Ik zou mijn geld er niet op inzetten, maar wie weet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef satecl het volgende:
Wie weet speelt Steenvoorden dus over 2 jaar op het WK, en speelt Vilhena bij Volendam
Die laatste is toch wel buitencategorie, wel te hopen dat hij niet te snel naar het buitenland vertrektquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef satecl het volgende:
Wie weet speelt Steenvoorden dus over 2 jaar op het WK, en speelt Vilhena bij Volendam
Ze zijn in Spanje ook gewend zonder spits te spelen. Komt dus allemaal goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:45 schreef Steven184 het volgende:
Omar spiegelde zich al aan Silva, Singh aan Iniesta, Clasie aan Xavi ...
Dat wordt langzamerhand twee keer vliegen met de helikopter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:14 schreef Happel het volgende:
[..]twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:17:47Omar Elabdellaoui zal zich 21 juli melden bij #Feyenoord, omdat hij eerst op trainingskamp gaat met zijn werkgever Manchester City. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:22:20De KNVB laat in het AD weten dat het 'de optie Ronald Koeman' zal laten rusten. Koeman blijft nu dus voor 100% zeker bij #Feyenoord. reageer retweet
Van Geel gaat er alles aan doen om Cabral en Leerdam ergens te slijten, hij wil ze echt niet gratis weg laten wandelen volgend jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dat wordt langzamerhand twee keer vliegen met de helikopter.
Wel benieuwd wat de basis-elf nu wordt met Singh en Elabdellaoui er nog bij en de aflopende contracten van Leerdam en Cabral.
Nee, volgens mij heeft de KNJB de klachten van Feyenoord naast zich neer gelegd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Gaat de KNJB nog wat doen aan het speelschema eigenlijk?
Dude, kap gewoon met die vergelijkingen met wereldspelers, slaat nergens op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:24 schreef satecl het volgende:
Het is te hopen dat Leerdam en Cabrral nu verkocht worden. Het zou toch mooi zijn als je voor die 2 samen nog 500.000,- salarisruimte maakt en ze verkoopt voor +/- ¤ 1.000.000,-. Alle posities zijn dan dubbel bezet.. Alleen moet er kwalitatief eigenlijk nog een spits komen. Of ze geven Achahbar de Messi-rol
Singh - Iniesta
Clasie - Xavi
Achahbar - Messi
Omar - Silva
Vormer - Busquets
Niks mis mee
Anders neem jij het ff serieus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dude, kap gewoon met die vergelijkingen met wereldspelers, slaat nergens op.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Belediging voor Clasie inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blokland even lief aankijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:40 schreef satecl het volgende:
Hoe gaat het met Drenthe en Kalou eigenlijk? Ik verwacht ze uiteraard niet bij Feyenoord hoor. Maar ze zijn beide transfervrij en je hoort heel weinig over interesse oid. En dan heb ik het vooral over Drenthe...
Dromen mag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blokland even lief aankijken
Kalou zou bij ons prima in de spits kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |