quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:51 schreef Bilge het volgende:
Als jij maar gelukkig bent. Allah bir garajda kocatsin.
Jij reageert niet meer op mijn Whatsappquote:
2 wielers zijn ook wel leuke dingen, maar ik vouw liever met 60 om een boom in mijn auto met de kans dat ik er nog levend van af kom dan met een Yamaha ofzo er met 40 omheen vouw met de kans dat ze met scheppen mij van de grond mogen schrapen..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:32 schreef Bilge het volgende:
Autofreak?![]()
Het hoort een beetje bij de Turkse cultuur. 'At, avrat, silah' is alleen 'araba, avrat, pc' geworden.![]()
Ik vind tweewielers veel toffer, maar heb heel weinig verstand van motorische voertuigen.
Ik heb niks ontvangen :s?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij reageert niet meer op mijn Whatsapp
Ik hoorde eens van een collega die bij een lijkschouwer (ofzo) had gewerkt de details over een onthoofd lijk van een motorrijder die in de vangrails was blijven steken...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
2 wielers zijn ook wel leuke dingen, maar ik vouw liever met 60 om een boom in mijn auto met de kans dat ik er nog levend van af kom dan met een Yamaha ofzo er met 40 omheen vouw met de kans dat ze met scheppen mij van de grond mogen schrapen..
De Russische regisseur probeert steeds de vooroordelen over Djenzgiz Khan en de Mongolen te doorbreken. In Rusland (maar ook in de rest van de wereld) wordt hij gezien als een sadistische barbaar die elk veroverd gebied met de grond gelijk maakte. De regisseur belicht zijn andere kanten: romanticus die zijn eerste geliefde eeuwig trouw blijft, rechtvaardig tegenover zijn eigen mannen, tactisch genie en slachtoffer van vele vernederingen/ bestraffingen.quote:
Ik snap niet waarom dat op HBO en WO niveau gegeven wordt. Zo lastig is het toch niet om de activa en passiva te controleren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef xminator het volgende:
Overigens mensen moeten niet haten op accountancy, een opleiding die je de kans geeft om 1 van de leukste jobs in de wereld te doen
Niet slecht.quote:
Vond die scene gewoon grappig met de kids.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
De Russische regisseur probeert steeds de vooroordelen over Djenzgiz Khan en de Mongolen te doorbreken. In Rusland (maar ook in de rest van de wereld) wordt hij gezien als een sadistische barbaar die elk veroverd gebied met de grond gelijk maakte. De regisseur belicht zijn andere kanten: romanticus die zijn eerste geliefde eeuwig trouw blijft, rechtvaardig tegenover zijn eigen mannen, tactisch genie en slachtoffer van vele vernederingen/ bestraffingen.
[..]
Ik snap niet waarom dat op HBO en WO niveau gegeven wordt. Zo lastig is het toch niet om de activa en passiva te controleren?![]()
Zou jij je laten verleiden tot creatief boekhouden in ruil voor een bedrag met 6 nullen? Of insiderinfo doorspelen aan een vriend om te beleggen?
Dafuq ahahahhahahaquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik moest net zo hard lachen.Ik heb een broertje van 3, en die had net het volgende gesprek met m'n moeder.
Onur: "Anne, saat kaç?"
Annem: "YEDI buçuk"
Onur: "Hayir anne, yeme! yeme!"
Annem: "Neyi yemeyim?"
Onur: "saati!"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |