Zoals Koeman bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:24 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als Louis met die gozer kon werken kan ik me niet voorstellen dat hij echt onhandelbaar is. Maar goed, kan me voorstellen dat sommige trainers er gewoon geen zin in hebben.
hij wil sowieso teveel verdienen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Duidelijk. Al zou ik hem evengoed graag bij Feyenoord willen zien.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Belangrijkere zaken nu, hoeveel sterren zouden we krijgen bij fifa 13?
Dat ze eerst eens de Kuip erin zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Belangrijkere zaken nu, hoeveel sterren zouden we krijgen bij fifa 13?
twitter:RubenSchaken twitterde op woensdag 04-07-2012 om 16:54:44Snel geshopt bij LV! Waar anders! @afrojack in the House! Relaxte gozer! Bless... http://t.co/E9doeovR reageer retweet
ik vraag me altijd af wat die spelers geworden waren als ze niet konden voetballenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RubenSchaken twitterde op woensdag 04-07-2012 om 16:54:44Snel geshopt bij LV! Waar anders! @afrojack in the House! Relaxte gozer! Bless... http://t.co/E9doeovR reageer retweet
Mwaaa Schaken vind ik dan nog wel een serieuze gozert geworden. Volgens mij studeert hij nog steeds in zijn avonduren en heeft hij ook nog eens een eigen voetbalschool in Lelystad(?).quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af wat die spelers geworden waren als ze niet konden voetballenAl is dat met Schaken al een beetje het geval.
Damn wat is Afrojack langquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RubenSchaken twitterde op woensdag 04-07-2012 om 16:54:44Snel geshopt bij LV! Waar anders! @afrojack in the House! Relaxte gozer! Bless... http://t.co/E9doeovR reageer retweet
Vlaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Mwaaa Schaken vind ik dan nog wel een serieuze gozert geworden. Volgens mij studeert hij nog steeds in zijn avonduren en heeft hij ook nog eens een eigen voetbalschool in Lelystad(?).
Maar over voetballers als Cabral ofzo snap ik je punt wel.
Ruben Schaken is 172 cm volgens wikipedia. Daarnaast lijkt iedereen dus groot.quote:
sowieso een deel van de transfersom vanwege de solidariteitsregelingquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:38 schreef Fuszy het volgende:
Van persie verlengt zijn contract niet bij Arsenal. Waarschijnlijk zal hij verkocht worden, maar wat zien wij hier van terug?
Hij komt terug, de CL pakken met Feijenoordquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:38 schreef Fuszy het volgende:
Van persie verlengt zijn contract niet bij Arsenal. Waarschijnlijk zal hij verkocht worden, maar wat zien wij hier van terug?
Is geen binnenlandse transfer, het binnenland in deze is Nederland omdat hij hier opgeleid is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:08 schreef Muto het volgende:
Ik las bedragen rond de 26 miljoen. Is wel een binnenlandse transfer, maar de regel dat dan de opleidingsvergoeding vervalt is volgens mij niet meer geldig. 5% van 26 miljoen zou 1,3 miljoen betekenen.
Zat er nog een doorverkoopclausule in?
Schaken zou personal trainer geworden zijn van die Gooische huisvrouwtjesquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af wat die spelers geworden waren als ze niet konden voetballenAl is dat met Schaken al een beetje het geval.
Alleen medische keuring en contract ondertekenen. Presenteren zal binnenkort wel gebeuren denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:57 schreef elCholo het volgende:
Uhh zou vandaag die noor niet gepresenteerd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |