SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker overheen gelezen, naapam..quote:
Ik viel in slaap toen ik 's middags een reactie probeerde te typen op mijn mobiel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:17 schreef xminator het volgende:
[..]
(...)
Nee, ik zou mijzelf niet laten omkopen. Overigens is accountancy geen boekhouden. Boekhouden en gegevens invoeren doen mbo'ers. Accountancy is één van de lastigste opleidingen gezien het faalpercentage, dus totaal niet te vergelijken met een pretstudie zoals rechten bijv.
lol.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik moest net zo hard lachen.Ik heb een broertje van 3, en die had net het volgende gesprek met m'n moeder.
Onur: "Anne, saat kaç?"
Annem: "YEDI buçuk"
Onur: "Hayir anne, yeme! yeme!"
Annem: "Neyi yemeyim?"
Onur: "saati!"![]()
De opleiding bevat een aantal juridische vakken die voornamelijk raakvlakken hebben met het bedrijfsleven dwz privaatrecht en belastingrecht maar dat zijn helemaal geen kernvakken. Overigens zijn die vakken met 2 vingers in den neus te behalen als je eenmaal begrijpt hoe een wettenbundel in elkaar zit (quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik viel in slaap toen ik 's middags een reactie probeerde te typen op mijn mobiel.Nachtdienst gedraaid zonder ervoor geslapen te hebben.
![]()
Volgens mij omvat accountancy een aantal juridische vakken. Dus als als je laagdunkend doet over rechtsgeleerdheid, schiet je jezelf in de voet.![]()
Ik ken de vooroordelen maar rechten is echt geen pretstudie, de omvang van de verplichte literatuur is duizelingwekkend. Iedere week moet ik zo'n 150 bladzijdes doornemen. Bovendien is het gebezigde taalgebruik heel omslachtig, met veel dubbele ontkenningen, negatieve formuleringen, abstracte termen en ouderwetse woorden. Het slagingspercentage ken ik niet, maar om me heen zie ik velen falen.
Triggershot waarom reageer je niet op mijn DM, misschien is die niet aangekomen op de een of andere manier; iig als je het niet erg vind? Ik zou graag een aantal vragen willen stellen aan jou.quote:
Trigger.quote:
Oh ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Levolution het volgende:
De meesten zullen wel in de auto naar Turkije zitten.
Eyvallahquote:
Ik versa jou ook niet.quote:
Jonge, stalk me niet zo man overal.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Triggershot waarom reageer je niet op mijn DM, misschien is die niet aangekomen op de een of andere manier; iig als je het niet erg vind? Ik zou graag een aantal vragen willen stellen aan jou.
Aslaquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Trigger.Sen hic degismicen mi?
[..]
Oh ja.![]()
Turk héquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jonge, stalk me niet zo man overal.
Beterschap, wat heb je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Slecht men. Ik ben ziek! Wie wordt er nou ziek met dit weer?
Je irriteert niet, je stalkt, je blijft in meerder topics vragen stellen, wat niet het onderwerp zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef De_Ilias het volgende:
Triggershot je vindt het dus niet leuk dat ik dat soort vragen wil stellen, sorry hierbij. Het is namelijk niet mijn bedoeling om je te irriteren.
Buraya gelquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
Nope, geen airco. Wij hebben niet eens een airco.
senin Şifan bendequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je mij nog zieker hebben?
[..]
Groter?quote:Ja.
Jij partydevil.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, alleen werk.
Maar mijn ouders en zusje zijn wel een weekje weggeweest. Ik was home alone, een week lang. Dat was als vakantie voor mij.![]()
Jij?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef GSbrder het volgende:
Wat is jouw afkomst, TS?
En zolang ze maar worst lust hoeft ze geen varkensvlees.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij partydevil.
Ergens rond oktober denk ik
Gast.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:37 schreef De_Ilias het volgende:
Triggershot je bent nog steeds welkom bij mij in Marokko.
Cyprus hoop ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
Vraag over turkse meisjes
[..]![]()
[..]
Waar ga je heen?
Welke kant?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cyprus hoop ikEn anders Sultanlar Sehri.
Ja, laat ik maar ingaan op de uitnodiging van een vreemde gast, naar een land zo een paar 1000km verder op, moet wel goed aflopen idd.quote:
Tof. Ik wil ook op vakantie maar ik kan niemand vinden om mee te gaan. Ik heb geen zin in familie en vriendinnen mogen niet of kunnen/willen niet.quote:
Eeeuhm, seey... yani, eeeum, merhabalar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof. Ik wil ook op vakantie maar ik kan niemand vinden om mee te gaan. Ik heb geen zin in familie en vriendinnen mogen niet of kunnen/willen niet.
Hehe... die zag ik echt niet aankomen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eeeuhm, seey... yani, eeeum, merhabalar.
Serieus niet? Je zou het juist moeten verwachten na al die keren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe... die zag ik echt niet aankomen.
Juist zij hebben weinig te verliezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:46 schreef De_Ilias het volgende:
Echt waar? L O L dat is dus niet mijn bedoeling geweest, serieus dude je hoeft nergens bang voor te zijn, ben maar een lullig low budget studentje in Marokko meer niet.
Sarcasme, Trigger.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus niet? Je zou het juist moeten verwachten na al die keren.
Je kunt altijd nog bij Illias op vakantie,quote:
Ze zal zeer teleurgesteld zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef De_Ilias het volgende:
Met alle respect vrouwen zijn niet welkom bij mij.
...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef De_Ilias het volgende:
Met alle respect vrouwen zijn niet welkom bij mij.
Ik ga gewoon netjes haar hand vragen enzo hoor, wat denk je wel niet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:57 schreef De_Ilias het volgende:
trigger je weet zelf:
الاسلام دين صريح
لا ترضى ديننا الاختلاط بين الجنسين
'Jullie'quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:01 schreef De_Ilias het volgende:
Moet ik een Turk zijn voordat? Jullie Turken zijn altijd zo gesloten, wees eens open.
Indo toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ja Trigger, jij bent ook een Turk hoor.
Dus? Iedereen weet het toch van ons.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef De_Ilias het volgende:
Ik denk niet dat FOK het juiste platform is voor dit soort gesprekken (hand vragen etcc.) Het is openbaar en iedereen kan meelezen.
Bortes vader is iets wat streng, dus ik moet het de beperkte mogelijkheden doen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef De_Ilias het volgende:
Ik denk niet dat FOK het juiste platform is voor dit soort gesprekken (hand vragen etcc.) Het is openbaar en iedereen kan meelezen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:07 schreef De_Ilias het volgende:
Trigger doe nou niet alsof je geen Turk bent, je zit vol sarcasme.
Ja dat snap ik ook niet. Iedereen weet toch dat je een Turk bent? Waarom zou je het verbergen? Rare Illias.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens hem ben ik Turks van afkomst en verberg ik het.
Hij zit al meerdere topics achter mij aan, dus probeer hem op een dwaalspoor te brengen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Iedereen weet toch dat je een Turk bent? Waarom zou je het verbergen? Rare Illias.
Turken missen nou eenmaal een stukje trots.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:10 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb dat vaker gezien, Turken komen er niet zo snel vooruit dat ze ook Turks zijn.
Waarom kort jij mijn nickname af, je bent geen Borte ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef De_Ilias het volgende:
Trigger het is niet schaamtevol om een Turk te zijn, er zit veel ghair in de Turken.
quote:
Steralluresquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jonge, stalk me niet zo man overal.
Sorry, ik vatte dit bericht verkeerd op. Omdat je uit het niets je opleiding verdedigde dacht ik dat je uit was op een wie-heeft-de-langste-discussie. Ik heb sowieso weinig verstand van accountancy.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
De opleiding bevat een aantal juridische vakken die voornamelijk raakvlakken hebben met het bedrijfsleven dwz privaatrecht en belastingrecht maar dat zijn helemaal geen kernvakken. Overigens zijn die vakken met 2 vingers in den neus te behalen als je eenmaal begrijpt hoe een wettenbundel in elkaar zit (). 150 bladzijdes valt toch mee?
Er is hier maar 1 persoon die laagdunkend doet en dat ben jij. Accountancy niet hbo- en wo-waardig vinden...
Aangemeld.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:57 schreef Bilge het volgende:
Leger Israël rekruteert virtuele soldaten
Via een blog op de website van het Israëlische leger kunnen vrijwilligers zich aanmelden als 'virtuele soldaat'. De bedoeling is dat zij zoveel mogelijk positieve informatie over het leger op sociale netwerksites plaatsen: hoe meer van dat soort berichten iemand plaatst of 'liket', hoe hoger zijn virtuele rang wordt.
'Heb jij je ooit bij het leger aan willen sluiten om Israël te verdedigen?', zo begint het blog, 'wel, nu kan dat! Met IDF Ranks.'
Als mensen zichzelf aanmelden, krijgen ze de rang van 'Green Private'. Daarna begint het punten verdienen - en daarmee het stijgen in rang en het behalen van allerlei badges. Eerst wordt de vrijwilliger gepromoveerd tot 'skilled private' en daarna tot 'veteran private' om vervolgens, 48 niveaus verder, misschien ooit chef defensiestaf te worden.
De badges verdient de vrijwilliger door bijvoorbeeld op het blog zelf rond te neuzen. Als hij bijvoorbeeld een paar keer een zoekopdracht invoert, krijgt hij de badge voor 'research officer'.
Bron
Iedere keer dat je met je broertje de stad in gaat geef je honderden euros uit? Wat kopen jullie dan? En wat voor werk doet jullie vader?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:58 schreef Ayca het volgende:
Ik moet niet meer met m'n broertje naar de stad gaan.. honderden euros weg, iederen keer
Ayca..quote:
Kleren. Ja daarom ga ik niet zo vaak met hem, hij weet me altijd over te halenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iedere keer dat je met je broertje de stad in gaat geef je honderden euros uit? Wat kopen jullie dan? En wat voor werk doet jullie vader?
[..]
Ayca..
Zo'n 30 euro per maand? Ik weet niet eens hoeveel die dingen gemiddeld kosten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:09 schreef Ayca het volgende:
Wat is je budget?
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe
Androidquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
Maar honderden euros is wel echt veel.....
Trouwens... ik denk erover om een smartphone aan te schaffen. Het wordt mijn eerste (ja, echt) dus ik weet echt niet waar ik moet beginnen met kijken. Wat zeggen jullie?
Hm 30 kan welquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo'n 30 euro per maand? Ik weet niet eens hoeveel die dingen gemiddeld kosten.![]()
En had jij laatst niet een nieuwe gekocht?
HTCquote:
Ok, HTC dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
HTC
Android: Want veel opties om alles aan te passen, veel dingen zijn gratis te installeren en uit te breiden. Je hebt ze in alle soorten, maten en kleuren. Van budgettoestelen tot de vlagschippen
Ik heb ook HTCquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ok, HTC dus.
Ayca, jij had ook een HTC, toch? Ga je weer een HTC halen?
Ah.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik had met je eerder post niet door op wie je reageerde
Yetmez be gulum.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Yeah. Burda konustugumuz/gorustugumuz azdi ya.
Waar zijn ze heen dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
Sen oyle diyorsan.
Uff, ik ben op mijn familie aan het wachten maar ze nog steeds niet terug. Ik twijfel of ik zal gaan slapen. Ik haat het om te slapen/liggen wanneer ik ziek ben.
Telefonisch bereikbaar? Allah sag salim ulastirsin.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ze zouden vandaag terugkomen van vakantie, maar ik heb nooit gevraagd hoe laat precies. Het kan best zijn dat ze nu pas het vliegtuig instappen.
Ja we gaan whatsappen.![]()
Als je echt een goede wil moet je wel denk naar richting de 40.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ah zo...
Ja weetje, als ik een goede/nieuwe voor 30 euro per maand kan krijgen, dan haal ik er een. En anders niet. Zo interessant vind ik die dingen nou ook weer niet en om heel eerlijk te zijn geef ik het geld liever uit aan een nieuwe lens voor mijn camera.
Over je ouders vlucht?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ik durf niet te slapen... ben bang voor nachtmerries.
(serieus)
Nee, gewoon. Ik krijg meestal nachtmerries wanneer ik griep heb/verkouden ben. Vannacht droomde ik over in stukken gehakte mannen bijvoorbeeld.quote:
Hmm oke. Ik kijk nog verder en laat me weten welke jij gaat halen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als je echt een goede wil moet je wel denk naar richting de 40.
Kijk meestal op www.studentmobiel.nl, en ik twijfel nog.. ben opzich wel tevreden met htc maar wil ook wel iets anders nu
Dat moet fijn wakker worden zijn. Misschien dat je je dromen kunt manipuleren door iets leuks te kijken voor het slapen gaan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, gewoon. Ik krijg meestal nachtmerries wanneer ik griep heb/verkouden ben. Vannacht droomde ik over in stukken gehakte mannen bijvoorbeeld.
Wie zegt datquote:
Het was ook echt net voor het wakker worden, weet wel, van die dromen die je je altijd heel goed herinnert. Maar het komt denk ik ook doordat ik gisteren een nieuwsbericht heb gelezen over in Mexico gevonden verminkte lichamen, slachtoffers van 'the war on drugs'. Het greep mij best wel. Vooral ook omdat ik er een keer een enge fotoreportage van heb gezien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat moet fijn wakker worden zijn. Misschien dat je je dromen kunt manipuleren door iets leuks te kijken voor het slapen gaan?
Die fotoreportage heb ik ook wel eens gezien.. Van mannen die onthoofd ondersteboven aan een brug hangen, afgeslacht in een steegje, vrouwen met kinderen in hun armen dood op straatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was ook echt net voor het wakker worden, weet wel, van die dromen die je je altijd heel goed herinnert. Maar het komt denk ik ook doordat ik gisteren een nieuwsbericht heb gelezen over in Mexico gevonden verminkte lichamen, slachtoffers van 'the war on drugs'. Het greep mij best wel. Vooral ook omdat ik er een keer een enge fotoreportage van heb gezien.
Ik meen een reactie te hebben gelezen waar iemand jou feliciteerde met jouw huwelijk?quote:
Heuh..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik meen een reactie te hebben gelezen waar iemand jou feliciteerde met jouw huwelijk? Of was het een Triggershot huwelijk.
Ja, die heb ik dus ook gezien. Ik had echt een 'I don't want to live anymore' gevoel na die fotoreportage.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die fotoreportage heb ik ook wel eens gezien.. Van mannen die onthoofd ondersteboven aan een brug hangen, afgeslacht in een steegje, vrouwen met kinderen in hun armen dood op straat
Joaqblabla is getrouwdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik meen een reactie te hebben gelezen waar iemand jou feliciteerde met jouw huwelijk?
Maar het was zeker een Triggershot huwelijk.
Same here. Ten eerste onwijs in shock door die foto's, maar ook het idee dat het er zo hard aan toe gaat in sommige landen maakt me echt ziekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus ook gezien. Ik had echt een 'I don't want to live anymore' gevoel na die fotoreportage.
Oh, maar dat wist ik al.quote:
Ja, dit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Same here. Ten eerste onwijs in shock door die foto's, maar ook het idee dat het er zo hard aan toe gaat in sommige landen maakt me echt ziek
Hmm ja, mysterie opgelost lijkt me, probeer voor het slapen gaat het kijken van zulke dingen te vermijden?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was ook echt net voor het wakker worden, weet wel, van die dromen die je je altijd heel goed herinnert. Maar het komt denk ik ook doordat ik gisteren een nieuwsbericht heb gelezen over in Mexico gevonden verminkte lichamen, slachtoffers van 'the war on drugs'. Het greep mij best wel. Vooral ook omdat ik er een keer een enge fotoreportage van heb gezien.
Eerste jaar 20 daarna 40 https://www.studentmobiel(...)1058#bestelformulier ? Is wel een goedequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm oke. Ik kijk nog verder en laat me weten welke jij gaat halen.
Waarom zo neerbuigend over mij?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik meen een reactie te hebben gelezen waar iemand jou feliciteerde met jouw huwelijk?
Maar het was zeker een Triggershot huwelijk.
Nee, iPhonequote:
Oke, daar heb je wel een puntquote:
Net zoals de Porsche er al jaren hetzelfde eruitziet, probleem?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Overhyped troep met nog steeds zelfde layout als dag van lancering.
Maar ik heb sowieso altijd van die vage enge dromen wanneer ik ziek ben. Kijk mijn droom van gisteren valt goed te verklaren, het was ook duidelijk. In stukken gehakte mannen, ja, dat is eng. Maar soms heb ik van die dromen waar ik echt super bang van word maar gewoon niet kan verklaren. Yani ik kan niet eens vertellen waar het over ging, zo vaag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm ja, mysterie opgelost lijkt me, probeer voor het slapen gaat het kijken van zulke dingen te vermijden?
Je hebt genoeg variatie onder Porsche modellen, maar nee geen probleem, dat is mijn opvatting. Als het jouw ding is, ben ik er niet om je van mening te veranderen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Net zoals de Porsche er al jaren hetzelfde eruitziet, probleem?
Iets fijns kijken zal niet helpen? Aandacht vestigen op iets anders yaniquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik heb sowieso altijd van die vage enge dromen wanneer ik ziek ben. Kijk mijn droom van gisteren valt goed te verklaren, het was ook duidelijk. In stukken gehakte mannen, ja, dat is eng. Maar soms heb ik van die dromen waar ik echt super bang van word maar gewoon niet kan verklaren. Yani ik kan niet eens vertellen waar het over ging, zo vaag.
Thanks, ik check het later wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eerste jaar 20 daarna 40 https://www.studentmobiel(...)1058#bestelformulier ? Is wel een goede(heeft TS ook
)
Bel je veel? En denk je veel mb te gebruiken?
Nope.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iets fijns kijken zal niet helpen? Aandacht vestigen op iets anders yani
Er is daarom ook maar 1 model van de iPhone met meerdere generaties, net zoals de Porsche 911. Kut argument, meeloper.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt genoeg variatie onder Porsche modellen, maar nee geen probleem, dat is mijn opvatting. Als het jouw ding is, ben ik er niet om je van mening te veranderen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:14 schreef xaban06 het volgende:
Haticede Opel onder de auto's. Plasticke crap.
Koop een iPhone.
Ga toch fietsen joh, fanboy. Je hebt ook meerdere designs voor de Iphone, ik heb het meer over de inhoud er van wat mij persoonlijk niet bevalt, mag dat? Automodellen vergelijken met telefoons, dat is pas een goed argumentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er is daarom ook maar 1 model van de iPhone met meerdere generaties, net zoals de Porsche 911. Kut argument, meeloper.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Ik snap hem nu pas. Ik dacht al 'Ne hatice'si be? Bu nediyor'. Pas toen ik je reactie overlas snapte ik het.
Mja, kritiek op Apple is haram.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Ayca het volgende:
Als applefanboy iemand anders een meeloper noemen
Dan vertel je wat jij persoonlijk slecht vind aan een iPhone en niet veralgemenen door iPhone met een emoticon er naast te posten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga toch fietsen joh, fanboy. Je hebt ook meerdere designs voor de Iphone, ik heb het meer over de inhoud er van wat mij persoonlijk niet bevalt, mag dat? Automodellen vergelijken met telefoons, dat is pas een goed argument
KÜRTÇEquote:
Dat was meer een reactie op Jaleesa, zelfde, maar dan tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan vertel je wat jij persoonlijk slecht vind aan een iPhone en niet veralgemenen door iPhone met een emoticon er naast te posten.
Rustig ol kardes.
Jup dat wel, maar na 2 jaar kan je het nog steeds voor een redelijk prijs verkopen, bij Android kan je dat wel vergeten.quote:
Wat ben je van plan om te bellen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm, hoe duur is de nieuwste Iphone per maand? Zo ongeveer?
30-35 + aanschafkosten. 170 bij 2 jaar, 350 bij 1 jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm, hoe duur is de nieuwste Iphone per maand? Zo ongeveer?
Niet zo heel veel, vooral niet als ik whatsap/internet op m'n tel heb. Ik denk dat ik wel genoeg heb aan 150 min. per maand.quote:
Hmmmmmmmmm..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
30-35 + aanschafkosten. 170 bij 2 jaar, 350 bij 1 jaar.
Check mijn linkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet zo heel veel, vooral niet als ik whatsap/internet op m'n tel heb. Ik denk dat ik wel genoeg heb aan 150 min. per maand.
Mooie bij iPhone is dat je het toestel na 1-2 jaar nog makkelijk kunt verkopen voor een zeer redelijke prijs.quote:
Zal ik doen.quote:
Ja, dat is dan ook wel zo..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mooie bij iPhone is dat je het toestel na 1-2 jaar nog makkelijk kunt verkopen voor een zeer redelijke prijs.
Zo blijf je wachtenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef xaban06 het volgende:
iPhone alacaksan bir kac ay bekle, nieuwe komt eraan.
Is dat zo, de introductie komt pas volgens mij ergens in september-oktober, waarna hij nog in NL moet komen, de prijzen zullen dan ook niet zo gunstig zijn denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef xaban06 het volgende:
Volgens verwachtingen gaat BB een stille dood tegemoet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zal ik doen.
[..]
Ja, dat is dan ook wel zo..
Hoe zit het met de blackberry trouwens? Niemand zegt er iets over. Ik was eerst van plan om een BB aan te schaffen.
Ik heb net een nieuwe camera gekocht, kan sowieso even geen (grote) aankopen meer doen. Moet tenminste 2/3 maanden wachten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef xaban06 het volgende:
Echt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens verwachtingen gaat BB een stille dood tegemoet.
Prijs zei ik net.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat zo, de introductie komt pas volgens mij ergens in september-oktober, waarna hij nog in NL moet komen, de prijzen zullen dan ook niet zo gunstig zijn denk ik.
Dat is wel zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Prijs zei ik net.
Apple moet wel met een nieuw toestel komen nu de S3 en One X ofzo er is.
Mja, de One X en s3 zijn al meer dan een halfjaar oud. En over zo een 2-3 maanden na Iphone lancering zal Samsung en HTC weer met nieuwe modellen komen, zo blijf je bezig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef xaban06 het volgende:
http://iphone5.nl/geruchten/iphone-5-zal-galaxy-vernederen/
Ayayay.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.express.be/bus(...)r-99-dood/171802.htm
One X is in april uitgebracht, ken uw feiten aub.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, de One X en s3 zijn al meer dan een halfjaar oud. En over zo een 2-3 maanden na Iphone lancering zal Samsung en HTC weer met nieuwe modellen komen, zo blijf je bezig.
September - Oktober maakt het een halfjaar. Mist een 'dan' in mijn vorige reactie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
One X is in april uitgebracht, ken uw feiten aub.
Ik weet niet wat voor producten BB (of de concurentie überhaupt) nu heeft. Het is al weer zo'n twee jaar geleden dat ik er een wou.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar als het voor jou werkt, gewoon nemen toch?
Toen waren ze idd erg populair, nu heeft de concurrentie op vele gebieden ingehaald.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor producten BB (of de concurentie überhaupt) nu heeft. Het is al weer zo'n twee jaar geleden dat ik er een wou.
Jij hebt het erover dat ze nu al ouder zijn dan een half jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
September - Oktober maakt het een halfjaar. Mist een 'dan' in mijn vorige reactie.
Ja, ik zeg erbij dat er een 'dan' mist in mijn vorige reactie. dusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij hebt het erover dat ze nu al ouder zijn dan een half jaar.
had het moeten zijn, excuses.quote:Mja, de One X en s3 zijn dan al meer dan een halfjaar oud.
Ja hallo, indruk maken op jou, Xaban is er al, getrouwd, mooi zoontje. Dus ik probeer jou te fixen.quote:
Mp heeft geen bok te maken met kwaliteit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef Ayca het volgende:
Ik ga misschien sony xperia s nemen, 12 mp cameraen iets goedkoper dan de andere..
Ja dat klopt. In tegenstelling tot ons, heeft hij wel een leven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hallo, indruk maken op jou, Xaban is er al, getrouwd, mooi zoontje. Dus ik probeer jou te fixen.
Weet ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mp heeft geen bok te maken met kwaliteit.
Daar gaan we weer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mp heeft geen bok te maken met kwaliteit.
Is dat die die Wik ook had?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef Ayca het volgende:
Ik ga misschien sony xperia s nemen, 12 mp cameraen iets goedkoper dan de andere..
Samen, één leven?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat klopt. In tegenstelling tot ons, heeft hij wel een leven.
Iyi geceler xaban abi.
Oh lol jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh we hebben het nog steeds over telefoons blijkbaar. Ik dacht dat je een camera bedoelde.
Ja zie je, de namen lijken wel op elkaar.quote:
Canon EOS 550D.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef Ayca het volgende:
Ben je tevreden met je nieuwe camera? En welke heb je
Komt omdat ik Kemal Sunal top vind.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jouw naam lijkt anders veel op Saban en die 6 op een b.
En welke objectieven? Camera alleen zegt bar weinig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zie je, de namen lijken wel op elkaar.
[..]
Canon EOS 550D.
En ja, tevreden.
Niks mis mee, wat met 06 dan? Provincie?quote:
Memleket Ankaraquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niks mis mee, wat met 06 dan? Provincie?
18-135 IS kitlens. Ik ga zeker nog investeren in betere/andere lenzen maar voor nu ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En welke objectieven? Camera alleen zegt bar weinig.
Hayirli olsun. Volgende keer Nikon.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
18-135 IS kitlens. Ik ga zeker nog investeren in betere/andere lenzen maar voor nu ben ik tevreden.
Is het vervelend om zo'n groot lomp ding mee te moeten nemenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zie je, de namen lijken wel op elkaar.
[..]
Canon EOS 550D.
En ja, tevreden.
Beetje. Maar ik vind het niet zo erg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is het vervelend om zo'n groot lomp ding mee te moeten nemen?
Ja, voor onze nieuwe woning straks.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Saol. En nee, ik blijf trouw aan Canon.
En keukenboer? Ga je een nieuwe keuken laten zetten?
Oplevering is pas 4e kwartaal 2012quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koken is mijn andere passie. Maak een foto wanneer je klaar bent met alles.
Nope, ik gebruik helemaal geen foto bewerk programma. Moet ik zeker nog leren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:16 schreef xaban06 het volgende:
Leuke foto's maar je moet nog met kleuren, schaduw etc spelen, vooral foto 4. Gebruik je Lightroom? Zeker doen!
7 maanden, netjes. Studie?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:19 schreef anisoptera het volgende:
Günaydin! Momenteel onderweg naar Turkije. Wel een raar gevoel om voor 7 maanden weg te gaan, ja.
Askiimquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zal wel over Turquaz zijn gegaan.. Omdat we een relatie hebben..al sinds de eerste dag dat ik hier post
![]()
Tof! Veel succes.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:19 schreef anisoptera het volgende:
Günaydin! Momenteel onderweg naar Turkije. Wel een raar gevoel om voor 7 maanden weg te gaan, ja.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Askiim![]()
Je geeft het eindelijk toe, deel onze vreugd met anderen![]()
![]()
![]()
Mooie foto's! Krijg zo steeds meer zin in het wederzien van de memleket. Gölcük is trouwens echt om van te genieten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:45 schreef xaban06 het volgende:
Sultan Ahmet
[ afbeelding ]
Ayasofya
[ afbeelding ]
Golcuk - Bolu
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Turkse ondernemingsgeest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ben je gek? Haring:quote:
Wat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:24 schreef Bilge het volgende:
'Wilders wilde Turkije dwingen zich op te splitsen'
Turkije zou het Europese deel van het land moeten afstaan aan een Europese staat. Dat voorstel stond in de eerste versie van het verkiezingsprogramma van de PVV. Wim Kortenoeven, een van de twee Kamerleden die dinsdag uit de PVV stapte, zei dat vanavond in het EO-programma De Vijfde Dag.
Zou Turkije aanspraak blijven maken op het stuk ten westen van de Bosporus, dan zou Nederland Turkije niet meer moeten erkennen, aldus het voorstel.
(...)
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1270887
. Wilders had standup-comedian moeten worden.
----------------------------------------------
Henk en Ingrid slaan Turk dood
Ze heten ook echt Henk en Ingrid.
Het oogt een beetje ordinair, zo'n dikke vis die je ongebakken in je keel glijdt. Roept vreemde associaties op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ben je gek? Haring:
Eiwitten, visvet, heerlijke smaak. Wat wil je nog meer?
Ik eet het vaak op brood of anders gewoon met een vork. In ieder geval vermijd ik contact met mijn handen meestal, want de geur gaat er maar moeilijk uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het oogt een beetje ordinair, zo'n dikke vis die je ongebakken in je keel glijdt. Roept vreemde associaties op.![]()
Maar het moet er toch maar een keer van komen, ik ga morgenochtend ff proeven.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik eet het vaak op brood of anders gewoon met een vork. In ieder geval vermijd ik contact met mijn handen meestal, want de geur gaat er maar moeilijk uit.
Probeer het zeker en laat weten wat je ervan vond. Het is erg lekker en ook nog eens goed voor je. En om je associatie iets te versterken, het voelt best lekker in je mond.
Je gaat haring eten in de ochtend? Ok..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het oogt een beetje ordinair, zo'n dikke vis die je ongebakken in je keel glijdt. Roept vreemde associaties op.![]()
Maar het moet er toch maar een keer van komen, ik ga morgenochtend ff proeven.
Omdat werken een onderdeel is van het leven, voortbestaan (ok, sommige allochtonen zijn er allergisch voor).quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:12 schreef Levolution het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen zichzelf voorliegen dat ze hun werk leuk vinden.
Om die vrijheid goed te kunnen waarderen heb je werk en verplichtingen nodig.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:12 schreef Levolution het volgende:
Wat is vakantie toch heerlijk. Wakker worden en weten dat je de hele dag niets hoeft te doen. Rustig ontbijten, sporten en dan de hele dag chillen.
Een mens heeft deze ultieme vrijheid nodig. Een mens hoort 's ochtends wakker te worden en als eerste te denken "wat zal ik vandaag eens gaan eten en wat zal ik daarna doen?". Niet "gauw mijn tanden poetsen en naar m'n werk, want mijn baas wil vandaag dat ik alle facturen in een spreadsheet heb ingevoerd."
Mensen raken gestrest door de werkdruk die ze opgelegd wordt. Ze worden dik, depressief of gaan jong dood. Ik snap niet dat sommige mensen zichzelf voorliegen dat ze hun werk leuk vinden.
Woah, heel mooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:45 schreef xaban06 het volgende:
Sultan Ahmet
[ afbeelding ]
Ayasofya
[ afbeelding ]
Golcuk - Bolu
[ afbeelding ]
Ik moet je wat vertellen!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Woah, heel mooi.
Heb je het origineel ook nog? Ik vraag me af wat en hoeveel er is veranderd.
En welke lens gebruik jij trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |