Dan was het onjuist itt tot deze.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahhh kut
Anita > Clasie was leuker geweest als tt
Hmf en kapi zijn er niet dus nu kan het gewoon lekkerquote:
TR gemaakt: Criminal intentquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmf en kapi zijn er niet dus nu kan het gewoon lekker
V.d. Pavert > rest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahhh kut
Anita > Clasie was leuker geweest als tt
Daarbij vindt je vriendin El Ahmadi de sterspeler van Feyenoord dus kan je het nog als grapje uitleggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dan Frankelquote:
Mijn vriendin komt er nog wel achter dat ze eigenlijk voor Ajax isquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij vindt je vriendin El Ahmadi de sterspeler van Feyenoord dus kan je het nog als grapje uitleggen.
Nah, da's teveel eer voor Fränkelquote:
Brama, leuk voor een club als Twente ofzo ja, zou bij alle andere clubs op de bank terecht komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, da's teveel eer voor Fränkel
Ik hou het wel op Brama > rest
Niet fokken met Purrel, anders kom ik je rammelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Raar mannetje het is dat hij nog op zijn vriendin kan vertrouwen in moeilijke tijden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ze de genialiteit van Woutje niet inzien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Brama, leuk voor een club als Twente ofzo ja, zou bij alle andere clubs op de bank terecht komen
uhuquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ze de genialiteit van Woutje niet inzien.
Bruins heeft nog meer kans bij een echte club dan hij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ze de genialiteit van Woutje niet inzien.
Echt waar, true story, ditdatquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bruins heeft nog meer kans bij een echte club dan hij.
Waarom zou je het willen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
alleen smoofie en ik doorbreken de topics van steven
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme ik heb nu 3 stinho's in mijn dm inbox
Kapi
Stinho zelf
Rens
En ook nog geo gehad vandaagquote:
Gezellig tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme ik heb nu 3 stinho's in mijn dm inbox
Kapi
Stinho zelf
Rens
Ik ben de ban-woordvoerderquote:
Prachtigquote:
Jij bent de woordvoerder, ik ben de ban-psychiater...quote:
boeler, hoevaak heeft ie dat woord gezegd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig
Stinho verteld over zijn dag
Kapi dat ik niet ten koste van hem grappig moet doen
Rens gaat zelfmoord plegen vanwege de tt
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig
0 x nogquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
boeler, hoevaak heeft ie dat woord gezegd?
Dat zal een kort bericht zijn geweest:quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig
Zijn xbox was ook niet helemaal meer goed vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zal een kort bericht zijn geweest:
Ik lees mee en stalk jou met DM's
I feel your pain manquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn xbox was ook niet helemaal meer goed vandaag
Die ging hij schoonmaken
Wat een zomervakantie voor die jongenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn xbox was ook niet helemaal meer goed vandaag
Die ging hij schoonmaken
Hij geeft eerlijk toe hoe kut ie zijn ban vindt hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een zomervakantie voor die jongen
Is altijd nog beter dan ForumMongool lijkt mequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond Mod zonder knoppen zo lullig staan
Het wordt tijd dat hij terugkomt, voor hem is een ban 2 keer zo zwaar als voor iemand anders.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij geeft eerlijk toe hoe kut ie zijn ban vindt hoor
Hele vakantie is kut begonnen voor hem
Is er niet een korfbalversie van een potje tienen in de zon ofzo? Wat een kutleven als je zomervakantie is verpest omdat je geband bent op fokquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij geeft eerlijk toe hoe kut ie zijn ban vindt hoor
Hele vakantie is kut begonnen voor hem
Ja het is nog niet eens een week dat ie weg is hequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat hij terugkomt, voor hem is een ban 2 keer zo zwaar als voor iemand anders.
Hij speelt veel fm en probeerde dus fifa te spelen op een brakke xbox die hij ging schoonmaken met een stofzuigerquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er niet een korfbalversie van een potje tienen in de zon ofzo? Wat een kutleven als je zomervakantie is verpest omdat je geband bent op fok
quote:
Heeft ie nog iets over de etappe van vandaag gezegd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het is nog niet eens een week dat ie weg is he
[..]
Hij speelt veel fm en probeerde dus fifa te spelen op een brakke xbox die hij ging schoonmaken met een stofzuiger
Heb je geen actie van foto van jou in Arsenal shirtquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto is van 3 jaar terug ofzo. Paar shirtjes van mij, maar die van Arsenal zit er niet tussen.
Alles ligt nog bij mijn ouders
Nee nog nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft ie nog iets over de etappe van vandaag gezegd?
Heeeeel vroeger toen er nog geen plaatjes op het internet waren en ik verslaafd was aan DDS, had ik een keer mijn user gelocked. Het duurde een week voordat die weer unlocked was, ik ben daarna nooit meer terug geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat hij terugkomt, voor hem is een ban 2 keer zo zwaar als voor iemand anders.
wishful thinkingquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeeeel vroeger toen er nog geen plaatjes op het internet waren en ik verslaafd was aan DDS, had ik een keer mijn user gelocked. Het duurde een week voordat die weer unlocked was, ik ben daarna nooit meer terug geweest.
Wie weet zijn we na dit weekje Stinho ook wel kwijt.
Nee, ik draag meestal mijn Ajaxshirtquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je geen actie van foto van jou in Arsenal shirt
Daar geen actie foto van dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ik draag meestal mijn Ajaxshirt
je weet mijn dm/pm inbox toch te vinden dushiquote:
Zeker.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je weet mijn dm/pm inbox toch te vinden dushi
Dan kost London jou een aardige som geld...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
Heb een rare tik. In elke buitenlandse stad waar ik kom, moet ik het voetbalshirt van hebben.
Heb ook wel nepperds hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan kost London jou een aardige som geld...
Beide staan nog op 0quote:
Dat zat ik ook te denken, er zijn steden waar je dan beter niet heen kan gaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan kost London jou een aardige som geld...
Dat dat vanzelfsprekend isquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beide staan nog op 0
correctie, 1 nu en van stinho natuurlijk
het mooie is dat stinho verteld over het feit dat ie dm's krijgt van rensquote:
Oh daar doe ik niet aan, vandaar dat mijn enorme collectie nu bestaat uit 2 shirts...quote:
Heeft hij ook een ban ja?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef Saind het volgende:
Ik kreeg er net 1 van Roffamannetje, ook een interessante gewaardwording
Roffa is wel een toffe gastquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:36 schreef Saind het volgende:
[..]
geen idee, was iets met 9milli's in mn town ofzo
Stinho is blijkbaar Rens aan het stalken met DM's, Rens vraagt of hij daar nu mee op wil houden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho die lacht over het feit dat rens opzoek gaat naar een leven
Ja, dat ga ik snappenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh daar doe ik niet aan, vandaar dat mijn enorme collectie nu bestaat uit 2 shirts...
Het is andersomquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stinho is blijkbaar Rens aan het stalken met DM's, Rens vraagt of hij daar nu mee op wil houden.
Ik moest harder lachen dan gewild om die sitequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.ritaklepper.com/100432685
Mijn god, dat "Engels"![]()
Special kills... en het is geen typefoutquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest harder lachen dan gewild om die site
Naja respect voor het initiatief wat ze toont om haar doel te bereiken en zo tot zover mijn politieke correctheid. Wat een ontiegelijk dom wijfquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Special kills... en het is geen typefout
Je moet die filmpjes in het Engels een checkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja respect voor het initiatief wat ze toont om haar doel te bereiken en zo tot zover mijn politieke correctheid. Wat een ontiegelijk dom wijf
Heel serieus!quote:
Neequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Steven je heb je Stijn nog geadviseerd zijn Xbox met een beetje alcohol schoon te maken of niet?
geen slechte tipquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Zei dat ie vooral de stofzuiger weg moest laten en het met een busje perslucht moet gaan doen
This gives rise to an interesting question , would you or would you not do her?quote:
Rens op zoek naar een leven. Hij had dus geen ontslag moeten nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho die lacht over het feit dat rens opzoek gaat naar een leven
Haal je vriendin naar enschede?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee wat ik moet doen nu ik terug ben in dat Enschede.
van elke dag mijn vriendin om mij heen tot niemand om mij heen is toch wel weer en klapje.
Was ze de eerste 14 dagen ook.. die gaat morgen met het gezin op vakantie.quote:
360 natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef Typisch het volgende:
Heeft Ronalstinho een 360? Of was hij die user met nog steeds een oude xbox?
Rens heeft meer een leven dan Ajacied422 denk ik. Maar Ajacied422 is 14, dus dan mag het .quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahh Rens heeft naar eigen zeggen een socialer leven dan Stinho
Ze gaan elkaar aftroeven nu
Rens 16, ik zet mijn geld in op Stimho als ze gaan vechtenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rens heeft meer een leven dan Ajacied422 denk ik. Maar Ajacied422 is 14, dus dan mag het .
Ik denk dat ik win met 3 vingersquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rens 16, ik zet mijn geld in op Stimho als ze gaan vechten
Weet je wat ik nou het meeste aan jou waardeer? Nou daar komt het, dat je nooit te koop loopt met je fitness progressiequote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou het meeste aan jou waardeer? Nou daar komt het, dat je nooit te koop loopt met je fitness progressie
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou het meeste aan jou waardeer? Nou daar komt het, dat je nooit te koop loopt met je fitness progressie
quote:
quote:
Enschedequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee wat ik moet doen nu ik terug ben in dat Enschede.
van elke dag mijn vriendin om mij heen tot niemand om mij heen is toch wel weer en klapje.
Doe je ook nog aan vechtsporten dan? Ambitieuze boy hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
[..].
Dit had trouwens meer met vecht skills te maken
doe je potje fifa tegen stinho?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV na 10 minuten al 0-2, tien tien tien
Ik kan goed vechten jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je ook nog aan vechtsporten dan? Ambitieuze boy hoorzorg je wel dat je tijd overhoudt voor Fok!?
quote:Geschreven door S. Spielberg, 4. jul, 2012
Hello Rita,
i am super enthousiastic about your motivation movie. Please contact me as soon as possible so we can start with my newest movie with you offcourse as the main actor.
E-mail:
Steven@spielberg.com
Website:
http://www.filmmakers.com/artists/spielberg/
Gelezenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb ook maar een bericht achtergelaten
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb ook maar een bericht achtergelaten
thanksquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi Steven een 10 met een griffel voor die reactie.
ja tochquote:
Kijk dit is dan weer niet leuk.quote:Geschreven door aidskikker, 4. jul, 2012
Ene Steven Mac heeft mij aids gegeven nadat hij wat GHB in mijn drankje heb gedaan. Hoe moet ik hier in godsnaam mee omgaan? Ik zie het leven niet meer zitten
Inderdaad, die gaat weer te verquote:
nee, de user drommeldarisquote:
Feyenoord is kutquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op die sitequote:
Moet wel jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je verdenkt ons daarvan?Ik denk toch echt dat je het onder de ONZ stoereboys moet zoeken.
+1notequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord is kut
Clasie is een pussy
Strootman is de beste speler ooit
Feyenoord gaat degraderen
Feyenooit
10 10 10
Dit kan allemaal![]()
Ik neem het mee naar achter..quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb er toch 69, met 70 kan ik leven
Ja iemand gaat gewoon te verquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt totaal niet grappig die reactiesIk ben wel weer klaar met Rita Klepper.
Yep ik kom ook weer eens buiten het VBL... Ik voel mij ineens wel een kwalitatief goede posterquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Sneu die reacties in dat gastenboek.
Dit 'move in a problem' vond ik wel weer grappig.
Wat je hier leest is opeens net literatuur.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep ik kom ook weer eens buiten het VBL... Ik voel mij ineens wel een kwalitatief goede poster
Wees dan ook zo stoer om je hier bekend te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Geschreven door Zusje van Stijn, 4. jul, 2012
Beste Rita, ik ben een groot bewonderaar van jou. Wil je me een keer opzoeken in Leiden?
E-mail:
ZusjeVanAjacied422@kanker.nl
Website:
www.fok.nl
Gasten kap eens hiermee
Steven Spielberg uit het begin vond ik ook grappig, maar dit gaat nergens meer om.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:48 schreef Typisch het volgende:
Het is leuk als je semi-serieus reageert. dit is gewoon pure aids.
Je doet het zelf ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
En donder op met die berichten hier plaatsen.
Dat is altijd daar. Iemand maakt een grap de volgende persoon wil geforceerd grappiger zijn de volgende ook weer etc. etc. Totdat er niet meer dan 'Poep' staat maar toch het hele topic in een deuk ligt omdat ze zo geniaal met elkaar bezig zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:48 schreef Typisch het volgende:
Het is leuk als je semi-serieus reageert. dit is gewoon pure aids.
Die quote kwam van de site zelf, en dat was voordat ik gezien had dat iemand A422 weer moet pesten.quote:
Is iemand die niet eens kan posten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die quote kwam van de site zelf, en dat was voordat ik gezien had dat iemand A422 weer moet pesten.
Dat deed ik niet, niet haten please gr grquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die quote kwam van de site zelf, en dat was voordat ik gezien had dat iemand A422 weer moet pesten.
Onzin en kortzichtig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is iemand die niet eens kan posten.
En Stijno geeft en kan dus ook ontvangen.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Someone wants to play the good guy
De rest neemt PSV'ers niet serieus en reageren dus niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord is kut
Clasie is een pussy
Feyenooit
10 10 10
Dit kan allemaal![]()
"Zoveel waarheidquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord is kut
Clasie is een pussy
Feyenooit
10 10 10
HMF is de grootste PSV bewonderaar hoor, post altijd in het PSV topic, hij maakt zich vaak zorgen over het beleid. Onjuist wat je nu zegt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:54 schreef Happel het volgende:
[..]
De rest neemt PSV'ers niet serieus en reageren dus niet.
Hoevaak is Stijno niet zelf aan het trollen?quote:
Priveinfo posten gaat wmb verder. Daarnaast is hij 14. Zeik niet zo joh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoevaak is Stijno niet zelf aan het trollen?
Hij heeft het nog steeds over Oktober rellen alsof het iets geweldigs was.
Bovendien als hij het niet aankan er zit een kruisje recht boven in de hoek.
Hij laat zich soms wat meeslepen, maar als hij te ver gaat dan heeft hij daar meestal zelf ook echt spijt van.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij 14 is? Privéinfo postenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Priveinfo posten gaat wmb verder. Daarnaast is hij 14. Zeik niet zo joh.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij 14 is? Privéinfo posten![]()
nee grapje
Al drukt hij op dat kruisje het ontzettend on grappige en onnodig beledigende bericht staat dan nog steeds in haar guestbook. Overigens vond ik de inhoud ook niet zo erg het is enkel spijtig dat het aantoont dat sommige mensen in het VBL op het niveau ONZ zittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
nee grapje
[..]
nee grapje
Dit is echt leuk hoor, geflipte Arsenal fan die flipt om vPersiequote:
Met zijn headset op zijn hoofd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is echt leuk hoor, geflipte Arsenal fan die flipt om vPersie
Mijn echte post was ook nog grappig, tot iemand anders mijn naam ging gebruikenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Steven Spielberg uit het begin vond ik ook grappig, maar dit gaat nergens meer om.
Daar heb je een punt dat kanker kanker is een beetje triest imo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al drukt hij op dat kruisje het ontzettend on grappige en onnodig beledigende bericht staat dan nog steeds in haar guestbook. Overigens vond ik de inhoud ook niet zo erg het is enkel spijtig dat het aantoont dat sommige mensen in het VBL op het niveau ONZ zitten
Doen alsof jij het niet wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar serieus degene die Stinho zijn zus erop heeft gezet is echt fucking sneu man
Ik was het nietquote:
Als je zelf hier prive shit post, dan kan dit gebeurenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar serieus degene die Stinho zijn zus erop heeft gezet is echt fucking sneu man
Hij heeft dat nooit zelf gepostquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je zelf hier prive shit post, dan kan dit gebeuren
pardon?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was het niet
Iemand gebruikte mijn naam daar ook tering kneus
Je kan toch lezen of niet?quote:
Het is wel zijn zusquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O![]()
Dan is het misschien niet zijn zus
1. Ik weet niet eens waar over het gaatquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan toch lezen of niet?
Doe nou niet alsof je achterlijk bent elke keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het het echt niet weet dan bij deze mijn excusesquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1. Ik weet niet eens waar over het gaat
2. Het was maar een geintje en je begint meteen te schelden
Ja maar het is ook gewoon best kutquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Stiekem is Steven een hele lieve jongen die zich al snel schuldig voelt over een situatieMaar mij kan je afstrepen hoor ik ben een verkapte moraalridder.
Pak stinho dan en niet zijn zus manquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is iemand die niet eens kan posten.
En Stijno geeft en kan dus ook ontvangen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is echt leuk hoor, geflipte Arsenal fan die flipt om vPersie
je lultquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
steven, ze was nog lekkerder dan op de foto
Boeiend, had ze een zusje? Belofte maakt schuld het zou je eerste vraag zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
steven, ze was nog lekkerder dan op de foto
nee menend. zo lekker..quote:
nop. wel een oudere van 32quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boeiend, had ze een zusje? Belofte maakt schuld het zou je eerste vraag zijn
bossquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:29 schreef Doublepain het volgende:
Deze baas scoort zojuist met zijn hoof, links, rechts en nu een vrij trap
[ afbeelding ]
ook al zon cocu neus. dafuq manquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:29 schreef Doublepain het volgende:
Deze baas scoort zojuist met zijn hoof, links, rechts en nu een vrij trap
[ afbeelding ]
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 04-07-2012 om 20:29:50Hè bah! 0-10. #oldaja maak er minimaal nog eentje bij aub! #AJAX reageer retweet
Eikels door hen dacht ik voor de 20ste keer in 1 jaar dat El Hamdaoui zo goed als weg wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 04-07-2012 om 20:29:50Hè bah! 0-10. #oldaja maak er minimaal nog eentje bij aub! #AJAX reageer retweet
Hmm wel erg oud.quote:
Ajax staat ook 10-0 maar die spelen tegen 3de klasserquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef Doublepain het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Ook #Locadia pikt zijn treffer mee. Mooie volley: 0-10 voor #PSV. #aalpsv
jaja ajax ingehaald
Jeugd van PSV
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 04-07-2012 om 20:34:31Lesly de Sa kopt de 0-11 in de netten tegen Oldenzaal. #oldaja reageer retweet
quote:
Daley Blind?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef Doublepain het volgende:
Het is al duidelijk wie talent van het jaar 2012/2013 gaat winnen
teletekst gaat ook niet zo snelquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
Sommige mensen twitteren echt pleuristraag, het staat al een tijdje 11-0 en dan twitteren ze nu dat de 10-0 is gescoord
Blind > Willems.quote:
jippiequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef napoleonfour het volgende:
hej steven, ze verkopen in de ah xl hier in tilly abdijbier uit egmond
En nu in het nederlands?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef napoleonfour het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga met je psv posts eens lekker in het psv topic posten Davy.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef Doublepain het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Ook #Locadia pikt zijn treffer mee. Mooie volley: 0-10 voor #PSV. #aalpsv
jaja ajax ingehaald
Jeugd van PSV
steven snapt.quote:
Ja GGMM heeft dan ook wel kills.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
jij killed veel topics de laatste tijd ggmm
speciale killsquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja GGMM heeft dan ook wel kills.
ggmm zijn schuldquote:
Prachtig nummer toch.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu dat 3kb pas.
Waar gaat het heen met deze wereld.
Ik ben morgen in Amersfoort, ga hem wel zoeken en klappenquote:
Doe eens niet...quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Amersfoort, ga hem wel zoeken en klappen
Doe lekker zelf nietquote:
Ja hoezo kom jij met: Doe eens nietquote:
Nou gewoon. Had ik zin in.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoezo kom jij met: Doe eens niet
Oh okequote:
Zou wel erg zijn natuurlijk. Een jood die een jood slaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Maar word ik nou nog in elkaar geslagen of niet?
Ik hoop het niet![]()
Sorry sorry sorry
Ligt eraanquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Maar word ik nou nog in elkaar geslagen of niet?
Ik hoop het niet![]()
Sorry sorry sorry
Waarom ga je van Schothorst naar het centrum? En niet gewoon naar CS en dan naar het centrum? Denk na.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligt eraan
Ik ben rond 1238 op Schothorst
Vanaf 13uur ongeveer in het centrum tot 23uur
Pas maar op
Omdat ik iemand moet ophalenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom ga je van Schothorst naar het centrum? En niet gewoon naar CS en dan naar het centrum? Denk na.
Ik krijg nog ietsquote:
quote:
Ja en meer hopelijkquote:
Doet ze dan snel als je om 12:38 aankomt en 13:00 al in het centrum bent. Ben je de minute man?quote:
kaartje voor je moederquote:
ze woont praktisch naast het stationquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Doet ze dan snel als je om 12:38 aankomt en 13:00 al in het centrum bent. Ben je de minute man?
In het bejaardentehuis dus?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ze woont praktisch naast het station
Neequote:
quote:
Ik kom je niet opzoeken hoor. Wees niet bang. Ben ook maar een bleke IT-nerdquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Ik weet dat jij de omgeving kent dus ik zeg gewoon praktisch
Al zou je dat wel doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kom je niet opzoeken hoor. Wees niet bang. Ben ook maar een bleke IT-nerd
Kijk hem stoer doen nu hij weet dat Happel een IT-nerd is.quote:
Kunnen die zo snel uit de haven komen dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan neem ik wel al mijn vrienden mee natuurlijk.
Wij zijn overal.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kunnen die zo snel uit de haven komen dan?
Geloof het ook nogquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168502
Oh happy day
Vind jij een hangar met een tropisch zwemparadijs gek dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Die mongool zal zelf wel weer achterlijke eisen hebben
Ik hoop net als bij el hamdarat dat jij weggaatquote:
Das ook niet aardigquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop net als bij el hamdarat dat jij weggaat
Vitesse?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vraag me ook af waar Aisatti terecht gaat komen.
Turkijequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vraag me ook af waar Aisatti terecht gaat komen.
Hij is wel aan het mee trainenquote:
Afgelopen 2jaar aardig wat gespeeld hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien wel een aardige club voor hem, hij moet eens een tijdje lang veel wedstrijden spelen.
Was jaquote:
FM2009 was iig vol lof over hemquote:
feyenoord huurt ze alleenquote:
Maar dan wel met succesquote:
kampioen geworden dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |