Zo blijf je wachtenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef xaban06 het volgende:
iPhone alacaksan bir kac ay bekle, nieuwe komt eraan.
Is dat zo, de introductie komt pas volgens mij ergens in september-oktober, waarna hij nog in NL moet komen, de prijzen zullen dan ook niet zo gunstig zijn denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef xaban06 het volgende:
Volgens verwachtingen gaat BB een stille dood tegemoet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zal ik doen.
[..]
Ja, dat is dan ook wel zo..
Hoe zit het met de blackberry trouwens? Niemand zegt er iets over. Ik was eerst van plan om een BB aan te schaffen.
Ik heb net een nieuwe camera gekocht, kan sowieso even geen (grote) aankopen meer doen. Moet tenminste 2/3 maanden wachten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef xaban06 het volgende:
Echt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens verwachtingen gaat BB een stille dood tegemoet.
Prijs zei ik net.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat zo, de introductie komt pas volgens mij ergens in september-oktober, waarna hij nog in NL moet komen, de prijzen zullen dan ook niet zo gunstig zijn denk ik.
Dat is wel zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Prijs zei ik net.
Apple moet wel met een nieuw toestel komen nu de S3 en One X ofzo er is.
Mja, de One X en s3 zijn al meer dan een halfjaar oud. En over zo een 2-3 maanden na Iphone lancering zal Samsung en HTC weer met nieuwe modellen komen, zo blijf je bezig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef xaban06 het volgende:
http://iphone5.nl/geruchten/iphone-5-zal-galaxy-vernederen/
Ayayay.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.express.be/bus(...)r-99-dood/171802.htm
One X is in april uitgebracht, ken uw feiten aub.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, de One X en s3 zijn al meer dan een halfjaar oud. En over zo een 2-3 maanden na Iphone lancering zal Samsung en HTC weer met nieuwe modellen komen, zo blijf je bezig.
September - Oktober maakt het een halfjaar. Mist een 'dan' in mijn vorige reactie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
One X is in april uitgebracht, ken uw feiten aub.
Ik weet niet wat voor producten BB (of de concurentie überhaupt) nu heeft. Het is al weer zo'n twee jaar geleden dat ik er een wou.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar als het voor jou werkt, gewoon nemen toch?
Toen waren ze idd erg populair, nu heeft de concurrentie op vele gebieden ingehaald.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor producten BB (of de concurentie überhaupt) nu heeft. Het is al weer zo'n twee jaar geleden dat ik er een wou.
Jij hebt het erover dat ze nu al ouder zijn dan een half jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
September - Oktober maakt het een halfjaar. Mist een 'dan' in mijn vorige reactie.
Ja, ik zeg erbij dat er een 'dan' mist in mijn vorige reactie. dusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij hebt het erover dat ze nu al ouder zijn dan een half jaar.
had het moeten zijn, excuses.quote:Mja, de One X en s3 zijn dan al meer dan een halfjaar oud.
Ja hallo, indruk maken op jou, Xaban is er al, getrouwd, mooi zoontje. Dus ik probeer jou te fixen.quote:
Mp heeft geen bok te maken met kwaliteit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef Ayca het volgende:
Ik ga misschien sony xperia s nemen, 12 mp cameraen iets goedkoper dan de andere..
Ja dat klopt. In tegenstelling tot ons, heeft hij wel een leven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hallo, indruk maken op jou, Xaban is er al, getrouwd, mooi zoontje. Dus ik probeer jou te fixen.
Weet ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mp heeft geen bok te maken met kwaliteit.
Daar gaan we weer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mp heeft geen bok te maken met kwaliteit.
Is dat die die Wik ook had?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef Ayca het volgende:
Ik ga misschien sony xperia s nemen, 12 mp cameraen iets goedkoper dan de andere..
Samen, één leven?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat klopt. In tegenstelling tot ons, heeft hij wel een leven.
Iyi geceler xaban abi.
Oh lol jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh we hebben het nog steeds over telefoons blijkbaar. Ik dacht dat je een camera bedoelde.
Ja zie je, de namen lijken wel op elkaar.quote:
Canon EOS 550D.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef Ayca het volgende:
Ben je tevreden met je nieuwe camera? En welke heb je
Komt omdat ik Kemal Sunal top vind.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jouw naam lijkt anders veel op Saban en die 6 op een b.
En welke objectieven? Camera alleen zegt bar weinig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zie je, de namen lijken wel op elkaar.
[..]
Canon EOS 550D.
En ja, tevreden.
Niks mis mee, wat met 06 dan? Provincie?quote:
Memleket Ankaraquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niks mis mee, wat met 06 dan? Provincie?
18-135 IS kitlens. Ik ga zeker nog investeren in betere/andere lenzen maar voor nu ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En welke objectieven? Camera alleen zegt bar weinig.
Hayirli olsun. Volgende keer Nikon.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
18-135 IS kitlens. Ik ga zeker nog investeren in betere/andere lenzen maar voor nu ben ik tevreden.
Is het vervelend om zo'n groot lomp ding mee te moeten nemenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zie je, de namen lijken wel op elkaar.
[..]
Canon EOS 550D.
En ja, tevreden.
Beetje. Maar ik vind het niet zo erg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is het vervelend om zo'n groot lomp ding mee te moeten nemen?
Ja, voor onze nieuwe woning straks.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Saol. En nee, ik blijf trouw aan Canon.
En keukenboer? Ga je een nieuwe keuken laten zetten?
Oplevering is pas 4e kwartaal 2012quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koken is mijn andere passie. Maak een foto wanneer je klaar bent met alles.
Nope, ik gebruik helemaal geen foto bewerk programma. Moet ik zeker nog leren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:16 schreef xaban06 het volgende:
Leuke foto's maar je moet nog met kleuren, schaduw etc spelen, vooral foto 4. Gebruik je Lightroom? Zeker doen!
7 maanden, netjes. Studie?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:19 schreef anisoptera het volgende:
Günaydin! Momenteel onderweg naar Turkije. Wel een raar gevoel om voor 7 maanden weg te gaan, ja.
Askiimquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zal wel over Turquaz zijn gegaan.. Omdat we een relatie hebben..al sinds de eerste dag dat ik hier post
![]()
Tof! Veel succes.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:19 schreef anisoptera het volgende:
Günaydin! Momenteel onderweg naar Turkije. Wel een raar gevoel om voor 7 maanden weg te gaan, ja.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Askiim![]()
Je geeft het eindelijk toe, deel onze vreugd met anderen![]()
![]()
![]()
Mooie foto's! Krijg zo steeds meer zin in het wederzien van de memleket. Gölcük is trouwens echt om van te genieten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:45 schreef xaban06 het volgende:
Sultan Ahmet
[ afbeelding ]
Ayasofya
[ afbeelding ]
Golcuk - Bolu
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Turkse ondernemingsgeest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ben je gek? Haring:quote:
Wat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:24 schreef Bilge het volgende:
'Wilders wilde Turkije dwingen zich op te splitsen'
Turkije zou het Europese deel van het land moeten afstaan aan een Europese staat. Dat voorstel stond in de eerste versie van het verkiezingsprogramma van de PVV. Wim Kortenoeven, een van de twee Kamerleden die dinsdag uit de PVV stapte, zei dat vanavond in het EO-programma De Vijfde Dag.
Zou Turkije aanspraak blijven maken op het stuk ten westen van de Bosporus, dan zou Nederland Turkije niet meer moeten erkennen, aldus het voorstel.
(...)
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1270887
. Wilders had standup-comedian moeten worden.
----------------------------------------------
Henk en Ingrid slaan Turk dood
Ze heten ook echt Henk en Ingrid.
Het oogt een beetje ordinair, zo'n dikke vis die je ongebakken in je keel glijdt. Roept vreemde associaties op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ben je gek? Haring:
Eiwitten, visvet, heerlijke smaak. Wat wil je nog meer?
Ik eet het vaak op brood of anders gewoon met een vork. In ieder geval vermijd ik contact met mijn handen meestal, want de geur gaat er maar moeilijk uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het oogt een beetje ordinair, zo'n dikke vis die je ongebakken in je keel glijdt. Roept vreemde associaties op.![]()
Maar het moet er toch maar een keer van komen, ik ga morgenochtend ff proeven.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik eet het vaak op brood of anders gewoon met een vork. In ieder geval vermijd ik contact met mijn handen meestal, want de geur gaat er maar moeilijk uit.
Probeer het zeker en laat weten wat je ervan vond. Het is erg lekker en ook nog eens goed voor je. En om je associatie iets te versterken, het voelt best lekker in je mond.
Je gaat haring eten in de ochtend? Ok..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het oogt een beetje ordinair, zo'n dikke vis die je ongebakken in je keel glijdt. Roept vreemde associaties op.![]()
Maar het moet er toch maar een keer van komen, ik ga morgenochtend ff proeven.
Omdat werken een onderdeel is van het leven, voortbestaan (ok, sommige allochtonen zijn er allergisch voor).quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:12 schreef Levolution het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen zichzelf voorliegen dat ze hun werk leuk vinden.
Om die vrijheid goed te kunnen waarderen heb je werk en verplichtingen nodig.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:12 schreef Levolution het volgende:
Wat is vakantie toch heerlijk. Wakker worden en weten dat je de hele dag niets hoeft te doen. Rustig ontbijten, sporten en dan de hele dag chillen.
Een mens heeft deze ultieme vrijheid nodig. Een mens hoort 's ochtends wakker te worden en als eerste te denken "wat zal ik vandaag eens gaan eten en wat zal ik daarna doen?". Niet "gauw mijn tanden poetsen en naar m'n werk, want mijn baas wil vandaag dat ik alle facturen in een spreadsheet heb ingevoerd."
Mensen raken gestrest door de werkdruk die ze opgelegd wordt. Ze worden dik, depressief of gaan jong dood. Ik snap niet dat sommige mensen zichzelf voorliegen dat ze hun werk leuk vinden.
Woah, heel mooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:45 schreef xaban06 het volgende:
Sultan Ahmet
[ afbeelding ]
Ayasofya
[ afbeelding ]
Golcuk - Bolu
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |