Mp heeft geen bok te maken met kwaliteit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef Ayca het volgende:
Ik ga misschien sony xperia s nemen, 12 mp cameraen iets goedkoper dan de andere..
Ja dat klopt. In tegenstelling tot ons, heeft hij wel een leven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hallo, indruk maken op jou, Xaban is er al, getrouwd, mooi zoontje. Dus ik probeer jou te fixen.
Weet ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mp heeft geen bok te maken met kwaliteit.
Daar gaan we weer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mp heeft geen bok te maken met kwaliteit.
Is dat die die Wik ook had?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef Ayca het volgende:
Ik ga misschien sony xperia s nemen, 12 mp cameraen iets goedkoper dan de andere..
Samen, één leven?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat klopt. In tegenstelling tot ons, heeft hij wel een leven.
Iyi geceler xaban abi.
Oh lol jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh we hebben het nog steeds over telefoons blijkbaar. Ik dacht dat je een camera bedoelde.
Ja zie je, de namen lijken wel op elkaar.quote:
Canon EOS 550D.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef Ayca het volgende:
Ben je tevreden met je nieuwe camera? En welke heb je
Komt omdat ik Kemal Sunal top vind.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jouw naam lijkt anders veel op Saban en die 6 op een b.
En welke objectieven? Camera alleen zegt bar weinig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zie je, de namen lijken wel op elkaar.
[..]
Canon EOS 550D.
En ja, tevreden.
Niks mis mee, wat met 06 dan? Provincie?quote:
Memleket Ankaraquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niks mis mee, wat met 06 dan? Provincie?
18-135 IS kitlens. Ik ga zeker nog investeren in betere/andere lenzen maar voor nu ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En welke objectieven? Camera alleen zegt bar weinig.
Hayirli olsun. Volgende keer Nikon.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
18-135 IS kitlens. Ik ga zeker nog investeren in betere/andere lenzen maar voor nu ben ik tevreden.
Is het vervelend om zo'n groot lomp ding mee te moeten nemenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zie je, de namen lijken wel op elkaar.
[..]
Canon EOS 550D.
En ja, tevreden.
Beetje. Maar ik vind het niet zo erg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is het vervelend om zo'n groot lomp ding mee te moeten nemen?
Ja, voor onze nieuwe woning straks.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Saol. En nee, ik blijf trouw aan Canon.
En keukenboer? Ga je een nieuwe keuken laten zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |