Dit snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind ik ook opmerkelijk. Sowieso wordt Feyenoord bij meerdere mensen wel onderschat, zo worden ook vrijwel nooit Clasie en De Vrij genoemd als opties voor het Nederlands elftal bijvoorbeeld.
Maar wat mij ook verbaasd bij Derksen en Van der Gijp is dat ze zo negatief zijn over de kansen van Feyenoord komend seizoen. Ik heb ze daar een aantal keren over horen praten, maar volgens Derksen zijn de versterkingen allen middelmatige spelers die niets toevoegden bij hun vorige clubs (dan heeft hij het over Immers en Vormer bijv).
Dit terwijl Vormer jarenlang in de top stond van het speler van het jaar lijstje van Voetbal International zelf (en terecht), en iedereen kan zien dat Immers samen met een paar andere spelers één van de dragende krachten was bij Ado den Haag.
Van Geel heeft gezegd dat hij niet voor die positie is gehaald.quote:
Dat wil nog niet zeggen dat ie daar dan ook niet gaat spelen natuurlijk, zie Gio.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van Geel heeft gezegd dat hij niet voor die positie is gehaald.
Dan noem je toch wel twee topclubs...quote:Op zondag 1 juli 2012 16:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit snap ik dus ook niet.Vormer en Immers steken er bij Roda en ADO wel degelijk bovenuit.
Dan heeft die pech, want Balo gaat die Spanjaarden helemaal gek makenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Van alle markten thuis, die Koetje.twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 01-07-2012 om 16:07:44Ik wens #Spanje veel succes vanavond in de EK2012 #finale tegen Italië. Het wordt denk ik 1-0 voor Spanje. #Xavi #Alba reageer retweet
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 01-07-2012 om 16:18:24I believe spain will win the #EC2012 #final against Italy. Good luck to you #spain! My prediction is 1-0 for Spain. #Xavi #Alba reageer retweet
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 01-07-2012 om 16:27:50Deseo mucho suerte esta noche para #España en la #final #EC2012 contra Italia. Espero 1-0 para España! #Xavi #Alba reageer retweet
Ik vrees van nietquote:Op zondag 1 juli 2012 17:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan heeft die pech, want Balo gaat die Spanjaarden helemaal gek maken
Clasie is veel te klein joh.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit snap ik dus ook niet.Vormer en Immers steken er bij Roda en ADO wel degelijk bovenuit.
Maargoed, het maakt mij verder eigenlijk niet uit. Ik heb alle vertouwen in het middenveld, zeker zo lang Clasie in de basis staat. Ik snap niet dat je zo weinig over hem hoort, zeker aangezien hij in de VI-lijstjes toch ook erg eindigde en dat in zijn debuutsjaar bij Feyenoord.
Prima, dan wil ik Kalou en Kuijt ook terugquote:
Hoe vaak hebben we wel niet gezien dat dat soort spelers het bij de top 3 niet redden?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maargoed, het maakt mij verder eigenlijk niet uit. Ik heb alle vertouwen in het middenveld, zeker zo lang Clasie in de basis staat. Ik snap niet dat je zo weinig over hem hoort, zeker aangezien hij in de VI-lijstjes toch ook erg eindigde en dat in zijn debuutsjaar bij Feyenoord.
En hoe vaak redden ze het wel?quote:Op maandag 2 juli 2012 09:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we wel niet gezien dat dat soort spelers het bij de top 3 niet redden?
Klopt, maar de vervanging van Bakkal en Ahmadi staat al vast en het lijkt me sterk dat we gelijk aan of beter dan Guidetti gaan vinden.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:29 schreef Luni het volgende:
Afgelopen seizoen was een uitzonderlijk seizoen, je zal dit seizoen geen 2e worden, maar top 5 moet gewoon mogelijk zijn hoor, ondanks dat je er op achteruit bent gegaan, en kom op, het is net juli, er kan nog van alles gebeuren.
Je beste wedstrijd speelde je zonder Guidettiquote:Op maandag 2 juli 2012 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar de vervanging van Bakkal en Ahmadi staat al vast en het lijkt me sterk dat we gelijk aan of beter dan Guidetti gaan vinden.
Dus?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Je beste wedstrijd speelde je zonder Guidetti
Tegen Ajax uit deed El Ahmadi wél mee. Was toen de beste man op het veld.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan, en El Amhadi deed toen ook niet mee.
Nee, kan ik niet verzinnen. Net zoiets als ik zeg dat Guidetti tegen Ajax een hattrick maakte waardoor we voor het eerst in 23 jaar weer eens wonnen en dit nu dus logischerwijs de komende 23 jaar ook niet meer zal gaan gebeuren.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan, en El Amhadi deed toen ook niet mee.
Alleen de uit wedstrijd, thuis deed hij niet mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tegen Ajax uit deed El Ahmadi wél mee. Was toen de beste man op het veld.
Wat ben jij een azijnzeiker zeg!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet verzinnen. Net zoiets als ik zeg dat Guidetti tegen Ajax een hattrick maakte waardoor we voor het eerst in 23 jaar weer eens wonnen en dit nu dus logischerwijs de komende 23 jaar ook niet meer zal gaan gebeuren.
Sorry dan vergis ik me.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tegen Ajax uit deed El Ahmadi wél mee. Was toen de beste man op het veld.
Volgens deze website wel. Zéér betrouwbare poster overigensquote:Op maandag 2 juli 2012 12:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Is het al definitief dat Fenerbahce 'gewoon' de voorronde mag spelen? Die voorzitter heeft nu 6 jaar cel gekregen voor corruptie.
Die poster is erg betrouwbaar inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens deze website wel. Zéér betrouwbare poster overigens
Mwah, het laatste kampioensteam bestond enkel uit dergelijke spelers.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij redden ze het vaker niet dan wel.
Ik doel op spelers die van een subtop club naar een top 3 club gaan. Tuurlijk gaat het met enige regelmaat goed, maar het gaat vaker fout heb ik het idee. Koffiedik kijken natuurlijk hoe Immers en Vormer het gaan doen, maar er zomaar vanuit gaan dat het wel goed komt omdat ze er bij ADO en Roda boven uitstaken is een beetje optimistisch gedacht.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, het laatste kampioensteam bestond enkel uit dergelijke spelers.
Ik denk dat jij doelt op uitgebluste vedetten die af komen bouwen in de eredivisie.
De laatste 2 kampioenschappen van Feyenoord hadden een fundament van spelers die van de Eredivisie subtop afkwam. Als het ergens kan is het in Rotterdam.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik doel op spelers die van een subtop club naar een top 3 club gaan. Tuurlijk gaat het met enige regelmaat goed, maar het gaat vaker fout heb ik het idee. Koffiedik kijken natuurlijk hoe Immers en Vormer het gaan doen, maar er zomaar vanuit gaan dat het wel goed komt omdat ze er bij ADO en Roda boven uitstaken is een beetje optimistisch gedacht.
Uiteraard, alles kan. Helaas heb ik er als PSVer genoeg gezien die het totaal niet waar hebben kunnen maken. Dat zal bij Feyenoord en Ajax niet anders zijn denk ik zo. Dat het jaren geleden eens 2x in 7 jaar(?) succes heeft gehad doet daar niets aan af natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De laatste 2 kampioenschappen van Feyenoord hadden een fundament van spelers die van de Eredivisie subtop afkwam. Als het ergens kan is het in Rotterdam.
Maar hij toch nog een contract voor 1 seizoen? Dus hoeveel vangt Feyenoord voor hem?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:07 schreef Paul-89 het volgende:
Nu definitief :
El Ahmadi vertrekt naar Aston Villa
Ik hoop echt dat hij daarna nog een stapje hoger kan maken in de Premier League, Arsenal ofzo.
Onbekend.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar hij toch nog een contract voor 1 seizoen? Dus hoeveel vangt Feyenoord voor hem?
Zal wel rond de 3,5 miljoen zijn, schat ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar hij toch nog een contract voor 1 seizoen? Dus hoeveel vangt Feyenoord voor hem?
Bij lange na niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:53 schreef PIETR het volgende:
Ik lees overal dat het FIF nu compleet is afbetaald. Dit is toch niet zo?
El Ahmadi tekent voor drie jaar bij Aston Villa, dat bijna drie miljoen euro overmaakt aan Feyenoord om het tot medio 2013 lopende contract af te kopen.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Zal wel rond de 3,5 miljoen zijn, schat ik.
Ik vind VI geen sterke bron als het over transferbedragen gaat.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
El Ahmadi tekent voor drie jaar bij Aston Villa, dat bijna drie miljoen euro overmaakt aan Feyenoord om het tot medio 2013 lopende contract af te kopen.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)et-spel-dicteren.htm
die zullen dat vol blijven houden , dat zei de snor vorige week al..quote:Op maandag 2 juli 2012 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
El Ahmadi tekent voor drie jaar bij Aston Villa, dat bijna drie miljoen euro overmaakt aan Feyenoord om het tot medio 2013 lopende contract af te kopen.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)et-spel-dicteren.htm
Veel is het inderdaad nietquote:Op maandag 2 juli 2012 14:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind VI geen sterke bron als het over transferbedragen gaat.
quote:02-07-2012 Definitieve indeling rugnummers bekend
De definitieve indeling van de rugnummers van de selectie voor het seizoen 2012/2013 is bekend. Nadat in een eerder stadium al duidelijk werd welke rugnummers waren gereserveerd voor de spelers die vorige week woensdag aanwezig waren op de eerste training, hebben nu alle spelers een rugnummers toegekend gekregen. Bekijk hieronder het volledige overzicht.
1. Erwin Mulder
2. Daryl Janmaat
3. Stefan de Vrij
4. Ron Vlaar
5. Bruno Martins Indi
6. Jordy Clasie
7. Kelvin Leerdam
8. Ruud Vormer
9. Guyon Fernandez
10. Lex Immers
11. Jerson Cabral
12. Het Legioen
13. Ronald Graafland
14. Kaj Ramsteijn
15. Kamohelo Mokotjo
18. Miquel Nelom
20. John Goossens
21. Tonny Vilhena
22. Mitchell te Vrede
23. Sekou Cissé
24. Bart Schenkeveld
25. Terence Kongolo
26. Matthew Steenvoorden
27. Ruben Schaken
28. Elvis Manu
29. Anass Achahbar
33. Kostas Lamprou
Opvallend stil opeens rondom die speler.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:23 schreef Fuszy het volgende:
die buitenspeler van city staat er niet tussen, dus dat is ook nog niet rond?
quote:Ook Mario Been wordt niet de opvolger van Bert van Marwijk bij het Nederlands elftal. De 48-jarige keuzeheer heeft het te veel naar zijn zin bij RC Genk.
De oud-trainer van Excelsior, NEC en Feyenoord is van plan om zich aan zijn contract te houden. "Geen sprake van! Ik ben bij al mijn clubs honkvast geweest. Ik zit goed bij RC Genk. Ik ben zoals Ronald Koeman, een woord is een woord", citeert Het Belang van Limburg Been, die niet werd verrast door het opstappen van Van Marwijk bij de Nederlandse voetbalbond. "Als je uit drie wedstrijden geen punten pakt, dan heb je gefaald. Dan is de coach een makkelijk slachtoffer."
Hoop dat 'ie nog verkocht wordt.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:46 schreef elCholo het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met Leerdam gedaan wordt. Ik neem aan dat die op de bank gezet wordt.
Goh dit had ik niet aan zien komen, voor mij was hij toch echt de gedroomde opvolger.quote:
32 26 contractspelers, klinkt veelquote:
Dit dus. Zo zonde dat hij niet bij getekend heeft. En nu maar hopen dat hij ook echt een stap hogerop maakt en niet naar een andere club in NL gaatquote:
Is helemaal niet zo veel eigenlijk. 23 veldpelers dus, dat is elke positie dubbel bezet. Ik heb sowieso het idee dat de selecties van Nederlandse clubs aardig zijn gekrompen de afgelopen jaren. Zeker als je het vergelijkt met (iets) grotere competities.quote:
Alsof hij een stap hogerop aan kan. Verder zal de rest van zijn carrière mij echt aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Zo zonde dat hij niet bij getekend heeft. En nu maar hopen dat hij ook echt een stap hogerop maakt en niet naar een andere club in NL gaat
Dat wou hij toch zo graag? Maar niet dat hij komend seizoen bij die mongolen in Eindhoven speeltquote:Op maandag 2 juli 2012 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof hij een stap hogerop aan kan. Verder zal de rest van zijn carrière mij echt aan mijn reet roesten.
Hij wil op het middenveld spelen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat wou hij toch zo graag? Maar niet dat hij komend seizoen bij die mongolen in Eindhoven speelt
Ik dacht dat het die Artiest was voor de open dagquote:
quote:Brendan Husebø @BrendanHusebo
Harmeet Singh could be moving to the Netherlands as early as this evening. (via @asbjornmyhre)
Brendan Husebø @BrendanHusebo
Feyenoord's bid for Harmeet Singh is 3.5m NOK (approx ¤500k). Vålerenga are expected to answer tonight. (via TV 2)
Die twitterraar is een insider in het Noorse voetbal?!quote:Na de verkoop van Karim El Ahmadi schakelt Feyenoord direct door naar de gewenste opvolger. Volgens het Noorse TV2 heeft Feyenoord haar bod op Harmeet Singh verhoogd naar omgerekend zo'n half miljoen euro. De Noorse club zou nog moeten reageren op het bod, maar heeft besloten de middenvelder uit de wedstrijdselectie te laten voor het duel van Vålerenga van vanavond tegen Aalesund
Ik denk ook niet dat hij net zo als Karim is, meer een nr 10 die samen met Immers moet concurreren. Ik verwacht Vormer en Clasie sowieso als basis.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
Snap alleen niet waarom ze het steeds hebben over beoogde opvolger.
Is zeker geen 10, scoort nooit ..quote:Op maandag 2 juli 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij net zo als Karim is, meer een nr 10 die samen met Immers moet concurreren. Ik verwacht Vormer en Clasie sowieso als basis.
'quote:Op maandag 2 juli 2012 20:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar de fuck komt die 3,5 miljoen vandaan? Ik dacht dat er geen transferbudget was
twitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 02-07-2012 om 20:06:01For ¤500k, Feyenoord have got an absolute steal. They would have had to pay just under that if they'd waited till the end of his contract. reageer retweet
Oh ja natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
'
3,5 mln Noorse Kronen (?) omgerekend een half miljoen euries.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
De Noorse Iniesta. Ik zeg, dat kan niet meer misgaan.
Ach, sommige spelers doen daar het dubbel aantal wedstrijden over.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Die gozert heeft toch al flink wat ervaring voor een 21 jarige hoor, maar scoort niet erg veel volgens Wikipedia.
114 - 12
Mwah, we zitten aardig ruim in de middenvelders. Maar een dergelijk talent onder contract hebben is nooit weg natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Een middenvelder kan Feyenoord wel gebruiken, en er zijn knaken nu Karim verkocht is.
Qua scorend vermogen gaan we er dan wel op vooruit tov El Ahmadi.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Die gozert heeft toch al flink wat ervaring voor een 21 jarige hoor, maar scoort niet erg veel volgens Wikipedia.
114 - 12
Karim weg én Bakkal, dat lijkt me toch een aderlating.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, we zitten aardig ruim in de middenvelders. Maar een dergelijk talent onder contract hebben is nooit weg natuurlijk.
Mwah. Ik ben nooit zo'n fan geweest van Bakkal, dus daar ga je er imo op vooruit. Opvolger van Karim hebben we in de vorm van Vormer al in huis. Wereldtalent Tony die daar nog achter zit.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Karim weg én Bakkal, dat lijkt me toch een aderlating.
Deze meneer Singh heeft trouwens een aardig schot.
5 ton is een prikkie voor een 21-jarige international. Ben wel benieuwd naar Tony. Hij pakte het aardig op tegen Twente.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben nooit zo'n fan geweest van Bakkal, dus daar ga je er imo op vooruit. Opvolger van Karim hebben we in de vorm van Vormer al in huis. Wereldtalent Tony die daar nog achter zit.
Maar het moet ook beleid worden om uiteindelijk weer spelers met winst door te verkopen. Als je dan zo'n jongen voor een schijntje kan oppikken is dat niet verkeerd.
Sahin had ook geen scorend vermogen maar maakte er volgens mij ook 8 ofzo in 25 wedstrijden hier.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
114 - 12
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
Andere situatie lijkt me toch? Dat was geen talentje meer, verre van.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Happel het volgende:
Laten we het maar gewoon afwachten. Klinkt veelbelovend, maar zal wel weer een verhaaltje Tymoschuk worden...
Goed werk.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Happel het volgende:
Alles aangepast naar dit seizoen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 02-07-2012 om 22:24:08Harmeet Singh to Feyenoord is a done deal. Vålerenga have accepted the ¤500k offer. reageer retweet
En Imers = Immersquote:
Medische keuring gelijktijdig met die van Vagner Love?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Zoonlief het volgende:
twitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 02-07-2012 om 22:24:08Harmeet Singh to Feyenoord is a done deal. Vålerenga have accepted the ¤500k offer. reageer retweet
En met die van Giannichedda.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Medische keuring gelijktijdig met die van Vagner Love?
Wachten is op jaloerse reacties van de hoofdstedelijke gluurburen.quote:
De overgang staat al op de clubwebsite van Valerenga, het is dus rond.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:25 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Tymo al gespot in het Erasmus voor medische keuring?
Van Geel is idd geen geniale scout, al geloof ik best dat hij ook daar wat te zeggen heeft, maar een geniale onderhandelaar. Zie Babel/Fer/Wijnaldum etc. De voorzetten zijn goed en hij kopt ze inquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef Adames het volgende:
Ik vraag me af of Van Geel daadwerkelijk verantwoordelijk is voor de komst van al die gasten. Een Vormer en Goossens kan ik me voorstellen dat hij die wel verzint en regelt, maar in zijn tijd bij Ajax had hij geniale verkopen, maar haalde ook weer enorm teleurstellende spelers er voor terug voor ook veel te veel geld.
Kan me goed voorstellen dat er toch iets van een scouting daar rond loopt die veel inbreng heeft.
Deze man snapt hetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef Merkie het volgende:
Ik zit even wat filmpjes van het vorig seizoen terug te kijken, en het valt echt op hoe vaak Bakkal betrokken was bij belangrijke momenten dit seizoen. Die gaan we heel hard missen hoor.
quote:Feyenoord haalt Singh als opvolger El Ahmadi
Door: redactie
2-7-12 - 22:45
Enkele uren nadat Karim El Ahmadi naar Aston Villa is vertrokken, heeft Feyenoord diens opvolger al binnen. De Rotterdamse club bereikte maandag een akkoord met de Noorse club Valerenga over de transfer van de 21-jarige Noorse voetballer Harmeet Singh. De middenvelder reist dinsdag naar Rotterdam voor de medische keuring en om de laatste details met Feyenoord te bespreken.
De speler van Indiase afkomst doorliep alle nationale jeugdteams van Noorwegen en maakte begin dit jaar zijn debuut bij het 'grote' Noorwegen tijdens de oefeninterland met Denemarken.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:17:47Omar Elabdellaoui zal zich 21 juli melden bij #Feyenoord, omdat hij eerst op trainingskamp gaat met zijn werkgever Manchester City. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:22:20De KNVB laat in het AD weten dat het 'de optie Ronald Koeman' zal laten rusten. Koeman blijft nu dus voor 100% zeker bij #Feyenoord. reageer retweet
Bosman Arrest enzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/#!/BrendanHusebotwitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 02-07-2012 om 20:06:01For ¤500k, Feyenoord have got an absolute steal. They would have had to pay just under that if they'd waited till the end of his contract. reageer retweet
En die zit nu op de bank weg te kwijnen bij Madrid toch, zo zonde!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sahin had ook geen scorend vermogen maar maakte er volgens mij ook 8 ofzo in 25 wedstrijden hier.
Denk dat we gewoon net als Barcelona gaan spelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef Merkie het volgende:
Valt me wel op dat er een hoop spelers gecontracteerd worden die een goal kunnen maken. Duidelijk dat Van Geel het scorend vermogen van het hele team omhoog wilt brengen.
Toch een beetje raar, aangezien hij Noors international is. Nouja, we zullen zien.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:47:39Martin van Geel zegt in het AD over Singh: 'hij is een toekomstgerichte aankoop en niet zozeer een directe versterking.' #Feyenoord reageer retweet
Er verscheen een glimlach op mijn gezichtquote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
Hij zal de druk er wel af willen houden. Het is sinds jaren weer een "onbekende" transfer die er gedaan wordt. Daar wordt dan ook automatisch veel van verwacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:02 schreef TC03 het volgende:
Toch een beetje raar, aangezien hij Noors international is. Nouja, we zullen zien.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:47:39Martin van Geel zegt in het AD over Singh: 'hij is een toekomstgerichte aankoop en niet zozeer een directe versterking.' #Feyenoord reageer retweet
Bij het Noors elftal zit hij ook nog maar net. Zijn debuut was in januari van dit jaar. Laat die jongen eerst maar eens aarden hier om vervolgens te kijken of hij de concurrentie aan kan gaan met de rest van de spelers.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:02 schreef TC03 het volgende:
Isoufi toch ook?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is dit de eerste speler in de eredivisie met een Indiase afkomst?
En die heeft toch (nog) niet in de eredivisie gespeeld?quote:
Neuh, vorig seizoen 10 wedstrijden bij Dordrecht en dit seizoen is hij verhuurd aan Telstar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En die heeft toch (nog) niet in de eredivisie gespeeld?
Ik zou mijn geld er niet op inzetten, maar wie weet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef satecl het volgende:
Wie weet speelt Steenvoorden dus over 2 jaar op het WK, en speelt Vilhena bij Volendam
Die laatste is toch wel buitencategorie, wel te hopen dat hij niet te snel naar het buitenland vertrektquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef satecl het volgende:
Wie weet speelt Steenvoorden dus over 2 jaar op het WK, en speelt Vilhena bij Volendam
Ze zijn in Spanje ook gewend zonder spits te spelen. Komt dus allemaal goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:45 schreef Steven184 het volgende:
Omar spiegelde zich al aan Silva, Singh aan Iniesta, Clasie aan Xavi ...
Dat wordt langzamerhand twee keer vliegen met de helikopter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:14 schreef Happel het volgende:
[..]twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:17:47Omar Elabdellaoui zal zich 21 juli melden bij #Feyenoord, omdat hij eerst op trainingskamp gaat met zijn werkgever Manchester City. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:22:20De KNVB laat in het AD weten dat het 'de optie Ronald Koeman' zal laten rusten. Koeman blijft nu dus voor 100% zeker bij #Feyenoord. reageer retweet
Van Geel gaat er alles aan doen om Cabral en Leerdam ergens te slijten, hij wil ze echt niet gratis weg laten wandelen volgend jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dat wordt langzamerhand twee keer vliegen met de helikopter.
Wel benieuwd wat de basis-elf nu wordt met Singh en Elabdellaoui er nog bij en de aflopende contracten van Leerdam en Cabral.
Nee, volgens mij heeft de KNJB de klachten van Feyenoord naast zich neer gelegd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Gaat de KNJB nog wat doen aan het speelschema eigenlijk?
Dude, kap gewoon met die vergelijkingen met wereldspelers, slaat nergens op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:24 schreef satecl het volgende:
Het is te hopen dat Leerdam en Cabrral nu verkocht worden. Het zou toch mooi zijn als je voor die 2 samen nog 500.000,- salarisruimte maakt en ze verkoopt voor +/- ¤ 1.000.000,-. Alle posities zijn dan dubbel bezet.. Alleen moet er kwalitatief eigenlijk nog een spits komen. Of ze geven Achahbar de Messi-rol
Singh - Iniesta
Clasie - Xavi
Achahbar - Messi
Omar - Silva
Vormer - Busquets
Niks mis mee
Anders neem jij het ff serieus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dude, kap gewoon met die vergelijkingen met wereldspelers, slaat nergens op.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Belediging voor Clasie inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blokland even lief aankijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:40 schreef satecl het volgende:
Hoe gaat het met Drenthe en Kalou eigenlijk? Ik verwacht ze uiteraard niet bij Feyenoord hoor. Maar ze zijn beide transfervrij en je hoort heel weinig over interesse oid. En dan heb ik het vooral over Drenthe...
Dromen mag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blokland even lief aankijken
Kalou zou bij ons prima in de spits kunnen
Als die Elabdellaoui enigszins kan voetballen dan denk ik dat Cabral het hele jaar op de bank zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dat wordt langzamerhand twee keer vliegen met de helikopter.
Wel benieuwd wat de basis-elf nu wordt met Singh en Elabdellaoui er nog bij en de aflopende contracten van Leerdam en Cabral.
Cabral gaat nog wel weg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als die Elabdellaoui enigszins kan voetballen dan denk ik dat Cabral het hele jaar op de bank zit.
Hopelijk ziet Heerenveen er wat in. Die hebben veel geld en zijn 2 buitenspelers kwijt geraakt. Al zou meneer Cabral zich misschien wel te goed vinden voor Marco van Basten.quote:
Cabral wil zelf waarschijnlijk naar Valencia of Bilbao ofzo, acht hij zichzelf wel goed genoeg voorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Hopelijk ziet Heerenveen er wat in. Die hebben veel geld en zijn 2 buitenspelers kwijt geraakt. Al zou meneer Cabral zich misschien wel te goed vinden voor Marco van Basten.
Drenthe moet je echt niet aan willen beginnen, heeft zich onmogelijk gemaakt bij Everton. En Kalou zou kunnen als hij voor 20% van zijn vorige salaris wil gaan spelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:40 schreef satecl het volgende:
Hoe gaat het met Drenthe en Kalou eigenlijk? Ik verwacht ze uiteraard niet bij Feyenoord hoor. Maar ze zijn beide transfervrij en je hoort heel weinig over interesse oid. En dan heb ik het vooral over Drenthe...
Kalou zou wel echt te ziek voor woorden zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Drenthe moet je echt niet aan willen beginnen, heeft zich onmogelijk gemaakt bij Everton. En Kalou zou kunnen als hij voor 20% van zijn vorige salaris wil gaan spelen.
Ergens in het Championship dumpen.quote:
Verhoogt de transferwaarde.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cabral wel een basisplaats rugnummer gekregen..
Hoe staat het nu eigenlijk met Elabdellaoui?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als die Elabdellaoui enigszins kan voetballen dan denk ik dat Cabral het hele jaar op de bank zit.
quote:
Wel apart dat hij nog meegaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef PIETR het volgende:
Die voegt zich op 21 juli bij de selectie, werkt eerst nog even een trainingskampie af met City.
Spelers tekort bij Man Cityquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vanwege EK hebben ze spelerstekort blijkbaar.
kalou toch naar fener?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:40 schreef satecl het volgende:
Ben benieuwd. Wat ik op internet van 'm zie is dat hij weliswaar en prima schot en voorzet heeft maar dat alles wel in 1 tempo gaat en z'n aanname ook niet geweldig is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef TheRulingEagle het volgende:
Singh tekent voor 2 jaar met een optie voor nog 2 jaar. Donderdag zal hij voor het eerst meetrainen
Goossens wordt echt een miskoop eerste klas.quote:Koeman: 'We doen voorzichtig met Goossens'
John Goossens heeft zijn knieproblemen voor een belangrijk deel achter zich gelaten. Maar Feyenoord-trainer Ronald Koeman spaart de vastgelegde middenvelder vooralsnog. Goossens, die de laatste maanden van zijn dienstverband bij NEC miste door een knieblessure, werkte dinsdag een eigen programma af. De middenvelder moet zaterdag ook verstek laten gaan voor het oefenduel met SC Feyenoord.
'We doen voorzichtig met Goossens', zegt Koeman. 'We houden hem voorlopig buiten de groep om de kans op blessures te verminderen.' De trainer verwacht zaterdag wel te kunnen beschikken over Mitchell te Vrede. De van Excelsior overgekomen spits is nog herstellende van een liesblessure.
quote:Feyenoord legt middenvelder Singh voor twee jaar vast
03/07/2012 16:02
Feyenoord heeft de Noor Harmeet Singh voor twee jaar gecontracteerd. De 21-jarige middenvelder komt over van Vålerengen IF.
Feyenoord maakt driehonderdduizend euro over voor Singh, die woensdag medisch zal worden gekeurd. De bedoeling is dat de nieuwe aanwinst een dag later zijn opwachting op het trainingsveld zal maken. De Rotterdamse club heeft de optie bedongen dat het Singhs contract na twee jaar eenzijdig met nog twee extra seizoenen kan verlengen.
Feyenoord ziet in de Noor op termijn de nieuwe Karim El Ahmadi, die inmiddels voor 2,8 miljoen euro aan Aston Villa is verkocht. Singh was in december transfervrij, maar Feyenoord had dan een flinke opleidingsvergoeding moeten betalen. Daar wilde technisch directeur Martin van Geel niet op wachten.
Bij Feyenoord krijgt Singh gezelschap van zijn landgenoot Omar Elabdellaoui. De buitenspeler wordt gehuurd van Manchester City, maar zal zich pas op 20 juli in De Kuip melden. (Martijn Krabbendam)
Goossens was transfervrij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Goossens wordt echt een miskoop eerste klas.
[..]
Salaris, maar ook niet bijster veel.quote:
Krijgt Feyenoord dan een geplaatste status?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
Er is trouwens nog steeds een kans dat de UEFA Fenerbahce gaat uitsluiten van de CL.
Ik ga maar eens een schietgebedje doen.
Helaas niet. Krijg je Club Brugge erbij die je dan kan loten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Krijgt Feyenoord dan een geplaatste status?
Wanneer valt daar een definitieve beslissing over?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
Er is trouwens nog steeds een kans dat de UEFA Fenerbahce gaat uitsluiten van de CL.
Ik ga maar eens een schietgebedje doen.
Morgen wellicht, maar weet niet hoe serieus dat gerucht is aangezien de UEFA eigenlijk al besloten heeft dat ze mee mogen doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer valt daar een definitieve beslissing over?
In ieder geval blij dat Feyenoord wat meer in Scandinavie zoekt. Die mensen hebben geen enkel probleem zich aan te passen, zijn vaak mentaal in orde, leren de taal snel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:14 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is Guidetti nog steeds niet fit.
Singh klinkt trouwens wel als een goede aankoop. Ben benieuwd of hij het redt, in de YouTube-filmpjes ligt het tempo niet bepaald hoog.
Ik moet meteen denken aan die foto's van Ostlund een paar topics terug. Mentaal in orde, mwah,.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
In ieder geval blij dat Feyenoord wat meer in Scandinavie zoekt. Die mensen hebben geen enkel probleem zich aan te passen, zijn vaak mentaal in orde, leren de taal snel.
Spelen wel in leuke shirts:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
Greene () gaat trouwens naar Vojvodina Novi Sad.
Lijkt in ieder geval een goed schot uit de tweede lijn te hebben en overzicht. Nu kijken of zijn handelingssnelheid de Nederlandse competitie aankan.quote:
Naar Servië. Hij houdt er zeker van om racistisch bejegend te worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
Greene () gaat trouwens naar Vojvodina Novi Sad.
Ik vind hem nogal traag met zijn handelingen. Wel een goed schot + voorzet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:28 schreef Toekito het volgende:
Die noor ziet er wel aardig uit op beelden. Nu even afwachten hoe goed die echt is.
Cool!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 23:29:37Zaakwaarnemer Singh: 'Morgenochtend is de medische keuring. Hopelijk volgt daarna in de loop van de dag de ondertekening van de contracten.' reageer retweet
Voor 10x zo weinig, en als we de verhalen mogen geloven levert hij ons nog wel flink wat opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:57 schreef Zorro het volgende:
PSV en ajax willen Narsingh, haalt Feyenoord gauw Noor Singh
Jammer, goeie speler. Volgens mij mocht hij voor 1 miljoen weg. Al zou je wel flink moeten onderhandelen om zijn salaris omlaag te krijgen.quote:'El Hamdaoui arriveert in Florence voor medische keuring'
Het huwelijk tussen Mounir El Hamdaoui en Ajax zal mogelijk spoedig beëindigd worden. De aanvaller komt niet in de plannen van Frank de Boer voor en volgens La Nazione is El Hamdaoui dinsdagavond in Florence aangekomen. De Marokkaans international zou deze woensdag medisch gekeurd worden door Fiorentina, dat El Hamdaoui snel wil presenteren als nieuwe spits.
Wil Fiorentina hem nog steeds dan ? Vorig jaar ook al.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef satecl het volgende:
Gezocht: SPITS!
[..]
Jammer, goeie speler. Volgens mij mocht hij voor 1 miljoen weg. Al zou je wel flink moeten onderhandelen om zijn salaris omlaag te krijgen.
Een conflict met F. de Boer. Meer niet. Bij ajax(Jol), AZ, Willem 2, Spurs en Excelsior nog nooit problemen gehad volgens mij. Al zal je hem wel wat kort moeten houden, denk ik. Topscorer van ajax toen ze kampioen werden, topscorer van AZ toen ze kampioen werden... En een Rotterdammer. Ja, die had ik er wel bij willen hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:14 schreef Caland het volgende:
Ja, wie wil er nou niet een onhandelbare Mocro die voor 1.5 miljoen op jaarbasis komt ballen bij zijn club.
Nooit problemen gehadquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Een conflict met F. de Boer. Meer niet. Bij ajax(Jol), AZ, Willem 2, Spurs en Excelsior nog nooit problemen gehad volgens mij. Al zal je hem wel wat kort moeten houden, denk ik. Topscorer van ajax toen ze kampioen werden, topscorer van AZ toen ze kampioen werden... En een Rotterdammer. Ja, die had ik er wel bij willen hebben.
Te laat komen op trainingen of een journalist niet tewoord staan zie ik niet als een probleem zolang je de kwaliteiten hebt van een topspits(voor Eredivisie begrippen).quote:
nee nooit problemen, daarom waren ze bij AZ zo blij dat hij wegging en daarom wil niemand hem hebben, zelfs niet voor 1 miljoen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Een conflict met F. de Boer. Meer niet. Bij ajax(Jol), AZ, Willem 2, Spurs en Excelsior nog nooit problemen gehad volgens mij. Al zal je hem wel wat kort moeten houden, denk ik. Topscorer van ajax toen ze kampioen werden, topscorer van AZ toen ze kampioen werden... En een Rotterdammer. Ja, die had ik er wel bij willen hebben.
Op het veld gedraagt hij zich wel. Dat is nog maar te hopen met Fernandez.
'Advocaat verwachtte 15/16 goals van El Hamdaoui. El Hamdaoui was het hier mee eens en vond dat Advocaat weet wat hij kan. Dit werd de tweede seizoenshelft bewezen want aan het einde van het seizoen had El Hamdaoui twintig keer gescoord in 26 wedstrijden. Hoofdsponsor DSB Bank van voorzitter Dirk Scheringa ging echter failliet waardoor onder andere El Hamdaoui moest vertrekken omdat de balans anders negatief belast werd.'quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee nooit problemen, daarom waren ze bij AZ zo blij dat hij wegging en daarom wil niemand hem hebben, zelfs niet voor 1 miljoen.
quote:ALKMAAR - Mounir El Hamdaoui maakt zaterdag geen deel uit van de selectie van AZ voor het treffen met NAC. De topscorer van vorig seizoen is niet ziek of geblesseerd, maar door trainer Ronald Koeman uit de selectie gezet.
El Hamdaoui kwam zaterdagmiddag te laat aan bij het DSB-stadion en kreeg van Koeman te horen dat hij rechtsomkeert kon maken vanwege disciplinaire redenen.
Onhandelbaar, niet aan beginnen, verstoort het groepsprocesquote:Ronald Koeman gaat intern maatregelen nemen tegen Mounir El Hamdadoui. De aanvaller van AZ kreeg afgelopen donderdag op de training mot met Gijs Luirink en Kees Luijckx. Hij deed dat in het partijspel, nadat Luirink hem met een sliding van de bal had gezet. Eerst haalde de topscorer van het vorige jaargang verhaal bij Luirink en vervolgens gaf hij Luijckx, die ernaast stond, een trap op diens bovenbeen.
“Dit soort dingen probeer je intern op te lossen”, vertelt Koeman zaterdag aan De Telegraaf. “Het is jammer dat het naar buiten komt. Maar het is niet goed te praten. Het is duidelijk dat dit niet meer mag voorkomen.” Door tussenkomst van andere spelers werden de gemoederen uiteindelijk gesust. Luijckx was woest. “Dit hoort niet op een trainingsveld thuis. Zeker bij een ploeggenoot doe je zoiets niet.”
“Je hebt te maken met 24 verschillende karakters”, vervolgt Koeman zijn relaas. “We moeten dit intern oplossen. Ik kan hier normaal over praten met Mounir, heb een goed contact met hem.” Waar de irritatie van El Hamdaoui vandaan komt, is onduidelijk. Eerder kreeg hij het aan de stok met Shota Arveladze, werd hij boos om zijn wissel tegen SC Heerenveen en moest de grensrechter het ontgelden uit tegen Heracles Almelo. Bron: Voetbalzone.nl
Duidelijk. Al zou ik hem evengoed graag bij Feyenoord willen zien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
[..]
Onhandelbaar, niet aan beginnen, verstoort het groepsproces
We moeten inderdaad niet een winkel voor hem gaan kopenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:21 schreef Lastpost het volgende:
Non-issue natuurlijk, die jongen is voor Feyenoord echt niet haalbaar op meerdere fronten.
Als Louis met die gozer kon werken kan ik me niet voorstellen dat hij echt onhandelbaar is. Maar goed, kan me voorstellen dat sommige trainers er gewoon geen zin in hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
[..]
Onhandelbaar, niet aan beginnen, verstoort het groepsproces
Van Gaal kan prima omgaan met een enkele vedette, niet met een team vol met vedettes. Hij praatte El Ham gewoon zo hoog de lucht in dat die mocro het allemaal wel prima vondquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:24 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als Louis met die gozer kon werken kan ik me niet voorstellen dat hij echt onhandelbaar is. Maar goed, kan me voorstellen dat sommige trainers er gewoon geen zin in hebben.
Klopt, zoiets doen wij noooooooitquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:10 schreef Luni het volgende:
Ja joh, laten we een afgedankte jood halen en daar nog een miljoen voor betalen ook!
Zoals Koeman bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:24 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als Louis met die gozer kon werken kan ik me niet voorstellen dat hij echt onhandelbaar is. Maar goed, kan me voorstellen dat sommige trainers er gewoon geen zin in hebben.
hij wil sowieso teveel verdienen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Duidelijk. Al zou ik hem evengoed graag bij Feyenoord willen zien.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Belangrijkere zaken nu, hoeveel sterren zouden we krijgen bij fifa 13?
Dat ze eerst eens de Kuip erin zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Belangrijkere zaken nu, hoeveel sterren zouden we krijgen bij fifa 13?
twitter:RubenSchaken twitterde op woensdag 04-07-2012 om 16:54:44Snel geshopt bij LV! Waar anders! @afrojack in the House! Relaxte gozer! Bless... http://t.co/E9doeovR reageer retweet
ik vraag me altijd af wat die spelers geworden waren als ze niet konden voetballenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RubenSchaken twitterde op woensdag 04-07-2012 om 16:54:44Snel geshopt bij LV! Waar anders! @afrojack in the House! Relaxte gozer! Bless... http://t.co/E9doeovR reageer retweet
Mwaaa Schaken vind ik dan nog wel een serieuze gozert geworden. Volgens mij studeert hij nog steeds in zijn avonduren en heeft hij ook nog eens een eigen voetbalschool in Lelystad(?).quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af wat die spelers geworden waren als ze niet konden voetballenAl is dat met Schaken al een beetje het geval.
Damn wat is Afrojack langquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RubenSchaken twitterde op woensdag 04-07-2012 om 16:54:44Snel geshopt bij LV! Waar anders! @afrojack in the House! Relaxte gozer! Bless... http://t.co/E9doeovR reageer retweet
Vlaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Mwaaa Schaken vind ik dan nog wel een serieuze gozert geworden. Volgens mij studeert hij nog steeds in zijn avonduren en heeft hij ook nog eens een eigen voetbalschool in Lelystad(?).
Maar over voetballers als Cabral ofzo snap ik je punt wel.
Ruben Schaken is 172 cm volgens wikipedia. Daarnaast lijkt iedereen dus groot.quote:
sowieso een deel van de transfersom vanwege de solidariteitsregelingquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:38 schreef Fuszy het volgende:
Van persie verlengt zijn contract niet bij Arsenal. Waarschijnlijk zal hij verkocht worden, maar wat zien wij hier van terug?
Hij komt terug, de CL pakken met Feijenoordquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:38 schreef Fuszy het volgende:
Van persie verlengt zijn contract niet bij Arsenal. Waarschijnlijk zal hij verkocht worden, maar wat zien wij hier van terug?
Is geen binnenlandse transfer, het binnenland in deze is Nederland omdat hij hier opgeleid is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:08 schreef Muto het volgende:
Ik las bedragen rond de 26 miljoen. Is wel een binnenlandse transfer, maar de regel dat dan de opleidingsvergoeding vervalt is volgens mij niet meer geldig. 5% van 26 miljoen zou 1,3 miljoen betekenen.
Zat er nog een doorverkoopclausule in?
Schaken zou personal trainer geworden zijn van die Gooische huisvrouwtjesquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af wat die spelers geworden waren als ze niet konden voetballenAl is dat met Schaken al een beetje het geval.
Alleen medische keuring en contract ondertekenen. Presenteren zal binnenkort wel gebeuren denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:57 schreef elCholo het volgende:
Uhh zou vandaag die noor niet gepresenteerd worden?
Oeh dan moet Arsenal wel bijbetalen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ruilen voor Cabral en Leerdam.
Oppleuren!quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:48 schreef macca728 het volgende:
Gullit is geen kandidaat bij de KNVB, men schijnt toch weer richting Koeman te denken.
quote:Immers: 'Daar doe ik het voor, daar heb ik het met mijn vrienden over'
Lex Immers kan niet wachten om aan het nieuwe seizoen te beginnen met Feyenoord. De 26-jarige Hagenaar kreeg deze zomer na vijf seizoenen bij ADO de beloning voor zijn harde werk, met een transfer naar Rotterdam-Zuid. Tot medio 2016 verdedigt hij nu de clubkleuren van Feyenoord en Immers hoopt dat zijn nieuwe club erin slaagt het hoofdtoernooi van de Champions League te bereiken.
Feyenoord gaat proberen via twee voorronden zich te plaatsen voor de groepsfase; in eerste instantie moet worden afgerekend met Dynamo Kiev, Fenerbahçe, FC Kopenhagen of Panathinaikos. Immers ziet er nu al naar uit om die wedstrijden te spelen, zegt hij in een interview met ELF Voetbal. “Dat is het allerhoogste wat je als clubvoetballer kunt bereiken. Daar doe ik het voor.”
“Daar heb ik het met mijn vrienden over. In mijn jeugd speelde ik met een vriend vaak FIFA en Pro Evolution Soccer. En dan altijd de Champions League. Die hymne vind ik prachtig”, aldus Immers. In De Kuip zal hij op het middenveld terechtkomen, ook al mist Feyenoord nog een waardig opvolger van John Guidetti. “Het zou niet goed zijn als ik structureel in de aanval moet opereren. Maar het kan altijd een keer noodzakelijk zijn en dan speel ik waar de trainer me neerzet.”
Dan zullen er aardig wat seizoenskaarten de shredder ingaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:38 schreef satecl het volgende:
Als Koeman weggaat is wel een ding zeker: Adriaanse coach van Feyenoord ( van Geel - Adriaanse). Koeman is trouwens wel een trainer die, volgens mij, alleen zijn eerste jaar sucessen heeft.
Waarom dan ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan zullen er aardig wat seizoenskaarten de shredder ingaan.
Die man zal alles binnen de organisatie naar zijn eigen hand willen zetten. Wie weet wil hij niet eens met Gio en van Gastel werken en je kunt er de klok op gelijk zetten dat hij hier gekke dingen gaat doen in de opstelling. Laat die man lekker met pensioen gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarom dan ?
Toch niet omdat die man een Ajax verleden heeft ?
Ik ben benieuwd hoe de Koeman fans zullen reageren als hun idool al na 1 jaar vertrekt ondanks beloften sowieso dit jaar nog te blijven. Overigens hoop ik dat hij ook blijft en is het niet netjes van de KNVB dat ze weer een trainer weghalen bij Feyenoord en bv De Boer gewoon met rust laten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:38 schreef satecl het volgende:
Als Koeman weggaat is wel een ding zeker: Adriaanse coach van Feyenoord ( van Geel - Adriaanse). Koeman is trouwens wel een trainer die, volgens mij, alleen zijn eerste jaar sucessen heeft.
Ik heb trouwens nog geen een tastbare bron gezien over het feit dat de KNVB Koeman wil hebben. Het blijft allemaal speculatie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de Koeman fans zullen reageren als hun idool al na 1 jaar vertrekt ondanks beloften sowieso dit jaar nog te blijven. Overigens hoop ik dat hij ook blijft en is het niet netjes van de KNVB dat ze weer een trainer weghalen bij Feyenoord en bv De Boer gewoon met rust laten.
Integendeel, de KNVB heeft vd week gezegd dat ze Koeman niet gaan proberen los te weken. En Koeman zelf heeft gezegd dat hij 100% zeker dit seizoen coach bij Feyenoord blijft.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog geen een tastbare bron gezien over het feit dat de KNVB Koeman wil hebben.
Het AD roept weereens iets en direct is iedereen er weer van overtuigd dat Koeman weg gaat. 99% zeker dat hij blijft. Riep het AD ook niet dat Castaignos 'op zeker' weer van Feijenoord was?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Integendeel, de KNVB heeft vd week gezegd dat ze Koeman niet gaan proberen los te weken. En Koeman zelf heeft gezegd dat hij 100% zeker dit seizoen coach bij Feyenoord blijft.
Nou kun je woorden altijd in twijfel trekken, maar als je dat zó expliciet als trainer voor de camera's zegt, dan geloof ik ook echt wel dat hij dat meent, en er geen hidden agenda op na houdt.
Bovendien heeft Koeman het uitstekend naar zijn zin bij Feyenoord en is hij voor een oefenmeester nog vrij jong, dus zijn kans als bondscoach komt nog wel.
De Boer? Waarom zouden ze die als bondscoach willen dan? Die man heeft echt nog helemaal niks bewezen als coach..quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de Koeman fans zullen reageren als hun idool al na 1 jaar vertrekt ondanks beloften sowieso dit jaar nog te blijven. Overigens hoop ik dat hij ook blijft en is het niet netjes van de KNVB dat ze weer een trainer weghalen bij Feyenoord en bv De Boer gewoon met rust laten.
In anderhalf jaar tijd 2x kampioen van Nederland.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:55 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
De Boer? Waarom zouden ze die als bondscoach willen dan? Die man heeft echt nog helemaal niks bewezen als coach..
En? Dat was iedere andere trainer ook wel gelukt hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:59 schreef satecl het volgende:
[..]
In anderhalf jaar tijd 2x kampioen van Nederland.
En heeft al met die groep tot en met het WK 2010 gewerkt. Dus veel logischer keuzequote:Op donderdag 5 juli 2012 12:55 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
De Boer? Waarom zouden ze die als bondscoach willen dan? Die man heeft echt nog helemaal niks bewezen als coach..
Klopt, Martin Jol, ow wacht...quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:01 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
En? Dat was iedere andere trainer ook wel gelukt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |