Met zijn headset op zijn hoofd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is echt leuk hoor, geflipte Arsenal fan die flipt om vPersie
Mijn echte post was ook nog grappig, tot iemand anders mijn naam ging gebruikenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Steven Spielberg uit het begin vond ik ook grappig, maar dit gaat nergens meer om.
Daar heb je een punt dat kanker kanker is een beetje triest imo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al drukt hij op dat kruisje het ontzettend on grappige en onnodig beledigende bericht staat dan nog steeds in haar guestbook. Overigens vond ik de inhoud ook niet zo erg het is enkel spijtig dat het aantoont dat sommige mensen in het VBL op het niveau ONZ zitten
Doen alsof jij het niet wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar serieus degene die Stinho zijn zus erop heeft gezet is echt fucking sneu man
Ik was het nietquote:
Als je zelf hier prive shit post, dan kan dit gebeurenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar serieus degene die Stinho zijn zus erop heeft gezet is echt fucking sneu man
Hij heeft dat nooit zelf gepostquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je zelf hier prive shit post, dan kan dit gebeuren
pardon?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was het niet
Iemand gebruikte mijn naam daar ook tering kneus
Je kan toch lezen of niet?quote:
Het is wel zijn zusquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O![]()
Dan is het misschien niet zijn zus
1. Ik weet niet eens waar over het gaatquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan toch lezen of niet?
Doe nou niet alsof je achterlijk bent elke keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het het echt niet weet dan bij deze mijn excusesquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1. Ik weet niet eens waar over het gaat
2. Het was maar een geintje en je begint meteen te schelden
Ja maar het is ook gewoon best kutquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Stiekem is Steven een hele lieve jongen die zich al snel schuldig voelt over een situatieMaar mij kan je afstrepen hoor ik ben een verkapte moraalridder.
Pak stinho dan en niet zijn zus manquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is iemand die niet eens kan posten.
En Stijno geeft en kan dus ook ontvangen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is echt leuk hoor, geflipte Arsenal fan die flipt om vPersie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |