Maar hij toch nog een contract voor 1 seizoen? Dus hoeveel vangt Feyenoord voor hem?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:07 schreef Paul-89 het volgende:
Nu definitief :
El Ahmadi vertrekt naar Aston Villa
Ik hoop echt dat hij daarna nog een stapje hoger kan maken in de Premier League, Arsenal ofzo.
Onbekend.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar hij toch nog een contract voor 1 seizoen? Dus hoeveel vangt Feyenoord voor hem?
Zal wel rond de 3,5 miljoen zijn, schat ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar hij toch nog een contract voor 1 seizoen? Dus hoeveel vangt Feyenoord voor hem?
Bij lange na niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:53 schreef PIETR het volgende:
Ik lees overal dat het FIF nu compleet is afbetaald. Dit is toch niet zo?
El Ahmadi tekent voor drie jaar bij Aston Villa, dat bijna drie miljoen euro overmaakt aan Feyenoord om het tot medio 2013 lopende contract af te kopen.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Zal wel rond de 3,5 miljoen zijn, schat ik.
Ik vind VI geen sterke bron als het over transferbedragen gaat.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
El Ahmadi tekent voor drie jaar bij Aston Villa, dat bijna drie miljoen euro overmaakt aan Feyenoord om het tot medio 2013 lopende contract af te kopen.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)et-spel-dicteren.htm
die zullen dat vol blijven houden , dat zei de snor vorige week al..quote:Op maandag 2 juli 2012 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
El Ahmadi tekent voor drie jaar bij Aston Villa, dat bijna drie miljoen euro overmaakt aan Feyenoord om het tot medio 2013 lopende contract af te kopen.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)et-spel-dicteren.htm
Veel is het inderdaad nietquote:Op maandag 2 juli 2012 14:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind VI geen sterke bron als het over transferbedragen gaat.
quote:02-07-2012 Definitieve indeling rugnummers bekend
De definitieve indeling van de rugnummers van de selectie voor het seizoen 2012/2013 is bekend. Nadat in een eerder stadium al duidelijk werd welke rugnummers waren gereserveerd voor de spelers die vorige week woensdag aanwezig waren op de eerste training, hebben nu alle spelers een rugnummers toegekend gekregen. Bekijk hieronder het volledige overzicht.
1. Erwin Mulder
2. Daryl Janmaat
3. Stefan de Vrij
4. Ron Vlaar
5. Bruno Martins Indi
6. Jordy Clasie
7. Kelvin Leerdam
8. Ruud Vormer
9. Guyon Fernandez
10. Lex Immers
11. Jerson Cabral
12. Het Legioen
13. Ronald Graafland
14. Kaj Ramsteijn
15. Kamohelo Mokotjo
18. Miquel Nelom
20. John Goossens
21. Tonny Vilhena
22. Mitchell te Vrede
23. Sekou Cissé
24. Bart Schenkeveld
25. Terence Kongolo
26. Matthew Steenvoorden
27. Ruben Schaken
28. Elvis Manu
29. Anass Achahbar
33. Kostas Lamprou
Opvallend stil opeens rondom die speler.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:23 schreef Fuszy het volgende:
die buitenspeler van city staat er niet tussen, dus dat is ook nog niet rond?
quote:Ook Mario Been wordt niet de opvolger van Bert van Marwijk bij het Nederlands elftal. De 48-jarige keuzeheer heeft het te veel naar zijn zin bij RC Genk.
De oud-trainer van Excelsior, NEC en Feyenoord is van plan om zich aan zijn contract te houden. "Geen sprake van! Ik ben bij al mijn clubs honkvast geweest. Ik zit goed bij RC Genk. Ik ben zoals Ronald Koeman, een woord is een woord", citeert Het Belang van Limburg Been, die niet werd verrast door het opstappen van Van Marwijk bij de Nederlandse voetbalbond. "Als je uit drie wedstrijden geen punten pakt, dan heb je gefaald. Dan is de coach een makkelijk slachtoffer."
Hoop dat 'ie nog verkocht wordt.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:46 schreef elCholo het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met Leerdam gedaan wordt. Ik neem aan dat die op de bank gezet wordt.
Goh dit had ik niet aan zien komen, voor mij was hij toch echt de gedroomde opvolger.quote:
32 26 contractspelers, klinkt veelquote:
Dit dus. Zo zonde dat hij niet bij getekend heeft. En nu maar hopen dat hij ook echt een stap hogerop maakt en niet naar een andere club in NL gaatquote:
Is helemaal niet zo veel eigenlijk. 23 veldpelers dus, dat is elke positie dubbel bezet. Ik heb sowieso het idee dat de selecties van Nederlandse clubs aardig zijn gekrompen de afgelopen jaren. Zeker als je het vergelijkt met (iets) grotere competities.quote:
Alsof hij een stap hogerop aan kan. Verder zal de rest van zijn carričre mij echt aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Zo zonde dat hij niet bij getekend heeft. En nu maar hopen dat hij ook echt een stap hogerop maakt en niet naar een andere club in NL gaat
Dat wou hij toch zo graag? Maar niet dat hij komend seizoen bij die mongolen in Eindhoven speeltquote:Op maandag 2 juli 2012 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof hij een stap hogerop aan kan. Verder zal de rest van zijn carričre mij echt aan mijn reet roesten.
Hij wil op het middenveld spelen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat wou hij toch zo graag? Maar niet dat hij komend seizoen bij die mongolen in Eindhoven speelt
Ik dacht dat het die Artiest was voor de open dagquote:
quote:Brendan Husebø @BrendanHusebo
Harmeet Singh could be moving to the Netherlands as early as this evening. (via @asbjornmyhre)
Brendan Husebø @BrendanHusebo
Feyenoord's bid for Harmeet Singh is 3.5m NOK (approx ¤500k). Vålerenga are expected to answer tonight. (via TV 2)
Die twitterraar is een insider in het Noorse voetbal?!quote:Na de verkoop van Karim El Ahmadi schakelt Feyenoord direct door naar de gewenste opvolger. Volgens het Noorse TV2 heeft Feyenoord haar bod op Harmeet Singh verhoogd naar omgerekend zo'n half miljoen euro. De Noorse club zou nog moeten reageren op het bod, maar heeft besloten de middenvelder uit de wedstrijdselectie te laten voor het duel van Vålerenga van vanavond tegen Aalesund
Ik denk ook niet dat hij net zo als Karim is, meer een nr 10 die samen met Immers moet concurreren. Ik verwacht Vormer en Clasie sowieso als basis.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
Snap alleen niet waarom ze het steeds hebben over beoogde opvolger.
Is zeker geen 10, scoort nooit ..quote:Op maandag 2 juli 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij net zo als Karim is, meer een nr 10 die samen met Immers moet concurreren. Ik verwacht Vormer en Clasie sowieso als basis.
'quote:Op maandag 2 juli 2012 20:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar de fuck komt die 3,5 miljoen vandaan? Ik dacht dat er geen transferbudget was
twitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 02-07-2012 om 20:06:01For ¤500k, Feyenoord have got an absolute steal. They would have had to pay just under that if they'd waited till the end of his contract. reageer retweet
Oh ja natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
'
3,5 mln Noorse Kronen (?) omgerekend een half miljoen euries.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
De Noorse Iniesta. Ik zeg, dat kan niet meer misgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |