quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:14 schreef xaban06 het volgende:
Haticede Opel onder de auto's. Plasticke crap.
Koop een iPhone.

Ga toch fietsen joh, fanboy. Je hebt ook meerdere designs voor de Iphone, ik heb het meer over de inhoud er van wat mij persoonlijk niet bevalt, mag dat? Automodellen vergelijken met telefoons, dat is pas een goed argumentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er is daarom ook maar 1 model van de iPhone met meerdere generaties, net zoals de Porsche 911. Kut argument, meeloper.

quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap hem nu pas. Ik dacht al 'Ne hatice'si be? Bu nediyor'. Pas toen ik je reactie overlas snapte ik het.

Mja, kritiek op Apple is haram.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Ayca het volgende:
Als applefanboy iemand anders een meeloper noemen

Dan vertel je wat jij persoonlijk slecht vind aan een iPhone en niet veralgemenen door iPhone met een emoticon er naast te posten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga toch fietsen joh, fanboy. Je hebt ook meerdere designs voor de Iphone, ik heb het meer over de inhoud er van wat mij persoonlijk niet bevalt, mag dat? Automodellen vergelijken met telefoons, dat is pas een goed argument

KÜRTÇEquote:

Dat was meer een reactie op Jaleesa, zelfde, maar dan tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan vertel je wat jij persoonlijk slecht vind aan een iPhone en niet veralgemenen door iPhone met een emoticon er naast te posten.
Rustig ol kardes.

Jup dat wel, maar na 2 jaar kan je het nog steeds voor een redelijk prijs verkopen, bij Android kan je dat wel vergeten.quote:

Wat ben je van plan om te bellen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm, hoe duur is de nieuwste Iphone per maand? Zo ongeveer?

30-35 + aanschafkosten. 170 bij 2 jaar, 350 bij 1 jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm, hoe duur is de nieuwste Iphone per maand? Zo ongeveer?

Niet zo heel veel, vooral niet als ik whatsap/internet op m'n tel heb. Ik denk dat ik wel genoeg heb aan 150 min. per maand.quote:

Hmmmmmmmmm..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
30-35 + aanschafkosten. 170 bij 2 jaar, 350 bij 1 jaar.

Check mijn linkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet zo heel veel, vooral niet als ik whatsap/internet op m'n tel heb. Ik denk dat ik wel genoeg heb aan 150 min. per maand.

Mooie bij iPhone is dat je het toestel na 1-2 jaar nog makkelijk kunt verkopen voor een zeer redelijke prijs.quote:

Zal ik doen.quote:

Ja, dat is dan ook wel zo..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mooie bij iPhone is dat je het toestel na 1-2 jaar nog makkelijk kunt verkopen voor een zeer redelijke prijs.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |