Zou wel erg zijn natuurlijk. Een jood die een jood slaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Maar word ik nou nog in elkaar geslagen of niet?
Ik hoop het niet![]()
Sorry sorry sorry
Ligt eraanquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
Maar word ik nou nog in elkaar geslagen of niet?
Ik hoop het niet![]()
Sorry sorry sorry
Waarom ga je van Schothorst naar het centrum? En niet gewoon naar CS en dan naar het centrum? Denk na.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligt eraan
Ik ben rond 1238 op Schothorst
Vanaf 13uur ongeveer in het centrum tot 23uur
Pas maar op
Omdat ik iemand moet ophalenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom ga je van Schothorst naar het centrum? En niet gewoon naar CS en dan naar het centrum? Denk na.
Ik krijg nog ietsquote:
quote:
Ja en meer hopelijkquote:
Doet ze dan snel als je om 12:38 aankomt en 13:00 al in het centrum bent. Ben je de minute man?quote:
kaartje voor je moederquote:
ze woont praktisch naast het stationquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Doet ze dan snel als je om 12:38 aankomt en 13:00 al in het centrum bent. Ben je de minute man?
In het bejaardentehuis dus?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ze woont praktisch naast het station
Neequote:
quote:
Ik kom je niet opzoeken hoor. Wees niet bang. Ben ook maar een bleke IT-nerdquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Ik weet dat jij de omgeving kent dus ik zeg gewoon praktisch
Al zou je dat wel doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kom je niet opzoeken hoor. Wees niet bang. Ben ook maar een bleke IT-nerd
Kijk hem stoer doen nu hij weet dat Happel een IT-nerd is.quote:
Kunnen die zo snel uit de haven komen dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan neem ik wel al mijn vrienden mee natuurlijk.
Wij zijn overal.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kunnen die zo snel uit de haven komen dan?
Geloof het ook nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |