nee, de user drommeldarisquote:
Feyenoord is kutquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmf en kapi zijn er niet dus nu kan het gewoon lekker
Op die sitequote:
Moet wel jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je verdenkt ons daarvan?Ik denk toch echt dat je het onder de ONZ stoereboys moet zoeken.
+1notequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord is kut
Clasie is een pussy
Strootman is de beste speler ooit
Feyenoord gaat degraderen
Feyenooit
10 10 10
Dit kan allemaal![]()
Ik neem het mee naar achter..quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb er toch 69, met 70 kan ik leven
Ja iemand gaat gewoon te verquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt totaal niet grappig die reactiesIk ben wel weer klaar met Rita Klepper.
Yep ik kom ook weer eens buiten het VBL... Ik voel mij ineens wel een kwalitatief goede posterquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Sneu die reacties in dat gastenboek.
Dit 'move in a problem' vond ik wel weer grappig.
Wat je hier leest is opeens net literatuur.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep ik kom ook weer eens buiten het VBL... Ik voel mij ineens wel een kwalitatief goede poster
Wees dan ook zo stoer om je hier bekend te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Geschreven door Zusje van Stijn, 4. jul, 2012
Beste Rita, ik ben een groot bewonderaar van jou. Wil je me een keer opzoeken in Leiden?
E-mail:
ZusjeVanAjacied422@kanker.nl
Website:
www.fok.nl
Gasten kap eens hiermee
Steven Spielberg uit het begin vond ik ook grappig, maar dit gaat nergens meer om.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:48 schreef Typisch het volgende:
Het is leuk als je semi-serieus reageert. dit is gewoon pure aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |