Buraya gelquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:22 schreef Bortecinem het volgende:
Nope, geen airco. Wij hebben niet eens een airco.

senin Şifan bendequote:Op donderdag 5 juli 2012 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je mij nog zieker hebben?
[..]
 ofzoiets
 ofzoiets 
Groter?quote:Ja.

Jij partydevil.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, alleen werk.
Maar mijn ouders en zusje zijn wel een weekje weggeweest. Ik was home alone, een week lang. Dat was als vakantie voor mij.
Jij?

quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef GSbrder het volgende:
Wat is jouw afkomst, TS?
En zolang ze maar worst lust hoeft ze geen varkensvlees.

Waar ga je heen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij partydevil.
Ergens rond oktober denk ik

Gast.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:37 schreef De_Ilias het volgende:
Triggershot je bent nog steeds welkom bij mij in Marokko.

Cyprus hoop ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
Vraag over turkse meisjes
[..]
[..]
Waar ga je heen?
 En anders Sultanlar Sehri.
 En anders Sultanlar Sehri.

Welke kant?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cyprus hoop ikEn anders Sultanlar Sehri.

Ja, laat ik maar ingaan op de uitnodiging van een vreemde gast, naar een land zo een paar 1000km verder op, moet wel goed aflopen idd.quote:

Tof. Ik wil ook op vakantie maar ik kan niemand vinden om mee te gaan. Ik heb geen zin in familie en vriendinnen mogen niet of kunnen/willen niet.quote:

Eeeuhm, seey... yani, eeeum, merhabalar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof. Ik wil ook op vakantie maar ik kan niemand vinden om mee te gaan. Ik heb geen zin in familie en vriendinnen mogen niet of kunnen/willen niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |