Nee nog nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft ie nog iets over de etappe van vandaag gezegd?
Heeeeel vroeger toen er nog geen plaatjes op het internet waren en ik verslaafd was aan DDS, had ik een keer mijn user gelocked. Het duurde een week voordat die weer unlocked was, ik ben daarna nooit meer terug geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat hij terugkomt, voor hem is een ban 2 keer zo zwaar als voor iemand anders.
wishful thinkingquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeeeel vroeger toen er nog geen plaatjes op het internet waren en ik verslaafd was aan DDS, had ik een keer mijn user gelocked. Het duurde een week voordat die weer unlocked was, ik ben daarna nooit meer terug geweest.
Wie weet zijn we na dit weekje Stinho ook wel kwijt.
Nee, ik draag meestal mijn Ajaxshirtquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je geen actie van foto van jou in Arsenal shirt
Daar geen actie foto van dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ik draag meestal mijn Ajaxshirt
je weet mijn dm/pm inbox toch te vinden dushiquote:
Zeker.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je weet mijn dm/pm inbox toch te vinden dushi
Dan kost London jou een aardige som geld...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
Heb een rare tik. In elke buitenlandse stad waar ik kom, moet ik het voetbalshirt van hebben.
Heb ook wel nepperds hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan kost London jou een aardige som geld...
Beide staan nog op 0quote:
Dat zat ik ook te denken, er zijn steden waar je dan beter niet heen kan gaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan kost London jou een aardige som geld...
Dat dat vanzelfsprekend isquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beide staan nog op 0
correctie, 1 nu en van stinho natuurlijk
het mooie is dat stinho verteld over het feit dat ie dm's krijgt van rensquote:
Oh daar doe ik niet aan, vandaar dat mijn enorme collectie nu bestaat uit 2 shirts...quote:
Heeft hij ook een ban ja?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef Saind het volgende:
Ik kreeg er net 1 van Roffamannetje, ook een interessante gewaardwording
Roffa is wel een toffe gastquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:36 schreef Saind het volgende:
[..]
geen idee, was iets met 9milli's in mn town ofzo
Stinho is blijkbaar Rens aan het stalken met DM's, Rens vraagt of hij daar nu mee op wil houden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho die lacht over het feit dat rens opzoek gaat naar een leven
Ja, dat ga ik snappenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh daar doe ik niet aan, vandaar dat mijn enorme collectie nu bestaat uit 2 shirts...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |