Salaris, maar ook niet bijster veel.quote:
Krijgt Feyenoord dan een geplaatste status?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
Er is trouwens nog steeds een kans dat de UEFA Fenerbahce gaat uitsluiten van de CL.
Ik ga maar eens een schietgebedje doen.
Helaas niet. Krijg je Club Brugge erbij die je dan kan loten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Krijgt Feyenoord dan een geplaatste status?
Wanneer valt daar een definitieve beslissing over?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
Er is trouwens nog steeds een kans dat de UEFA Fenerbahce gaat uitsluiten van de CL.
Ik ga maar eens een schietgebedje doen.
Morgen wellicht, maar weet niet hoe serieus dat gerucht is aangezien de UEFA eigenlijk al besloten heeft dat ze mee mogen doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer valt daar een definitieve beslissing over?
In ieder geval blij dat Feyenoord wat meer in Scandinavie zoekt. Die mensen hebben geen enkel probleem zich aan te passen, zijn vaak mentaal in orde, leren de taal snel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:14 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is Guidetti nog steeds niet fit.
Singh klinkt trouwens wel als een goede aankoop. Ben benieuwd of hij het redt, in de YouTube-filmpjes ligt het tempo niet bepaald hoog.
Ik moet meteen denken aan die foto's van Ostlund een paar topics terug. Mentaal in orde, mwah,.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
In ieder geval blij dat Feyenoord wat meer in Scandinavie zoekt. Die mensen hebben geen enkel probleem zich aan te passen, zijn vaak mentaal in orde, leren de taal snel.
Spelen wel in leuke shirts:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
Greene () gaat trouwens naar Vojvodina Novi Sad.
Lijkt in ieder geval een goed schot uit de tweede lijn te hebben en overzicht. Nu kijken of zijn handelingssnelheid de Nederlandse competitie aankan.quote:
Naar Servië. Hij houdt er zeker van om racistisch bejegend te worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
Greene () gaat trouwens naar Vojvodina Novi Sad.
Ik vind hem nogal traag met zijn handelingen. Wel een goed schot + voorzet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:28 schreef Toekito het volgende:
Die noor ziet er wel aardig uit op beelden. Nu even afwachten hoe goed die echt is.
Cool!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |