Dan was het onjuist itt tot deze.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahhh kut
Anita > Clasie was leuker geweest als tt
Hmf en kapi zijn er niet dus nu kan het gewoon lekkerquote:
TR gemaakt: Criminal intentquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmf en kapi zijn er niet dus nu kan het gewoon lekker
V.d. Pavert > rest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahhh kut
Anita > Clasie was leuker geweest als tt
Daarbij vindt je vriendin El Ahmadi de sterspeler van Feyenoord dus kan je het nog als grapje uitleggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmf en kapi zijn er niet dus nu kan het gewoon lekker
Zeg dan Frankelquote:
Mijn vriendin komt er nog wel achter dat ze eigenlijk voor Ajax isquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij vindt je vriendin El Ahmadi de sterspeler van Feyenoord dus kan je het nog als grapje uitleggen.
Nah, da's teveel eer voor Fränkelquote:
Brama, leuk voor een club als Twente ofzo ja, zou bij alle andere clubs op de bank terecht komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, da's teveel eer voor Fränkel
Ik hou het wel op Brama > rest
Niet fokken met Purrel, anders kom ik je rammelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Raar mannetje het is dat hij nog op zijn vriendin kan vertrouwen in moeilijke tijden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ze de genialiteit van Woutje niet inzien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Brama, leuk voor een club als Twente ofzo ja, zou bij alle andere clubs op de bank terecht komen
uhuquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ze de genialiteit van Woutje niet inzien.
Bruins heeft nog meer kans bij een echte club dan hij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ze de genialiteit van Woutje niet inzien.
Echt waar, true story, ditdatquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bruins heeft nog meer kans bij een echte club dan hij.
Waarom zou je het willen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
alleen smoofie en ik doorbreken de topics van steven
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme ik heb nu 3 stinho's in mijn dm inbox
Kapi
Stinho zelf
Rens
En ook nog geo gehad vandaagquote:
Gezellig tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme ik heb nu 3 stinho's in mijn dm inbox
Kapi
Stinho zelf
Rens
Ik ben de ban-woordvoerderquote:
Prachtigquote:
Jij bent de woordvoerder, ik ben de ban-psychiater...quote:
boeler, hoevaak heeft ie dat woord gezegd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig
Stinho verteld over zijn dag
Kapi dat ik niet ten koste van hem grappig moet doen
Rens gaat zelfmoord plegen vanwege de tt
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig
0 x nogquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
boeler, hoevaak heeft ie dat woord gezegd?
Dat zal een kort bericht zijn geweest:quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Prachtig
Zijn xbox was ook niet helemaal meer goed vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zal een kort bericht zijn geweest:
Ik lees mee en stalk jou met DM's
I feel your pain manquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn xbox was ook niet helemaal meer goed vandaag
Die ging hij schoonmaken
Wat een zomervakantie voor die jongenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn xbox was ook niet helemaal meer goed vandaag
Die ging hij schoonmaken
Hij geeft eerlijk toe hoe kut ie zijn ban vindt hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een zomervakantie voor die jongen
Is altijd nog beter dan ForumMongool lijkt mequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond Mod zonder knoppen zo lullig staan
Het wordt tijd dat hij terugkomt, voor hem is een ban 2 keer zo zwaar als voor iemand anders.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij geeft eerlijk toe hoe kut ie zijn ban vindt hoor
Hele vakantie is kut begonnen voor hem
Is er niet een korfbalversie van een potje tienen in de zon ofzo? Wat een kutleven als je zomervakantie is verpest omdat je geband bent op fokquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij geeft eerlijk toe hoe kut ie zijn ban vindt hoor
Hele vakantie is kut begonnen voor hem
Ja het is nog niet eens een week dat ie weg is hequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat hij terugkomt, voor hem is een ban 2 keer zo zwaar als voor iemand anders.
Hij speelt veel fm en probeerde dus fifa te spelen op een brakke xbox die hij ging schoonmaken met een stofzuigerquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er niet een korfbalversie van een potje tienen in de zon ofzo? Wat een kutleven als je zomervakantie is verpest omdat je geband bent op fok
quote:
Heeft ie nog iets over de etappe van vandaag gezegd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het is nog niet eens een week dat ie weg is he
[..]
Hij speelt veel fm en probeerde dus fifa te spelen op een brakke xbox die hij ging schoonmaken met een stofzuiger
Heb je geen actie van foto van jou in Arsenal shirtquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto is van 3 jaar terug ofzo. Paar shirtjes van mij, maar die van Arsenal zit er niet tussen.
Alles ligt nog bij mijn ouders
Nee nog nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft ie nog iets over de etappe van vandaag gezegd?
Heeeeel vroeger toen er nog geen plaatjes op het internet waren en ik verslaafd was aan DDS, had ik een keer mijn user gelocked. Het duurde een week voordat die weer unlocked was, ik ben daarna nooit meer terug geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat hij terugkomt, voor hem is een ban 2 keer zo zwaar als voor iemand anders.
wishful thinkingquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeeeel vroeger toen er nog geen plaatjes op het internet waren en ik verslaafd was aan DDS, had ik een keer mijn user gelocked. Het duurde een week voordat die weer unlocked was, ik ben daarna nooit meer terug geweest.
Wie weet zijn we na dit weekje Stinho ook wel kwijt.
Nee, ik draag meestal mijn Ajaxshirtquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je geen actie van foto van jou in Arsenal shirt
Daar geen actie foto van dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ik draag meestal mijn Ajaxshirt
je weet mijn dm/pm inbox toch te vinden dushiquote:
Zeker.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je weet mijn dm/pm inbox toch te vinden dushi
Dan kost London jou een aardige som geld...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
Heb een rare tik. In elke buitenlandse stad waar ik kom, moet ik het voetbalshirt van hebben.
Heb ook wel nepperds hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan kost London jou een aardige som geld...
Beide staan nog op 0quote:
Dat zat ik ook te denken, er zijn steden waar je dan beter niet heen kan gaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan kost London jou een aardige som geld...
Dat dat vanzelfsprekend isquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beide staan nog op 0
correctie, 1 nu en van stinho natuurlijk
het mooie is dat stinho verteld over het feit dat ie dm's krijgt van rensquote:
Oh daar doe ik niet aan, vandaar dat mijn enorme collectie nu bestaat uit 2 shirts...quote:
Heeft hij ook een ban ja?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef Saind het volgende:
Ik kreeg er net 1 van Roffamannetje, ook een interessante gewaardwording
Roffa is wel een toffe gastquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:36 schreef Saind het volgende:
[..]
geen idee, was iets met 9milli's in mn town ofzo
Stinho is blijkbaar Rens aan het stalken met DM's, Rens vraagt of hij daar nu mee op wil houden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho die lacht over het feit dat rens opzoek gaat naar een leven
Ja, dat ga ik snappenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh daar doe ik niet aan, vandaar dat mijn enorme collectie nu bestaat uit 2 shirts...
Het is andersomquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stinho is blijkbaar Rens aan het stalken met DM's, Rens vraagt of hij daar nu mee op wil houden.
Ik moest harder lachen dan gewild om die sitequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.ritaklepper.com/100432685
Mijn god, dat "Engels"![]()
Special kills... en het is geen typefoutquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest harder lachen dan gewild om die site
Naja respect voor het initiatief wat ze toont om haar doel te bereiken en zo tot zover mijn politieke correctheid. Wat een ontiegelijk dom wijfquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Special kills... en het is geen typefout
Je moet die filmpjes in het Engels een checkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja respect voor het initiatief wat ze toont om haar doel te bereiken en zo tot zover mijn politieke correctheid. Wat een ontiegelijk dom wijf
Heel serieus!quote:
Neequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Steven je heb je Stijn nog geadviseerd zijn Xbox met een beetje alcohol schoon te maken of niet?
geen slechte tipquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Zei dat ie vooral de stofzuiger weg moest laten en het met een busje perslucht moet gaan doen
This gives rise to an interesting question , would you or would you not do her?quote:
Rens op zoek naar een leven. Hij had dus geen ontslag moeten nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho die lacht over het feit dat rens opzoek gaat naar een leven
Haal je vriendin naar enschede?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee wat ik moet doen nu ik terug ben in dat Enschede.
van elke dag mijn vriendin om mij heen tot niemand om mij heen is toch wel weer en klapje.
Was ze de eerste 14 dagen ook.. die gaat morgen met het gezin op vakantie.quote:
360 natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef Typisch het volgende:
Heeft Ronalstinho een 360? Of was hij die user met nog steeds een oude xbox?
Rens heeft meer een leven dan Ajacied422 denk ik. Maar Ajacied422 is 14, dus dan mag het .quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahh Rens heeft naar eigen zeggen een socialer leven dan Stinho
Ze gaan elkaar aftroeven nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |