Ach, sommige spelers doen daar het dubbel aantal wedstrijden over.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Die gozert heeft toch al flink wat ervaring voor een 21 jarige hoor, maar scoort niet erg veel volgens Wikipedia.
114 - 12
Mwah, we zitten aardig ruim in de middenvelders. Maar een dergelijk talent onder contract hebben is nooit weg natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Een middenvelder kan Feyenoord wel gebruiken, en er zijn knaken nu Karim verkocht is.
Qua scorend vermogen gaan we er dan wel op vooruit tov El Ahmadi.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Die gozert heeft toch al flink wat ervaring voor een 21 jarige hoor, maar scoort niet erg veel volgens Wikipedia.
114 - 12
Karim weg én Bakkal, dat lijkt me toch een aderlating.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, we zitten aardig ruim in de middenvelders. Maar een dergelijk talent onder contract hebben is nooit weg natuurlijk.
Mwah. Ik ben nooit zo'n fan geweest van Bakkal, dus daar ga je er imo op vooruit. Opvolger van Karim hebben we in de vorm van Vormer al in huis. Wereldtalent Tony die daar nog achter zit.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Karim weg én Bakkal, dat lijkt me toch een aderlating.
Deze meneer Singh heeft trouwens een aardig schot.
5 ton is een prikkie voor een 21-jarige international. Ben wel benieuwd naar Tony. Hij pakte het aardig op tegen Twente.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben nooit zo'n fan geweest van Bakkal, dus daar ga je er imo op vooruit. Opvolger van Karim hebben we in de vorm van Vormer al in huis. Wereldtalent Tony die daar nog achter zit.
Maar het moet ook beleid worden om uiteindelijk weer spelers met winst door te verkopen. Als je dan zo'n jongen voor een schijntje kan oppikken is dat niet verkeerd.
Sahin had ook geen scorend vermogen maar maakte er volgens mij ook 8 ofzo in 25 wedstrijden hier.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
114 - 12
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
De Noorse Iniesta. Ik zeg, dat kan niet meer misgaan.
Andere situatie lijkt me toch? Dat was geen talentje meer, verre van.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Happel het volgende:
Laten we het maar gewoon afwachten. Klinkt veelbelovend, maar zal wel weer een verhaaltje Tymoschuk worden...
Goed werk.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Happel het volgende:
Alles aangepast naar dit seizoen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 02-07-2012 om 22:24:08Harmeet Singh to Feyenoord is a done deal. Vålerenga have accepted the ¤500k offer. reageer retweet
En Imers = Immersquote:
Medische keuring gelijktijdig met die van Vagner Love?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Zoonlief het volgende:
twitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 02-07-2012 om 22:24:08Harmeet Singh to Feyenoord is a done deal. Vålerenga have accepted the ¤500k offer. reageer retweet
En met die van Giannichedda.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Medische keuring gelijktijdig met die van Vagner Love?
Wachten is op jaloerse reacties van de hoofdstedelijke gluurburen.quote:
De overgang staat al op de clubwebsite van Valerenga, het is dus rond.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:25 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Tymo al gespot in het Erasmus voor medische keuring?
Van Geel is idd geen geniale scout, al geloof ik best dat hij ook daar wat te zeggen heeft, maar een geniale onderhandelaar. Zie Babel/Fer/Wijnaldum etc. De voorzetten zijn goed en hij kopt ze inquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef Adames het volgende:
Ik vraag me af of Van Geel daadwerkelijk verantwoordelijk is voor de komst van al die gasten. Een Vormer en Goossens kan ik me voorstellen dat hij die wel verzint en regelt, maar in zijn tijd bij Ajax had hij geniale verkopen, maar haalde ook weer enorm teleurstellende spelers er voor terug voor ook veel te veel geld.
Kan me goed voorstellen dat er toch iets van een scouting daar rond loopt die veel inbreng heeft.
Deze man snapt hetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef Merkie het volgende:
Ik zit even wat filmpjes van het vorig seizoen terug te kijken, en het valt echt op hoe vaak Bakkal betrokken was bij belangrijke momenten dit seizoen. Die gaan we heel hard missen hoor.
quote:Feyenoord haalt Singh als opvolger El Ahmadi
Door: redactie
2-7-12 - 22:45
Enkele uren nadat Karim El Ahmadi naar Aston Villa is vertrokken, heeft Feyenoord diens opvolger al binnen. De Rotterdamse club bereikte maandag een akkoord met de Noorse club Valerenga over de transfer van de 21-jarige Noorse voetballer Harmeet Singh. De middenvelder reist dinsdag naar Rotterdam voor de medische keuring en om de laatste details met Feyenoord te bespreken.
De speler van Indiase afkomst doorliep alle nationale jeugdteams van Noorwegen en maakte begin dit jaar zijn debuut bij het 'grote' Noorwegen tijdens de oefeninterland met Denemarken.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:17:47Omar Elabdellaoui zal zich 21 juli melden bij #Feyenoord, omdat hij eerst op trainingskamp gaat met zijn werkgever Manchester City. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:22:20De KNVB laat in het AD weten dat het 'de optie Ronald Koeman' zal laten rusten. Koeman blijft nu dus voor 100% zeker bij #Feyenoord. reageer retweet
Bosman Arrest enzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/#!/BrendanHusebotwitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 02-07-2012 om 20:06:01For ¤500k, Feyenoord have got an absolute steal. They would have had to pay just under that if they'd waited till the end of his contract. reageer retweet
En die zit nu op de bank weg te kwijnen bij Madrid toch, zo zonde!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sahin had ook geen scorend vermogen maar maakte er volgens mij ook 8 ofzo in 25 wedstrijden hier.
Denk dat we gewoon net als Barcelona gaan spelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef Merkie het volgende:
Valt me wel op dat er een hoop spelers gecontracteerd worden die een goal kunnen maken. Duidelijk dat Van Geel het scorend vermogen van het hele team omhoog wilt brengen.
Toch een beetje raar, aangezien hij Noors international is. Nouja, we zullen zien.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:47:39Martin van Geel zegt in het AD over Singh: 'hij is een toekomstgerichte aankoop en niet zozeer een directe versterking.' #Feyenoord reageer retweet
Er verscheen een glimlach op mijn gezichtquote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
De Noorse Iniesta. Ik zeg, dat kan niet meer misgaan.
Hij zal de druk er wel af willen houden. Het is sinds jaren weer een "onbekende" transfer die er gedaan wordt. Daar wordt dan ook automatisch veel van verwacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:02 schreef TC03 het volgende:
Toch een beetje raar, aangezien hij Noors international is. Nouja, we zullen zien.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:47:39Martin van Geel zegt in het AD over Singh: 'hij is een toekomstgerichte aankoop en niet zozeer een directe versterking.' #Feyenoord reageer retweet
Bij het Noors elftal zit hij ook nog maar net. Zijn debuut was in januari van dit jaar. Laat die jongen eerst maar eens aarden hier om vervolgens te kijken of hij de concurrentie aan kan gaan met de rest van de spelers.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:02 schreef TC03 het volgende:
Isoufi toch ook?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is dit de eerste speler in de eredivisie met een Indiase afkomst?
En die heeft toch (nog) niet in de eredivisie gespeeld?quote:
Neuh, vorig seizoen 10 wedstrijden bij Dordrecht en dit seizoen is hij verhuurd aan Telstar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En die heeft toch (nog) niet in de eredivisie gespeeld?
Ik zou mijn geld er niet op inzetten, maar wie weet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef satecl het volgende:
Wie weet speelt Steenvoorden dus over 2 jaar op het WK, en speelt Vilhena bij Volendam
Die laatste is toch wel buitencategorie, wel te hopen dat hij niet te snel naar het buitenland vertrektquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef satecl het volgende:
Wie weet speelt Steenvoorden dus over 2 jaar op het WK, en speelt Vilhena bij Volendam
Ze zijn in Spanje ook gewend zonder spits te spelen. Komt dus allemaal goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:45 schreef Steven184 het volgende:
Omar spiegelde zich al aan Silva, Singh aan Iniesta, Clasie aan Xavi ...
Dat wordt langzamerhand twee keer vliegen met de helikopter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:14 schreef Happel het volgende:
[..]twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:17:47Omar Elabdellaoui zal zich 21 juli melden bij #Feyenoord, omdat hij eerst op trainingskamp gaat met zijn werkgever Manchester City. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 07:22:20De KNVB laat in het AD weten dat het 'de optie Ronald Koeman' zal laten rusten. Koeman blijft nu dus voor 100% zeker bij #Feyenoord. reageer retweet
Van Geel gaat er alles aan doen om Cabral en Leerdam ergens te slijten, hij wil ze echt niet gratis weg laten wandelen volgend jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dat wordt langzamerhand twee keer vliegen met de helikopter.
Wel benieuwd wat de basis-elf nu wordt met Singh en Elabdellaoui er nog bij en de aflopende contracten van Leerdam en Cabral.
Nee, volgens mij heeft de KNJB de klachten van Feyenoord naast zich neer gelegd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Gaat de KNJB nog wat doen aan het speelschema eigenlijk?
Dude, kap gewoon met die vergelijkingen met wereldspelers, slaat nergens op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:24 schreef satecl het volgende:
Het is te hopen dat Leerdam en Cabrral nu verkocht worden. Het zou toch mooi zijn als je voor die 2 samen nog 500.000,- salarisruimte maakt en ze verkoopt voor +/- ¤ 1.000.000,-. Alle posities zijn dan dubbel bezet.. Alleen moet er kwalitatief eigenlijk nog een spits komen. Of ze geven Achahbar de Messi-rol
Singh - Iniesta
Clasie - Xavi
Achahbar - Messi
Omar - Silva
Vormer - Busquets
Niks mis mee
Anders neem jij het ff serieus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dude, kap gewoon met die vergelijkingen met wereldspelers, slaat nergens op.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Belediging voor Clasie inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blokland even lief aankijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:40 schreef satecl het volgende:
Hoe gaat het met Drenthe en Kalou eigenlijk? Ik verwacht ze uiteraard niet bij Feyenoord hoor. Maar ze zijn beide transfervrij en je hoort heel weinig over interesse oid. En dan heb ik het vooral over Drenthe...
Dromen mag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blokland even lief aankijken
Kalou zou bij ons prima in de spits kunnen
Als die Elabdellaoui enigszins kan voetballen dan denk ik dat Cabral het hele jaar op de bank zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dat wordt langzamerhand twee keer vliegen met de helikopter.
Wel benieuwd wat de basis-elf nu wordt met Singh en Elabdellaoui er nog bij en de aflopende contracten van Leerdam en Cabral.
Cabral gaat nog wel weg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als die Elabdellaoui enigszins kan voetballen dan denk ik dat Cabral het hele jaar op de bank zit.
Hopelijk ziet Heerenveen er wat in. Die hebben veel geld en zijn 2 buitenspelers kwijt geraakt. Al zou meneer Cabral zich misschien wel te goed vinden voor Marco van Basten.quote:
Cabral wil zelf waarschijnlijk naar Valencia of Bilbao ofzo, acht hij zichzelf wel goed genoeg voorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Hopelijk ziet Heerenveen er wat in. Die hebben veel geld en zijn 2 buitenspelers kwijt geraakt. Al zou meneer Cabral zich misschien wel te goed vinden voor Marco van Basten.
Drenthe moet je echt niet aan willen beginnen, heeft zich onmogelijk gemaakt bij Everton. En Kalou zou kunnen als hij voor 20% van zijn vorige salaris wil gaan spelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:40 schreef satecl het volgende:
Hoe gaat het met Drenthe en Kalou eigenlijk? Ik verwacht ze uiteraard niet bij Feyenoord hoor. Maar ze zijn beide transfervrij en je hoort heel weinig over interesse oid. En dan heb ik het vooral over Drenthe...
Kalou zou wel echt te ziek voor woorden zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Drenthe moet je echt niet aan willen beginnen, heeft zich onmogelijk gemaakt bij Everton. En Kalou zou kunnen als hij voor 20% van zijn vorige salaris wil gaan spelen.
Ergens in het Championship dumpen.quote:
Verhoogt de transferwaarde.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cabral wel een basisplaats rugnummer gekregen..
Hoe staat het nu eigenlijk met Elabdellaoui?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als die Elabdellaoui enigszins kan voetballen dan denk ik dat Cabral het hele jaar op de bank zit.
quote:
Wel apart dat hij nog meegaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef PIETR het volgende:
Die voegt zich op 21 juli bij de selectie, werkt eerst nog even een trainingskampie af met City.
Spelers tekort bij Man Cityquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vanwege EK hebben ze spelerstekort blijkbaar.
kalou toch naar fener?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:40 schreef satecl het volgende:
Ben benieuwd. Wat ik op internet van 'm zie is dat hij weliswaar en prima schot en voorzet heeft maar dat alles wel in 1 tempo gaat en z'n aanname ook niet geweldig is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:21 schreef TheRulingEagle het volgende:
Singh tekent voor 2 jaar met een optie voor nog 2 jaar. Donderdag zal hij voor het eerst meetrainen
Goossens wordt echt een miskoop eerste klas.quote:Koeman: 'We doen voorzichtig met Goossens'
John Goossens heeft zijn knieproblemen voor een belangrijk deel achter zich gelaten. Maar Feyenoord-trainer Ronald Koeman spaart de vastgelegde middenvelder vooralsnog. Goossens, die de laatste maanden van zijn dienstverband bij NEC miste door een knieblessure, werkte dinsdag een eigen programma af. De middenvelder moet zaterdag ook verstek laten gaan voor het oefenduel met SC Feyenoord.
'We doen voorzichtig met Goossens', zegt Koeman. 'We houden hem voorlopig buiten de groep om de kans op blessures te verminderen.' De trainer verwacht zaterdag wel te kunnen beschikken over Mitchell te Vrede. De van Excelsior overgekomen spits is nog herstellende van een liesblessure.
quote:Feyenoord legt middenvelder Singh voor twee jaar vast
03/07/2012 16:02
Feyenoord heeft de Noor Harmeet Singh voor twee jaar gecontracteerd. De 21-jarige middenvelder komt over van Vålerengen IF.
Feyenoord maakt driehonderdduizend euro over voor Singh, die woensdag medisch zal worden gekeurd. De bedoeling is dat de nieuwe aanwinst een dag later zijn opwachting op het trainingsveld zal maken. De Rotterdamse club heeft de optie bedongen dat het Singhs contract na twee jaar eenzijdig met nog twee extra seizoenen kan verlengen.
Feyenoord ziet in de Noor op termijn de nieuwe Karim El Ahmadi, die inmiddels voor 2,8 miljoen euro aan Aston Villa is verkocht. Singh was in december transfervrij, maar Feyenoord had dan een flinke opleidingsvergoeding moeten betalen. Daar wilde technisch directeur Martin van Geel niet op wachten.
Bij Feyenoord krijgt Singh gezelschap van zijn landgenoot Omar Elabdellaoui. De buitenspeler wordt gehuurd van Manchester City, maar zal zich pas op 20 juli in De Kuip melden. (Martijn Krabbendam)
Goossens was transfervrij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Goossens wordt echt een miskoop eerste klas.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |