gewoon irritant.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef Specularium het volgende:
Mr. Positivo die Gert.
Dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |