Dan was het onjuist itt tot deze.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahhh kut
Anita > Clasie was leuker geweest als tt
Hmf en kapi zijn er niet dus nu kan het gewoon lekkerquote:
TR gemaakt: Criminal intentquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmf en kapi zijn er niet dus nu kan het gewoon lekker
V.d. Pavert > rest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahhh kut
Anita > Clasie was leuker geweest als tt
Daarbij vindt je vriendin El Ahmadi de sterspeler van Feyenoord dus kan je het nog als grapje uitleggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmf en kapi zijn er niet dus nu kan het gewoon lekker
Zeg dan Frankelquote:
Mijn vriendin komt er nog wel achter dat ze eigenlijk voor Ajax isquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij vindt je vriendin El Ahmadi de sterspeler van Feyenoord dus kan je het nog als grapje uitleggen.
Nah, da's teveel eer voor Fränkelquote:
Brama, leuk voor een club als Twente ofzo ja, zou bij alle andere clubs op de bank terecht komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, da's teveel eer voor Fränkel
Ik hou het wel op Brama > rest
Niet fokken met Purrel, anders kom ik je rammelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Raar mannetje het is dat hij nog op zijn vriendin kan vertrouwen in moeilijke tijden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ze de genialiteit van Woutje niet inzien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Brama, leuk voor een club als Twente ofzo ja, zou bij alle andere clubs op de bank terecht komen
uhuquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ze de genialiteit van Woutje niet inzien.
Bruins heeft nog meer kans bij een echte club dan hij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ze de genialiteit van Woutje niet inzien.
Echt waar, true story, ditdatquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bruins heeft nog meer kans bij een echte club dan hij.
Waarom zou je het willen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
alleen smoofie en ik doorbreken de topics van steven
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme ik heb nu 3 stinho's in mijn dm inbox
Kapi
Stinho zelf
Rens
En ook nog geo gehad vandaagquote:
Gezellig tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme ik heb nu 3 stinho's in mijn dm inbox
Kapi
Stinho zelf
Rens
Ik ben de ban-woordvoerderquote:
Prachtigquote:
Jij bent de woordvoerder, ik ben de ban-psychiater...quote:
boeler, hoevaak heeft ie dat woord gezegd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig
Stinho verteld over zijn dag
Kapi dat ik niet ten koste van hem grappig moet doen
Rens gaat zelfmoord plegen vanwege de tt
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig
0 x nogquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
boeler, hoevaak heeft ie dat woord gezegd?
Dat zal een kort bericht zijn geweest:quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig
Zijn xbox was ook niet helemaal meer goed vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zal een kort bericht zijn geweest:
Ik lees mee en stalk jou met DM's
I feel your pain manquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn xbox was ook niet helemaal meer goed vandaag
Die ging hij schoonmaken
Wat een zomervakantie voor die jongenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn xbox was ook niet helemaal meer goed vandaag
Die ging hij schoonmaken
Hij geeft eerlijk toe hoe kut ie zijn ban vindt hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een zomervakantie voor die jongen
Is altijd nog beter dan ForumMongool lijkt mequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond Mod zonder knoppen zo lullig staan
Het wordt tijd dat hij terugkomt, voor hem is een ban 2 keer zo zwaar als voor iemand anders.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij geeft eerlijk toe hoe kut ie zijn ban vindt hoor
Hele vakantie is kut begonnen voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |