Haha inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 22:50 schreef Rickazio het volgende:
Als je ''Johan Derksen'' zoekt, krijg je als 2e : johan derksen dik![]()
Nou walgelijk toch? Zo iemand moet je uit de sport verwijderen hij blijft een voorbeeldfunctie hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:50 schreef marcodej het volgende:
hahahaha, hij is alcoholist geweest! Leuk!
Het is nu wel vrij erg.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:51 schreef Alcatranz. het volgende:
En weer is het geluid vercrackt. Wat is dat toch daarzo
Bedankt dat je Genee dikgedrukt hebt. Anders had ik het misschien wel over het hoofd gezien.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Rickazio het volgende:
Bij Genee wil iedereen zn vrouw en dochter zien
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou walgelijk toch? Zo iemand moet je uit de sport verwijderen hij blijft een voorbeeldfunctie hebben.
Ongeveer 6.560 resultaten (0,18 seconden)quote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik Wilfred Genee google en dan een a krijg ik achterbaks... Tip voor de redactie?
Met een O staat er onderkruipsel bij..quote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik Wilfred Genee google en dan een a krijg ik achterbaks... Tip voor de redactie?
Dan typ maar: Johan Derksen vrouw.....quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
En bij Jack van Gelder met een v krijg ik vies dik, dat is toch vreemd
Wel leuk die introductie met google, bedankt TDJ!
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ongeveer 6.560 resultaten (0,18 seconden)
Google liegt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |