Indo toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ja Trigger, jij bent ook een Turk hoor.
Dus? Iedereen weet het toch van ons.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef De_Ilias het volgende:
Ik denk niet dat FOK het juiste platform is voor dit soort gesprekken (hand vragen etcc.) Het is openbaar en iedereen kan meelezen.
Bortes vader is iets wat streng, dus ik moet het de beperkte mogelijkheden doen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef De_Ilias het volgende:
Ik denk niet dat FOK het juiste platform is voor dit soort gesprekken (hand vragen etcc.) Het is openbaar en iedereen kan meelezen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:07 schreef De_Ilias het volgende:
Trigger doe nou niet alsof je geen Turk bent, je zit vol sarcasme.
Ja dat snap ik ook niet. Iedereen weet toch dat je een Turk bent? Waarom zou je het verbergen? Rare Illias.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens hem ben ik Turks van afkomst en verberg ik het.
Hij zit al meerdere topics achter mij aan, dus probeer hem op een dwaalspoor te brengen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Iedereen weet toch dat je een Turk bent? Waarom zou je het verbergen? Rare Illias.
Turken missen nou eenmaal een stukje trots.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:10 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb dat vaker gezien, Turken komen er niet zo snel vooruit dat ze ook Turks zijn.
Waarom kort jij mijn nickname af, je bent geen Borte ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef De_Ilias het volgende:
Trigger het is niet schaamtevol om een Turk te zijn, er zit veel ghair in de Turken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |