SPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Misschien moeten wij met zijn allen even mailen dat dit niet kan.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat hij gelijk met het refrein begint
Ja vastquote:
Zit hij vanavond in gele zwembroek danquote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond weer met de snor, dat wordt vast weer een topshow.
Misschien doet hij dat voor jou, stuur een kijkersvraag in.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zit hij vanavond in gele zwembroek dan![]()
Daar begin ik me alleen aan te ergeren..quote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef tompsv18 het volgende:
Johan gaat weer net doen alsof hij er verstand van heeft
Blijft wel vermakelijk als hij weer in discussie gaat met Dannyquote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar begin ik me alleen aan te ergeren..
En als Rooks dat doet?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Als Derksen weer gaat blaten als een Telegraaf reaguurder over Rabo, haak ik af.
Denk dat de rest wel naar buiten durft, en Ajacied heeft misschien strafquote:
Uit je speakerquote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef Type-R het volgende:
Geluid is weer heerlijk kut, waar komt die ruis vandaan
Tent heeft geen fatsoenlijke isolatie, alles klinkt ruimtelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Hebben ze na een week nog altijd dat geluid niet in orde, beetje onprofessioneel..
Ahah want het is wel goed wat ze presteren. Enkel Mollema kan ik het van 'begrijpen'quote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef heywoodu het volgende:
Gadverdamme, oprotten met die Johan.
Wat een enge zuurpruim.
Met het hol openquote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef RemcoW23 het volgende:
We zitten pas in de eerste week jongens. In de tweede week trekt Mollema die 21 minuten achterstand helemaal recht
jij dus ookquote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef marcodej het volgende:
Het volk verwacht dit, het volk wil dat. Het volk heeft geen verstand van wielrennen.
Laat gaan johquote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef marcodej het volgende:
Het volk verwacht dit, het volk wil dat. Het volk heeft geen verstand van wielrennen.
Derksen een PVV'er noemenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Redefine het volgende:
Zeik toch niet zo over dat geld en het volk Derksen lijkt tegenwoordig wel een PVV'er.
Donderstraal toch op man! Moet je een koek?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik wordt zo moe van Johan de slappe demagoog met een mening over wielrennen terwijl hij de typische wielerfan is die alleen in Juli kijkt![]()
Wordtquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik wordt zo moe van Johan de slappe demagoog met een mening over wielrennen terwijl hij de typische wielerfan is die alleen in Juli kijkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |