Krijgen nog welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Mertens op 10? Jij hebt wel heel veel vertrouwen in hemquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
De beste transfer is het langer vastleggen van Depay. Die gaat het doen komend seizoen. Binnen 8 wedstrijden speelt Mertens op 10 en staat Depay vast op links.
Yep, maar nu is die eigenlijk niet zo nodig bij Ajax want <insert bullshit redenen uit het Ajax topic>. Ben benieuwd wat er gebeurd als hij toch naar Ajax gaat, dan zal die UI wel terugkomen en is het weer een wereldspeler.quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat Mertens deze zomer verkocht gaat worden. Gezien zijn goede seizoen kun je een behoorlijk financiële klapper maken. Depay vaste speler op links en Narsingh op rechts.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
De beste transfer is het langer vastleggen van Depay. Die gaat het doen komend seizoen. Binnen 8 wedstrijden speelt Mertens op 10 en staat Depay vast op links.
Mertens 15? Meen je dat nou, lijkt me onmogelijk, Lens 6 moet kunnen Toivonen 12 is er ook 4-5 teveel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Mertens deze zomer verkocht gaat worden. Gezien zijn goede seizoen kun je een behoorlijk financiële klapper maken. Depay vaste speler op links en Narsingh op rechts.
Mertens, 15 miljoen.
Lens, 6 miljoen.
Toivonen, 12 miljoen.
Manolev, 2 miljoen.
Engelaar transfervrij weg = 1,8 miljoen salaris besparing.
Contract tot 2016, topscorer van PSV, en de meeste assists geleverd, bij een hoop goals betrokken, ja waarom niet? Toivonen heeft een prima seizoen gedraaid en is de meest scorende middenvelder van Europa.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mertens 15? Meen je dat nou, lijkt me onmogelijk, Lens 6 moet kunnen Toivonen 12 is er ook 4-5 teveel.
Gast pleasequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Mertens deze zomer verkocht gaat worden. Gezien zijn goede seizoen kun je een behoorlijk financiële klapper maken. Depay vaste speler op links en Narsingh op rechts.
Mertens, 15 miljoen.
Lens, 6 miljoen.
Toivonen, 12 miljoen.
Manolev, 2 miljoen.
dat is ook niet realistisch maar ze hebben het er wel voor gekregen in Amsterdamquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Contract tot 2016, topscorer van PSV, en de meeste assists geleverd, bij een hoop goals betrokken, ja waarom niet? Toivonen heeft een prima seizoen gedraaid en is de meest scorende middenvelder van Europa.
Vertonghen voor 12 miljoen met een nog 1-jarig contract is wel realistisch zeker?
Verder hebben we ook niet veel nu. Vukovic stand inn maken? Dan nog beter Bouma.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Nog een jaar Bouma... Dat kan toch eigenlijk niet meer?
Precies, dat bedoelde ik er eigenlijk ook mee. Voorheen gingen spelers voor een appel en een ei weg bij PSV. Hoog inzetten, net als in Amsterdam.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is ook niet realistisch maar ze hebben het er wel voor gekregen in Amsterdamknappe prestatie
Wie vormen nu eigenlijk het centrum? Marcelo en...???quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Verder hebben we ook niet veel nu. Vukovic stand inn maken? Dan nog beter Bouma.
Zanka??quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wie vormen nu eigenlijk het centrum? Marcelo en...???
Psv gaat lens echt niet voor 3 miljoen weg doen hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gast please
Mertens 10
Lens 3
Toi 8
Mano 1
Engelaar 1
Labyad 1,5
Leandro 2
Ik vind het niet echt realistische bedragen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mertens, 15 miljoen.
Lens, 6 miljoen.
Toivonen, 12 miljoen.
Manolev, 2 miljoen.
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep, maar nu is die eigenlijk niet zo nodig bij Ajax want <insert bullshit redenen uit het Ajax topic>. Ben benieuwd wat er gebeurd als hij toch naar Ajax gaat, dan zal die UI wel terugkomen en is het weer een wereldspeler.
Ah, dankie. De nieuwe aankoop.quote:
Markus Henriksen bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah, dankie. De nieuwe aankoop.
Die Henrik Petersen (of iets van soortgelijke strekking) uit Noorwegen kan trouwens een goede middenvelder worden als ik mijn Football Manager moet geloven.
Zanka kan best aardig opbouwen hoor. Marcelo wordt daar ook steeds beter in.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
Zanka en Marcelo in het centrum lijkt me nou niet bepaald een succes, beide zelfde type spelers die verdedigend hun mannetje staan maar niet opbouwend. Je hebt toch wel een opbouwende verdediger nodig.
Schrijf ik dat ergens?? Hij is alleen niet meer waard.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Psv gaat lens echt niet voor 3 miljoen weg doen hoor
Vraag ik mij ook af inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Hebben jullie Zanka dan al zo vaak zien spelen om te kunnen zeggen dat hij goed kan opbouwen of niet? Marcelo is een redelijke verdediger maar kan natuurlijk voor geen reet opbouwen.
Dat is 'm. Ik werd een paar weken geleden gevraagd om bondscoach te worden van Noorwegen anno 2015, en hij was basisspeler van dat team. Enige idee wat hij moet kosten?quote:
Tussen de 2 en 3 miljoen geloof ik. Valt wel mee dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is 'm. Ik werd een paar weken geleden gevraagd om bondscoach te worden van Noorwegen anno 2015, en hij was basisspeler van dat team. Enige idee wat hij moet kosten?
je schat hem op 3 miljoen, Lens is minstens 5/6 miljoen waard hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Schrijf ik dat ergens?? Hij is alleen niet meer waard.
Dvdtje met zijn goal tegen Ried op repeat en je vangt het er wel voor jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je schat hem op 3 miljoen, Lens is minstens 5/6 miljoen waard hoor.
Zanka is een type Marcelo. Alleen dan goed. En heel erg snel. Opbouwen is niet zijn sterkste kant. Wordt wel een hele goede verdediger.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Hebben jullie Zanka dan al zo vaak zien spelen om te kunnen zeggen dat hij goed kan opbouwen of niet? Marcelo is een redelijke verdediger maar kan natuurlijk voor geen reet opbouwen.
Pieters is in de jeugd altijd CV geweest. Is in Utrecht uit nood op LV komen te staan. Ik weet niet of hij het als CV gered had.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:09 schreef rubbereend het volgende:
Pieters kan ook prima naar het centrum verhuizen. Die kan best redelijk opbouwen.
Pieters lijkt me niet zo'n killer, die 90 minuten gefocussed kan blijven op de spits van de tegenstander.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:09 schreef rubbereend het volgende:
Pieters kan ook prima naar het centrum verhuizen. Die kan best redelijk opbouwen.
Dus eigenlijk moet PSV Marcelo zien te lozen en een voetballende verdediger er naast posteren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zanka is een type Marcelo. Alleen dan goed. En heel erg snel. Opbouwen is niet zijn sterkste kant. Wordt wel een hele goede verdediger.
Bij elke tegenstander die 4-3-3 speelt zul je sowieso een verdediger moeten laten opbouwen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pieters lijkt me niet zo'n killer, die 90 minuten gefocussed kan blijven op de spits van de tegenstander.
De centrale verdedigers kunnen toch gewoon iedere bal bij Van Bommel of Strootman inleveren?
Daar hebben jullie voldoende opbouwende kwaliteiten, is niet nog eens per se nodig in de laatste linie.
Nee toch? Van Bommel en/of Strootman kunnen zich bij balbezit iets laten zakken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bij elke tegenstander die 4-3-3 speelt zul je sowieso een verdediger moeten laten opbouwen.
Bij 4-3-3 spelen de middenvelders in principe altijd met een directe tegenstander. De vrijheid ligt dus altijd bij een van de centrale verdedigers. Zodra een centrale verdediger doorschuift, moet de middenvelder van de tegenpartij een keuze gaan maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee toch? Van Bommel en/of Strootman kunnen zich bij balbezit iets laten zakken.
ach 4-3-3 heeft alleen al 100 verschillende variantenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bij elke tegenstander die 4-3-3 speelt zul je sowieso een verdediger moeten laten opbouwen.
Dat is ook zo, maar uiteindelijk krijg je altijd weer vaste koppeltjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach 4-3-3 heeft alleen al 100 verschillende varianten
net zo goed in andere systemen als je wilquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar uiteindelijk krijg je altijd weer vaste koppeltjes.
veel minder, maar dat is ook omdat je in een 433 systeem de meeste ruimte voor pure een tegen een duels hebt. De veldbezetting is dan het beste.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net zo goed in andere systemen als je wil
Pfff. Dat zou het beste zijn. Type Frons de Boer er naast.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet PSV Marcelo zien te lozen en een voetballende verdediger er naast posteren.
We kunnen dus wel zwaaien naar Goes, die is naar Rusland. Hopelijk heeft hij de structuur zo opgezet dat iemand anders het zo van hem over kan nemen.quote:"Ik ben niet beschikbaar om Bert van Marwijk op te volgen", vertelt Hiddink. "Ik heb net carte blanche gekregen van de eigenaar van mijn club Anzhi en daar kan ik nu onmogelijk van weglopen. Ook omdat dit gevolgen zou hebben voor alle collega’s die ik hier naartoe heb gehaald. Naast Ton du Chatinier, Zeljko Petrovic, Arno Philips, zijn dat binnenkort ook een Belgische fysiotherapeut en een Nederlandse hoofd opleidingen."
Ik hoop dat PSV nog wat miljoenen krijgt anders hoop ik dat zijn carriere kapot gaat...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:26 schreef Tarado het volgende:
za 30 jun 2012, 05:450 reacties
Labyad ontbreekt op training PSV
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Dick Advocaat hoeft morgen bij de eerste training van PSV niet op de komst van Zakaria Labyad te rekenen. De Marokkaan heeft technisch manager Marcel Brands gisteren (nogmaals) per brief laten weten dat de door PSV gelichte tweejarige optie in zijn contract niet rechtsgeldig is en dat hij daardoor na vandaag (vanaf 1 juli) transfervrij is.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is 'm. Ik werd een paar weken geleden gevraagd om bondscoach te worden van Noorwegen anno 2015, en hij was basisspeler van dat team. Enige idee wat hij moet kosten?
Ik lees op z'n Wikipedia pagina (Markus Henriksen) dat hij in januari 2012 rond was met Club Brugge, maar dat hij op het laatste moment de deal heeft afgeblazen vanwege zijn 'gut feeling' en het algehele 'total package'.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tussen de 2 en 3 miljoen geloof ik. Valt wel mee dus.
Gewoon een jaar lang bij de Fjes laten trainen anders voor de rechter slepen!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV nog wat miljoenen krijgt anders hoop ik dat zijn carriere kapot gaat...
Nee joh, door die Fjes in elkaar laten rammen! ZO DOEN WE DAT! WOOOHOOOquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een jaar lang bij de Fjes laten trainen anders voor de rechter slepen!!
Mooie interview Depay in de ED.quote:Depay: ‘ Ik wil bij PSV de beste speler zijn’
Memphis Depay (18) tekende gisteren een nieuw contract dat hem tot midden 2017 aan PSV bindt. „Het maakt me sterk als iedereen mijn naam roept.”
Alle twijfel is weg, een droom gaat voor Memphis Depay ( 18) in vervulling.
PSV- supporters zijn dolblij dat hij voor de club behouden blijft en niet voor het grote geld in het buitenland kiest.
De directie van PSV gelooft in de publieksspeler. Fans scandeerden eind vorig seizoen al zijn naam in plaats van die van Vennegoor of Hesselink.
„Dat maakt je zo sterk, als duizenden mensen je toezingen. Ik hou van het PSV-publiek, heb ook tegen iedereen gezegd dat het goed zou komen met mijn contract. Nu wil ik zo snel mogelijk de beste speler van PSV worden en het allerhoogste met de club bereiken.
Ik ben heel blij dat Mark van Bommel terugkomt. Hij is een echte winnaar, daar hou ik van.” PSV moest diep gaan om Depay te behouden, wilde hem niet laten gaan. Hij belooft in ruil daarvoor ziel en zaligheid aan de club geven.
Even terug naar zijn jeugd. Hij kon ( en kan) niet tegen zijn verlies. Leraren werden soms gek van Depay, werkelijk alles was gericht op voetbal. Op school had hij vaak nergens zin in. „ Ik woon sinds mijn twaalfde hier, zat bij een gastgezin via de jeugdopleiding van PSV.
Nee, op school zullen ze niet zo positief over me zijn geweest.” Depay schiet in de lach. „Leren is niet echt voor me weggelegd, ik heb een hekel aan stilzitten en ben ongeduldig. Tijdens mijn schooljaren had ik vaak lak aan alles, dat is nu niet meer zo. Mijn jeugd was niet makkelijk, hoewel ik met mijn moeder altijd goed contact heb gehad.” Vader liet zich niet zien in Moordrecht, vlakbij Rotterdam.
„Mijn moeder heeft alles voor me gedaan, gaf haar laatste geld uit om mooie voetbalschoenen voor me te kopen. Ze deed de dingen die een vader en moeder normaal allebei moeten doen. Ik heb mijn vader wel gemist vroeger. Nu hoeft het voor mij niet meer zo, af en toe bellen we. Ik heb bij PSV een mooi contract gekregen waarmee ik mijn moeder in ieder geval kan helpen. Best gek, dat ik dat op mijn leeftijd al kan doen.”
Depay is in korte tijd volwassen geworden in de harde voetbalwereld. Na een lichte knieblessure vlak voor de winterstop kwam hij ijzersterk terug. In acht invalbeurten scoorde hij drie keer. „Ik wil niet meer als een kleine jongen gezien worden, woon op mezelf en ben zelfstandig. Een vriendin heb ik nog niet, ik wil me nog niet te veel binden. Dat komt later wel, natuurlijk wil ik graag vader worden.”
Zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma jr. en talentencoach Joost Leenders helpen Depay om in het leven de juiste paden te bewandelen. „ Ze zijn belangrijk voor me. Ik hoor wel eens over verwijten van mensen. Over hoe ik me kleed bijvoorbeeld. Ik volg gewoon de mode, dat is een hobby.
Voor mij is het belangrijk om er fris en verzorgd uit te zien. Dat hoort bij mijn generatie. De kapper zie ik wekelijks, met hem heb ik een goede band.”
„Ik vergeet echt niet dat ik van God talent heb gekregen om te voetballen en dat ik een goed voorbeeld moet zijn. Ik ga regelmatig terug naar Rotterdam en zie dat de jonge jongens het moeilijk hebben. Ik wil ze graag helpen, ze kijken tegen me op. Door hard werken kun je veel bereiken, laat ik ze zien. Het is niet iedereen gegund om bij PSV te mogen spelen. Voor mij is het heel belangrijk dat mensen me accepteren als mens. Mijn vriendenkring is daarom ook klein, ik heb een paar echt goede vrienden. Heel veel mensen willen nu van alles van me. Zou je me ook willen kennen als ik niet bij PSV zou voetballen, denk ik dan.
Dat is voor mij het belangrijkste.”
„ Als kleine jongen stuurde ik vroeger een brief met foto’s naar Patrick Kluivert, helaas kwam er nooit antwoord. Nu speel ik zelf op hoog niveau en weet ik dat je niet iedereen iets terug kunt sturen. Kinderen loop ik niet voorbij, dat vond ik vroeger zelf ook erg.”
„Met Eljero Elia heb ik al jaren een bijzonder contact, ik beschouw hem als mijn broer. Zijn vader zag me ooit spelen tegen ADO toen ik nog niet in Eindhoven woonde.
Sindsdien kennen we elkaar. Ik denk dat Nederland Elia bij het EK heeft gemist, daar heb ik weinig mensen over gehoord.”
„Ik weet wat velen denken, dat het moeilijk wordt om met de aandacht om te gaan. Joost helpt me daarbij, houdt me altijd een spiegel voor, zonder te oordelen. Bij alles wat ik doe, vraagt hij me of het bijdraagt aan mijn carričre. Ik train keihard, wil de top halen. Alleen dat telt.” De doelen voor komend seizoen zijn helder. „Meer spelen, ik kan de concurrentie met iedereen aan, ook met Mertens. Ik wil de beste zijn, van een mooie transfer naar een club als Real Madrid droom ik daarna pas.”
Hoezo is die leeg dan. Er zijn ook spelers verkocht vorig jaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:55 schreef leolinedance het volgende:
Ik sta ervan te kijken dat PSV Narsingh kan betalen, en waarschijnlijk betere voorwaarden kan bieden dan Ajax. Is de geldpot nog niet leeg, of gaan we Toivonen / Lens verkopen?
Die transfersom kan ik misschien nog begrijpen, maar die 'verwachte' salaris minder.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:55 schreef leolinedance het volgende:
Ik sta ervan te kijken dat PSV Narsingh kan betalen, en waarschijnlijk betere voorwaarden kan bieden dan Ajax. Is de geldpot nog niet leeg, of gaan we Toivonen / Lens verkopen?
Die gast speelt nog twee seizoenen bij PSV en gaat dan met een klapper naar Man United. 20 miljoen, minimaal.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die transfersom kan ik misschien nog begrijpen, maar die 'verwachte' salaris minder.
Ik kan maar niet geloven dat we ineens 1.3miljoen kunnen betalen.
Op basis van 8 invalbeurtenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die gast speelt nog twee seizoenen bij PSV en gaat dan met een klapper naar Man United. 20 miljoen, minimaal.
Is Narsingh dan zo'n uitzonderlijke speler dat daar het salarisplafond van 1 miljoen al voor wordt losgelaten? Zelfs van Bommel zit onder die 1 miljoen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die transfersom kan ik misschien nog begrijpen, maar die 'verwachte' salaris minder.
Ik kan maar niet geloven dat we ineens 1.3miljoen kunnen betalen.
Heb je een bron dat Van Bommel daaronder zit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:06 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Is Narsingh dan zo'n uitzonderlijke speler dat daar het salarisplafond van 1 miljoen al voor wordt losgelaten? Zelfs van Bommel zit onder die 1 miljoen.
8 zeer sterke invalbeurten en 3 goals. Maar dat zegt niet alles natuurlijk, talent heeft hij zeker wel. Zag je ook bij Jong PSV en nu bij PSV1. Het feit dat PSV weinig jeugdspelers laat doorstromen en dat Depay wel gelukt is zegt wel wat. Het is te hopen dat hij zo door blijft gaan, hopelijk ook voor Locadia.quote:
quote:'Ik eis van mezelf dat ik binnen zes maanden vloeiend Nederlands spreek'
Mathias Zanka Jorgensen is vastberaden zijn verblijf in de Eredivisie tot een succes te maken. De 22-jarige verdediger verruilde FC Kopenhagen voor PSV en heeft zich voorgenomen snel tot de basis door te dringen. De Deen zal met Marcelo, Timothy Derijck en Wilfred Bouma moeten concurreren om speeltijd, maar heeft er vertrouwen in. Ook qua cultuur wil hij de omschakeling snel maken.
“Om een snelle aanpassing mogelijk te maken is de taal leren van groot belang”, weet Jorgensen. “Op het veld is communicatie extreem belangrijk. Ik verwacht geen enkel probleem, wat dat betreft. Ik heb al een klein beetje aan zelfstudie gedaan en eis van mezelf dat ik binnen zes maanden vloeiend Nederlands spreek. Ik heb een talenknobbel en Nederlands lijkt me voor een Deen niet de moeilijkste taal om te leren.”
In Voetbal International zegt de zesvoudig Deens international, die niet met zijn land meeging naar het EK, dat hij zich al goed verdiept heeft in zijn nieuwe club. Hij ziet het als een verplichting naar de fans, vindt Jorgensen. “Een club investeert veel geld in een speler en ik vind het dan niet meer dan normaal te laten blijken dat je er graag bij hoort, dat je er niet alleen maar bent om je geld op te halen.”
Stond op Thijs Slegers zijn twitter, maar kan daardoor niet echt voor je opzoeken (twitter zoek functie is wat minder).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heb je een bron dat Van Bommel daaronder zit?
Raiola schijnt dat bevestigd te hebben, maar dat heb ik ook maar hier op fok gelezen..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stond op Thijs Slegers zijn twitter, maar kan daardoor niet echt voor je opzoeken (twitter zoek functie is wat minder).
Brechet, dat was een baas. Deed binnen 2 maanden al een interview in het nederlandsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Nou, als Deen is dat niet echt een prestatie
En trainingen, wedstrijden in het tweede en jong oranje. Of denk jij dat die jongen buiten zijn invalbeurten nog nooit een grasveld heeft gezien.quote:
Europees kampioen geworden met Oranje:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En trainingen, wedstrijden in het tweede en jong oranje. Of denk jij dat die jongen buiten zijn invalbeurten nog nooit een grasveld heeft gezien.
Wat doen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst naar Eindhoven. Be nice
Verjaardag/housewarming. Eerste keer dat ik in Eindhoven kom. Nog suggesties voor leuke plekken in de stad? (Ja ik ga een beetje offtopic, ben zo weer weg)quote:
Baekelandplein is het altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verjaardag/housewarming. Eerste keer dat ik in Eindhoven kom. Nog suggesties voor leuke plekken in de stad? (Ja ik ga een beetje offtopic, ben zo weer weg)
Frederiklaan is ook een leuk plekje. Stukje doorrijden tot op het Trudoplein. Zit een leuk kroegje 'De Vlierhof".quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Baekelandplein is het altijd wel gezellig.
Ga je ook op zijn zachte g kotsen of durf je dat niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Kijk wel waar ik terecht kom. Scheelt dat er een Eindhovenaar mee gaat
Ligt eraan wat je wilt gaan doen.. maar als je over het Stratumseind of over de Markt loopt vindt je sowieso wel iets leuksquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verjaardag/housewarming. Eerste keer dat ik in Eindhoven kom. Nog suggesties voor leuke plekken in de stad? (Ja ik ga een beetje offtopic, ben zo weer weg)
Hele, hele slechte shop.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:06 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg dit net per post binnen van mijn geheime bron:
[ afbeelding ]
Woensel west.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
die komt nog niet bijna.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:43 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens benieuwd of Labyad morgen op de training verschijnt. Als ie niet komt opdagen heeft ie een probleem.
PSV heeft iig al ingekocht voor Labyadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2012 19:09:03 ]
Nee, internationals stromen pas 1 week later in volgens mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:12 schreef Doublepain het volgende:
Ook bekend of morgen de hele selectie traint? Dus de Stroot, Jetro, Bommel etc?
Ik denk dat Lens sowieso enkel nog in aanmerking komt voor een plek als centrale of spits in een 4-4-2. Op de flank komt hij gewoon enorm tekort.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:52 schreef Pedroso het volgende:
Wat gaat er met Lens gebeuren als Narsingh komt ? Die heeft weinig zin om weer een jaartje de bank warm te houden.
Overigens zou ik als tegenstander Lens meer vrezen dan Narsingh.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:06 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg dit net per post binnen van mijn geheime bron:
[ afbeelding ]
Gewoon op de pace spelen als in fifaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:46 schreef Doublepain het volgende:
Mertens-Lens-Narsing
---------Wijnaldum
![]()
Aanval wordt met de jaar sneller
Topquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:54 schreef Doublepain het volgende:
Mathias Zanka @Mzanka
Just chilling at home bags are packed! Trying to kill time, but also enjoying the last few breaths of CPH air ! 18.00 = Takeoff
Zanka is al in Eindhoven
Eerste krachtmetingquote:De Polish Masters zijn op zaterdag 21 en zondag 22 juli in Wroclaw, tevens speelstad tijdens Euro 2012. Naast PSV zijn gastheer Slask Wroclaw, Benfica en UEFA Europa League-finalist Athletic Bilbao de deelnemende teams.
Denk niet dat hij dat zelf wasquote:Op zondag 1 juli 2012 11:41 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn tweets inmiddels alweer verwijderd, nog laf ook.
Jawel, is zijn echte twitteraccount. Hij plaatst wel vaker dat soort tweets om te provoceren om ze daarna weer te verwijderen.quote:
OK, zegt genoeg over dat mannetjequote:Op zondag 1 juli 2012 11:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel, is zijn echte twitteraccount. Hij plaatst wel vaker dat soort tweets om te provoceren om ze daarna weer te verwijderen.
Groot gemaakt? Was hij maar groot, hij komt net kijkenquote:Op zondag 1 juli 2012 12:00 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een kind zeg, serieus. Zo ontzettend dom.
Ik hoop dat het snel rond komt met Sporting, maar ergens hoop ik ook van niet zodat hij een seizoen wegrot op de tribune van het tweede. Wat een minachtend gedrag ten opzichte van zijn werkgever en club die hem groot gemaakt heeft. In en in triest.
Kun je nagaan...quote:Op zondag 1 juli 2012 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Groot gemaakt? Was hij maar groot, hij komt net kijken
Volgens mij respecteren veel Marokkaanse spelers van PSV in de jeugd zijn actie.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Van die slijmlullo's die verstandig gaan lopen doen op twitter..
Dit.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Van die slijmlullo's die verstandig gaan lopen doen op twitter..
Bakkali is ook een Belgische Marokkaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Bakali ofz heeft al bijgetekend, niet iedereen is zo'n mongool als Labyad
Denk dat het eerder belangrijk is om goede mensen om je heen te hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Bakali ofz heeft al bijgetekend, niet iedereen is zo'n mongool als Labyad
Gewoon:quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Depay het volgende:
[..]
Dit.
Verder.. Ben ik heel mainstream wanneer ik Memphis op mijn PSV shirt laat drukken? Ik twijfel zeer tussen hem en ons Jeremain.
Klopt helemaalquote:Op zondag 1 juli 2012 13:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Denk dat het eerder belangrijk is om goede mensen om je heen te hebben.
Jep en voor de 100 jarige jubileum toernooi komt de thuis shirt.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:27 schreef Depay het volgende:
[..]
Ik had vernomen dat dit alleen een uit-shirt zou zijn?
Dat gaat nog een verdomd prijzig seizoen worden zo..quote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jep en voor de 100 jarige jubileum toernooi komt de thuis shirt.
Die kaartjes voor toernooi is toch binnen enkele seconden uitverkocht.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:30 schreef Depay het volgende:
[..]
Dat gaat nog een verdomd prijzig seizoen worden zo..
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-07-2012 om 13:22:42Labyad krijgt mogelijk nieuwe boete van #PSV wegens niet verschijnen op de training. reageer retweet
Memphis doenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Depay het volgende:
[..]
Dit.
Verder.. Ben ik heel mainstream wanneer ik Memphis op mijn PSV shirt laat drukken? Ik twijfel zeer tussen hem en ons Jeremain.
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:22 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat hij netjes zijn haar heeft veranderd, dat andere kan echt niet![]()
Maar een soort Cissé zou leuk zijn, zijn tattoo´s heeft hij wel
Abel Xavier heeft al eens bij Psv gespeeld dus gekker wordt het toch nietquote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef mrstylo het volgende:
Waarom kan het niet?
Best grappig om hem zo op het veld te zien.
Om specifieker te zijn 'Memphis'.quote:
Niet bij je contractverlenging?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef mrstylo het volgende:
Waarom kan het niet?
Best grappig om hem zo op het veld te zien.
Vindt het eigenlijk niet zo erg. Als hij het leuk vindt waarom niet.quote:
Justin 'Neger' Bieber.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Abel Xavier heeft al eens bij Psv gespeeld dus gekker wordt het toch niet
Etc. die gast was echt te ernstig.
[ afbeelding ]
Hij kan toch ook niet echt 'voetballen'?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ZankaHebben de dan eindelijk weer een goede centrale verdediger?
Gewoon van Bommel of de Stroot laten voetballen, die 2 pakken de ballen wel..quote:Op zondag 1 juli 2012 14:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij kan toch ook niet echt 'voetballen'?Beetje type Marcelo. Maar die speelde ook vrij goed laatste gedeelte van het seizoen vond ik.
Ik zeg Marcelo en Mano eruit. Zanka midden. Pieters naar het midden, Willems links en Atiba rechts.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
Zanka en Marcelo in het centrum lijkt me nou niet bepaald een succes, beide zelfde type spelers die verdedigend hun mannetje staan maar niet opbouwend. Je hebt toch wel een opbouwende verdediger nodig.
Alleen het probleem is wie je moet halen achterin? Der is niet bepaald veel keusquote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zeg Marcelo en Mano eruit. Zanka midden. Pieters naar het midden, Willems links en Atiba rechts.
En investeer liever in de verdediging dan in de aanval. Daar hebben we genoeg en zou je als het echt nodig is, zelfs nog jeugdspelers neer kunnen zetten. Als het achterin aar goed staat. Dat is je basis.
Ideaal zou een ruil zijn van Labyad voor die RB van Sporting.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen het probleem is wie je moet halen achterin? Der is niet bepaald veel keus
Helaas heeft hij al getekend bij Valencia volgensmijquote:Op zondag 1 juli 2012 14:42 schreef Depay het volgende:
[..]
Ideaal zou een ruil zijn van Labyad voor die RB van Sporting.
Hij bedoelt back up van hem.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas heeft hij al getekend bij Valencia volgensmij
Manolev nietquote:Op zondag 1 juli 2012 14:47 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Zanka heeft al een gezicht van een winnaar.
Rutten? Waarom?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wauw, geweldigHopen dat hij er helemaal wegrot
![]()
Vind het maar een schijnheilig figuur. Die bij PSV 3jaar lang heeft verzaakt en tot de laatste cent heeft geprofiteerd. Om vervolgens voor nog meer geld naar Vitesse te gaan waar die Judas speelt..quote:
Ik snap zijn keus wel, een laatste kans om zich in Nederland te bewijzen als toptrainer, een goed salaris en een club met veel mogelijkheden. Ik gun hem wel zijn succes zolang hij maar tegen PSV 2x verliestquote:Op zondag 1 juli 2012 16:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vind het maar een schijnheilig figuur. Die bij PSV 3jaar lang heeft verzaakt en tot de laatste cent heeft geprofiteerd. Om vervolgens voor nog meer geld naar Vitesse te gaan waar die Judas speelt..
Zegt genoeg over zo'n persoon lijkt mij..
Wat een onzin.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vind het maar een schijnheilig figuur. Die bij PSV 3jaar lang heeft verzaakt en tot de laatste cent heeft geprofiteerd. Om vervolgens voor nog meer geld naar Vitesse te gaan waar die Judas speelt..
Zegt genoeg over zo'n persoon lijkt mij..
Meh, zijn keuze kan ik ergens ook nog wel begrijpen. Elke job is een job.. (waar geld altijd een rol speelt).. Maar toch blijf ik het rare keuzes vinden. FC Jordania is gewoon een louche club geworden waar je binnen 2 maanden alweer op straat kunt staan.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik snap zijn keus wel, een laatste kans om zich in Nederland te bewijzen als toptrainer, een goed salaris en een club met veel mogelijkheden. Ik gun hem wel zijn succes zolang hij maar tegen PSV 2x verliestWorden wel twee leuke beladen wedstrijden. Was het de vorige keer al met Reis maar nu nog extra beladen. Gaat een leuk seizoen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel me dan eens wat Rutten voor goeds heeft gebracht?quote:
Rutten was het laatste stukje dat ons aan de zwarte jaren deed herinneren.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Heeft iig de potentiequote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef Doublepain het volgende:
Wat een boy die Depay: 'Wil de beste worden hiero'
quote:Advocaat spreekt Matavz aan op gebrek aan conditie
Het was weer even wennen voor de diverse spelers na een voor sommige lange vakantie. De eerste training moesten ze week aan de bak. Zeker voor degenen die gisteren pas terugkwamen was het zwaar. Zo sprak Mertens, afgelopen week op bezoek in California om de revaliderende Nesu een hart onder de riem te steken, nog last te hebben van een jetlag.
PSV Netwerk
Meest opvallend was Tim Matavz. De spits keerde vannacht pas terug in Nederland. Al snel kon hij het op de training niet meer bijbenen. Hij werd door een zichtbaar geirriteerde Advocaat toegesproken over zijn conditie.
Bron: http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/28183__.php
Met de punt naar achter zonder Toivonen, met de punt naar voren métquote:Op zondag 1 juli 2012 18:18 schreef zerokil het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren...
Advocaat heeft gezegd dat hij 4-3-3 wil spelen met de punt naar achter, stel dat Narsingh nu ook nog komt dan heeft Wijnaldum weinig kans op speeltijd.
Met de punt naar voren of naar achteren zegt weinig. Dat kan ook weer op vele manieren ingevuld worden.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Met de punt naar achteren lijkt mij sportieve zelfmoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Haha, had dat spandoek voor Zanka vanochtend nog niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lars040 @Phoolie040SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Mzanka did you see the banner what the supporters of lighttown madness made for you?
Expand
Reply Retweet Favorite
1h Mathias Zanka @Mzanka
@Phoolie040 @Phoolie040 It was so cool! I was laughing my ass off! Cc @lm_official
Haha die is vet niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ook flink wat overgewicht voor zover ik kon zien. Onbegrijpelijk van een professional, een paar weken vakantie en dan 's ochtends in Nederland aankomen kakken in deze vormquote:Op zondag 1 juli 2012 20:30 schreef Clerxify het volgende:
Dick heeft matavz gelijk de wind van voren gegeven, i.v.m met de conditie op de training die ver onder de maat was. Fijn zo'n persoonlijkheid voor de groep.
Stond op een paar meter van hem en leek toch aardig bol in zijn gezicht. Heb 'm wel eens fitter gezien. Maar het is sowieso onprofessioneel om 's nachts pas in te vliegen terwijl je je om 9 uur op de Herdgang moet melden.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Matavz overgewicht? Lijkt me sterk
Dat zeker! Moet jij of ik eens flikken om met je half zatte kloten op je werk ter verschijnen o.i.d. . Goed om te zien dat er dan zo'n baasje is als Advocaat die daar gelijk op zit. Ik vond Cocu al een verademing maar die Advocaat, dat worden weer eens duidelijke analyses en leuke verschijning langs de lijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Stond op een paar meter van hem en leek toch aardig bol in zijn gezicht. Heb 'm wel eens fitter gezien. Maar het is sowieso onprofessioneel om 's nachts pas in te vliegen terwijl je je om 9 uur op de Herdgang moet melden.
Geen problemen meequote:Op maandag 2 juli 2012 10:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat loopt Dick allemaal te blaten in de pers? Over Wijnaldum, over de conditie van spelers. Houd dat lekker intern.....
Even laten zien wie de baas is en alles op scherp zetten. Niets mis mee. Als de spelers daar al niet meer tegen kunnen, heeft het pappen en nathouden-tijdperk van Rutten nog diepere sporen achtergetalen dan ik verwacht had.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat loopt Dick allemaal te blaten in de pers? Over Wijnaldum, over de conditie van spelers. Houd dat lekker intern.....
Dat is inderdaad prima, en dat doe je dan lekker intern en niet in de media.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Even laten zien wie de baas is en alles op scherp zetten. Niets mis mee. Als de spelers daar al niet meer tegen kunnen, heeft het pappen en nathouden-tijdperk van Rutten nog diepere sporen achtergetalen dan ik verwacht had.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is inderdaad prima, en dat doe je dan lekker intern en niet in de media.
Oh ja ,ik hoorde dat Xavi niet bij de huldiging van Spanje kan zijn omdat hij in Arnhem een contract moet ondertekenen.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]Wie weet komen Torres, Mata, Kalou ook nog
Jammer dat het altijd kanker kwaliteit is..quote:Op maandag 2 juli 2012 12:00 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Labyad gisteren op schiphol.Met PSV tas ook nog.
![]()
Louis Vuittonquote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is er een speciale marokkanen winkel die zijn tasje verkopen? Lopen allemaal met dezelfde.
Hoe wil hij tekenen? Kan toch niet?
Ik denk van wel, die Labyad krijgt al zoveel boetesquote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef SteveBudin het volgende:
Ach, nu krijgt Papa Labyad geen uitkering meer.
quote:Faber volgt Van Marwijk: ‘Het voelt niet goed om aan te blijven’Ernest Faber is niet langer werkzaam bij de KNVB. De veertigjarige Geldroppenaar was in dienst als assistent van bondscoach Bert van Marwijk, maar zijn contract was gekoppeld aan dat van de keuzeheer. Vanwege diens opstappen, eindigt automatisch ook de verbintenis van Faber. Dat maakt de bond kenbaar via de officiële kanalen.
Faber, die komend seizoen aan de slag gaat als assistent van Dick Advocaat bij PSV, heeft aangegeven dat hij niet beschikbaar is om de functie van assistent ook onder een nieuwe bondscoach te gaan vervullen. “'Ik ben bij Oranje terechtgekomen door Bert van Marwijk, en het voelt voor mij niet goed om aan te blijven nu hij heeft besloten te stoppen", zegt hij.
“Het aanstaande seizoen ga ik me volledig richten op mijn eigen club”, vervolgt de ex-hoofdcoach van FC Eindhoven. “Ik kijk terug op een bijzonder intensieve en leerzame periode bij de KNVB.”
40 zweepslagenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:30 schreef Doublepain het volgende:
Wat zijn eigenlijk de straffen als je een contract tekent terwijl je andere nog loopt bij een andere club?
Is dat Mexes niet ooit overkomen?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:30 schreef Doublepain het volgende:
Wat zijn eigenlijk de straffen als je een contract tekent terwijl je andere nog loopt bij een andere club?
Beverwijk toch , jij bezem , zemlquote:Op maandag 2 juli 2012 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is er een speciale marokkanen winkel die zijn tasje verkopen? Lopen allemaal met dezelfde.
...
O lekkerquote:Op maandag 2 juli 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat Mexes niet ooit overkomen?
Edit: Ja dus. As Roma moest voor hem toen alsnog een transfersom betalen aan Auxerre + een transferverbod.
Allemaal matige spelers. Zullen het niveau van PSV nooit gaan halen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bourdouxhe wordt verhuurd aan FC Eindhoven
Maikel Verkoelen
Benjamin van Leer
Marco Ospitalieri
Jason Bourdouxhe
Het is te hopen voor hem dat hij niet alles heeft uitgegeven aan nieuwe Nikesquote:PSV overweegt salaris vertrekkende Labyad terug te vorderen
PSV speelt het harder tegen Zakaria Labyad. De middenvelder vindt dat hij transfervrij weg mag bij de Eindhovense club, omdat de optie die men op hem lichtte niet rechtsgeldig is. PSV denkt daar anders over en meldde in mei tevreden dat Labyad zijn contract niet tijdig had opgezegd: derhalve zou hij automatisch langer vastliggen. Nu de middenvelder alsnog naar Portugal is gegaan om zijn transfer af te ronden, zoekt PSV een ander middel.
De Brabantse club wil volgens het Eindhovens Dagblad een deel van Labyads salaris van afgelopen seizoen terugvorderen. De Utrechtse tiener wekte volgens PSV het vertrouwen dat hij bij de club zou bijtekenen. Dat zei hij ook hardop in een interview in april. In ruil daarvoor kreeg hij een hoger salaris, zo claimt PSV nu. Maar Labyad besloot toch anders en volgens het Portugese Record is Labyad nu in Lissabon om een vijfjarig contract te tekenen bij Sporting.
De advocaat van Labyad vindt dat PSV helemaal niet het recht heeft om salaris terug te eisen en spreekt van eenzijdige berichtgeving in de media, zo tekent het dagblad op. “Er is geen enkel verband tussen de optie en het salaris. De speler zelf wil ook dat we de zaak oplossen, om de rust te bewaren kunnen we daarover nu niks zeggen.”
Z'n vlechtjes zitten losser dus zijn ogen lijken groterquote:Op maandag 2 juli 2012 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Gini of een van zijn bruurs?
Veel volwassener nu met dit kapsel. Hopelijk gaat hij daardoor ook beter spelen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Staat beterquote:Op maandag 2 juli 2012 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel Fokquote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Hans Oostendorp @Hoostendorp
@RikElfrink Wil ook es aandacht besteden aan gemeenschapsgeld dat naar PSV gaat, in relatie tot salarissen van heren Advocaat / VanBommel .
Expand
56m Rik Elfrink @RikElfrink
@Hoostendorp Er is geen gemeenschapsgeld naar #PSV gegaan. #PSV heeft iets verkocht aan de gemeente. Zakelijke transactie.
Hide conversation
Die Rik reageert ook overal op![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 2 juli 2012 18:55 schreef Scarface88 het volgende:
Overtreed Sporting hiermee ook niet de regels?
Ik weet het wel zeker, dit is gewoon een principe kwestie geworden.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef Enchanter het volgende:
Gaat nog wel een staartje krijgen denk ik
Shirt is mooi, dus dan staat het wel iedereen goed.quote:
Shirt is te mooi voor Schaars. Maar het is inderdaad een geweldig shirt, één van de mooiste van de wereld.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Shirt is mooi, dus dan staat het wel iedereen goed.
Van Wolfswinkel staat het ook best goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Shirt is te mooi voor Schaars. Maar het is inderdaad een geweldig shirt, één van de mooiste van de wereld.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Leuk om op zijn kamertje te hangen in utrecht ja. Best raar, helemaal naar portugal reizen voor een shirtje.. Jr kan ze ook online bestellen. Als hij zich maar weer gaat melden bij psv
Over het algemeen vind ik groen-wit of zwart-wit gestreepte shirts het mooist. Sowieso zijn dat de mooiste kleurencombinaties, al heerst rood-wit ook. Vooral met zo'n mooie brede verticale rode baan in het middenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Wolfswinkel staat het ook best goed.
Maar ik vind die van PSG mooiste van wereld.
Die van FC Porto of Benficaquote:Op maandag 2 juli 2012 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik groen-wit of zwart-wit gestreepte shirts het mooist. Sowieso zijn dat de mooiste kleurencombinaties, al heerst rood-wit ook. Vooral met zo'n mooie brede verticale rode baan in het midden
Hetzelfde smaak.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik groen-wit of zwart-wit gestreepte shirts het mooist. Sowieso zijn dat de mooiste kleurencombinaties, al heerst rood-wit ook. Vooral met zo'n mooie brede verticale rode baan in het midden
Sowieso hebben Zuid-Europeanen en Zuid-Amerikanen het beter begrepen als het om shirts gaat.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van FC Porto of Benficaof Portugal zelf.. Bijna alle shirtjes daar zijn
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Positie van Labyad is ook bekend:
[ afbeelding ]
Samen met zijn moeder dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tenzij PSV wint, dan is dit zijn nieuwe ploeg:
[ afbeelding ]
PSV moet Dwight Howard traden en hem ff een Superman dunk op Labyad laten doen.quote:
Provocerende arrogante actie om hem nu al te presenteren. Club en speler passen dus goed bij elkaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:52 schreef Doublepain het volgende:
Heel dom van Sporting als Labyad zijn contract nog doorloopt. Maarja, ze kunnen allemaal de tyfus krijgen. Gewoon aanklagen...
Voor 2 miljoen mogen ze hem ophalen. Vanaf anderhalf zou ik alles direct accepteren.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV heeft al eerder gezegd dat #Labyad zonder oplossing gewoon NIET gaat spelen voor #Sporting. #Brands werkt aan die oplossing.
Brands moet het gewoon laten en dat joch 1 jaar laten rotten bij de Fjes. Sporting zal hoogstens 2 miljoen bieden en niet meer.
Benfica bood geloof ik 5.. Gewoon 5 vragen..quote:Op maandag 2 juli 2012 20:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor 2 miljoen mogen ze hem ophalen. Vanaf anderhalf zou ik alles direct accepteren.
Concreet bod van 5 miljoen? Kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benfica bood geloof ik 5.. Gewoon 5 vragen..
Kunnen ze Manolev niet als aanvaller presenteren ?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Maar Brands zei nog een aanvaller en selectie is compleet. Dat betekend dus nog een jaar Manolev op RB?
Half jaar geleden hadden ze zich gemeld voor Labyad, maar Labyad wilde toen niet. Dus dankzij hem loopt PSV mooi 5 miljoen mis.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Concreet bod van 5 miljoen? Kan ik me haast niet voorstellen.
Volgens Dick Advocaat tijdens de persconferentie gisteren nog 2-3 spelers er bij mits Toivonen vertrekt.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Maar Brands zei nog een aanvaller en selectie is compleet. Dat betekend dus nog een jaar Manolev op RB?
Anders hebben we nog wat bekers staan die voor een paar miljoen weg mag.. mooi manquote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Dan verkopen ze toch gewoon wat lucht boven het stadion, denk dat de gemeente daar best wel een mooi bedrag voor over heeft.
ASML heeft al wat geboden, dus kan best werken.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Dan verkopen ze toch gewoon wat lucht boven het stadion, denk dat de gemeente daar best wel een mooi bedrag voor over heeft.
Manolev gaat echt niet blijven. Die gaat voor een zacht prijsje (gezeik met contract) weg. Stuttgart wilde hem al hebben (heeft indruk gemaakt tegen nederlandquote:Op maandag 2 juli 2012 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Tuurlijk, die lucht is schoner dan ergens anders in het land. Lekker kampioenschap kopen. Is toch mooi man.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Stuttgart heeft officieel laten weten hem niet meer te willen, hebben een andere speler gehaald.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Manolev gaat echt niet blijven. Die gaat voor een zacht prijsje (gezeik met contract) weg. Stuttgart wilde hem al hebben (heeft indruk gemaakt tegen nederland)
Bedoel je niet Rubin Kazan voor Toivonen? Mij is alleen Stuttgart en Aston Villa bekend als concrete kanshebbers op deze geweldenaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Er waren toch ook nog wat Russen voor Manolev? Of zijn die ook al afgehaakt?
geen flauw ideequote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Er waren toch ook nog wat Russen voor Manolev? Of zijn die ook al afgehaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |