Ach, sommige spelers doen daar het dubbel aantal wedstrijden over.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Die gozert heeft toch al flink wat ervaring voor een 21 jarige hoor, maar scoort niet erg veel volgens Wikipedia.
114 - 12
Mwah, we zitten aardig ruim in de middenvelders. Maar een dergelijk talent onder contract hebben is nooit weg natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Een middenvelder kan Feyenoord wel gebruiken, en er zijn knaken nu Karim verkocht is.
Qua scorend vermogen gaan we er dan wel op vooruit tov El Ahmadi.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Die gozert heeft toch al flink wat ervaring voor een 21 jarige hoor, maar scoort niet erg veel volgens Wikipedia.
114 - 12
Karim weg én Bakkal, dat lijkt me toch een aderlating.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, we zitten aardig ruim in de middenvelders. Maar een dergelijk talent onder contract hebben is nooit weg natuurlijk.
Mwah. Ik ben nooit zo'n fan geweest van Bakkal, dus daar ga je er imo op vooruit. Opvolger van Karim hebben we in de vorm van Vormer al in huis. Wereldtalent Tony die daar nog achter zit.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Karim weg én Bakkal, dat lijkt me toch een aderlating.
Deze meneer Singh heeft trouwens een aardig schot.
5 ton is een prikkie voor een 21-jarige international. Ben wel benieuwd naar Tony. Hij pakte het aardig op tegen Twente.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben nooit zo'n fan geweest van Bakkal, dus daar ga je er imo op vooruit. Opvolger van Karim hebben we in de vorm van Vormer al in huis. Wereldtalent Tony die daar nog achter zit.
Maar het moet ook beleid worden om uiteindelijk weer spelers met winst door te verkopen. Als je dan zo'n jongen voor een schijntje kan oppikken is dat niet verkeerd.
Sahin had ook geen scorend vermogen maar maakte er volgens mij ook 8 ofzo in 25 wedstrijden hier.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
114 - 12
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
De Noorse Iniesta. Ik zeg, dat kan niet meer misgaan.
Andere situatie lijkt me toch? Dat was geen talentje meer, verre van.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Happel het volgende:
Laten we het maar gewoon afwachten. Klinkt veelbelovend, maar zal wel weer een verhaaltje Tymoschuk worden...
Goed werk.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Happel het volgende:
Alles aangepast naar dit seizoen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 02-07-2012 om 22:24:08Harmeet Singh to Feyenoord is a done deal. Vålerenga have accepted the ¤500k offer. reageer retweet
En Imers = Immersquote:
Medische keuring gelijktijdig met die van Vagner Love?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Zoonlief het volgende:
twitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 02-07-2012 om 22:24:08Harmeet Singh to Feyenoord is a done deal. Vålerenga have accepted the ¤500k offer. reageer retweet
En met die van Giannichedda.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Medische keuring gelijktijdig met die van Vagner Love?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |