Gezellig tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme ik heb nu 3 stinho's in mijn dm inbox
Kapi
Stinho zelf
Rens
Ik ben de ban-woordvoerderquote:
Prachtigquote:
Jij bent de woordvoerder, ik ben de ban-psychiater...quote:
boeler, hoevaak heeft ie dat woord gezegd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig
Stinho verteld over zijn dag
Kapi dat ik niet ten koste van hem grappig moet doen
Rens gaat zelfmoord plegen vanwege de tt
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig
0 x nogquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
boeler, hoevaak heeft ie dat woord gezegd?
Dat zal een kort bericht zijn geweest:quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig
Zijn xbox was ook niet helemaal meer goed vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zal een kort bericht zijn geweest:
Ik lees mee en stalk jou met DM's
I feel your pain manquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn xbox was ook niet helemaal meer goed vandaag
Die ging hij schoonmaken
Wat een zomervakantie voor die jongenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn xbox was ook niet helemaal meer goed vandaag
Die ging hij schoonmaken
Hij geeft eerlijk toe hoe kut ie zijn ban vindt hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een zomervakantie voor die jongen
Is altijd nog beter dan ForumMongool lijkt mequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond Mod zonder knoppen zo lullig staan
Het wordt tijd dat hij terugkomt, voor hem is een ban 2 keer zo zwaar als voor iemand anders.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij geeft eerlijk toe hoe kut ie zijn ban vindt hoor
Hele vakantie is kut begonnen voor hem
Is er niet een korfbalversie van een potje tienen in de zon ofzo? Wat een kutleven als je zomervakantie is verpest omdat je geband bent op fokquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij geeft eerlijk toe hoe kut ie zijn ban vindt hoor
Hele vakantie is kut begonnen voor hem
Ja het is nog niet eens een week dat ie weg is hequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat hij terugkomt, voor hem is een ban 2 keer zo zwaar als voor iemand anders.
Hij speelt veel fm en probeerde dus fifa te spelen op een brakke xbox die hij ging schoonmaken met een stofzuigerquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er niet een korfbalversie van een potje tienen in de zon ofzo? Wat een kutleven als je zomervakantie is verpest omdat je geband bent op fok
quote:
Heeft ie nog iets over de etappe van vandaag gezegd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het is nog niet eens een week dat ie weg is he
[..]
Hij speelt veel fm en probeerde dus fifa te spelen op een brakke xbox die hij ging schoonmaken met een stofzuiger
Heb je geen actie van foto van jou in Arsenal shirtquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto is van 3 jaar terug ofzo. Paar shirtjes van mij, maar die van Arsenal zit er niet tussen.
Alles ligt nog bij mijn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |