Tegen Ajax uit deed El Ahmadi wél mee. Was toen de beste man op het veld.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan, en El Amhadi deed toen ook niet mee.
Nee, kan ik niet verzinnen. Net zoiets als ik zeg dat Guidetti tegen Ajax een hattrick maakte waardoor we voor het eerst in 23 jaar weer eens wonnen en dit nu dus logischerwijs de komende 23 jaar ook niet meer zal gaan gebeuren.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel verzinnen neem ik aan, en El Amhadi deed toen ook niet mee.
Alleen de uit wedstrijd, thuis deed hij niet mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tegen Ajax uit deed El Ahmadi wél mee. Was toen de beste man op het veld.
Wat ben jij een azijnzeiker zeg!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet verzinnen. Net zoiets als ik zeg dat Guidetti tegen Ajax een hattrick maakte waardoor we voor het eerst in 23 jaar weer eens wonnen en dit nu dus logischerwijs de komende 23 jaar ook niet meer zal gaan gebeuren.
Sorry dan vergis ik me.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tegen Ajax uit deed El Ahmadi wél mee. Was toen de beste man op het veld.
Volgens deze website wel. Zéér betrouwbare poster overigensquote:Op maandag 2 juli 2012 12:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Is het al definitief dat Fenerbahce 'gewoon' de voorronde mag spelen? Die voorzitter heeft nu 6 jaar cel gekregen voor corruptie.
Die poster is erg betrouwbaar inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens deze website wel. Zéér betrouwbare poster overigens
Mwah, het laatste kampioensteam bestond enkel uit dergelijke spelers.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij redden ze het vaker niet dan wel.
Ik doel op spelers die van een subtop club naar een top 3 club gaan. Tuurlijk gaat het met enige regelmaat goed, maar het gaat vaker fout heb ik het idee. Koffiedik kijken natuurlijk hoe Immers en Vormer het gaan doen, maar er zomaar vanuit gaan dat het wel goed komt omdat ze er bij ADO en Roda boven uitstaken is een beetje optimistisch gedacht.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, het laatste kampioensteam bestond enkel uit dergelijke spelers.
Ik denk dat jij doelt op uitgebluste vedetten die af komen bouwen in de eredivisie.
De laatste 2 kampioenschappen van Feyenoord hadden een fundament van spelers die van de Eredivisie subtop afkwam. Als het ergens kan is het in Rotterdam.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik doel op spelers die van een subtop club naar een top 3 club gaan. Tuurlijk gaat het met enige regelmaat goed, maar het gaat vaker fout heb ik het idee. Koffiedik kijken natuurlijk hoe Immers en Vormer het gaan doen, maar er zomaar vanuit gaan dat het wel goed komt omdat ze er bij ADO en Roda boven uitstaken is een beetje optimistisch gedacht.
Uiteraard, alles kan. Helaas heb ik er als PSVer genoeg gezien die het totaal niet waar hebben kunnen maken. Dat zal bij Feyenoord en Ajax niet anders zijn denk ik zo. Dat het jaren geleden eens 2x in 7 jaar(?) succes heeft gehad doet daar niets aan af natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De laatste 2 kampioenschappen van Feyenoord hadden een fundament van spelers die van de Eredivisie subtop afkwam. Als het ergens kan is het in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |