Rens 16, ik zet mijn geld in op Stimho als ze gaan vechtenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rens heeft meer een leven dan Ajacied422 denk ik. Maar Ajacied422 is 14, dus dan mag het .
Ik denk dat ik win met 3 vingersquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rens 16, ik zet mijn geld in op Stimho als ze gaan vechten
Weet je wat ik nou het meeste aan jou waardeer? Nou daar komt het, dat je nooit te koop loopt met je fitness progressiequote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou het meeste aan jou waardeer? Nou daar komt het, dat je nooit te koop loopt met je fitness progressie
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou het meeste aan jou waardeer? Nou daar komt het, dat je nooit te koop loopt met je fitness progressie
quote:
quote:
Enschedequote:Op woensdag 4 juli 2012 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee wat ik moet doen nu ik terug ben in dat Enschede.
van elke dag mijn vriendin om mij heen tot niemand om mij heen is toch wel weer en klapje.
Doe je ook nog aan vechtsporten dan? Ambitieuze boy hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
[..].
Dit had trouwens meer met vecht skills te maken
doe je potje fifa tegen stinho?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV na 10 minuten al 0-2, tien tien tien
Ik kan goed vechten jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je ook nog aan vechtsporten dan? Ambitieuze boy hoorzorg je wel dat je tijd overhoudt voor Fok!?
quote:Geschreven door S. Spielberg, 4. jul, 2012
Hello Rita,
i am super enthousiastic about your motivation movie. Please contact me as soon as possible so we can start with my newest movie with you offcourse as the main actor.
E-mail:
Steven@spielberg.com
Website:
http://www.filmmakers.com/artists/spielberg/
Gelezenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb ook maar een bericht achtergelaten
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb ook maar een bericht achtergelaten
thanksquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi Steven een 10 met een griffel voor die reactie.
ja tochquote:
Kijk dit is dan weer niet leuk.quote:Geschreven door aidskikker, 4. jul, 2012
Ene Steven Mac heeft mij aids gegeven nadat hij wat GHB in mijn drankje heb gedaan. Hoe moet ik hier in godsnaam mee omgaan? Ik zie het leven niet meer zitten
Inderdaad, die gaat weer te verquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |