Joaqblabla is getrouwdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik meen een reactie te hebben gelezen waar iemand jou feliciteerde met jouw huwelijk?
Maar het was zeker een Triggershot huwelijk.
Same here. Ten eerste onwijs in shock door die foto's, maar ook het idee dat het er zo hard aan toe gaat in sommige landen maakt me echt ziekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus ook gezien. Ik had echt een 'I don't want to live anymore' gevoel na die fotoreportage.
Oh, maar dat wist ik al.quote:
Ja, dit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Same here. Ten eerste onwijs in shock door die foto's, maar ook het idee dat het er zo hard aan toe gaat in sommige landen maakt me echt ziek
Hmm ja, mysterie opgelost lijkt me, probeer voor het slapen gaat het kijken van zulke dingen te vermijden?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was ook echt net voor het wakker worden, weet wel, van die dromen die je je altijd heel goed herinnert. Maar het komt denk ik ook doordat ik gisteren een nieuwsbericht heb gelezen over in Mexico gevonden verminkte lichamen, slachtoffers van 'the war on drugs'. Het greep mij best wel. Vooral ook omdat ik er een keer een enge fotoreportage van heb gezien.
Eerste jaar 20 daarna 40 https://www.studentmobiel(...)1058#bestelformulier ? Is wel een goedequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm oke. Ik kijk nog verder en laat me weten welke jij gaat halen.
Waarom zo neerbuigend over mij?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik meen een reactie te hebben gelezen waar iemand jou feliciteerde met jouw huwelijk?
Maar het was zeker een Triggershot huwelijk.
Nee, iPhonequote:
Oke, daar heb je wel een puntquote:
Net zoals de Porsche er al jaren hetzelfde eruitziet, probleem?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Overhyped troep met nog steeds zelfde layout als dag van lancering.
Maar ik heb sowieso altijd van die vage enge dromen wanneer ik ziek ben. Kijk mijn droom van gisteren valt goed te verklaren, het was ook duidelijk. In stukken gehakte mannen, ja, dat is eng. Maar soms heb ik van die dromen waar ik echt super bang van word maar gewoon niet kan verklaren. Yani ik kan niet eens vertellen waar het over ging, zo vaag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm ja, mysterie opgelost lijkt me, probeer voor het slapen gaat het kijken van zulke dingen te vermijden?
Je hebt genoeg variatie onder Porsche modellen, maar nee geen probleem, dat is mijn opvatting. Als het jouw ding is, ben ik er niet om je van mening te veranderen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Net zoals de Porsche er al jaren hetzelfde eruitziet, probleem?
Iets fijns kijken zal niet helpen? Aandacht vestigen op iets anders yaniquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik heb sowieso altijd van die vage enge dromen wanneer ik ziek ben. Kijk mijn droom van gisteren valt goed te verklaren, het was ook duidelijk. In stukken gehakte mannen, ja, dat is eng. Maar soms heb ik van die dromen waar ik echt super bang van word maar gewoon niet kan verklaren. Yani ik kan niet eens vertellen waar het over ging, zo vaag.
Thanks, ik check het later wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eerste jaar 20 daarna 40 https://www.studentmobiel(...)1058#bestelformulier ? Is wel een goede(heeft TS ook
)
Bel je veel? En denk je veel mb te gebruiken?
Nope.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iets fijns kijken zal niet helpen? Aandacht vestigen op iets anders yani
Er is daarom ook maar 1 model van de iPhone met meerdere generaties, net zoals de Porsche 911. Kut argument, meeloper.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt genoeg variatie onder Porsche modellen, maar nee geen probleem, dat is mijn opvatting. Als het jouw ding is, ben ik er niet om je van mening te veranderen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:14 schreef xaban06 het volgende:
Haticede Opel onder de auto's. Plasticke crap.
Koop een iPhone.
Ga toch fietsen joh, fanboy. Je hebt ook meerdere designs voor de Iphone, ik heb het meer over de inhoud er van wat mij persoonlijk niet bevalt, mag dat? Automodellen vergelijken met telefoons, dat is pas een goed argumentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er is daarom ook maar 1 model van de iPhone met meerdere generaties, net zoals de Porsche 911. Kut argument, meeloper.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Ik snap hem nu pas. Ik dacht al 'Ne hatice'si be? Bu nediyor'. Pas toen ik je reactie overlas snapte ik het.
Mja, kritiek op Apple is haram.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Ayca het volgende:
Als applefanboy iemand anders een meeloper noemen
Dan vertel je wat jij persoonlijk slecht vind aan een iPhone en niet veralgemenen door iPhone met een emoticon er naast te posten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga toch fietsen joh, fanboy. Je hebt ook meerdere designs voor de Iphone, ik heb het meer over de inhoud er van wat mij persoonlijk niet bevalt, mag dat? Automodellen vergelijken met telefoons, dat is pas een goed argument
KÜRTÇEquote:
Dat was meer een reactie op Jaleesa, zelfde, maar dan tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan vertel je wat jij persoonlijk slecht vind aan een iPhone en niet veralgemenen door iPhone met een emoticon er naast te posten.
Rustig ol kardes.
Jup dat wel, maar na 2 jaar kan je het nog steeds voor een redelijk prijs verkopen, bij Android kan je dat wel vergeten.quote:
Wat ben je van plan om te bellen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm, hoe duur is de nieuwste Iphone per maand? Zo ongeveer?
30-35 + aanschafkosten. 170 bij 2 jaar, 350 bij 1 jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm, hoe duur is de nieuwste Iphone per maand? Zo ongeveer?
Niet zo heel veel, vooral niet als ik whatsap/internet op m'n tel heb. Ik denk dat ik wel genoeg heb aan 150 min. per maand.quote:
Hmmmmmmmmm..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
30-35 + aanschafkosten. 170 bij 2 jaar, 350 bij 1 jaar.
Check mijn linkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet zo heel veel, vooral niet als ik whatsap/internet op m'n tel heb. Ik denk dat ik wel genoeg heb aan 150 min. per maand.
Mooie bij iPhone is dat je het toestel na 1-2 jaar nog makkelijk kunt verkopen voor een zeer redelijke prijs.quote:
Zal ik doen.quote:
Ja, dat is dan ook wel zo..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mooie bij iPhone is dat je het toestel na 1-2 jaar nog makkelijk kunt verkopen voor een zeer redelijke prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |