SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker overheen gelezen, naapam..quote:
Ik viel in slaap toen ik 's middags een reactie probeerde te typen op mijn mobiel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:17 schreef xminator het volgende:
[..]
(...)
Nee, ik zou mijzelf niet laten omkopen. Overigens is accountancy geen boekhouden. Boekhouden en gegevens invoeren doen mbo'ers. Accountancy is één van de lastigste opleidingen gezien het faalpercentage, dus totaal niet te vergelijken met een pretstudie zoals rechten bijv.
lol.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik moest net zo hard lachen.Ik heb een broertje van 3, en die had net het volgende gesprek met m'n moeder.
Onur: "Anne, saat kaç?"
Annem: "YEDI buçuk"
Onur: "Hayir anne, yeme! yeme!"
Annem: "Neyi yemeyim?"
Onur: "saati!"![]()
De opleiding bevat een aantal juridische vakken die voornamelijk raakvlakken hebben met het bedrijfsleven dwz privaatrecht en belastingrecht maar dat zijn helemaal geen kernvakken. Overigens zijn die vakken met 2 vingers in den neus te behalen als je eenmaal begrijpt hoe een wettenbundel in elkaar zit (quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik viel in slaap toen ik 's middags een reactie probeerde te typen op mijn mobiel.Nachtdienst gedraaid zonder ervoor geslapen te hebben.
![]()
Volgens mij omvat accountancy een aantal juridische vakken. Dus als als je laagdunkend doet over rechtsgeleerdheid, schiet je jezelf in de voet.![]()
Ik ken de vooroordelen maar rechten is echt geen pretstudie, de omvang van de verplichte literatuur is duizelingwekkend. Iedere week moet ik zo'n 150 bladzijdes doornemen. Bovendien is het gebezigde taalgebruik heel omslachtig, met veel dubbele ontkenningen, negatieve formuleringen, abstracte termen en ouderwetse woorden. Het slagingspercentage ken ik niet, maar om me heen zie ik velen falen.
Triggershot waarom reageer je niet op mijn DM, misschien is die niet aangekomen op de een of andere manier; iig als je het niet erg vind? Ik zou graag een aantal vragen willen stellen aan jou.quote:
Trigger.quote:
Oh ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Levolution het volgende:
De meesten zullen wel in de auto naar Turkije zitten.
Eyvallahquote:
Ik versa jou ook niet.quote:
Jonge, stalk me niet zo man overal.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Triggershot waarom reageer je niet op mijn DM, misschien is die niet aangekomen op de een of andere manier; iig als je het niet erg vind? Ik zou graag een aantal vragen willen stellen aan jou.
Aslaquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Trigger.Sen hic degismicen mi?
[..]
Oh ja.![]()
Turk héquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jonge, stalk me niet zo man overal.
Beterschap, wat heb je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
Slecht men. Ik ben ziek! Wie wordt er nou ziek met dit weer?
Je irriteert niet, je stalkt, je blijft in meerder topics vragen stellen, wat niet het onderwerp zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef De_Ilias het volgende:
Triggershot je vindt het dus niet leuk dat ik dat soort vragen wil stellen, sorry hierbij. Het is namelijk niet mijn bedoeling om je te irriteren.
Buraya gelquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
Nope, geen airco. Wij hebben niet eens een airco.
senin Şifan bendequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je mij nog zieker hebben?
[..]
Groter?quote:Ja.
Jij partydevil.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, alleen werk.
Maar mijn ouders en zusje zijn wel een weekje weggeweest. Ik was home alone, een week lang. Dat was als vakantie voor mij.![]()
Jij?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef GSbrder het volgende:
Wat is jouw afkomst, TS?
En zolang ze maar worst lust hoeft ze geen varkensvlees.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij partydevil.
Ergens rond oktober denk ik
Gast.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:37 schreef De_Ilias het volgende:
Triggershot je bent nog steeds welkom bij mij in Marokko.
Cyprus hoop ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
Vraag over turkse meisjes
[..]![]()
[..]
Waar ga je heen?
Welke kant?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cyprus hoop ikEn anders Sultanlar Sehri.
Ja, laat ik maar ingaan op de uitnodiging van een vreemde gast, naar een land zo een paar 1000km verder op, moet wel goed aflopen idd.quote:
Tof. Ik wil ook op vakantie maar ik kan niemand vinden om mee te gaan. Ik heb geen zin in familie en vriendinnen mogen niet of kunnen/willen niet.quote:
Eeeuhm, seey... yani, eeeum, merhabalar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof. Ik wil ook op vakantie maar ik kan niemand vinden om mee te gaan. Ik heb geen zin in familie en vriendinnen mogen niet of kunnen/willen niet.
Hehe... die zag ik echt niet aankomen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eeeuhm, seey... yani, eeeum, merhabalar.
Serieus niet? Je zou het juist moeten verwachten na al die keren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe... die zag ik echt niet aankomen.
Juist zij hebben weinig te verliezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:46 schreef De_Ilias het volgende:
Echt waar? L O L dat is dus niet mijn bedoeling geweest, serieus dude je hoeft nergens bang voor te zijn, ben maar een lullig low budget studentje in Marokko meer niet.
Sarcasme, Trigger.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus niet? Je zou het juist moeten verwachten na al die keren.
Je kunt altijd nog bij Illias op vakantie,quote:
Ze zal zeer teleurgesteld zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef De_Ilias het volgende:
Met alle respect vrouwen zijn niet welkom bij mij.
...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:52 schreef De_Ilias het volgende:
Met alle respect vrouwen zijn niet welkom bij mij.
Ik ga gewoon netjes haar hand vragen enzo hoor, wat denk je wel niet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:57 schreef De_Ilias het volgende:
trigger je weet zelf:
الاسلام دين صريح
لا ترضى ديننا الاختلاط بين الجنسين
'Jullie'quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:01 schreef De_Ilias het volgende:
Moet ik een Turk zijn voordat? Jullie Turken zijn altijd zo gesloten, wees eens open.
Indo toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ja Trigger, jij bent ook een Turk hoor.
Dus? Iedereen weet het toch van ons.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef De_Ilias het volgende:
Ik denk niet dat FOK het juiste platform is voor dit soort gesprekken (hand vragen etcc.) Het is openbaar en iedereen kan meelezen.
Bortes vader is iets wat streng, dus ik moet het de beperkte mogelijkheden doen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef De_Ilias het volgende:
Ik denk niet dat FOK het juiste platform is voor dit soort gesprekken (hand vragen etcc.) Het is openbaar en iedereen kan meelezen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:07 schreef De_Ilias het volgende:
Trigger doe nou niet alsof je geen Turk bent, je zit vol sarcasme.
Ja dat snap ik ook niet. Iedereen weet toch dat je een Turk bent? Waarom zou je het verbergen? Rare Illias.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens hem ben ik Turks van afkomst en verberg ik het.
Hij zit al meerdere topics achter mij aan, dus probeer hem op een dwaalspoor te brengen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Iedereen weet toch dat je een Turk bent? Waarom zou je het verbergen? Rare Illias.
Turken missen nou eenmaal een stukje trots.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:10 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb dat vaker gezien, Turken komen er niet zo snel vooruit dat ze ook Turks zijn.
Waarom kort jij mijn nickname af, je bent geen Borte ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef De_Ilias het volgende:
Trigger het is niet schaamtevol om een Turk te zijn, er zit veel ghair in de Turken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |