Oplevering is pas 4e kwartaal 2012quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koken is mijn andere passie. Maak een foto wanneer je klaar bent met alles.

Nope, ik gebruik helemaal geen foto bewerk programma. Moet ik zeker nog leren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:16 schreef xaban06 het volgende:
Leuke foto's maar je moet nog met kleuren, schaduw etc spelen, vooral foto 4. Gebruik je Lightroom? Zeker doen!

7 maanden, netjes. Studie?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:19 schreef anisoptera het volgende:
Günaydin! Momenteel onderweg naar Turkije. Wel een raar gevoel om voor 7 maanden weg te gaan, ja.

Askiimquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zal wel over Turquaz zijn gegaan.. Omdat we een relatie hebben..al sinds de eerste dag dat ik hier post

Tof! Veel succes.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:19 schreef anisoptera het volgende:
Günaydin! Momenteel onderweg naar Turkije. Wel een raar gevoel om voor 7 maanden weg te gaan, ja.

quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Askiim
Je geeft het eindelijk toe, deel onze vreugd met anderen

Mooie foto's! Krijg zo steeds meer zin in het wederzien van de memleket. Gölcük is trouwens echt om van te genieten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:45 schreef xaban06 het volgende:
Sultan Ahmet
[ afbeelding ]
Ayasofya
[ afbeelding ]
Golcuk - Bolu
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |