Oplevering is pas 4e kwartaal 2012quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koken is mijn andere passie. Maak een foto wanneer je klaar bent met alles.
Nope, ik gebruik helemaal geen foto bewerk programma. Moet ik zeker nog leren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:16 schreef xaban06 het volgende:
Leuke foto's maar je moet nog met kleuren, schaduw etc spelen, vooral foto 4. Gebruik je Lightroom? Zeker doen!
7 maanden, netjes. Studie?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:19 schreef anisoptera het volgende:
Günaydin! Momenteel onderweg naar Turkije. Wel een raar gevoel om voor 7 maanden weg te gaan, ja.
Askiimquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zal wel over Turquaz zijn gegaan.. Omdat we een relatie hebben..al sinds de eerste dag dat ik hier post
![]()
Tof! Veel succes.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:19 schreef anisoptera het volgende:
Günaydin! Momenteel onderweg naar Turkije. Wel een raar gevoel om voor 7 maanden weg te gaan, ja.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Askiim![]()
Je geeft het eindelijk toe, deel onze vreugd met anderen![]()
![]()
![]()
Mooie foto's! Krijg zo steeds meer zin in het wederzien van de memleket. Gölcük is trouwens echt om van te genieten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:45 schreef xaban06 het volgende:
Sultan Ahmet
[ afbeelding ]
Ayasofya
[ afbeelding ]
Golcuk - Bolu
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |