Het is andersomquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stinho is blijkbaar Rens aan het stalken met DM's, Rens vraagt of hij daar nu mee op wil houden.
Ik moest harder lachen dan gewild om die sitequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.ritaklepper.com/100432685
Mijn god, dat "Engels"![]()
Special kills... en het is geen typefoutquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest harder lachen dan gewild om die site
Naja respect voor het initiatief wat ze toont om haar doel te bereiken en zo tot zover mijn politieke correctheid. Wat een ontiegelijk dom wijfquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Special kills... en het is geen typefout
Je moet die filmpjes in het Engels een checkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja respect voor het initiatief wat ze toont om haar doel te bereiken en zo tot zover mijn politieke correctheid. Wat een ontiegelijk dom wijf
Heel serieus!quote:
Neequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Steven je heb je Stijn nog geadviseerd zijn Xbox met een beetje alcohol schoon te maken of niet?
geen slechte tipquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Zei dat ie vooral de stofzuiger weg moest laten en het met een busje perslucht moet gaan doen
This gives rise to an interesting question , would you or would you not do her?quote:
Rens op zoek naar een leven. Hij had dus geen ontslag moeten nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho die lacht over het feit dat rens opzoek gaat naar een leven
Haal je vriendin naar enschede?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee wat ik moet doen nu ik terug ben in dat Enschede.
van elke dag mijn vriendin om mij heen tot niemand om mij heen is toch wel weer en klapje.
Was ze de eerste 14 dagen ook.. die gaat morgen met het gezin op vakantie.quote:
360 natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef Typisch het volgende:
Heeft Ronalstinho een 360? Of was hij die user met nog steeds een oude xbox?
Rens heeft meer een leven dan Ajacied422 denk ik. Maar Ajacied422 is 14, dus dan mag het .quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahh Rens heeft naar eigen zeggen een socialer leven dan Stinho
Ze gaan elkaar aftroeven nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |