Is gewoon het algemene interview?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ahhh, de invloed van Nelissen. Eurosport interviews.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon andere kutscheet instellingen.
Vind ik niet kunnen hoor... probeer je Derksen bij het Kurhaus als wallpaper in te stellenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt gewoon zo`n kinderlock op vieze woordjes
Jij wil dit als wallpaper?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik niet kunnen hoor... probeer je Derksen bij het Kurhaus als wallpaper in te stellen
Die Derksen krijgt gewoon elke maandag en vrijdag bloemen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Die bloemen, wat een shotDaar sta je dan de hele avond voor, voor 5 seconden
Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Die bloemen, wat een shotDaar sta je dan de hele avond voor, voor 5 seconden
http://nos.nl/video/392304-band-plofte-door-het-remmen.htmlquote:
Jaaaa het was een bruggetje hoi hoi hoi!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij wil Genee een bruggetje maken.
Die zijn toch een beetje de officiele Nederlandse ploeg.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef Redefine het volgende:
Rabobank is geen Nederlands elftal, dus waarom het volk nou zo belangrijk is
Poels ligt op de IC en verder zijn ze daar toch niet echt voor het klassement gegaan? In elk geval niet zo als Rabobank lijkt me. En Rabo is natuurlijk veel groter en zit al dik 15 jaar in het peloton...quote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef Marcoss het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk helemaal 0,0 gezegd over Vacansoleil? Die rijden nog slechter dan Rabobank..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |