Dit snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind ik ook opmerkelijk. Sowieso wordt Feyenoord bij meerdere mensen wel onderschat, zo worden ook vrijwel nooit Clasie en De Vrij genoemd als opties voor het Nederlands elftal bijvoorbeeld.
Maar wat mij ook verbaasd bij Derksen en Van der Gijp is dat ze zo negatief zijn over de kansen van Feyenoord komend seizoen. Ik heb ze daar een aantal keren over horen praten, maar volgens Derksen zijn de versterkingen allen middelmatige spelers die niets toevoegden bij hun vorige clubs (dan heeft hij het over Immers en Vormer bijv).
Dit terwijl Vormer jarenlang in de top stond van het speler van het jaar lijstje van Voetbal International zelf (en terecht), en iedereen kan zien dat Immers samen met een paar andere spelers één van de dragende krachten was bij Ado den Haag.
Van Geel heeft gezegd dat hij niet voor die positie is gehaald.quote:
Dat wil nog niet zeggen dat ie daar dan ook niet gaat spelen natuurlijk, zie Gio.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van Geel heeft gezegd dat hij niet voor die positie is gehaald.
Dan noem je toch wel twee topclubs...quote:Op zondag 1 juli 2012 16:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit snap ik dus ook niet.Vormer en Immers steken er bij Roda en ADO wel degelijk bovenuit.
Dan heeft die pech, want Balo gaat die Spanjaarden helemaal gek makenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Van alle markten thuis, die Koetje.twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 01-07-2012 om 16:07:44Ik wens #Spanje veel succes vanavond in de EK2012 #finale tegen Italië. Het wordt denk ik 1-0 voor Spanje. #Xavi #Alba reageer retweet
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 01-07-2012 om 16:18:24I believe spain will win the #EC2012 #final against Italy. Good luck to you #spain! My prediction is 1-0 for Spain. #Xavi #Alba reageer retweet
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 01-07-2012 om 16:27:50Deseo mucho suerte esta noche para #España en la #final #EC2012 contra Italia. Espero 1-0 para España! #Xavi #Alba reageer retweet
Ik vrees van nietquote:Op zondag 1 juli 2012 17:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan heeft die pech, want Balo gaat die Spanjaarden helemaal gek maken
Clasie is veel te klein joh.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit snap ik dus ook niet.Vormer en Immers steken er bij Roda en ADO wel degelijk bovenuit.
Maargoed, het maakt mij verder eigenlijk niet uit. Ik heb alle vertouwen in het middenveld, zeker zo lang Clasie in de basis staat. Ik snap niet dat je zo weinig over hem hoort, zeker aangezien hij in de VI-lijstjes toch ook erg eindigde en dat in zijn debuutsjaar bij Feyenoord.
Prima, dan wil ik Kalou en Kuijt ook terugquote:
Hoe vaak hebben we wel niet gezien dat dat soort spelers het bij de top 3 niet redden?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maargoed, het maakt mij verder eigenlijk niet uit. Ik heb alle vertouwen in het middenveld, zeker zo lang Clasie in de basis staat. Ik snap niet dat je zo weinig over hem hoort, zeker aangezien hij in de VI-lijstjes toch ook erg eindigde en dat in zijn debuutsjaar bij Feyenoord.
En hoe vaak redden ze het wel?quote:Op maandag 2 juli 2012 09:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we wel niet gezien dat dat soort spelers het bij de top 3 niet redden?
Klopt, maar de vervanging van Bakkal en Ahmadi staat al vast en het lijkt me sterk dat we gelijk aan of beter dan Guidetti gaan vinden.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:29 schreef Luni het volgende:
Afgelopen seizoen was een uitzonderlijk seizoen, je zal dit seizoen geen 2e worden, maar top 5 moet gewoon mogelijk zijn hoor, ondanks dat je er op achteruit bent gegaan, en kom op, het is net juli, er kan nog van alles gebeuren.
Je beste wedstrijd speelde je zonder Guidettiquote:Op maandag 2 juli 2012 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar de vervanging van Bakkal en Ahmadi staat al vast en het lijkt me sterk dat we gelijk aan of beter dan Guidetti gaan vinden.
Dus?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Je beste wedstrijd speelde je zonder Guidetti
Tegen Ajax uit deed El Ahmadi wél mee. Was toen de beste man op het veld.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan, en El Amhadi deed toen ook niet mee.
Nee, kan ik niet verzinnen. Net zoiets als ik zeg dat Guidetti tegen Ajax een hattrick maakte waardoor we voor het eerst in 23 jaar weer eens wonnen en dit nu dus logischerwijs de komende 23 jaar ook niet meer zal gaan gebeuren.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan, en El Amhadi deed toen ook niet mee.
Alleen de uit wedstrijd, thuis deed hij niet mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tegen Ajax uit deed El Ahmadi wél mee. Was toen de beste man op het veld.
Wat ben jij een azijnzeiker zeg!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet verzinnen. Net zoiets als ik zeg dat Guidetti tegen Ajax een hattrick maakte waardoor we voor het eerst in 23 jaar weer eens wonnen en dit nu dus logischerwijs de komende 23 jaar ook niet meer zal gaan gebeuren.
Sorry dan vergis ik me.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tegen Ajax uit deed El Ahmadi wél mee. Was toen de beste man op het veld.
Volgens deze website wel. Zéér betrouwbare poster overigensquote:Op maandag 2 juli 2012 12:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Is het al definitief dat Fenerbahce 'gewoon' de voorronde mag spelen? Die voorzitter heeft nu 6 jaar cel gekregen voor corruptie.
Die poster is erg betrouwbaar inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens deze website wel. Zéér betrouwbare poster overigens
Mwah, het laatste kampioensteam bestond enkel uit dergelijke spelers.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij redden ze het vaker niet dan wel.
Ik doel op spelers die van een subtop club naar een top 3 club gaan. Tuurlijk gaat het met enige regelmaat goed, maar het gaat vaker fout heb ik het idee. Koffiedik kijken natuurlijk hoe Immers en Vormer het gaan doen, maar er zomaar vanuit gaan dat het wel goed komt omdat ze er bij ADO en Roda boven uitstaken is een beetje optimistisch gedacht.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, het laatste kampioensteam bestond enkel uit dergelijke spelers.
Ik denk dat jij doelt op uitgebluste vedetten die af komen bouwen in de eredivisie.
De laatste 2 kampioenschappen van Feyenoord hadden een fundament van spelers die van de Eredivisie subtop afkwam. Als het ergens kan is het in Rotterdam.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik doel op spelers die van een subtop club naar een top 3 club gaan. Tuurlijk gaat het met enige regelmaat goed, maar het gaat vaker fout heb ik het idee. Koffiedik kijken natuurlijk hoe Immers en Vormer het gaan doen, maar er zomaar vanuit gaan dat het wel goed komt omdat ze er bij ADO en Roda boven uitstaken is een beetje optimistisch gedacht.
Uiteraard, alles kan. Helaas heb ik er als PSVer genoeg gezien die het totaal niet waar hebben kunnen maken. Dat zal bij Feyenoord en Ajax niet anders zijn denk ik zo. Dat het jaren geleden eens 2x in 7 jaar(?) succes heeft gehad doet daar niets aan af natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De laatste 2 kampioenschappen van Feyenoord hadden een fundament van spelers die van de Eredivisie subtop afkwam. Als het ergens kan is het in Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |