quote:
Steralluresquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jonge, stalk me niet zo man overal.
Sorry, ik vatte dit bericht verkeerd op. Omdat je uit het niets je opleiding verdedigde dacht ik dat je uit was op een wie-heeft-de-langste-discussie. Ik heb sowieso weinig verstand van accountancy.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
De opleiding bevat een aantal juridische vakken die voornamelijk raakvlakken hebben met het bedrijfsleven dwz privaatrecht en belastingrecht maar dat zijn helemaal geen kernvakken. Overigens zijn die vakken met 2 vingers in den neus te behalen als je eenmaal begrijpt hoe een wettenbundel in elkaar zit (). 150 bladzijdes valt toch mee?
Er is hier maar 1 persoon die laagdunkend doet en dat ben jij. Accountancy niet hbo- en wo-waardig vinden...
Aangemeld.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:57 schreef Bilge het volgende:
Leger Israël rekruteert virtuele soldaten
Via een blog op de website van het Israëlische leger kunnen vrijwilligers zich aanmelden als 'virtuele soldaat'. De bedoeling is dat zij zoveel mogelijk positieve informatie over het leger op sociale netwerksites plaatsen: hoe meer van dat soort berichten iemand plaatst of 'liket', hoe hoger zijn virtuele rang wordt.
'Heb jij je ooit bij het leger aan willen sluiten om Israël te verdedigen?', zo begint het blog, 'wel, nu kan dat! Met IDF Ranks.'
Als mensen zichzelf aanmelden, krijgen ze de rang van 'Green Private'. Daarna begint het punten verdienen - en daarmee het stijgen in rang en het behalen van allerlei badges. Eerst wordt de vrijwilliger gepromoveerd tot 'skilled private' en daarna tot 'veteran private' om vervolgens, 48 niveaus verder, misschien ooit chef defensiestaf te worden.
De badges verdient de vrijwilliger door bijvoorbeeld op het blog zelf rond te neuzen. Als hij bijvoorbeeld een paar keer een zoekopdracht invoert, krijgt hij de badge voor 'research officer'.
Bron
Iedere keer dat je met je broertje de stad in gaat geef je honderden euros uit? Wat kopen jullie dan? En wat voor werk doet jullie vader?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:58 schreef Ayca het volgende:
Ik moet niet meer met m'n broertje naar de stad gaan.. honderden euros weg, iederen keer
Ayca..quote:
Kleren. Ja daarom ga ik niet zo vaak met hem, hij weet me altijd over te halenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iedere keer dat je met je broertje de stad in gaat geef je honderden euros uit? Wat kopen jullie dan? En wat voor werk doet jullie vader?
[..]
Ayca..
Zo'n 30 euro per maand? Ik weet niet eens hoeveel die dingen gemiddeld kosten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:09 schreef Ayca het volgende:
Wat is je budget?
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe
Androidquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
Maar honderden euros is wel echt veel.....
Trouwens... ik denk erover om een smartphone aan te schaffen. Het wordt mijn eerste (ja, echt) dus ik weet echt niet waar ik moet beginnen met kijken. Wat zeggen jullie?
Hm 30 kan welquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo'n 30 euro per maand? Ik weet niet eens hoeveel die dingen gemiddeld kosten.![]()
En had jij laatst niet een nieuwe gekocht?
HTCquote:
Ok, HTC dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
HTC
Android: Want veel opties om alles aan te passen, veel dingen zijn gratis te installeren en uit te breiden. Je hebt ze in alle soorten, maten en kleuren. Van budgettoestelen tot de vlagschippen
Ik heb ook HTCquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ok, HTC dus.
Ayca, jij had ook een HTC, toch? Ga je weer een HTC halen?
Ah.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik had met je eerder post niet door op wie je reageerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |