Oplevering is pas 4e kwartaal 2012quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koken is mijn andere passie. Maak een foto wanneer je klaar bent met alles.
Nope, ik gebruik helemaal geen foto bewerk programma. Moet ik zeker nog leren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:16 schreef xaban06 het volgende:
Leuke foto's maar je moet nog met kleuren, schaduw etc spelen, vooral foto 4. Gebruik je Lightroom? Zeker doen!
7 maanden, netjes. Studie?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:19 schreef anisoptera het volgende:
Günaydin! Momenteel onderweg naar Turkije. Wel een raar gevoel om voor 7 maanden weg te gaan, ja.
Askiimquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zal wel over Turquaz zijn gegaan.. Omdat we een relatie hebben..al sinds de eerste dag dat ik hier post
![]()
Tof! Veel succes.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:19 schreef anisoptera het volgende:
Günaydin! Momenteel onderweg naar Turkije. Wel een raar gevoel om voor 7 maanden weg te gaan, ja.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Askiim![]()
Je geeft het eindelijk toe, deel onze vreugd met anderen![]()
![]()
![]()
Mooie foto's! Krijg zo steeds meer zin in het wederzien van de memleket. Gölcük is trouwens echt om van te genieten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:45 schreef xaban06 het volgende:
Sultan Ahmet
[ afbeelding ]
Ayasofya
[ afbeelding ]
Golcuk - Bolu
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Turkse ondernemingsgeest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ben je gek? Haring:quote:
Wat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:24 schreef Bilge het volgende:
'Wilders wilde Turkije dwingen zich op te splitsen'
Turkije zou het Europese deel van het land moeten afstaan aan een Europese staat. Dat voorstel stond in de eerste versie van het verkiezingsprogramma van de PVV. Wim Kortenoeven, een van de twee Kamerleden die dinsdag uit de PVV stapte, zei dat vanavond in het EO-programma De Vijfde Dag.
Zou Turkije aanspraak blijven maken op het stuk ten westen van de Bosporus, dan zou Nederland Turkije niet meer moeten erkennen, aldus het voorstel.
(...)
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1270887
. Wilders had standup-comedian moeten worden.
----------------------------------------------
Henk en Ingrid slaan Turk dood
Ze heten ook echt Henk en Ingrid.
Het oogt een beetje ordinair, zo'n dikke vis die je ongebakken in je keel glijdt. Roept vreemde associaties op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ben je gek? Haring:
Eiwitten, visvet, heerlijke smaak. Wat wil je nog meer?
Ik eet het vaak op brood of anders gewoon met een vork. In ieder geval vermijd ik contact met mijn handen meestal, want de geur gaat er maar moeilijk uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het oogt een beetje ordinair, zo'n dikke vis die je ongebakken in je keel glijdt. Roept vreemde associaties op.![]()
Maar het moet er toch maar een keer van komen, ik ga morgenochtend ff proeven.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik eet het vaak op brood of anders gewoon met een vork. In ieder geval vermijd ik contact met mijn handen meestal, want de geur gaat er maar moeilijk uit.
Probeer het zeker en laat weten wat je ervan vond. Het is erg lekker en ook nog eens goed voor je. En om je associatie iets te versterken, het voelt best lekker in je mond.
Je gaat haring eten in de ochtend? Ok..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het oogt een beetje ordinair, zo'n dikke vis die je ongebakken in je keel glijdt. Roept vreemde associaties op.![]()
Maar het moet er toch maar een keer van komen, ik ga morgenochtend ff proeven.
Omdat werken een onderdeel is van het leven, voortbestaan (ok, sommige allochtonen zijn er allergisch voor).quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:12 schreef Levolution het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen zichzelf voorliegen dat ze hun werk leuk vinden.
Om die vrijheid goed te kunnen waarderen heb je werk en verplichtingen nodig.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:12 schreef Levolution het volgende:
Wat is vakantie toch heerlijk. Wakker worden en weten dat je de hele dag niets hoeft te doen. Rustig ontbijten, sporten en dan de hele dag chillen.
Een mens heeft deze ultieme vrijheid nodig. Een mens hoort 's ochtends wakker te worden en als eerste te denken "wat zal ik vandaag eens gaan eten en wat zal ik daarna doen?". Niet "gauw mijn tanden poetsen en naar m'n werk, want mijn baas wil vandaag dat ik alle facturen in een spreadsheet heb ingevoerd."
Mensen raken gestrest door de werkdruk die ze opgelegd wordt. Ze worden dik, depressief of gaan jong dood. Ik snap niet dat sommige mensen zichzelf voorliegen dat ze hun werk leuk vinden.
Woah, heel mooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:45 schreef xaban06 het volgende:
Sultan Ahmet
[ afbeelding ]
Ayasofya
[ afbeelding ]
Golcuk - Bolu
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |