abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113783863
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef Nightwulf het volgende:

[..]

TS lijkt niet meer geinteresseerd?
Ik wel!
De date heeft waarschijnlijk al plaatsgevonden. TS we zijn benieuwd!
Loedermoeder
pi_113783929
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef Nightwulf het volgende:

[..]

TS lijkt niet meer geinteresseerd?
Ik wel!
Al gedate dan of moet dat nog komen?
Loedermoeder
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:49:14 #78
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_113784078
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef Hedera het volgende:

[..]

Al gedate dan of moet dat nog komen?
ja wel gedate, maar binnenkort kennismaken thuis bij haar.
Moet wel goede indruk maken natuurlijk!
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_113784564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:49 schreef Nightwulf het volgende:

[..]

Spannend! Maar jij bent al een hoop fases gepasseerd. Dus met haar zit het goed alleen die ouders nog. Vergeet niet een bosje bloemen mee te nemen :D
Loedermoeder
pi_113787651
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:51 schreef Hedera het volgende:

[..]

Daar ben ik mee bezig. Dus ik stel de vraag :)
:') ?
pi_113811050
Date is al geweest, ik vroeg haar bijvoorbeeld of ze eerdere vriendjes had gehad en ja ze had eerst met een turks jongen, 10 maanden lang, maar dat liep op niets uit. Ik heb gemerkt dat ze iig erg verlegen is, maar ook voorzichtig.

Maar hedera, ik vroeg me af dus over je don't. Ze eet bijv geen varkensvlees, terwijl bacon mijn 2de hart is, dat vond ze iig niet erg. Wat zijn in iedere geval de do's en don't ofzo bij turkse meisjes?

Ik vind haar namelijk erg leuk en ik weet zij mij ook, maar liever goed voorbereid dan blind verliefd.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_113811174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:49 schreef Nightwulf het volgende:

[..]

ze komt binnenkort bij me langs in iedere geval, ik had haar uitgenodigd. Maar of ze last minute cancelled dat is nog te zien.

ben benieuwd naar jou ervaring ermee ook :D
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:27:33 #83
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_113811218
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 22:43 schreef Bredemug het volgende:
hoe zijn turkse meisjes kwa relaties?
Om te beginnen natuurlijk allemaal hetzelfde. :Y Verder, geen idee.

:')
pi_113815379
Ze eet geen varkensvlees maar ze date wel met een 'ongelovige'. Ze is een grap. Hahahahahaha
...
pi_113817122
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ze eet geen varkensvlees maar ze date wel met een 'ongelovige'. Ze is een grap. Hahahahahaha
Ik date ook liever een Nederlander dan dat ik varkensvlees eet. :)

donderdag 5 juli 2012 @ 19:32:20 #86
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_113818292
Wat is jouw afkomst, TS?
En zolang ze maar worst lust hoeft ze geen varkensvlees.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_113820023
quote:
pi_113820110
En Turkse meisjes die met ongelovigen daten, zijn geen moslims. De sloeries.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 20:11:24 ]
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:51:53 #89
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_113822031
quote:
ben benieuwd naar jou ervaring ermee ook :D
Mijn ervaring is dat de wereld klein is, en de Turkse wereld in Nederland nog kleiner.
Deze dame betekend zoveel voor mij dat ik mijn ervaring uit privacy oogpunt samenvat in 1 woord:

Geweldig!

waarom kan ik geen smileys meer plaatsen?
Dalai Lama
pi_113822996
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:23 schreef Bredemug het volgende:

Maar hedera, ik vroeg me af dus over je don't. Ze eet bijv geen varkensvlees, terwijl bacon mijn 2de hart is, dat vond ze iig niet erg. Wat zijn in iedere geval de do's en don't ofzo bij turkse meisjes?

Ik vind haar namelijk erg leuk en ik weet zij mij ook, maar liever goed voorbereid dan blind verliefd.
Nou ja, stel je voor dat je met een meisje zoent dat net daarvoor een bord kamelenvlees (noem maar wat) heeft gegeten. En laat jij dat nou ontzettend smerig vinden... Nou lekker heur...

İk ken een Turks meisje dat met een hindu is getrouwd. Hij eet wel varkensvlees maar geen rund. En bij haar andersom. Dat is knap lastig. Je zult er afspraken over moeten maken. Dat doen stelletjes waarvan de 1 vegatarier is en de ander een vleeseter denk ik toch ook. Niet uit dezelfde pan of geen vlees dat de ander vies vindt bij het afspreken.
En goed tandjes poetsen...:)
Je zult dingen moeten opofferen. Dat doe je als je het voor de ander over hebt.

En tja de don'ts.... Nederlandse jongens/mannen kunnen uiteraard ook heel leuk zijn en hebben vaak leuke humor alleen vaak wel anders dan Turken gewend zijn :)
En ze zijn niet zo oppervlakkig en recht voor z'n raap. Daar kan zo'n Turkse wel van overdonderd raken denk ik zo...
Bepaalde onderwerpen zul je ook moeten vermijden in eerste instantie, zoals intimiteit.

En ja, hoop niet dat je "let's go dutch" gaat toepassen, anno nu, ook in de westerse wereld is dat vooral tijdens de eerste paar date's echt not done. İk vind Turkse meisjes soms ook wel erg "claimend", je aandacht moet echt alleen naar haar gaan... Ook als je niet met haar bent :) Jaloezie speelt daarin natuurlijk een rol. Turkse dames en heren staan daarom bekend. En vaak raken Nederlandse mannen hier weer overdonderend door haha :):)
Loedermoeder
pi_113823514
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef Nightwulf het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat de wereld klein is, en de Turkse wereld in Nederland nog kleiner.
Deze dame betekend zoveel voor mij dat ik mijn ervaring uit privacy oogpunt samenvat in 1 woord:

Geweldig!

waarom kan ik geen smileys meer plaatsen?
Wens jullie een gelukkige en liefdevolle toekomst!!
Loedermoeder
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:38:11 #92
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_113824345
quote:
Wens jullie een gelukkige en liefdevolle toekomst!!
Dank je ;)
Dalai Lama
pi_113824939
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:11 schreef Hedera het volgende:

En ja, hoop niet dat je "let's go dutch" gaat toepassen, anno nu, ook in de westerse wereld is dat vooral tijdens de eerste paar date's echt not done. İk vind Turkse meisjes soms ook wel erg "claimend", je aandacht moet echt alleen naar haar gaan... Ook als je niet met haar bent :) Jaloezie speelt daarin natuurlijk een rol. Turkse dames en heren staan daarom bekend. En vaak raken Nederlandse mannen hier weer overdonderend door haha :):)
Dit klopt echt. :Y
pi_113826398
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef GSbrder het volgende:
Wat is jouw afkomst, TS?
En zolang ze maar worst lust hoeft ze geen varkensvlees.
Ik ben spaans.
pi_113826568
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:11 schreef Hedera het volgende:

[..]

Nou ja, stel je voor dat je met een meisje zoent dat net daarvoor een bord kamelenvlees (noem maar wat) heeft gegeten. En laat jij dat nou ontzettend smerig vinden... Nou lekker heur...

İk ken een Turks meisje dat met een hindu is getrouwd. Hij eet wel varkensvlees maar geen rund. En bij haar andersom. Dat is knap lastig. Je zult er afspraken over moeten maken. Dat doen stelletjes waarvan de 1 vegatarier is en de ander een vleeseter denk ik toch ook. Niet uit dezelfde pan of geen vlees dat de ander vies vindt bij het afspreken.
En goed tandjes poetsen...:)
Je zult dingen moeten opofferen. Dat doe je als je het voor de ander over hebt.

En tja de don'ts.... Nederlandse jongens/mannen kunnen uiteraard ook heel leuk zijn en hebben vaak leuke humor alleen vaak wel anders dan Turken gewend zijn :)
En ze zijn niet zo oppervlakkig en recht voor z'n raap. Daar kan zo'n Turkse wel van overdonderd raken denk ik zo...
Bepaalde onderwerpen zul je ook moeten vermijden in eerste instantie, zoals intimiteit.

Dankje, dit is wel interessant om te lezen, ik merkte dat ze nogal een dominante karakter heeft, maar dat heb ik zelf ook een beetje, ik laat in iedere geval niet over me heen lopen. Ik bedoel ik ben soms ook wel direct, maar let wel op de situatie zodat ik haar kwets ofzo.

Edit: ik rook trouwens ook, ben benieuwd hoe ze daarop gaat reageren. Dat was nog niet ter sprake gekomen :D
pi_113829389
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:24 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Dankje, dit is wel interessant om te lezen, ik merkte dat ze nogal een dominante karakter heeft, maar dat heb ik zelf ook een beetje, ik laat in iedere geval niet over me heen lopen. Ik bedoel ik ben soms ook wel direct, maar let wel op de situatie zodat ik haar kwets ofzo.

Edit: ik rook trouwens ook, ben benieuwd hoe ze daarop gaat reageren. Dat was nog niet ter sprake gekomen :D
Oh jeee...Mediterraans temperament. Maar geen idee hoe Spaanse mannen zijn, maar dat zal toch wel anders zijn dan Nederlandse mannen? Denk dat je dan meer raakvlakken hebt over bijvoorbeeld familiebanden etc. ?
En Turken en roken, dat is bijna cultuur. Turkse mannen en vrouwen zijn echte kettingrokers.
Ik zie in een flash ineens mijn eigen moeder met een kopje koffie heel relaxt in de schommelstoel. En mijn vader met een heel zuur gezicht erbij en een accent "jij bent echt asocial" :N
Loedermoeder
pi_113829439
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dit klopt echt. :Y
Herkenbaar bij jezelf of anderen :)
Loedermoeder
pi_113831843
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef Hedera het volgende:

[..]

Oh jeee...Mediterraans temperament. Maar geen idee hoe Spaanse mannen zijn, maar dat zal toch wel anders zijn dan Nederlandse mannen? Denk dat je dan meer raakvlakken hebt over bijvoorbeeld familiebanden etc. ?
En Turken en roken, dat is bijna cultuur. Turkse mannen en vrouwen zijn echte kettingrokers.
Ik zie in een flash ineens mijn eigen moeder met een kopje koffie heel relaxt in de schommelstoel. En mijn vader met een heel zuur gezicht erbij en een accent "jij bent echt asocial" :N
Valt wel mee, bij ons is loyaliteit en vertrouwen erg belangrijk. Schaad ons vertrouwen niet en blijf eerlijk en we hebben voor altijd je rug, persoonlijk ben ik erg open en rustig, maar als er tegen me gelogen wordt en mijn vertrouwen geschaadt wordt, dan is het zeer moeilijk om nog een band te scheppen met datzelfde persoon. Ik dacht dat turken ook zoiets hadden?

Maar in iedere geval tot nu toe gaat het gewoon goed, geen echte minpunten nog bij haar gevonden, is nog afwachten hoe de komende dates zullen verlopen.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 01:35:46 #99
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_113836036
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef strikeforce het volgende:
Hassan achmet ali mehmet abdul wachten al op je TS
TS moet voorzichtig zijn met Hassan
graag op anoniem
pi_113853184
quote:
Joaquin, sommige moslima's dragen geen hoofddoek, anderen hebben seks voor het huwelijk, is het aan ons om écht zulke lijnen te trekken wanneer jij vast ook niet alles tot in het perfecte volgt? Natuurlijk begrijp ik de extremiteit, maar geduldig zijn trekt mensen aan, dit soort reacties stoot mensen af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')